Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisillä on oikeasti hyvä lauluääni, on tosi musikaalinen, mut ei vaan ole luultavasti tarpeeksi kokemusta. Ääni kaipaa selvästi harjaantumista. Jos olis laulanut kokoajan kuten B, tilanne olis toinen. Mut mä pidän sen äänestä. Äänestäkin. Olis mielenkiintoista kuulla Maksin laulavan (ja soittavan).
Joo, uskon kyllä että treenaamalla saisi paremman kuuloiseksi. Olin ällistynyt kun kuulin, ettei Bojan ole saanut mitään lauluopetusta.
Siis onhan se ollut laulutunneilla. Sen lauluope oli se omar.
Ja mä oon ihmetellyt, miten tuo Omar on valikoitunut laulunopettajaksi. Onko hänellä siihen joku koulutus?
Voi olla. Sen äiti tais olla myös laulunopettaja tai musiikinope tms
Mistä on kyse noissa B n opetusjutuissa. Taas cykan stooreissa Bojanilla joku matikan? vihko. Ketä siinä opetetaan ja miksi juuri B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kans vähän ihmetyttää, kun Käärijä tuntuisi sekoittavan give ja get -sanat. When I give money (I come to Slovenia).
Samoin oon sitä mieltä, että Pussymagnet videollakin sanoo varmaan väärin päin siinä alussa.
Epäilin vitsiksi. Tekee samaa suomenkielellä meinaan eli sotkee tarkoituksen ja lopulta puhuu ihan siansaksaa
Ei selkeästikään ole mikään vitsi.
Ihan samoin osasi laulua käsitellessä sanoa asian oikein, mutta luppojen lopuksi asia vääntyi samsungiksi.
Hänellä lienee vain suppea sanavarasto se suurin ongelma ja lausuminen. Tuota sanaleikittelyä ja hassuja selittelyjä tekee ihan Suomenkin kielellä tyyliin voitte ensin äänestää, sitten minä voitan ja sitten te voitte mennä kotiin. 😄
Haloo. Täysin eri asia. K käänsi sen yhteisen biisikysymyksen vitsailuksi, koska ei halunnut keskustella aiheesta vakavasti. En ole ainoa, jonka mielestä Bojan on siinä vähän sillen ha, gotcha, -kysyvä, kuin olisi koittanut itsekin puhua asiasta K:n kanssa ilman tuloksia. Ja K väistelee.
Give money to go to Slovenia lienee tuli siitä, että joku taisi laittaa liveen hetkeä ennen JO äidinkielellä (tai Serbiaksi) jotain, minkä Bojan siinä luki ja käänsi.
Eikö se aikonu mennä Sloveniaan kun se marry omien sanojensa mukaan. Kesähäät tulossa.
Herraisä sentään. Pääsin neljältä töistä ja parasta aikaa käyn läpi tätä ketjua. Bojan nyrkkeilemässä.🥵🤤 Onneksi en avannut tätä ketjua autossa, olisin varmaan painanut vahingossa kaasua ja ajanut kolarin. Siinä saa sitten poliiseille selitellä; mutta kun Bojan nyrkkeilee ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kans vähän ihmetyttää, kun Käärijä tuntuisi sekoittavan give ja get -sanat. When I give money (I come to Slovenia).
Samoin oon sitä mieltä, että Pussymagnet videollakin sanoo varmaan väärin päin siinä alussa.
Epäilin vitsiksi. Tekee samaa suomenkielellä meinaan eli sotkee tarkoituksen ja lopulta puhuu ihan siansaksaa
Ihan samoin osasi laulua käsitellessä sanoa asian oikein, mutta luppojen lopuksi asia vääntyi samsungiksi.
Hänellä lienee vain suppea sanavarasto se suurin ongelma ja lausuminen. Tuota sanaleikittelyä ja hassuja selittelyjä tekee ihan Suomenkin kielellä tyyliin voitte ensin äänestää, sitten minä voitan ja sitten te voitte mennä kotiin. 😄
Haloo. Täysin eri asia. K käänsi sen yhteisen biisikysymyksen vitsailuksi, koska ei halunnut keskustella aiheesta vakavasti. En ole ainoa, jonka mielestä Bojan on siinä vähän sillen ha, gotcha, -kysyvä, kuin olisi koittanut itsekin puhua asiasta K:n kanssa ilman tuloksia. Ja K väistelee.
Give money to go to Slovenia lienee tuli siitä, että joku taisi laittaa liveen hetkeä ennen JO äidinkielellä (tai Serbiaksi) jotain, minkä Bojan siinä luki ja käänsi.
Eikö se aikonu mennä Sloveniaan kun se marry omien sanojensa mukaan. Kesähäät tulossa.
Puolaan se oli menossa marry
Toivottavasti toi juttu ei pilaa B ja K ystävyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puola oli se marry. :)
Eikö Omar Naber oo Slovenian euroviisuedustaja vuodelta 2017? Vai eikö peräti kahdesti ole edustanut Sloveniaa?
Googlaamalla löytyy että on tehnyt musiikkivideon missä miehet suutelee toisiaan :D https://wiwibloggs.com/2014/06/25/omar-naber-wont-give-new-music-video-…
Vierailija kirjoitti:
Mistä on kyse noissa B n opetusjutuissa. Taas cykan stooreissa Bojanilla joku matikan? vihko. Ketä siinä opetetaan ja miksi juuri B.
Mulle tuli mieleen, että tapettiinko siinä vain aikaa ja jonkun lapsi oli koulusta tullut tonne hallille? Niin Bojan joutessaan touhusi lasten kanssa. (Auttoi läksyissä) Oma mutu siis.
Toi Jan-mussukan sukkavideo ... Tää on jotenkin super suloinen. Ja hän on kyllä kans niin hoikka poika, jotenkin tulee niin esiin tossa. Ja kissamaisen notkea. 😽
https://www.tumblr.com/musicalislife/730235504911663104/he-is-clever-so…
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kampanjoi tosissaan ton MTVEMAn Best Nordic Act voittonsa puolesta. Täytyy toivoa, et suomalaiset ja kaikki muutkin aktivoituu nyt äänestämään Käärylettä. Joker Out Mexico ig mainosti ihanasti Kärtsyä. Vota por Käärijä!
Kilpailuasenne lähti taas päälle. Lortsu on voitettava! Kyllä me pystytään siihen ja äänestetään Kärppy parhaaksi Nordic Actiksi
Vierailija kirjoitti:
1. Mikä juttu???
2. En usko, mihin sitten viittaatkaan.
3. Eiköhän se ole jo nähty NT myötä, että tällä hetkellä B ja K ystävyys on niin vankalla pohjalla, että harva asia voisi sitä horjuttaa.
4. MIKÄ JUTTU??? Konteksti, hyvä ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää ne listat. En silti poistattanut niitä. Häälista on niistä kaikista typerin.
Mikä sua ei ällöttäis Aito?
Aito ja Aito. Argumentit loppu vai? Minusta se lista on typerä ja mauton.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Omar Naber oo Slovenian euroviisuedustaja vuodelta 2017? Vai eikö peräti kahdesti ole edustanut Sloveniaa?
Googlaamalla löytyy että on tehnyt musiikkivideon missä miehet suutelee toisiaan :D https://wiwibloggs.com/2014/06/25/omar-naber-wont-give-new-music-video-…
No ei ainakaan tässä. Nimi hämää, won't give gay kiss?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vaivaa tämä kun joku aina jaksaa hämmästellä mistä joku ukrainalainen fani kaivaa materiaalia jokereista. Joker out jakaa videomateriaalia discordissa tiktok-editteihin viikoittain. Joka viikko palkitaan eniten katseluja saaneet fanien tekemät videoeditoinnit. Onko tällä palstalla kukaan osallistunut noihin viikkohaasteisiin?
Mua vaivaa kun kukaan ei kerro mistä se tiedetään siksi ukrainalaiseksi
Tämä on kyllä täällä useampaan otteeseen kerrottu. On julkaissut itsestään strooteissa kuvia menossa keikalle Jan-kylttinsä kanssa, on kertonut "Kysy minulta"-storeissa että on JO-fani, on ukrainalainen, että asuu Italiassa, että pitää varsinkin Jania ) mutta muitakin jokereita kuumina ym ym. Jos yhtään seurannut kyseistä tiliä, ei luulisi menneen ohi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vaivaa tämä kun joku aina jaksaa hämmästellä mistä joku ukrainalainen fani kaivaa materiaalia jokereista. Joker out jakaa videomateriaalia discordissa tiktok-editteihin viikoittain. Joka viikko palkitaan eniten katseluja saaneet fanien tekemät videoeditoinnit. Onko tällä palstalla kukaan osallistunut noihin viikkohaasteisiin?
Mua vaivaa kun kukaan ei kerro mistä se tiedetään siksi ukrainalaiseksi
Hän julkaisi Tavastia päivänä kuvan tytöstä jolla Jan kyltti. Kuvan tyttö oli myöhemmin ylen haastattelussa ja kertoi olevansa Ukrainasta. Minulle ainakin jäi epäselväksi oliko se insta kuva hänestä itsestään vai ottiko hän siitä ukrainalaisesta kuvan koska sillä oli kiva kyltti, ystävystyivät jonossa tms.
Onko Alina Madame 🤷🏼
https://yle.fi/a/74-20051105?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mikä juttu???
2. En usko, mihin sitten viittaatkaan.
3. Eiköhän se ole jo nähty NT myötä, että tällä hetkellä B ja K ystävyys on niin vankalla pohjalla, että harva asia voisi sitä horjuttaa.
4. MIKÄ JUTTU??? Konteksti, hyvä ihminen!
Tää sama ihminen postaa näitä ihmeellisiä lauseita erittäin huonolla suomenkielellä (okei ymmärrän jos on lukihäiriö), eikä tule ikinä selventämään missä niistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on edustanut Sloveniaa kahdesti, 2005 ja 2017. Nyt täytyy kyllä myöntää että viisuiluharrastuksestani huolimatta mä en ainakaan muistanut häntä, enkä yhdistänyt nimeä lainkaan näihin kappaleisiin. Ei ole jäänyt Slovenian edustajat oikein mieleen ennen tätä vuotta. :D
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cx-fn_ONw_V/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mielenkiintoista, että Kärde seuraa Cykaa nähdäkseen "kiehtovat" Bojanklipit.
Bojtsu oikein esittelee nieleskelykykyjään....... 😳🔥 (ok, jailasin itseni loppupäiväksi)
O.O Apua mikä video. Mielenkiintoista ois tietää K:n reaktio tähän videoon. Tuun mukaan jailiin xD
Kyllä se osaa keskustella normaalistikin ja Sloveniaan menemisessä oli ainakin yritystä siihen. Hyväksy nyt vain loukkaantumatta, että Kärtsä sekoittaa sanat give ja get. Se on nähty ennenkin sen puhuessa. Toista klippiä mulla ei ole, mutta tämä ei varmaan ollut vika kerta :)