Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki naudat komentaa lapset ja mummot ja vaarit paineleen 10s välein.
Mitkä ihmeen naudat?
Mutta jos äänestys on tosiaan noin omituinen, että jokainen 10 sekunnin välein annettu ääni ratkaisee, niin ehdottomasti kaikki mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan 🤤
https://twitter.com/lakehatari/status/1709506194992156791?t=vmGtQ--pZrO…
Casual nännin nöpötys. 🤭
Ihan oikeesti, ei saa kiusata tämmöisellä, mä olen töissä ja meinasi mennä kahvit näppikselle! 🤣Pakko keskittyä nyt duuniin, ihan liikaa mehukasta kontenttia jo tässä vaiheessa päivää. Palaan myöhemmin kun voin vapaasti tyrskähdellä näille!
Voi sitä onnekasta, joka pääsee nuolemaan noita nännejä. Käärijä, do something!
Ei mut oikeesti, tää on vakava juttu! Joku ihminen oikeasti pääsee todellakin nuolemaan, näykkimään ja imemään noita B:n nöpöttäviä, piukeita nännejä, ja joku luultavasti on niin jo tehnytkin. Kuolen ihan just himoon omien kirjoitusteni takia... Apua.
Ja joku onnekas pääsee nuolemaan, näykkimään ja imemään jotain muutakin nöpöttävää... 🤯 mihinkäs paikkaan mä nyt menen, kun kylmiöt ja horny jailit on jo läpikäyty?
Tuu tänne meren pohjaan mun kanssa. Laita painot jalkoihin.
Juu tänne vaan, meitä alkaa olla täällä jo ihan kiva porukka. Oma snorkkeli mukaan.
Aito kirjoitti:
Mun mielestä Käärijä oli sillä presidenttikävelyllä artisti-Käärijänä ja esiintyvänä taiteilijana ja oli ihan protokollan mukaista että tuli sinne siinä lookissa. Ja mitä heittoon Linnan-kutsusta tulee, niin keskustelu oli epämuodollista ja tuollaisen heittäminen voitiin helposti tulkita tsoukiksi.
Oon sitä paitsi ihan varma, että Salesta oli tosi piristävää, ettei Käärijä mennyt sinne jäykkäpaskana pokkuroimaan.
Nyt rekkautunen takaisin ulos.
Kyllä, just näin. Ja oli kuitenkin kunnioittava ja kohtelias Salea kohtaan eli ei käyttäytynyt mitenkään ylimielisesti. Oli oma hurmaava itsensä 💚
Suomalaisista artisteista ainakin Joalin on ollut Voguessa, kun oli aiemmin puhetta siitä onko kukaan ollut. Mutta hän ei kyllä taida esiintyä suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki äänestämään monta kertaa!!!! 💚
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/Erikoinen kategoria tuo "Best Nordic Act", mutta ei kai siinä, kiva kun Kärppä on päässyt ehdolle. Ja Alessandra! Ja...äh, en edes jaksa teeskennellä, että välittäisin kärpänpaskan vertaa Lortsusta. Onko joku seurannut näitä MTV Awardseja aiemmin, niin tietääkö joku, onko tuollainen kategoria aina ollut olemassa vai onko se uusi?
Kärpänpaska listalle jos joku ei oo jo kerenny lisätä 🤣
Mä haluan nuolla Kärsyn tissiä ja massua.
LadySLO:) kirjoitti:
Btw. Offtopic. Did we ever find out what that "fire" at one of JO's NT gigs was? It looked like someone had a tablet or something with a fireplace screensaver or something.... but.... why? 🤔
I suppose someone was just trying to set a romantic mood by having a virtual fireplace on their phone. 😀
Miksi tuon Bojanin täytyy olla tuollainen? 🥵
Väärin tavattu Bojan ilmeisesti esiintyy EMAssa. Vähän huono juttu, koska yleensä esiintyjät myös voittavat palkinnot. Siksi kai äänestys on noin kummallinen, jotta sitä on helppo samplata haluamaansa suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan kestä tuota lookia noilla tossa tv-esiintymisessä! Ihan hirveä. Siihen Euroviisupaitaan ehdin jo tottua, se jotenkin kuului pakettiin ja siis onhan toi bojanin paita tuossakin omalla tavallaan kaunis, mutta yhdistettynä noihin housuihin... ja siis anteeksi ...olette rock-bändi?
Missä mustat farkut ja hihaton?
Juu siis liian lyhyet pinkit kiiltävät housut yhdistettynä hirveen isoihin mustiin kenkiin ja sitten tuo paita siihen päälle niin ei ei. En tajua. Sitä Ponorellin tyyliähän tuo on mutta virhe. Ja Janilla on vaarin polyesteripyjama.
Maailman seksikkäimmälle miehelle joku vaarin polyesteripyjama..... huutava vääryys!
Jan on niin seksikäs että mulle on ihan sama mitä sillä on päällä. 🥵 Mutta onhan se klassinen ja viime päivinäkin paljon nähty mustat housut ja valkoinen t-paita paljon tyylikkäämpi yhdistelmä.
Janin asu viisufinaalissa oli toisaalta kyllä tosi kiva.
Ei Sale tuota pahalla ottanut. Nauratti häntäkin. Rento tyyppi. Ja ihan sopii Kärtsän juttuihin tuo tuossa kohtaa naurun kera. Taisi toimittaja ottaa alunperin puheeksi ylipäätään käymisen jossakin vieraana.
Ei minusta Kärtsä ole ylimielisyyttä näyttänyt. Ehkä suojaa itseään vaan paremmin ja pakkohan se on
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään Boitsu pieni tiedetään.
LB koskien kaikki eivät lähteneet Venäjältä. Osa ilmeisesti sukunsa takia, siinä asettaa kaikki vaaraan ja osa siksi etteivät ole sotaa vastaan. Tällä hetkellä bändiin ei kuulu kuin kaksi jäsentä, ne perustajat ja päätyypit jotka on olleet bändissä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään Boitsu pieni tiedetään.
Mä haluaisin nähdä Boitsun nuolemassa Käärijän tissiä ja masua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon Bojanin täytyy olla tuollainen? 🥵
Mä kuvittelin jo muka hetken pääseväni pois tästä laivasta, mut viimeistään tää päivä pudottanut taas niin syvälle merenpohjaan, ettei poispääsyä ole ihan heti näköpiirissä. 😭
Voi Jure. Siellä se pitää Hojan paitaa jos siitä saisi vielä tuoksut. Ja me naitettiin Hojan Krisille. Nyt tuli suru.
Ja Kärtsän kohdalla täytyy muistaa, että some hassuttelut lienee se josta ensimmäisenä vähentää kun on muuta paljon. Lomalla paukkui hassutteluja someen ihan päivittäin. Jostain on pakko vähentää kun on hommia paljon
Vierailija kirjoitti:
Väärin tavattu Bojan ilmeisesti esiintyy EMAssa. Vähän huono juttu, koska yleensä esiintyjät myös voittavat palkinnot. Siksi kai äänestys on noin kummallinen, jotta sitä on helppo samplata haluamaansa suuntaan.
Joko muut esiintyjät on julkaistu?
Onko Käärijällä silloin tilaa keikkakalenterissa tai vaikka joku ns. yksityiskeikka?
Onkohan ensi UMKssa kansainvälisten tuomareiden pisteissä mukana Slovenia? Eikö tuomareiksi yleensä valita edellisten euroviisujen osallistujia? Voisko Bojan antaa pisteet?
Btw. Offtopic. Did we ever find out what that "fire" at one of JO's NT gigs was? It looked like someone had a tablet or something with a fireplace screensaver or something.... but.... why? 🤔