Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
119501/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä bootleg-lista siihen asti kun ehdin sitä itse koostaa, tässä on nyt duplikaatteja Virallisen Listan kanssa mutta on muutakin. :)

Suomessa on vain yksi 31-vuotias, Kiki ajamassa Aitoa, kyr pää saunassa, titityy-Bojan, Hris, lavalla tuleminen, päättäväisen prinssin päämäärät, Juren pyllykivat, paskalta haiseva kostopitsi, poistoveden Bojan-molekyylit, Kärtsä poimii Bojanin kalsareita kuin herkkutatteja metsästä, balkanilainen uikutus, disreputable Rautalampi village, kostopitsi-unboxing, vapiseva haavanlehti nosti seinille ja rytkytti sohvan pilalle, housuistaan hyppäävä Ville, Boitsun Bossit Kärtsän päässä lavalla, Kärtsästä Suovenian prinsessapuoliso, Bojanbojanboika, Guštin viinissä mukana persikan makua, Janin sekstantit, hyppelehtivä pitkäsäärinen haltia, Härtsän sixpackin sek sualisointi, sorsa kävi vaakkumassa Boitsulle että kostopitsi oli menestystarina, toisiinsa liimautuneet pimeässäkin pehmeästi hehkuvat Jerppu- ja Bojci-hippuset kellumassa Vantaan viemäristössä, naudat kylmiöön, three kaksi ananaslonkeroa estää löytämästä valokatkaisijaa, palsternakkaperse ja kauheat tekstiilit, Kärtsä ja kaalinkerät Voguessa, vertaileva kalsaritutkimus, Bojanin nimi typotettu L-o-r-e-e-n

Ihana sinä. Kiitos. Saanko ottaa tästä mitä multa on jäänyt pois?

T. Lista gay

Toki. Tuossa on vaan joitain samojakin juttuja jotka on kirjattu ylös vähän eri tavoin, kuten Suovenia-homma. :)

Kiitos sulle paljon. Mun lista on kyllä pitkä, toivottavasti siihen ei kyllästytä.

Piristää täällä käynti kun ootte niin hienoja tyyppejä. Ollu niin syvältä taas vähän aikaa, mutta kyllä se tästä. Stana lähti hammaskin harkoissa, mutta saatiin onneksi korjattua.

Mutta nyt menoksi ja miehiä seinille.

T. LG

Olen tässä odotellut, että koska mun vastaanotolle tulee sellainen asiakas, joka kertoo hampaansa lohjenneen, kun on laittanut miestä seinälle. Ei ole palsta-nautoja ja sonneja vielä eksynyt mun vastaanotolle?!🧐 Lähtisi varmaan kaikki mun asiakkaat muualle, jos ne tietäisi tämän mun salaisen harrastuksen.

T: hammaslääkäri (ihan oikea sellainen)

No höpsis. Palstanaudat ja sonnit ainakin pysyisi asiakkaana!

Vierailija
119502/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo ema äänestys mittaa? Kellä on pakkomielteisimmät fanit jotka klikkailee eniten? :D

Sitä just. 😃 Ja teknisesti taitavimmat jotka osaa laittaa botit raksuttamaan. What's the point?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
119503/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Alessandra sister? I thought she was the wife. :)

Sisterwife, he said. 😆

Vierailija
119504/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun Kärtsy aina kertoo niin tarkkaan mitä voidaan tehdä. 😄

Mitä luulette näkeekö Käärijä oikeasti Loreenia kertaakaan tämä vuonna oikeasti kun sitä lupailtiin niin monta kertaa euroviisuaikaan. Loreen itsekin siitä puhui. 😄

Vierailija
119505/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsä on liian vaatimaton muistuttaakseen fanejaan äänestyksestä.Toisin kuin Loreeni. Joka meidän säällä vie voiton K:n nenän edestä. Taas. Joten pistäkää tuulemaan niitten äänestysnäpytysten ja linkin jakamisen kanssa.

Vierailija
119506/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/Cx-fn_ONw_V/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mielenkiintoista, että Kärde seuraa Cykaa nähdäkseen "kiehtovat" Bojanklipit.

Bojtsu oikein esittelee nieleskelykykyjään....... 😳🔥 (ok, jailasin itseni loppupäiväksi)

Vierailija
119507/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanilla on silmää höpsöihin miehiin hassuissa hiuksissa samalla lailla kun Kärtsällä kauniisiin poikiin.

Vierailija
119508/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoko se Kääryle Alessandraa " sisterwife" vai sanoko se sistervibes vai mitä ihmettä😁

Vierailija
119509/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun on olemassa kaikenlaisia Boitsun projekteja. Tässäkin Strasin kanssa ja B on taas niin kauniina. Miten noilla sloveenimiehillä onkin kaikilla niin kauniit silmät. 🥰

Milloin tästä Boitsun lumouksesta oikein pääsee irti. On ne aiemmatkin hulluudet joskus päättyneet. Yritin muistella miten päättyminen tapahtuu, yleensä hiipumalla. Yksi päättyi, kun tyypillä alkoi olla sellaisia mielipiteitä, että lumous katosi hetkessä.🤔🥀

Eiks sillä oo aika tyhjä peruskatse. Suu vaan käy.

Ehkä se saa syvyyttä vanhempana tai sitten ei.

Onhan se sellainen pretty boy opeteltuine kuumisilmeineen, toisaalta niin se on Kärtsykin. K:lla jotenkin enemmän luonnetta kuitenkin.

No todellakin on. Bojan on ihan tuulenhuuhtoma Käärijään verrattuna.

Ja K ei pelkää olla "ruma" välillä höpsöissä videoissa ja kuvissa. Tuntuu että B:llä on iso kynnys olla muuta kuin kaunis. Ja todellakin avonaiset paidat on tarkkaan mietitty. Jännä tyyli, ei sillä.

No näkeehän B:tä vaikka millaisissa vaatteissa, tukka likaisena ja parta ajamatta. Ei todellakaan ole mikään sliipattu kaunis poika look aina. 😂

Se tietää olevansa kaunis poika myös rasvaisessa tukassa ja parta ajamatta. Tarkoitan sellasia rumia ilmeitä mitä K tekee tahallaan joita en usko B:n haluavan edes tehdä. Muutaman kännisen hömelöilmeen se on ottanut vuodessa mutta nekin oli ns. nättejä. 🙂

Ehkä se tietää, että kannattaa välillä esiintyä vähemmän sliipattuna, tulee sopivasti rosoisuutta julkikuvaan ja kun tietää tosiaan näyttävänsä hyvältä joka tapauksessa. Ehkä B kin alkaisi näyttää huonolta, jos ei kävisi suihkussa vuoteen eikä ajaisi partaa ollenkaan🙄 ?

Vierailija
119510/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ollut Ljubav-liven lopussa Klta tulevista roustaus/I said I love you -heitoista puhetta?

Jäin jälkeenpäin miettiin, että jäikö Bn sanomana rakkaus-aihe jonnekkin päähän pyörimään, kun sitten hänen heitoissa tää "I love you-"-teema toistui myös? Kllahan tunnetusti vaikuttaa tulevan aika suoraan tavalla tai toisella ulos, mitä pyörii mielessä. Voihan olla, että kiintymyksenosoituksia on heitelty enkuksi siellä puolin ja toisen läheisten ystävien kesken. 

Oli vain yllättävää, että saman lyhyen liven aikana rakkautta osoitettiin myös toisin päin (roustauksen lisänä;)

Vierailija
119511/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helkuttia ne tuon Lortsun on tuonnekkin tukkineet? Alessandra käy järkeen kun edustaa Norjaa, Larsson ja SHM Ruotsia ja ovat kuuluja maailmalla ja nuorison tykkäämiä. Tuo Loreen ei kyllä kuulu tuonne millään mun mielestä. Tanan takiainen.

Varmaan sen takia, että olisi näyttänyt tökeröltä laittaa sinne viisujen kakkonen, ja jättää voittaja huomioimatta. Toivottavasti jää vikaksi, kiitos ja anteeksi, mutta olen edelleenkin katkera ja pikkumainen.

Siis hetkinen? Eikö tämä ollutkaan MTV Music Awards? Mitä se niiden p*rsettä kutittelee, oliko nämä kaksi jossain euroviisuissa? Vai mikä äänestys tämä oli? 

Olin itse ihan watafak, että siellä oli ylipäätään muita euroviisuartisteja. MTV???

Vierailija
119512/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsä on liian vaatimaton muistuttaakseen fanejaan äänestyksestä.Toisin kuin Loreeni. Joka meidän säällä vie voiton K:n nenän edestä. Taas. Joten pistäkää tuulemaan niitten äänestysnäpytysten ja linkin jakamisen kanssa.

No senkin se oli jo tehnyt 😁

Hyvä! Win the Loreen 😂

-sama

Vierailija
119513/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti ne LG postaamat listat poistatti?

Mikä idea siinä taas oli?

Vierailija
119514/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko kouluttaa kissan painamaan tassulla tuota äänestysnappia 9 sekunnin välein tai rakentaa jonkun paristokäyttöisen laitteen.

Vierailija
119515/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoko se Kääryle Alessandraa " sisterwife" vai sanoko se sistervibes vai mitä ihmettä😁

Sister wife

Vierailija
119516/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun on olemassa kaikenlaisia Boitsun projekteja. Tässäkin Strasin kanssa ja B on taas niin kauniina. Miten noilla sloveenimiehillä onkin kaikilla niin kauniit silmät. 🥰

Milloin tästä Boitsun lumouksesta oikein pääsee irti. On ne aiemmatkin hulluudet joskus päättyneet. Yritin muistella miten päättyminen tapahtuu, yleensä hiipumalla. Yksi päättyi, kun tyypillä alkoi olla sellaisia mielipiteitä, että lumous katosi hetkessä.🤔🥀

Hulluus

Mulla ei ole tällaista hulluutta ollut sitten alaikäisyyden. Koskahan sitä hiipumista sopii odottaa...?

Ei ehkä ihan tällaista hulluutta, koska tähän linkittyy niin monia asioita. Kestävät mulla yleensä 1-3 vuotta. Joku nimilappu tällekin ilmiölle varmaan löytyy, jos viitsisi hakea.

Vierailija
119517/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisterwife

Kosi aikanaan igssä Alessandraa, johon tämä vastasi myöntävästi kysyttyään poikaystävältään luvan. 😄

Vierailija
119518/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Bojan kovasti yrittää näyttää pöhköltä ja hassulta, mutta jotenkin päätyy aina näyttämään. . . no. . . https://www.tumblr.com/sparklitive-sonya/730237901011599360/x-cant-take…

Vierailija
119519/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi teidänkin mennä töihin. 

Lainaan sitä jotakuta palstalta:

Tämä on mun uusi työ. Tykkään kyllä kovasti. Työkaverit ovat mahtavia! Ja etenkin noi seurattavat, mmmmm, ihan parasta tässä työssä. Työpäivä on pitkä, mutta monesti vaiheikas. Tykkään, kun tauot voi pitää kuitenkin omaan tahtiin 👍 Se että pomo ei huohota niskaan on kyllä tosi iso miinus.

Olet lapsellinen

Vierailija
119520/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerit vois mainostaa myös tuota äänestys linkkiä...

Ketju on lukittu.