Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Boitsun ei tarvi Vogue kuvia katsella. Sillä on ihan yksityisiä kuvia Kärtsystä joita ei muille näytetä.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on muitakin, joiden mielestä se lista on typerä. Olkaa huoleti, hyppään listojen yli ja en ole niitä poistattanut. Halusin vaan kertoa asian, ettette aina täällä hyökkää yhden henkilön kimppuun, joka usein on aito. Jos sitten jatketaan.
Sen kimppuun saaki hyökätä.Ite harrastaa sitä jatkuvasti.
Gregorin canceloinnin syytelistassa yksi kohta oli se että hän puolusteli Omaria, joka on saanut aikoinaan seksuaalirikostuomion. Tuomio tuli tapauksesta jossa Omar oli kourinut tanssilattialla jotain naista. Joillekin tyyppi on tietenkin tuon johdosta ikuisesti seksirikollinen, vaikka onkin jo tuomionsa kärsinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen about 40 sivua jäljessä, mutta onko täällä spekuloitu voisiko K ja Little Big collab olla mahdollinen? Kun Allu ja Jaakkokin olivat olleet keikalla niin mietin voisiko mahdollista yhteistyötä olla tulossa.
Toisessa ketjussa on siitä jotain ollut. Että kun stoorissa oli kättelyhymiö, niin on tulkittu että on ikäänkuin sovittu jotain. Ja tosiaan, kun koko biisintekijäkööri ollut siellä.
Toivottavasti ei.
Oliko tämä juttu jo täällä, Hesarissa Kärtsän Vogue-kuvista. Ihan kiinnostava fakta myös Lortsusta jutun lopussa. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009898992.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy jakaa teidän kanssa, kun en kellekään muulle pysty tätä kertomaan.
Tänään oli kyllä yksi elämäni hankalimmista työpäivistä. Piti opettaa (englanniksi) suomea kansainvälisille opiskelijoille. Aiheena kysymyslauseiden muodostus kysymyspäätteellä (ko/kö).
Eipä ole koskaan ennen ollut niin vaikeaa pitää pokkaa luokan edessä kuin tänään, kun piti toistaa sen sata kertaa eri yhteyksissä Oletko sinä? Are you? Ja aina meinasi lähteä tuo jälkimmäinen kunnon kiekaisulla. Mikä sitten luonnollisesti yhtä aikaa sekä hävetti ja nauratti ihan helkutisti. Joko tässä lähtee pian työtkin alta? Olisko laivalle suomen kielen open työtä tarjolla? Toimipisteeksi käy tosin myös ljubljanalainen treenikämppä 😉
Ai hitto rupes naurattaan tää, ja nousi ihan silmien eteen tää tilanne 😁😂 Are youuuuu???
Se oli oikeesti niin kamalaa, kun teki vaan mieli nauraa, mutta ei voinut, etteivät opiskelijat luule, että nauran heille, kun siinä urhoollisesti treenasivat samalla.
Toinen paha oli, kun sain pari kertaa itseni kiinni puhumasta Käärijä-enkkua eli sanoin jotain tyyliin What you thinking this 😂
No mulle kävi tänään niin, että kuuntelin Teams-palaverissa B ja N haastisklippiä (sloveniaksi). Mikki päällä :D Ehkä muut ajattelivat, että sivistän itseäni ja opiskelen kieliä samalla :)
Jos se yhtään lohduttaa niin klippihän olisi voinut olla paljon paljon pahempikin, vaikka K huutamassa B:lle motherfuckeria.. Selvisit vähällä.
Meillä oli tänään työpaikalla leikkimielinen visa, jonka yksi tehtävä oli kirjoittaa ylös kaikilla tietämillään kielillä minä rakastan sinua. Saalistin joukkueelleni lisäpisteen slovenian versiolla :D
Vierailija kirjoitti:
Gregorin canceloinnin syytelistassa yksi kohta oli se että hän puolusteli Omaria, joka on saanut aikoinaan seksuaalirikostuomion. Tuomio tuli tapauksesta jossa Omar oli kourinut tanssilattialla jotain naista. Joillekin tyyppi on tietenkin tuon johdosta ikuisesti seksirikollinen, vaikka onkin jo tuomionsa kärsinyt.
Siis onko slovenia niin edistyksellinen maa että pelkästä kourimisesta tulee vankeutta?!
Vierailija kirjoitti:
Se Alina näytti olleen tavastian ikärajattomalla keikalla, madam cyka jälkimmäisellä.
Alina taisi olla myös toisella keikalla, mielestäni näin hänennäköisen tytön rappusissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen about 40 sivua jäljessä, mutta onko täällä spekuloitu voisiko K ja Little Big collab olla mahdollinen? Kun Allu ja Jaakkokin olivat olleet keikalla niin mietin voisiko mahdollista yhteistyötä olla tulossa.
Toisessa ketjussa on siitä jotain ollut. Että kun stoorissa oli kättelyhymiö, niin on tulkittu että on ikäänkuin sovittu jotain. Ja tosiaan, kun koko biisintekijäkööri ollut siellä.
Toivottavasti ei.
Monet K:n ja LB:n (ja kaiketi Tommynkin) yhteisistä faneista on toivonut tota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko slovenia niin edistyksellinen maa että pelkästä kourimisesta tulee vankeutta?!
No tuota, sanamuoto ainakin tässä lainauksessa on sellainen että en nyt tiedä, onko pelkästä kourimisesta kyse: "In 2011, Naber was sentenced to serve seven months in prison for sexually assaulting a woman in a Ljubljana club."
Mutta muuta en nopeasti googlaamalla löytänyt, niin paha sanoa, millainen rikos tuo sitten on ollut. Ei sitä nyt ihan mitättömästä 7 kk vankilaan kuitenkaan pistetä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan kouri mua?
Mä voin tulla kourimaan sua.😂 Valitettavasti olen todennäköisesti väärää sukupuolta ja ikäryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy jakaa teidän kanssa, kun en kellekään muulle pysty tätä kertomaan.
Tänään oli kyllä yksi elämäni hankalimmista työpäivistä. Piti opettaa (englanniksi) suomea kansainvälisille opiskelijoille. Aiheena kysymyslauseiden muodostus kysymyspäätteellä (ko/kö).
Eipä ole koskaan ennen ollut niin vaikeaa pitää pokkaa luokan edessä kuin tänään, kun piti toistaa sen sata kertaa eri yhteyksissä Oletko sinä? Are you? Ja aina meinasi lähteä tuo jälkimmäinen kunnon kiekaisulla. Mikä sitten luonnollisesti yhtä aikaa sekä hävetti ja nauratti ihan helkutisti. Joko tässä lähtee pian työtkin alta? Olisko laivalle suomen kielen open työtä tarjolla? Toimipisteeksi käy tosin myös ljubljanalainen treenikämppä 😉
Ai hitto rupes naurattaan tää, ja nousi ihan silmien eteen tää tilanne 😁😂 Are youuuuu???
Se oli oikeesti niin kamalaa, kun teki vaan mieli nauraa, mutta ei voinut, etteivät opiskelijat luule, että nauran heille, kun siinä urhoollisesti treenasivat samalla.
Toinen paha oli, kun sain pari kertaa itseni kiinni puhumasta Käärijä-enkkua eli sanoin jotain tyyliin What you thinking this 😂
No mulle kävi tänään niin, että kuuntelin Teams-palaverissa B ja N haastisklippiä (sloveniaksi). Mikki päällä :D Ehkä muut ajattelivat, että sivistän itseäni ja opiskelen kieliä samalla :)
Jos se yhtään lohduttaa niin klippihän olisi voinut olla paljon paljon pahempikin, vaikka K huutamassa B:lle motherfuckeria.. Selvisit vähällä.
Meillä oli tänään työpaikalla leikkimielinen visa, jonka yksi tehtävä oli kirjoittaa ylös kaikilla tietämillään kielillä minä rakastan sinua. Saalistin joukkueelleni lisäpisteen slovenian versiolla :D
Ljubim te olisi kelvannut myös serbiaksi ja joillain muilla slaavilaisilla kielillä. :) (Serbiaksi merkitys on tosin vähän eri kuin sloveeniksi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se oli, kun sanottiin jonkun vanhemman miehen, jolla sittemmin paljastui rikostaustaa olleen Bojanin ystävä? Eikö sekin ollut joku Omar? Oliko se tämä sama henkilö? Vähän paha poika.
Oof, googlaamalla ainakin löytyi tämä: "In 2011, Naber was sentenced to serve seven months in prison for sexually assaulting a woman in a Ljubljana club." Ja mun pikaisella päässälaskulla on siis tavannut 14-vuotiaan Bojanin 2013, tuomion jälkeen. Ja oli vielä 2017 edustamassa Sloveniaa viisuissa, ettei tuo tuomio ainakaan julkisuuskuvaa ole näköjään hirveästi haitannut...
Mistä tää että tavannut Bojanin 2013?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se oli, kun sanottiin jonkun vanhemman miehen, jolla sittemmin paljastui rikostaustaa olleen Bojanin ystävä? Eikö sekin ollut joku Omar? Oliko se tämä sama henkilö? Vähän paha poika.
Sama henkilö.
Okeeei... Jos muistat mikä se niiden yhteys oli niin ois kiva kuulla vielä kerran. Puhuttiinko tästä aikanaan jotenkin liittyen Gregoriin ts. että Omar ei liity Gregoriin, mutta että G ois Bojanille Omarin jäätyä pois tukija tai jotain?
Ainakin ovat joskus esiintyneet yhdessä. Bn instassa on heistä yhteiskuvia, mutta ainakin yhden B poistanut (tai en ainakaan enää nähnyt sitä). Sellainen, missä kummallakin aurinkolasit ja teksti oli jotain tyyliin "My friend said this looks kinda gay. He was right".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oof, googlaamalla ainakin löytyi tämä: "In 2011, Naber was sentenced to serve seven months in prison for sexually assaulting a woman in a Ljubljana club." Ja mun pikaisella päässälaskulla on siis tavannut 14-vuotiaan Bojanin 2013, tuomion jälkeen. Ja oli vielä 2017 edustamassa Sloveniaa viisuissa, ettei tuo tuomio ainakaan julkisuuskuvaa ole näköjään hirveästi haitannut...
Mistä tää että tavannut Bojanin 2013?
Omaa päässälaskuani. Tän artikkelin mukaan Omar tavannut Bojanin, kun tämä oli 14, ja Bojan on syntynyt 1999, niin sain siitä 2013.
https://www.ogae.ie/2023/02/omar-naber-backs-joker-out-for-eurovision-v…
Joku joka muistaa Joksujen lempi biisit niiden omasta tuotannosta? Teen jokaiselle oman kuvan perustuen lempi biiseihin.
Vierailija kirjoitti:
Se Alina näytti olleen tavastian ikärajattomalla keikalla, madam cyka jälkimmäisellä.
Näistä on tietysti vaikea sanoa, koska kun se kerran julkaisee kaiken ilman mitään credittejä, ei oikein voi tietää missä se itse oli vai oliko ollenkaan. Tossa sen highlightissa on kuitenkin pääasiassa tokan keikan kuvia, paitsi viimeinen. Pari kuvaa kyllä näytti siltä että olen ne ihan varmasti jonkun muun kuvaamina nähnyt. Mutta ylen jutusta joka tapauksessa näkyy että se ukrainalainen fani oli nimenomaan ekalla keikalla eturivissä. Aika mäihä olisi jos se olisi päässyt myös tokalle keikalle eturiviin, kun porukka sieltä kuitenkin pantiin ulos.
Ei se kyllä varmaan vankilassa ole ollut, ehdollista todennäköisesti