Rhodos kutsuu
Taas on tullut aika lähteä työnhaku reissulle Kreikkaan ja tällä kertaa Rhodoksen saarelle. On tämä työttömän elämä rankkaa kun joutuu laajentamaan työnhakua pois täältä hölmölästä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Miksi moni kirjoittaa Rhodos? Saaren nimi on Rodos. Tuleeko tuo ylimääräinen h kirjain siksi, että englanniksi se on Rhodes?
Ei kuitenkaan ole niin hassua, kun monet menee Thaimaaseen.
Viet taas verorahoja kreikkalaiselle, jolta sattumalta just nyt loppu kuittipaperi. Maanpetturi olet.
Itse menen aamulla Rohdokseen hakemaan aamulääkkeeni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi moni kirjoittaa Rhodos? Saaren nimi on Rodos. Tuleeko tuo ylimääräinen h kirjain siksi, että englanniksi se on Rhodes?
Jostain syystä lentokentän tauluissakin lukee nimenomaan Rhodos.
Ai että Rhodos🤗 mun suosikki loma kohde. Kerro terkkuja ja pidä hauskaa. Olen kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä lentokentän tauluissakin lukee nimenomaan Rhodos.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä.🌞
Lähden Porvoohon hankkimaan potkut ja sitten töitä hakemaan Thaimaaseen.
Eikös tuon työnhakuvelvoitteen voi suorittaa myös tuolla, vai onko se rajattu että pitää olla suomalainen työpaikka?
Hah, työtön menee pahimpaan junttimestaan. Itse en menisi tuollaiseen punaniskaloukkuun ilmaiseksikaan. Tai edes maksusta.
Onneksi on varallisuutta ja huippupalkkainen duuni niin voin matkustella koska ja mihin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Ai että Rhodos🤗 mun suosikki loma kohde. Kerro terkkuja ja pidä hauskaa. Olen kateellinen.
Tuo oli varmaan sarkasmia. Tai sitten olet köyhä moukka.
Vierailija kirjoitti:
Hah, työtön menee pahimpaan junttimestaan. Itse en menisi tuollaiseen punaniskaloukkuun ilmaiseksikaan. Tai edes maksusta.
Onneksi on varallisuutta ja huippupalkkainen duuni niin voin matkustella koska ja mihin haluan.
👍
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon työnhakuvelvoitteen voi suorittaa myös tuolla, vai onko se rajattu että pitää olla suomalainen työpaikka?
Hain marraskuussa töitä Las Palmasista ja täytin täten työnhakuvelvoitteeni. Hiekkarannan (Canteras) harjausmiehen toimeen olisin ollut kelpoinen mutta valitettavasti emme löytäneet yhteistä kieltä. Osaan Espanjaksi kaksi sanaa: Vamos ja Hola. Ammattikiikoloksi minua ei huolittu.
No mitäs, Rodoshan on oikein mukava mesta, kaikille jotakin. Tuon tuostakin tulee sielläkin piipahdettua. Turha jonkun "huippupalkkaisen" lesoilla, kai silläkin joku työvelvoite on toisin kuin meikäläisellä vapaaherrattarella, en siis ole ap, en tarvitse kelarahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain marraskuussa töitä Las Palmasista ja täytin täten työnhakuvelvoitteeni. Hiekkarannan (Canteras) harjausmiehen toimeen olisin ollut kelpoinen mutta valitettavasti emme löytäneet yhteistä kieltä. Osaan Espanjaksi kaksi sanaa: Vamos ja Hola. Ammattikiikoloksi minua ei huolittu.
Vamos amigo vamos, on hyvä osata jos tuolta töitä haet.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisempi se oli Rhodos, myös silloin, kun itse asuin siellä. Myöhemmin ruvettiin käyttämään muotoa Rodos, jota käytetään Kreikassakin.