Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan kestä tuota lookia noilla tossa tv-esiintymisessä! Ihan hirveä. Siihen Euroviisupaitaan ehdin jo tottua, se jotenkin kuului pakettiin ja siis onhan toi bojanin paita tuossakin omalla tavallaan kaunis, mutta yhdistettynä noihin housuihin... ja siis anteeksi ...olette rock-bändi?
Missä mustat farkut ja hihaton?
Juu siis liian lyhyet pinkit kiiltävät housut yhdistettynä hirveen isoihin mustiin kenkiin ja sitten tuo paita siihen päälle niin ei ei. En tajua. Sitä Ponorellin tyyliähän tuo on mutta virhe. Ja Janilla on vaarin polyesteripyjama.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis Are you -paita oli Tava 2.0 ekalla keikalla, kostopitsi tokalla. Jos Bojanin pyykkikassi on jäänyt Kärtsälle tai Tavalle, Kärtsällä pitäisi olla (ollut) molemmat. Jos kostopitsi levitelty sohvan alle yöllä, niin Are you -paita voi olla eri sijainnissa. :D (Ja joo, toki ne bokseritkin on olemassa.)
Ja Are you -paitahan oli jo Turussa Häärijän käytössä, joten sekin olisi ehkä pitänyt saada jotenkin pestyä siinä välissä. Ellei niitä paitoja ole sitten kaksi
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei JO ole ehdolla. Ovat varmaan tämän hetken suurimpia ei-brittiläisiä bändejä Euroopassa.
No eivät todellakaan ole :DD ei mitään siis JO:ta vastaan, mutta lievästi sanottuna pieni kuplautuminen sulla tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan kestä tuota lookia noilla tossa tv-esiintymisessä! Ihan hirveä. Siihen Euroviisupaitaan ehdin jo tottua, se jotenkin kuului pakettiin ja siis onhan toi bojanin paita tuossakin omalla tavallaan kaunis, mutta yhdistettynä noihin housuihin... ja siis anteeksi ...olette rock-bändi?
Juu siis liian lyhyet pinkit kiiltävät housut yhdistettynä hirveen isoihin mustiin kenkiin ja sitten tuo paita siihen päälle niin ei ei. En tajua. Sitä Ponorellin tyyliähän tuo on mutta virhe. Ja Janilla on vaarin polyesteripyjama.
Alan ymmärtää kun ne sano siinä yhdessä haastattelussa, etttä parhaiten pukeutuu Jure... 🥴
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei JO ole ehdolla. Ovat varmaan tämän hetken suurimpia ei-brittiläisiä bändejä Euroopassa.
No ei nyt ihan. Paljon vähemmän kuunteluita Spotifyssa kuin vaikkapa Kuumaalla (Youtubessa JO:lla on enemmän), enkä usko että kukaan täälläkään uskoisi että Kuumaa on yksi suurimpia bändejä Euroopassa. Jokaisella maalla on varmana oma vastineensa, ja isommilla mailla niitä on luonnollisesti paljon isompia ja moneen kappaleeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt niin, että K:lla ei nouse virallisesti ns kusi hattuun vuoden sisällä menestyksestä. Roope Salmisen podcastissa puhu Roope,- että se tapahtuu kaikille, että katotaan vuoden päästä. Että oot eka tietämäni henkilö, jos ei nouse.
Onhan se jo noussut, ihan erilaisena esiintyi ennen viisumenestystä, oli enemmän Häärijän kaltainen hassuttelija.
Ei kai erilaisuus tarkoita että on kusi hatussa? Hänen elämänsä muuttui täysin viisujen myötä, mutta eipä oo kyllä ollut huomattavissa mitään kusipäisyyttä.
En ehkä sanoisi suorastaan kusipäisyyttä, mutta onhan se nyt tiettyä ylimielisyyttä esim. Presidentti Niinistön tavatessaan pitää aurinkolaseja päässään ja pyytää kutsua Linnan Juhliin, vaikka sen kutsun ehdottomasti ansaitseekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis Are you -paita oli Tava 2.0 ekalla keikalla, kostopitsi tokalla. Jos Bojanin pyykkikassi on jäänyt Kärtsälle tai Tavalle, Kärtsällä pitäisi olla (ollut) molemmat. Jos kostopitsi levitelty sohvan alle yöllä, niin Are you -paita voi olla eri sijainnissa. :D (Ja joo, toki ne bokseritkin on olemassa.)
Ja Are you -paitahan oli jo Turussa Häärijän käytössä, joten sekin olisi ehkä pitänyt saada jotenkin pestyä siinä välissä. Ellei niitä paitoja ole sitten kaksi
🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee, ettei sitä mainosteta ollenkaan, tota Nordic kategoriaa. Mtvema.
Toivottavasti Käärijä mainostaa faneilleen, ja kaikki fanit jakaa linkkiä eteenpäin.
+ kaikki palstalaiset tietenkin sitkeästi äänestämään! Jos jokainen 10 sekunnin välein annettu ääni tosiaan lasketaan, niin sitkeys palkitaan.
X:ssä ja muualla somessa fanien keskuudessa leviää kyllä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman seksikkäimmälle miehelle joku vaarin polyesteripyjama..... huutava vääryys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta: "Spekulaatiota tulille. Huomasin, että LB oli jakanut Kärpän tanssivideon ja laittanut kättelevät kädet hymiön. Oisko sopparit yhteistyöstä allekirjoitettu. 👀"
Twitterissä muutamat ukrainalaiset on pettyneet kun näkivät kuvan jossa K ja LB. Kuulema ko bändi kuitenkin edelleen maksaa veronsa itänaapuriin ja tulee sotaa muutenkin (??), miten lie asia? Kieltämättä hieman hankaa tuo kuvio mutta
No ei tue. Eilisellä keikallakin oli iso NO WAR teksti taustavideolla. Ovat maanpaossa USA:ssa ja protestoineet näyttävästi sotaa vastaan. En tiedä miten veronmaksu menee mutta en tiedä paljonko heillä on sananvaltaa moiseen ja millä statuksella Jenkeissä pyörivät.
Jep. Ei todellakaan tue mitään sotaa. Edelleen heille kotimaa tärkeä, mutta näitä päätöksiä eivät tue miltään osin ja ovat sotaa tosiaan vastaan. Näkyy keikkatallenteissakin isolla tuo NO WAR ja antaneet useita lausuntoja julkisesti asiasta.
Asia tuntuu myös K:lle olevan iso ja merkittävä. Ei hän sekaantuisi ihmisiin jotka tukevat sotaa.
Miten kukaan voi kuvitella että LB tukisi sotaa. Aloittivat eilenkin NO WAR teksteillä. Ei varmaan ole heille ihan riskitöntäkään vastustaa sotaa, kun tietää miten helposti henki lähtee vastustajilta.
Onko kaikki yhtyeen jäsenet lähteneet maasta tai ottaneet kantaa? Sodan alkuaikoina yritin selvittää asiaa ja vaikutti että vaan pääpari oli silloin lähtenyt.
Näyttää että tuo pääpari on nyt ainoat LB yhtyeeseen kuuluvat. Muut on listattuna että "former members", mutta tietoa ei löydy paljoa, ehkä turvallisuussyistä. Bensonradio artikkelista löysin vain tämän: "The group’s other two members, Sergey Makarov and Anton Lissov, have remained in Russia due to family reasons"
Tämä asiahan nyt ei ukrainalaisille kuulu millään tavalla. Hieno bändi ja poliittisesti kantaaottava. Vaatii suurta rohkeutta pysyä Venäjällä nykyisessä tilanteessa mutta kaikki eivät voi emigroitua. Siihen on monia syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt niin, että K:lla ei nouse virallisesti ns kusi hattuun vuoden sisällä menestyksestä. Roope Salmisen podcastissa puhu Roope,- että se tapahtuu kaikille, että katotaan vuoden päästä. Että oot eka tietämäni henkilö, jos ei nouse.
Onhan se jo noussut, ihan erilaisena esiintyi ennen viisumenestystä, oli enemmän Häärijän kaltainen hassuttelija.
Ei kai erilaisuus tarkoita että on kusi hatussa? Hänen elämänsä muuttui täysin viisujen myötä, mutta eipä oo kyllä ollut huomattavissa mitään kusipäisyyttä.
En ehkä sanoisi suorastaan kusipäisyyttä, mutta onhan se nyt tiettyä ylimielisyyttä esim. Presidentti Niinistön tavatessaan pitää aurinkolaseja päässään ja pyytää kutsua Linnan Juhliin, vaikka sen kutsun ehdottomasti ansaitseekin.
Tää en sit ollut minä! 😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman seksikkäimmälle miehelle joku vaarin polyesteripyjama..... huutava vääryys!
Ihana kohta tuo missä Bojan käy söpöilemässä laulun sanoja Janille, mitähän ne lyriikat oli siinä kohtaa. 😊
Nyt kaikki naudat komentaa lapset ja mummot ja vaarit paineleen 10s välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan 🤤
https://twitter.com/lakehatari/status/1709506194992156791?t=vmGtQ--pZrO…
Casual nännin nöpötys. 🤭
Ihan oikeesti, ei saa kiusata tämmöisellä, mä olen töissä ja meinasi mennä kahvit näppikselle! 🤣Pakko keskittyä nyt duuniin, ihan liikaa mehukasta kontenttia jo tässä vaiheessa päivää. Palaan myöhemmin kun voin vapaasti tyrskähdellä näille!
Voi sitä onnekasta, joka pääsee nuolemaan noita nännejä. Käärijä, do something!
Ei mut oikeesti, tää on vakava juttu! Joku ihminen oikeasti pääsee todellakin nuolemaan, näykkimään ja imemään noita B:n nöpöttäviä, piukeita nännejä, ja joku luultavasti on niin jo tehnytkin. Kuolen ihan just himoon omien kirjoitusteni takia... Apua.
Ja joku onnekas pääsee nuolemaan, näykkimään ja imemään jotain muutakin nöpöttävää... 🤯 mihinkäs paikkaan mä nyt menen, kun kylmiöt ja horny jailit on jo läpikäyty?
Mun mielestä Käärijä oli sillä presidenttikävelyllä artisti-Käärijänä ja esiintyvänä taiteilijana ja oli ihan protokollan mukaista että tuli sinne siinä lookissa. Ja mitä heittoon Linnan-kutsusta tulee, niin keskustelu oli epämuodollista ja tuollaisen heittäminen voitiin helposti tulkita tsoukiksi.
Oon sitä paitsi ihan varma, että Salesta oli tosi piristävää, ettei Käärijä mennyt sinne jäykkäpaskana pokkuroimaan.
Nyt rekkautunen takaisin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee, ettei sitä mainosteta ollenkaan, tota Nordic kategoriaa. Mtvema.
Toivottavasti Käärijä mainostaa faneilleen, ja kaikki fanit jakaa linkkiä eteenpäin.
+ kaikki palstalaiset tietenkin sitkeästi äänestämään! Jos jokainen 10 sekunnin välein annettu ääni tosiaan lasketaan, niin sitkeys palkitaan.
X:ssä ja muualla somessa fanien keskuudessa leviää kyllä jo.
Hienoa, mihinköhän asti äänestys jatkuu?
Zara Larsson on kyllä tuossa kategoriassa varsin kova vastus. Saattaisi tulla hänellekin yllätyksenä, jos voiton viekin suomalainen ja suomeksi esiintyvä Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan 🤤
https://twitter.com/lakehatari/status/1709506194992156791?t=vmGtQ--pZrO…
Casual nännin nöpötys. 🤭
Ihan oikeesti, ei saa kiusata tämmöisellä, mä olen töissä ja meinasi mennä kahvit näppikselle! 🤣Pakko keskittyä nyt duuniin, ihan liikaa mehukasta kontenttia jo tässä vaiheessa päivää. Palaan myöhemmin kun voin vapaasti tyrskähdellä näille!
Voi sitä onnekasta, joka pääsee nuolemaan noita nännejä. Käärijä, do something!
Ei mut oikeesti, tää on vakava juttu! Joku ihminen oikeasti pääsee todellakin nuolemaan, näykkimään ja imemään noita B:n nöpöttäviä, piukeita nännejä, ja joku luultavasti on niin jo tehnytkin. Kuolen ihan just himoon omien kirjoitusteni takia... Apua.
Ja joku onnekas pääsee nuolemaan, näykkimään ja imemään jotain muutakin nöpöttävää... 🤯 mihinkäs paikkaan mä nyt menen, kun kylmiöt ja horny jailit on jo läpikäyty?
Tuu tänne meren pohjaan mun kanssa. Laita painot jalkoihin.
Äänestäkää tyypit sielunne kyllyydestä Kärtsäri voittoon!!! 💚🏆🥇
Aito kirjoitti:
Mun mielestä Käärijä oli sillä presidenttikävelyllä artisti-Käärijänä ja esiintyvänä taiteilijana ja oli ihan protokollan mukaista että tuli sinne siinä lookissa. Ja mitä heittoon Linnan-kutsusta tulee, niin keskustelu oli epämuodollista ja tuollaisen heittäminen voitiin helposti tulkita tsoukiksi.
Oon sitä paitsi ihan varma, että Salesta oli tosi piristävää, ettei Käärijä mennyt sinne jäykkäpaskana pokkuroimaan.
Nyt rekkautunen takaisin ulos.
Jep, itse ajattelin lähinnä että onpa ihanaa asua maassa, missä pressallekin voi kevyesti kuittailla siitä ettei häntä ole keikoilla näkynyt 😃 Eipä tosiaan vaikuttanut Sale olleen moksiskaan, hyväntuulista ja rentoa jutustelua puolin ja toisin.