Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
https://www.instagram.com/reel/Cx-fn_ONw_V/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
MS ladannut instaan taas vähän katseltavaa Kärpälle illaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oon nauranut ehkä vartin putkeen kirjastolla Janin polyesteripyjamalle ja Bojanin liian lyhyille pinkeille housuille. Onneks Suomessa Jan nähtiin siinä nännien vilauttelupaidassa ja siinä Turun paidassa, josta en ole päässyt yli.
Voi tätä nuoltavien nännien määrää.
Vierailija kirjoitti:
Ja Kärtsän kohdalla täytyy muistaa, että some hassuttelut lienee se josta ensimmäisenä vähentää kun on muuta paljon. Lomalla paukkui hassutteluja someen ihan päivittäin. Jostain on pakko vähentää kun on hommia paljon
Tekeehän se niitä vieläkin, mutta asenne on selvästi muuttunut siten, että Häärijä on nykyisin se söötti hassuttelija, jollainen Käärijä oli ennen viisuja, ja Käärijä usein käskyttää Häärijää ja muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan 🤤
https://twitter.com/lakehatari/status/1709506194992156791?t=vmGtQ--pZrO…
Casual nännin nöpötys. 🤭
Ihan oikeesti, ei saa kiusata tämmöisellä, mä olen töissä ja meinasi mennä kahvit näppikselle! 🤣Pakko keskittyä nyt duuniin, ihan liikaa mehukasta kontenttia jo tässä vaiheessa päivää. Palaan myöhemmin kun voin vapaasti tyrskähdellä näille!
Voi sitä onnekasta, joka pääsee nuolemaan noita nännejä. Käärijä, do something!
Ei mut oikeesti, tää on vakava juttu! Joku ihminen oikeasti pääsee todellakin nuolemaan, näykkimään ja imemään noita B:n nöpöttäviä, piukeita nännejä, ja joku luultavasti on niin jo tehnytkin. Kuolen ihan just himoon omien kirjoitusteni takia... Apua.
Ja joku onnekas pääsee nuolemaan, näykkimään ja imemään jotain muutakin nöpöttävää... 🤯 mihinkäs paikkaan mä nyt menen, kun kylmiöt ja horny jailit on jo läpikäyty?
Ikuinen kadotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan nuolla Kärsyn tissiä ja massua.
Tiedetään Boitsu pieni tiedetään.
Mä haluaisin nähdä Boitsun nuolemassa Käärijän tissiä ja masua.
Maksaisin tästä ja hyvin. Nyt pojat se OF tulille ja sassiin.
Kiva kun on olemassa kaikenlaisia Boitsun projekteja. Tässäkin Strasin kanssa ja B on taas niin kauniina. Miten noilla sloveenimiehillä onkin kaikilla niin kauniit silmät. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Kärtsän kohdalla täytyy muistaa, että some hassuttelut lienee se josta ensimmäisenä vähentää kun on muuta paljon. Lomalla paukkui hassutteluja someen ihan päivittäin. Jostain on pakko vähentää kun on hommia paljon
Tekeehän se niitä vieläkin, mutta asenne on selvästi muuttunut siten, että Häärijä on nykyisin se söötti hassuttelija, jollainen Käärijä oli ennen viisuja, ja Käärijä usein käskyttää Häärijää ja muita.
Ei se niitä Häärojän tyyppisiä tee ihan niin paljoa kun osa materiaalista on ollut sitä ja jos Suomeen tekee vähemmän niidenkin määrä vähenee kuten kerroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niitä Häärojän tyyppisiä tee ihan niin paljoa kun osa materiaalista on ollut sitä ja jos Suomeen tekee vähemmän niidenkin määrä vähenee kuten kerroin.
SOMEEN
Vierailija kirjoitti:
Voivittu jos keski-ikäiset heteromiehet pitäis tällaista ketjua jostain showlesbo tyttöartisteista.
"Tässähän pitää lähtee autotalliin jäähtyilemään kun casual cameltoehan sieltä pilkisteli.."
Et ole sitten ylilaudalla koskaan vieraillut?
Äänestäkääpä Kärppää MTV:n best nordic actiksi. Siellä on skaba lortsun kanssa ;)
Vierailija kirjoitti:
Voivittu jos keski-ikäiset heteromiehet pitäis tällaista ketjua jostain showlesbo tyttöartisteista.
"Tässähän pitää lähtee autotalliin jäähtyilemään kun casual cameltoehan sieltä pilkisteli.."
Ylilauta on vähän Vauvafoorumin miespuolinen vastine, kyllä sieltä löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis Are you -paita oli Tava 2.0 ekalla keikalla, kostopitsi tokalla. Jos Bojanin pyykkikassi on jäänyt Kärtsälle tai Tavalle, Kärtsällä pitäisi olla (ollut) molemmat. Jos kostopitsi levitelty sohvan alle yöllä, niin Are you -paita voi olla eri sijainnissa. :D (Ja joo, toki ne bokseritkin on olemassa.)
Ja Are you -paitahan oli jo Turussa Häärijän käytössä, joten sekin olisi ehkä pitänyt saada jotenkin pestyä siinä välissä. Ellei niitä paitoja ole sitten kaksi
Eri paidat, sama tyyli. Näkeehän sen ihan selkeästi Before-After NT-kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun on olemassa kaikenlaisia Boitsun projekteja. Tässäkin Strasin kanssa ja B on taas niin kauniina. Miten noilla sloveenimiehillä onkin kaikilla niin kauniit silmät. 🥰
Yhtä lailla varmasti naisilla mutta ei tuu sattuneesta syystä katsottua videoita heistä. 😀
Voin kuvitella, miten Kärtsä juontaisi UMK:n, Bojan antaisi jotain pisteitä ja sitten unohtaisivat koko homman kun pitäisi kiekua "Are you?"
Jaa en tiennytkään, että 24-30-vuotiaat on lapsia.
Jahas se näyttää että peruskoululaiset päässeet kotiin tälle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tästä Boitsun lumouksesta oikein pääsee irti. On ne aiemmatkin hulluudet joskus päättyneet. Yritin muistella miten päättyminen tapahtuu, yleensä hiipumalla. Yksi päättyi, kun tyypillä alkoi olla sellaisia mielipiteitä, että lumous katosi hetkessä.🤔🥀
Mä en enää voi ajatella tota Strasia normaalisti, kun se oli siinä yhdessä ficissä Bojanin laastaripoikaystävä, kun Kärppy ei alkanut milleen. Todella hot ajatus. (Jonka K lyö tarinan lopussa toki laudalta)
Videolla nähty Janin Sparklative t-paita oli lahja fanilta.
https://twitter.com/babyboongvot/status/1709542827808452642?t=uu8j9HLhw…
Oon nauranut ehkä vartin putkeen kirjastolla Janin polyesteripyjamalle ja Bojanin liian lyhyille pinkeille housuille. Onneks Suomessa Jan nähtiin siinä nännien vilauttelupaidassa ja siinä Turun paidassa, josta en ole päässyt yli.