Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
119681/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on muitakin, joiden mielestä se lista on typerä. Olkaa huoleti, hyppään listojen yli ja en ole niitä poistattanut. Halusin vaan kertoa asian, ettette aina täällä hyökkää yhden henkilön kimppuun, joka usein on aito. Jos sitten jatketaan.

Sen kimppuun saaki hyökätä.Ite harrastaa sitä jatkuvasti.

Moikka Tarotar!

Vierailija
119682/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy jakaa teidän kanssa, kun en kellekään muulle pysty tätä kertomaan.

Tänään oli kyllä yksi elämäni hankalimmista työpäivistä. Piti opettaa (englanniksi) suomea kansainvälisille opiskelijoille. Aiheena kysymyslauseiden muodostus kysymyspäätteellä (ko/kö).

Eipä ole koskaan ennen ollut niin vaikeaa pitää pokkaa luokan edessä kuin tänään, kun piti toistaa sen sata kertaa eri yhteyksissä Oletko sinä? Are you? Ja aina meinasi lähteä tuo jälkimmäinen kunnon kiekaisulla. Mikä sitten luonnollisesti yhtä aikaa sekä hävetti ja nauratti ihan helkutisti. Joko tässä lähtee pian työtkin alta? Olisko laivalle suomen kielen open työtä tarjolla? Toimipisteeksi käy tosin myös ljubljanalainen treenikämppä 😉

Ai hitto rupes naurattaan tää, ja nousi ihan silmien eteen tää tilanne 😁😂 Are youuuuu???

Se oli oikeesti niin kamalaa, kun teki vaan mieli nauraa, mutta ei voinut, etteivät opiskelijat luule, että nauran heille, kun siinä urhoollisesti treenasivat samalla.

Toinen paha oli, kun sain pari kertaa itseni kiinni puhumasta Käärijä-enkkua eli sanoin jotain tyyliin What you thinking this 😂

Voin niin kuvitella tämän tilanteen :D Musta tuntuu, että olen viimeisen puolen vuoden aikana oppinut Englantia enemmän kuin koskaan ennen. Kiitos Joksut, mutta mulle on aika varmasti tarttunut slovenialainen aksentti, kun sitä tulee kuunneltua päivittäin ;D Tai sitten toinen puhetapa mulla on Käärijä-englanti, mitä yritän karsia pois :D 

Luulen että olen melkein ainut teini tässä paatissa joten muistutuksena että olen ikusesti nauta, enkä sellainen "normaali" kirkuva tapaus! 

T: Se joka haluaisi tehdä valtioprojektin Suoveniasta, mutta joutuu tyytymään Sloveniaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
119683/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregorin canceloinnin syytelistassa yksi kohta oli se että hän puolusteli Omaria, joka on saanut aikoinaan seksuaalirikostuomion. Tuomio tuli tapauksesta jossa Omar oli kourinut tanssilattialla jotain naista. Joillekin tyyppi on tietenkin tuon johdosta ikuisesti seksirikollinen, vaikka onkin jo tuomionsa kärsinyt.

Siis onko slovenia niin edistyksellinen maa että pelkästä kourimisesta tulee vankeutta?!

No tuota, sanamuoto ainakin tässä lainauksessa on sellainen että en nyt tiedä, onko pelkästä kourimisesta kyse: "In 2011, Naber was sentenced to serve seven months in prison for sexually assaulting a woman in a Ljubljana club."

Mutta muuta en nopeasti googlaamalla löytänyt, niin paha sanoa, millainen rikos tuo sitten on ollut. Ei sitä nyt ihan mitättömästä 7 kk vankilaan kuitenkaan pistetä.

-eri

No ei varmasti. Tuntuu aikamoiselta kun jotenkin näin omarin ikätoverina on joutunut tottumaan siihen että kukaan ei reagoi mitenkään vaikka tanssilattialla miten häiritään. Että mikähän kiertoilmaus tuo oikein on ja mitä se on oikeasti mahtanut tehdä.

Vierailija
119684/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se oli, kun sanottiin jonkun vanhemman miehen, jolla sittemmin paljastui rikostaustaa olleen Bojanin ystävä? Eikö sekin ollut joku Omar? Oliko se tämä sama henkilö? Vähän paha poika. 

Sama henkilö.

Okeeei... Jos muistat mikä se niiden yhteys oli niin ois kiva kuulla vielä kerran. Puhuttiinko tästä aikanaan jotenkin liittyen Gregoriin ts. että Omar ei liity Gregoriin, mutta että G ois Bojanille Omarin jäätyä pois tukija tai jotain?

Ainakin ovat joskus esiintyneet yhdessä. Bn instassa on heistä yhteiskuvia, mutta ainakin yhden B poistanut (tai en ainakaan enää nähnyt sitä). Sellainen, missä kummallakin aurinkolasit ja teksti oli jotain tyyliin "My friend said this looks kinda gay. He was right".

Oliko siellä ollut sellainenkin? 🧐🤔🤨

Nyt kun sanot tulee mieleen, että tosta kuva(teksti)stä on puhuttu ketjussa aikaisemminkin. Ei tarvitse tarkoittaa mitään, mutta pistää silti vähän miettimään. . .

Vierailija
119685/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B:llä ja Omarillahan on se kappale Aleppo, löytyy youtube sloveeni ja enkku versiot

Vierailija
119686/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se oli, kun sanottiin jonkun vanhemman miehen, jolla sittemmin paljastui rikostaustaa olleen Bojanin ystävä? Eikö sekin ollut joku Omar? Oliko se tämä sama henkilö? Vähän paha poika. 

Sama henkilö.

Okeeei... Jos muistat mikä se niiden yhteys oli niin ois kiva kuulla vielä kerran. Puhuttiinko tästä aikanaan jotenkin liittyen Gregoriin ts. että Omar ei liity Gregoriin, mutta että G ois Bojanille Omarin jäätyä pois tukija tai jotain?

Ainakin ovat joskus esiintyneet yhdessä. Bn instassa on heistä yhteiskuvia, mutta ainakin yhden B poistanut (tai en ainakaan enää nähnyt sitä). Sellainen, missä kummallakin aurinkolasit ja teksti oli jotain tyyliin "My friend said this looks kinda gay. He was right".

Ovat tehneet myös yhteisen biisin

https://www.zarolaj.si/omar-naber-in-bojan-cvjeticanin-v-pretresljivi-b…

Ja ilmeisesti muutenkin hengailleet yhdessä

Vierailija
119687/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

In 2011, Naber was sentenced to serve seven months in prison for sexually assaulting a woman in a Ljubljana club.

Wikipediasta siis tuo. Oliko jo kolmas ehdotettu vuosiluku tuomiolle 😁

Vierailija
119688/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen about 40 sivua jäljessä, mutta onko täällä spekuloitu voisiko K ja Little Big collab olla mahdollinen? Kun Allu ja Jaakkokin olivat olleet keikalla niin mietin voisiko mahdollista yhteistyötä olla tulossa.

Ainakin ovat tykänneet bändistä käsittääkseni pidempään. Mutta vaikea sanoa ovatko tekemässä mitään. Tyylillisesti voisivat sopia hyvin yhteen

Vierailija
119689/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama henkilö.

Oliko siellä ollut sellainenkin? 🧐🤔🤨

Nyt kun sanot tulee mieleen, että tosta kuva(teksti)stä on puhuttu ketjussa aikaisemminkin. Ei tarvitse tarkoittaa mitään, mutta pistää silti vähän miettimään. . .

Joo, lähinnä ehkä se, että on poistanut sen, eihän siinä muuten mitään kovin ihmeellistä ollut...🤔

Vierailija
119690/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha pitäiskö jaella nyt vaikka tulikuumaa Kris&Nace-matskua ja katsella porukalla sitä?

Vierailija
119691/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha pitäiskö jaella nyt vaikka tulikuumaa Kris&Nace-matskua ja katsella porukalla sitä?

Anna tulla vaan. Vaikka mulle se kuumin kuumuus on edelleen jan ja nace

Vierailija
119692/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö teillä tässä IS Knstan muraalijutussa kommentit. Näyttää, et olis 238 kpl, mut mulle ei näy kuin jotain kymmenen. Jodelin mukaan siellä on ollut aika villi meno

Vierailija
119693/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö teillä tässä IS Knstan muraalijutussa kommentit. Näyttää, et olis 238 kpl, mut mulle ei näy kuin jotain kymmenen. Jodelin mukaan siellä on ollut aika villi meno

Linkki siis

https://www.instagram.com/reel/Cx-UELBNhvh/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
119694/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregorin canceloinnin syytelistassa yksi kohta oli se että hän puolusteli Omaria, joka on saanut aikoinaan seksuaalirikostuomion. Tuomio tuli tapauksesta jossa Omar oli kourinut tanssilattialla jotain naista. Joillekin tyyppi on tietenkin tuon johdosta ikuisesti seksirikollinen, vaikka onkin jo tuomionsa kärsinyt.

Siis onko slovenia niin edistyksellinen maa että pelkästä kourimisesta tulee vankeutta?!

No tuota, sanamuoto ainakin tässä lainauksessa on sellainen että en nyt tiedä, onko pelkästä kourimisesta kyse: "In 2011, Naber was sentenced to serve seven months in prison for sexually assaulting a woman in a Ljubljana club."

Mutta muuta en nopeasti googlaamalla löytänyt, niin paha sanoa, millainen rikos tuo sitten on ollut. Ei sitä nyt ihan mitättömästä 7 kk vankilaan kuitenkaan pistetä.

-eri

No ei varmasti. Tuntuu aikamoiselta kun jotenkin näin omarin ikätoverina on joutunut tottumaan siihen että kukaan ei reagoi mitenkään vaikka tanssilattialla miten häiritään. Että mikähän kiertoilmaus tuo oikein on ja mitä se on oikeasti mahtanut tehdä.

Vaikea uskoa, että olisi ihan "perus" kähminnästä tullut.

Vierailija
119695/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki siis

https://www.instagram.com/reel/Cx-UELBNhvh/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mulla ei näy kuin 6 kommenttia, vissiin poisteltu tai piilotettu.

Vierailija
119696/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama henkilö.

Upea Aleppo-kappale löytyy Youtubesta. Bojanin tekemä, laulaa siinä yhdessä laulunopettajansa Omarin kanssa. Video sekä sloveniaksi että englanniksi.

Vierailija
119697/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle näkyy pari kommenttia. 😄

Vierailija
119698/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Alina näytti olleen tavastian ikärajattomalla keikalla, madam cyka jälkimmäisellä.

Näistä on tietysti vaikea sanoa, koska kun se kerran julkaisee kaiken ilman mitään credittejä, ei oikein voi tietää missä se itse oli vai oliko ollenkaan. Tossa sen highlightissa on kuitenkin pääasiassa tokan keikan kuvia, paitsi viimeinen. Pari kuvaa kyllä näytti siltä että olen ne ihan varmasti jonkun muun kuvaamina nähnyt. Mutta ylen jutusta joka tapauksessa näkyy että se ukrainalainen fani oli nimenomaan ekalla keikalla eturivissä. Aika mäihä olisi jos se olisi päässyt myös tokalle keikalle eturiviin, kun porukka sieltä kuitenkin pantiin ulos.

Ja ainakin ne K kuvat on mielestäni otettu eturivistä eikä rappusista. En ole kyllä itse vakuuttunut että alina ja cyka olisivat sama henkilö.

Vierailija
119699/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä on Jodelin mukaan ollut? Mulla näkyy joko pari kommenttia tai sitten ei ollenkaan.

Vierailija
119700/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tuohon Hallelujah-coveriin törmännytkään, ihan kiva. :)

Ketju on lukittu.