Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
119641/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Omar Naber oo  Slovenian euroviisuedustaja vuodelta 2017? Vai eikö peräti kahdesti ole edustanut Sloveniaa?

Googlaamalla löytyy että on tehnyt musiikkivideon missä miehet suutelee toisiaan :D https://wiwibloggs.com/2014/06/25/omar-naber-wont-give-new-music-video-…

No ei ainakaan tässä. Nimi hämää, won't give gay kiss?

2:33. You´re welcome.

Tänks. Onko tämä siis gay tämä tyyppi?

Ei tietääkseni, on vaimo ja lapsikin kai

Vierailija
119642/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se oli, kun sanottiin jonkun vanhemman miehen, jolla sittemmin paljastui rikostaustaa olleen Bojanin ystävä? Eikö sekin ollut joku Omar? Oliko se tämä sama henkilö? Vähän paha poika. 

Sama henkilö.

Okeeei... Jos muistat mikä se niiden yhteys oli niin ois kiva kuulla vielä kerran. Puhuttiinko tästä aikanaan jotenkin liittyen Gregoriin ts. että Omar ei liity Gregoriin, mutta että G ois Bojanille Omarin jäätyä pois tukija tai jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
119643/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Omar Naber oo  Slovenian euroviisuedustaja vuodelta 2017? Vai eikö peräti kahdesti ole edustanut Sloveniaa?

Googlaamalla löytyy että on tehnyt musiikkivideon missä miehet suutelee toisiaan :D https://wiwibloggs.com/2014/06/25/omar-naber-wont-give-new-music-video-…

No mitä väliä, mutta on tullut vissiin joskus kaapista.

Vierailija
119644/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivaa tämä kun joku aina jaksaa hämmästellä mistä joku ukrainalainen fani kaivaa materiaalia jokereista. Joker out jakaa videomateriaalia discordissa tiktok-editteihin viikoittain. Joka viikko palkitaan eniten katseluja saaneet fanien tekemät videoeditoinnit. Onko tällä palstalla kukaan osallistunut noihin viikkohaasteisiin?

Mua vaivaa kun kukaan ei kerro mistä se tiedetään siksi ukrainalaiseksi

Ylen tekemästä haastattelusta Jokereiden Tavastian keikalla.

Siinä ei käynyt ilmi, että se oli Madam_cyka

Siitä tuli ilmi miltä ukrainalainen näyttää.

Ja Madam_cyka oli laittanut joskus stooreihin kuvia itsestään, ja oli käynyt siis ilmi sitten, että on se sama henkilö joka oli haastattelussa.

Mä en nyt ihan vielä tällä perusteella usko tähän, mutta toki sitten kun jostain saadaan madam cykan kuva vertailukohteksi Sen Alinan omassa instassa on paljon naamakuvia joihin verrata.

Tässä tallennetussa storyssa puhuu esim keikkamatkastaan

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3OTM5Mzk4OTE2NzIwNzA5?story_…

Vierailija
119645/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity Gregoriin, jos Omar ollut kuvioissa myös ennen viisuja eli yhtä aikaa G:nkin kanssa

Vierailija
119646/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy jakaa teidän kanssa, kun en kellekään muulle pysty tätä kertomaan.

Tänään oli kyllä yksi elämäni hankalimmista työpäivistä. Piti opettaa (englanniksi) suomea kansainvälisille opiskelijoille. Aiheena kysymyslauseiden muodostus kysymyspäätteellä (ko/kö).

Eipä ole koskaan ennen ollut niin vaikeaa pitää pokkaa luokan edessä kuin tänään, kun piti toistaa sen sata kertaa eri yhteyksissä Oletko sinä? Are you? Ja aina meinasi lähteä tuo jälkimmäinen kunnon kiekaisulla. Mikä sitten luonnollisesti yhtä aikaa sekä hävetti ja nauratti ihan helkutisti. Joko tässä lähtee pian työtkin alta? Olisko laivalle suomen kielen open työtä tarjolla? Toimipisteeksi käy tosin myös ljubljanalainen treenikämppä 😉

Ai hitto rupes naurattaan tää, ja nousi ihan silmien eteen tää tilanne 😁😂 Are youuuuu???

Se oli oikeesti niin kamalaa, kun teki vaan mieli nauraa, mutta ei voinut, etteivät opiskelijat luule, että nauran heille, kun siinä urhoollisesti treenasivat samalla.

Toinen paha oli, kun sain pari kertaa itseni kiinni puhumasta Käärijä-enkkua eli sanoin jotain tyyliin What you thinking this 😂

No mulle kävi tänään niin, että kuuntelin Teams-palaverissa B ja N haastisklippiä (sloveniaksi). Mikki päällä :D Ehkä muut ajattelivat, että sivistän itseäni ja opiskelen kieliä samalla :)

Vierailija
119647/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka se oli, kun sanottiin jonkun vanhemman miehen, jolla sittemmin paljastui rikostaustaa olleen Bojanin ystävä? Eikö sekin ollut joku Omar? Oliko se tämä sama henkilö? Vähän paha poika. 

Oof, googlaamalla ainakin löytyi tämä: "In 2011, Naber was sentenced to serve seven months in prison for sexually assaulting a woman in a Ljubljana club." Ja mun pikaisella päässälaskulla on siis tavannut 14-vuotiaan Bojanin 2013, tuomion jälkeen. Ja oli vielä 2017 edustamassa Sloveniaa viisuissa, ettei tuo tuomio ainakaan julkisuuskuvaa ole näköjään hirveästi haitannut...

Vierailija
119648/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivaa tämä kun joku aina jaksaa hämmästellä mistä joku ukrainalainen fani kaivaa materiaalia jokereista. Joker out jakaa videomateriaalia discordissa tiktok-editteihin viikoittain. Joka viikko palkitaan eniten katseluja saaneet fanien tekemät videoeditoinnit. Onko tällä palstalla kukaan osallistunut noihin viikkohaasteisiin?

Hän julkaisi Tavastia päivänä kuvan tytöstä jolla Jan kyltti. Kuvan tyttö oli myöhemmin ylen haastattelussa ja kertoi olevansa Ukrainasta. Minulle ainakin jäi epäselväksi oliko se insta kuva hänestä itsestään vai ottiko hän siitä ukrainalaisesta kuvan koska sillä oli kiva kyltti, ystävystyivät jonossa tms.

Onko Alina Madame 🤷🏼

https://yle.fi/a/74-20051105?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…

Mä aattelin myös näin koska cyka on julkaissut faneista ja kylteistä kuvia ennenkin.

Vierailija
119649/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on muitakin, joiden mielestä se lista on typerä. Olkaa huoleti, hyppään listojen yli ja en ole niitä poistattanut. Halusin vaan kertoa asian, ettette aina täällä hyökkää yhden henkilön kimppuun, joka usein on aito. Jos sitten jatketaan.

Vierailija
119650/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omar ollut viisuissa kaksi kertaa, 2005 ja 2017

Vierailija
119651/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oof, googlaamalla ainakin löytyi tämä: "In 2011, Naber was sentenced to serve seven months in prison for sexually assaulting a woman in a Ljubljana club." Ja mun pikaisella päässälaskulla on siis tavannut 14-vuotiaan Bojanin 2013, tuomion jälkeen. Ja oli vielä 2017 edustamassa Sloveniaa viisuissa, ettei tuo tuomio ainakaan julkisuuskuvaa ole näköjään hirveästi haitannut...

Ja mä just olin lukevinani että se tuomio oli vuodelta 2007. On taas epäselvää! Saatoin kyllä itsekin hutiloida.

Vierailija
119652/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla itä-euroopassa niin tarkkaa..

Vierailija
119653/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä, mutta on tullut vissiin joskus kaapista.

Mistä tämä tieto? Jos kerran vaimo ja lapsi, en ole kuullut

Vierailija
119654/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää ne listat. En silti poistattanut niitä. Häälista on niistä kaikista typerin.

Mikä sua ei ällöttäis Aito?

Aito ja Aito. Argumentit loppu vai? Minusta se lista on typerä ja mauton.

Helvettiäkö luet sitä?

Mikä sun ongelma on?

Mikäs sun? Poistattelet muiden viestejä. Onko omasi muka parempia?

Silti itse poistatat muiden viestejä, koska heidän mielipiteet eivät vastaa omiasi. Turha sitten syytellä muita.

Vierailija
119655/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen tekemästä haastattelusta Jokereiden Tavastian keikalla.

Siinä ei käynyt ilmi, että se oli Madam_cyka

Siitä tuli ilmi miltä ukrainalainen näyttää.

Ja Madam_cyka oli laittanut joskus stooreihin kuvia itsestään, ja oli käynyt siis ilmi sitten, että on se sama henkilö joka oli haastattelussa.

Mä en nyt ihan vielä tällä perusteella usko tähän, mutta toki sitten kun jostain saadaan madam cykan kuva vertailukohteksi Sen Alinan omassa instassa on paljon naamakuvia joihin verrata.

Tässä tallennetussa storyssa puhuu esim keikkamatkastaan

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3OTM5Mzk4OTE2NzIwNzA5?story_…

Näkyikö tuossa itse kuvaaja kertaakaan vai miten noista on päätelty että olisi juuri hän?

Vierailija
119656/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kans vähän ihmetyttää, kun Käärijä tuntuisi sekoittavan give ja get -sanat. When I give money (I come to Slovenia).

Samoin oon sitä mieltä, että Pussymagnet videollakin sanoo varmaan väärin päin siinä alussa.

Epäilin vitsiksi. Tekee samaa suomenkielellä meinaan eli sotkee tarkoituksen ja lopulta puhuu ihan siansaksaa

Ei selkeästikään ole mikään vitsi.

Ihan samoin osasi laulua käsitellessä sanoa asian oikein, mutta luppojen lopuksi asia vääntyi samsungiksi.

Hänellä lienee vain suppea sanavarasto se suurin ongelma ja lausuminen. Tuota sanaleikittelyä ja hassuja selittelyjä tekee ihan Suomenkin kielellä tyyliin voitte ensin äänestää, sitten minä voitan ja sitten te voitte mennä kotiin. 😄

Haloo. Täysin eri asia. K käänsi sen yhteisen biisikysymyksen vitsailuksi, koska ei halunnut keskustella aiheesta vakavasti. En ole ainoa, jonka mielestä Bojan on siinä vähän sillen ha, gotcha, -kysyvä, kuin olisi koittanut itsekin puhua asiasta K:n kanssa ilman tuloksia. Ja K väistelee. 

Give money to go to Slovenia lienee tuli siitä, että joku taisi laittaa liveen hetkeä ennen JO äidinkielellä (tai Serbiaksi) jotain, minkä Bojan siinä luki ja käänsi.

Ihan samaa hömelöä kielenkäyttöä kuin on suomeksikin. Bisneksetkin on ensin niin suuret kun on ainakin milj.. tuhat.. melkein satasen arvoiset. Sitten onkin maksamassa itse jotakin ja taas alkaa alusta.

Kyllä se osaa keskustella normaalistikin ja Sloveniaan menemisessä oli ainakin yritystä siihen. Hyväksy nyt vain loukkaantumatta, että Kärtsä sekoittaa sanat give ja get. Se on nähty ennenkin sen puhuessa. Toista klippiä mulla ei ole, mutta tämä ei varmaan ollut vika kerta :)

Hassuttelua tuo oli.

En ole loukkaantunut. Omia tunteitasi on turha heijastaa minuun

Vierailija
119657/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on migreeni. Olisiko jollakin kiltillä ja avuliaalla ihmisellä lääkettä siihen?😉

Vierailija
119658/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla itä-euroopassa niin tarkkaa..

Slovenia sijaitsee Keski-Euroopassa.

Vierailija
119659/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen about 40 sivua jäljessä, mutta onko täällä spekuloitu voisiko K ja Little Big collab olla mahdollinen? Kun Allu ja Jaakkokin olivat olleet keikalla niin mietin voisiko mahdollista yhteistyötä olla tulossa.

Vierailija
119660/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Alina näytti olleen tavastian ikärajattomalla keikalla, madam cyka jälkimmäisellä.

Ketju on lukittu.