Milloin kannattaisi testata raskaus
Kp 28 menossa, ei mitään tietoa milloin ovis ollut jos on ja lisäksi epäsäännöllinen kierto enkä edes tiedä milloin menkat pitäisi alkaa. Epäilys että olisin raskaana mutta millon tekisin testin että se mahdollisesti näyttäisikin jotain (etten tee liian ajoissa). Neuvokaa tyhmää
Kommentit (23)
No jos tuntuu että olet raskaana niin eiköhän näy testissäkin pian. Odota pari päivää ja tee testi. Minä tiesin molemmilla kerroilla kp26 että olen raskaana. Kierto on tasan 28 päivää niin silloin tein testit ja vahva +.
Lasket raskauslaskurilla viimeisimmät menkat että koska olisi laskettu aika laskurin mukaan ja sit kun saat tuloksen niin katsot vastaako maholliset viikot niitä viikkoja jolloin luotettavan testi tuloksen vois saada ja sit testaat.
Kyllä sen sitten huomaa kun lapsi pullahtaa ulos kohdusta.
Jos on epäilyksen lisäksi jo jotain oireitakin, niin silloin luulisi näyttävän jo plussaa. Eli testaat vaikka heti jos sulla on oireita.
Pari viikkoa kuukautisten normaalista alkamispäivästä
Vierailija kirjoitti:
3 vko yhdynnästä
Mistä niistä monista?
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa kuukautisten normaalista alkamispäivästä
Mut jos ei tiedä millon kuukautisten kuuluu alkaa koska kierto epäsäännöllinen?
Vierailija kirjoitti:
2-3 viikkoa viimeisimmästä suojaamattomasta seksistä.
Miksi alanuolta tälle FAKTALLE..?
Vierailija kirjoitti:
Jos on epäilyksen lisäksi jo jotain oireitakin, niin silloin luulisi näyttävän jo plussaa. Eli testaat vaikka heti jos sulla on oireita.
Ei kerro välttämättä mitään oireet/oireettomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 vko yhdynnästä
Mistä niistä monista?
Viimeisimmästä kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
No jos tuntuu että olet raskaana niin eiköhän näy testissäkin pian. Odota pari päivää ja tee testi. Minä tiesin molemmilla kerroilla kp26 että olen raskaana. Kierto on tasan 28 päivää niin silloin tein testit ja vahva +.
Minäkin yritysaika tiesin monta kertaa varmasti olevani raskaana (en ollut).
Kun oikeasti raskaus oli alkanut, niin pahoinvoinnin takia oletin vatsatautia, ennenkuin jossain kohtaa sytytti tehdä testi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerro välttämättä mitään oireet/oireettomuus.
Tämä. Yrittäessä sitä joka kierron lopussa tunsi "selkeitä raskausoireita", eikä raskaana todellisuudessa ollut.
Kun olin raskaana, niin ruoan hajun laukaisemaa pahoinvointia lukuunottamatta olin yllättynyt, miten ns oireettomalta tuntui. Kun ei ollut niitä nippailuja, nappailuja ja repäisykipuja, joista moni palstoilla kirjoitellut oli selkeästi arvannut raskautensa.
Testaat niin kauan kunnes kuukautiset alkavat ja jos eivät ala sekä testit negaa niin suuntaat gynelle.
Varmaan siemennyksen jälkeen ku menkkoja ei tuu..
Vierailija kirjoitti:
Testaat niin kauan kunnes kuukautiset alkavat ja jos eivät ala sekä testit negaa niin suuntaat gynelle.
Aika paljon saisi rahaa laittaa testeihin.
Jos olet kätellyt miestä, niin heti seuraavan sormetuksesi jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kätellyt miestä, niin heti seuraavan sormetuksesi jälkeen.
Mitäs Veeti 14v tekee tällä palstalla?
2-3 viikkoa viimeisimmästä suojaamattomasta seksistä.