Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
119461/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää voi ajatella tota Strasia normaalisti, kun se oli siinä yhdessä ficissä Bojanin laastaripoikaystävä, kun Kärppy ei alkanut milleen. Todella hot ajatus. (Jonka K lyö tarinan lopussa toki laudalta)

Huokaus. ...olisko linkkiä?

https://archiveofourown.org/works/50331253/

Eikä! Oon lukenut tämän ja tykkäsin kovasti mutta en ollut tajunnut että se poikkis on Stras! 🙈

Vierailija
119462/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin minua oksettaa nää viestit.

No tervemenoa pois täältä sitten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
119463/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videolla nähty Janin Sparklative t-paita oli lahja fanilta.

https://twitter.com/babyboongvot/status/1709542827808452642?t=uu8j9HLhw…

Eiks tää ollut siellä Koperissa? Muistaakseni silloin oli jotain materiaalia, josta selvis Janin saaneen lahjaksi ton paidan.

Näyttäisi olevan italialaisia, jotka tapasivat Jokerit Koperissa ennen keikkaa.

Vierailija
119464/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun on olemassa kaikenlaisia Boitsun projekteja. Tässäkin Strasin kanssa ja B on taas niin kauniina. Miten noilla sloveenimiehillä onkin kaikilla niin kauniit silmät. 🥰

Milloin tästä Boitsun lumouksesta oikein pääsee irti. On ne aiemmatkin hulluudet joskus päättyneet. Yritin muistella miten päättyminen tapahtuu, yleensä hiipumalla. Yksi päättyi, kun tyypillä alkoi olla sellaisia mielipiteitä, että lumous katosi hetkessä.🤔🥀

Eiks sillä oo aika tyhjä peruskatse. Suu vaan käy.

Ehkä se saa syvyyttä vanhempana tai sitten ei.

Onhan se sellainen pretty boy opeteltuine kuumisilmeineen, toisaalta niin se on Kärtsykin. K:lla jotenkin enemmän luonnetta kuitenkin.

No todellakin on. Bojan on ihan tuulenhuuhtoma Käärijään verrattuna.

Ja K ei pelkää olla "ruma" välillä höpsöissä videoissa ja kuvissa. Tuntuu että B:llä on iso kynnys olla muuta kuin kaunis. Ja todellakin avonaiset paidat on tarkkaan mietitty. Jännä tyyli, ei sillä.

Austin Powers tyyli näes. On kyllä aika vahvana välillä. 😄

Vierailija
119465/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei JO ole ehdolla. Ovat varmaan tämän hetken suurimpia ei-brittiläisiä bändejä Euroopassa. 

🤣 No nyt on kyllä harhaista.

Vierailija
119466/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa katsella Bojanin vanhan(?) haastattelun tekstitysten ensiesutystä niin tässä: 

Alkaa klo 16! Eli nyt

Vierailija
119467/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun on olemassa kaikenlaisia Boitsun projekteja. Tässäkin Strasin kanssa ja B on taas niin kauniina. Miten noilla sloveenimiehillä onkin kaikilla niin kauniit silmät. 🥰

Milloin tästä Boitsun lumouksesta oikein pääsee irti. On ne aiemmatkin hulluudet joskus päättyneet. Yritin muistella miten päättyminen tapahtuu, yleensä hiipumalla. Yksi päättyi, kun tyypillä alkoi olla sellaisia mielipiteitä, että lumous katosi hetkessä.🤔🥀

Onhan se sellainen pretty boy opeteltuine kuumisilmeineen, toisaalta niin se on Kärtsykin. K:lla jotenkin enemmän luonnetta kuitenkin.

Ja K ei pelkää olla "ruma" välillä höpsöissä videoissa ja kuvissa. Tuntuu että B:llä on iso kynnys olla muuta kuin kaunis. Ja todellakin avonaiset paidat on tarkkaan mietitty. Jännä tyyli, ei sillä.

Nimenomaan tää. Tietty ulkokuorisuus ja yksiulotteisuus on se syy, miks B ei voi ainakaan vähäiselle minulle olla koskaan mitään "suurempaa". No, mä oonkin polttoleimattua K karjaa.

Vierailija
119468/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näkeehän B:tä vaikka millaisissa vaatteissa, tukka likaisena ja parta ajamatta. Ei todellakaan ole mikään sliipattu kaunis poika look aina. 😂

Vierailija
119469/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, oliko se haastettelu tossa! Olipas lyhyt. 

Mutta Štras aiheena :D

Mahtaa olla veikko hänkin.

Vierailija
119470/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan tää. Tietty ulkokuorisuus ja yksiulotteisuus on se syy, miks B ei voi ainakaan vähäiselle minulle olla koskaan mitään "suurempaa". No, mä oonkin polttoleimattua K karjaa.

Ehkä ikä tuo lisää "heittäytymistä" ja mun mielestä B on saanut olemukseen enemmän särmää viimeisen vuoden aikana. K kanssa sen eron huomaa, kun silloin uskaltaa lähteä sekoiluun mukaan :D Tuskin näemme B Sloveniassa istumassa autossa Bulbasaur-hattu päässä :D No joo. En tiedä puhutaanko samasta aiheesta, mutta tämä tuli mieleen. 

Vierailija
119471/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B on nuorempi. Merkitsee tuossa iässä paljon ja taustakin erilainen.

Vaikka K on kyllä erityisen hyvä heittäytymään. En ole nähnyt keltään tuollaista kykyä aiemmin. Ehkei se vaan yleensä näy ulos samoin kuin tässä tapauksessa. Sillä on varmasti toisaalta huonotkin puolensa, mutta tälläiseen tilanteeseen taitaa ominaisuus osua kohdilleen. Sitä kai se tunteiden näyttö vähän sekaisin on lavallakin, heittäytyy fiilikseen ja tunteeseen ja tilanteeseen.

Vierailija
119472/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi teidänkin mennä töihin. 

Vierailija
119473/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan maistaa kaikkea mikä Bojanilla /nissa nöpöttää. 🥵😐

Vierailija
119474/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastahan mä sieltä pääsin. Huomenna taas, muru, huomenna taas.

Vierailija
119475/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei. Mielummin elän sun kukkarolla käyden.

Vierailija
119476/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Krisiä.

Vierailija
119477/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan tukia 0 euroa.

Vierailija
119478/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan on söpö 😘

Vierailija
119479/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti K tietää itse et on ehdolla tossa MTVEMA ssa.

Vierailija
119480/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.