Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
119141/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allun stoori!

Siellä on BL, yhteiskuvassa K:n, Miken, Allun ja Jaakon kanssa! 

Heh, tarkoitin toki LB :)

Vierailija
119142/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton paljastustilaisuuden vastapäätä on joku baari jossa lukee Cocktail (varmaan bar, loppu ei vain näy)

Ficcejähän rustailee mitochondrian cocktail

onko nuo ficit vain kirjautuneille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
119143/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle vanhemmalle fanille pitää sanoa et ymmärrän erittäin hyvin. Olen melkein 50 itse, ja nolottaa vähän kokoajan jos "fanittaa" jotain ns. vääränlaista artistia tms. Kuvittelee et jotkut ystävät tai tuttavat miettii et mikähän se luulee olevansa nyt, et mikä kriisi iskenyt jne.

Jokereita ja Käärijää fanitankin pääosin "salaa" muilta. Tietysti vähän tylsää, mut toisaalta tää on oma ihana maailman(i) ja voin kuitenkin jakaa tämän esimerkiksi just teidän kanssanne. Se riittää.

No vähän tämä.. mun äiti kysyi multa (olen 50 vee), kun kuuli että olin ollut jokereiden keikalla, että onko sulla joku viidenkympin kriisi :D. Et en ole hirveesti huudellut tutuille ja kavereille että oon käynyt Käärijän keikoilla, enkä varsinkaan jokereiden keikoista.

I'm 40+.

When my father found out I'm going to JO concert, he called me to tell me there was an announcement made that JO are not letting anyone over 25 into the venue.

😝

Vierailija
119144/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois paha kyssäri, jos ois kaupungin hommissa vastaamassa tuolla lavalla: *mitä Käärijä merkitsee sinulle henkilökohtaisesti?*

🤣

Vierailija
119145/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle vanhemmalle fanille pitää sanoa et ymmärrän erittäin hyvin. Olen melkein 50 itse, ja nolottaa vähän kokoajan jos "fanittaa" jotain ns. vääränlaista artistia tms. Kuvittelee et jotkut ystävät tai tuttavat miettii et mikähän se luulee olevansa nyt, et mikä kriisi iskenyt jne.

Jokereita ja Käärijää fanitankin pääosin "salaa" muilta. Tietysti vähän tylsää, mut toisaalta tää on oma ihana maailman(i) ja voin kuitenkin jakaa tämän esimerkiksi just teidän kanssanne. Se riittää.

No vähän tämä.. mun äiti kysyi multa (olen 50 vee), kun kuuli että olin ollut jokereiden keikalla, että onko sulla joku viidenkympin kriisi :D. Et en ole hirveesti huudellut tutuille ja kavereille että oon käynyt Käärijän keikoilla, enkä varsinkaan jokereiden keikoista.

Mä olen itse asiassa aika varma että tää on jonkinasteinen viidenkympin villitys. Tuossa just juteltiin muutaman kaverin kanssa joku aika sitten että kaikilla on vähän tarve tehdä ja mennä nyt kun 50 lähestyy.

Joo, vähän tällaista olen kyllä itsellänikin havainnoinut. Ja laajemmin pohtinut sen liittyvän jotenkin siihen, että nyt ainakin mulla lapset alkaa olemaan sen ikäisiä, että ne ei konkreettisesti tarvitse mua koko ajan, kaksi jo täysi-ikäistä ja yksi isompi teini. Pystyn siis menemään esim. keikoille (oon yksin heidän kanssaan, eli on ollut konkreettista estettä menoille aiemmin). En mä silti ehkä ihan ymmärrä, miksi se nyt oli sitten tämä slovenialainen poppibändi (ne jätkät on herranjumala melkeen mun lasten ikäisiä..), joka tämän viidenkympin villityksen laukaisi.

Vierailija
119146/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla soi korvissa nuoruuden hölmöilyjen takia - kävin keikoilla jatkuvasti ilman korvatulppia ja tuollaiset isoääniset huutohaasteet hirvittää. Jos korvissa soi hetkellisestikin keikkojen jälkeen siihen kannattaa suhtautua vakavasti ja suojata kuulo. Toistuva sointi korvissa voi joskus jäädä pysyväksi. Keikoilla välttelen monesti kaiuttimen läheisyyttä vaikka olisikin kuulosuojaus sekä teinilaumoja jotka huutaa suoraan melkein korviin :-D

Kyllä minä uskon, että heillä varmasti joku kuulosuojaus on keikoilla, koska nykyään muusikot on tiedostavampia kuin menneisyydessä. Moni vanhempi muusikko kamppailee kuulon ongelmien kanssa. Muusikolle kuulo on tärkeä.

Katson aina kauhulla, kuinka usein B ottaa toisen monitorin pois korvasta keikoilla, monesti laulaa jopa kokonaisen biisin vähintään toinen korva paljaana. Moni muusikko on sanonut, että on todella paha, jos kuulo heikkenee korvissa epätasaisesti, vaikka toki kuulon vaurioituminen molemmista korvista on myös huono juttu.

B sanoi jossain haastattelussa, että laulaa parhaiten, kun ei kuule omaa ääntään, vaan tuntee äänen värinän kurkussa ja sen avulla ohjaa ääntään. Ehkä tämän takia riisuu monesti monitorit ja tietysti haluaa kuulla yleisön myös. Onneksi tuossa eilen käännetyssä haastattelussa sanoo, että hänellä on yleisön äänet miksattuna melko kovalle monitoriin, niin toivon mukaan korjaa miksausta ennemmin sopivaksi kuin jatkuvasti on korvat paljaana.

Vierailija
119147/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole elämää, kun tää loppuu 😩

Stozicen jälkeen tää loppuu

Rauhoitu. Miten niin loppuu. Tulee muut loppuvuoden keikat ja uutta musiikkia ensi vuonna.

Ei ole enää mitään mitä odottaa, että K ja B tyyliin varmasti tekisivät yhdessä. Jos heitä ei nähdä ensi kesään mennessä kertaakaan yhdessä niin what's the worth of following it?

Käärijällä on isommat kalat mielessä. En usko hetkeäkään että yhteistä biisiä tulisi Jokereiden kanssa. Ovat niin pieni nimi etteivät hyödytä Kärtsän uraa lainkaan. Hän hakee nyt isoa nostetta uralleen ja nyt on aika tahkota kun rauta on kuumaa. Siellä on tehty pitkän tähtäimen suunnitelma uran kannalta ja se ei sisällä Jokereiden nimeä.

Kuulostaa tylyltä mutta on mitä todennäköisimmin totta. Ja välillä totuus tekee kipeää. Ystävyys voi jatkua yksityisestikin.

Joo, en usko yhteisbiisiin enkä kiertueeseen, ja vaikka joku haluaisi muuta uskoa, niin kyllä esim. levy-yhtiöllä on tällaisiin sanansa sanottavana.. Mutta en kyllä tiedä myöskään K:n isommat kalat - suunnitelmista. Eikö hän nyt juuri taas sanonut, että aikoo keskittyä Suomen markkinoihin. En näe kiertävän Eurooppaa ainakaan mitenkään päätoimisesti.

No juu, en näe itsekään häntä kiertämässä sen suuremmin Eurooppaa. Mutta sanoi itse ettei lähde enää pienempien artistien kanssa yhteistyöhön ja sanoi myös että joku isompi nimi on ollut yhteydessä ja homma on nyt harkinnassa.

Luulin että se on jonkun suomalaisen naisen kanssa tehnyt tai tekemässä biisin. Bess tai Erika? Ei mitään maailmantähtiä.

Vierailija
119148/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/marmalade-chainsaws/730235402174300160/i-will-no…

Mulla jäi tää loopille. En pysty lopettamaan katsomista. Apua?

Vierailija
119149/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
119150/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse asiassa aika varma että tää on jonkinasteinen viidenkympin villitys. Tuossa just juteltiin muutaman kaverin kanssa joku aika sitten että kaikilla on vähän tarve tehdä ja mennä nyt kun 50 lähestyy.

Joo, vähän tällaista olen kyllä itsellänikin havainnoinut. Ja laajemmin pohtinut sen liittyvän jotenkin siihen, että nyt ainakin mulla lapset alkaa olemaan sen ikäisiä, että ne ei konkreettisesti tarvitse mua koko ajan, kaksi jo täysi-ikäistä ja yksi isompi teini. Pystyn siis menemään esim. keikoille (oon yksin heidän kanssaan, eli on ollut konkreettista estettä menoille aiemmin). En mä silti ehkä ihan ymmärrä, miksi se nyt oli sitten tämä slovenialainen poppibändi (ne jätkät on herranjumala melkeen mun lasten ikäisiä..), joka tämän viidenkympin villityksen laukaisi.

Joo, mulla myös kohta täysikäiset lapset ja ihan samat tunnelmat. Mietin että K tämän oikeestaan ensin laukaisi ja sitten tuli KB-yhteys ja nyt koko JO. Erikoista. :)

Vierailija
119151/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole elämää, kun tää loppuu 😩

Stozicen jälkeen tää loppuu

Rauhoitu. Miten niin loppuu. Tulee muut loppuvuoden keikat ja uutta musiikkia ensi vuonna.

Ei ole enää mitään mitä odottaa, että K ja B tyyliin varmasti tekisivät yhdessä. Jos heitä ei nähdä ensi kesään mennessä kertaakaan yhdessä niin what's the worth of following it?

Käärijällä on isommat kalat mielessä. En usko hetkeäkään että yhteistä biisiä tulisi Jokereiden kanssa. Ovat niin pieni nimi etteivät hyödytä Kärtsän uraa lainkaan. Hän hakee nyt isoa nostetta uralleen ja nyt on aika tahkota kun rauta on kuumaa. Siellä on tehty pitkän tähtäimen suunnitelma uran kannalta ja se ei sisällä Jokereiden nimeä.

Kuulostaa tylyltä mutta on mitä todennäköisimmin totta. Ja välillä totuus tekee kipeää. Ystävyys voi jatkua yksityisestikin.

Joo, en usko yhteisbiisiin enkä kiertueeseen, ja vaikka joku haluaisi muuta uskoa, niin kyllä esim. levy-yhtiöllä on tällaisiin sanansa sanottavana.. Mutta en kyllä tiedä myöskään K:n isommat kalat - suunnitelmista. Eikö hän nyt juuri taas sanonut, että aikoo keskittyä Suomen markkinoihin. En näe kiertävän Eurooppaa ainakaan mitenkään päätoimisesti.

No juu, en näe itsekään häntä kiertämässä sen suuremmin Eurooppaa. Mutta sanoi itse ettei lähde enää pienempien artistien kanssa yhteistyöhön ja sanoi myös että joku isompi nimi on ollut yhteydessä ja homma on nyt harkinnassa.

Luulin että se on jonkun suomalaisen naisen kanssa tehnyt tai tekemässä biisin. Bess tai Erika? Ei mitään maailmantähtiä.

Nimenomaan on sanonut että jonkun maailmantähden kanssa keskusteluissa, nimet puuttuu vielä paperista tms.

Silti voi olla että on myös tehnyt jonkun suomalaisen naisen kanssa jo aiemmin jotain, ei vain oo julkistettu.

Vierailija
119152/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestoin, että Boitsu esiintyy Stozicessa tai huomisen konsertissa Are you -paidassa ja että Kärtsä lipsauttaa, että kostopitsit ovat vielä postittamatta. Jos Are you -paita on eriytynyt pitseistä, siitä voisi pitää johtopäätöksiä, mistä pitsit ovat löytyneet (joo, ne viidet bokserit toki sotkevat yhtälöä, mutta hys). :D

Vierailija
119153/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla myös kohta täysikäiset lapset ja ihan samat tunnelmat. Mietin että K tämän oikeestaan ensin laukaisi ja sitten tuli KB-yhteys ja nyt koko JO. Erikoista. :)

Joo, joskus tainnut aiemminkin olla juttua, että meitä kohtalotovereita on täällä monta. Mut en tosiaan oikein tiedä, mikä se on se juttu tässä takana. Ja miksi hitossa kuolaan tällä jotain paidatonta nyrkkeilevää 24-vuotiasta pojankloppia.. Tarvitsen jotain terapiaa. 

Vierailija
119154/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥵🔥🤤

Vierailija
119155/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton paljastustilaisuuden vastapäätä on joku baari jossa lukee Cocktail (varmaan bar, loppu ei vain näy)

Ficcejähän rustailee mitochondrian cocktail

onko nuo ficit vain kirjautuneille?

Ainakin osa hänen ficeistään kuten lätkäficci joo.

Vierailija
119156/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla soi korvissa nuoruuden hölmöilyjen takia - kävin keikoilla jatkuvasti ilman korvatulppia ja tuollaiset isoääniset huutohaasteet hirvittää. Jos korvissa soi hetkellisestikin keikkojen jälkeen siihen kannattaa suhtautua vakavasti ja suojata kuulo. Toistuva sointi korvissa voi joskus jäädä pysyväksi. Keikoilla välttelen monesti kaiuttimen läheisyyttä vaikka olisikin kuulosuojaus sekä teinilaumoja jotka huutaa suoraan melkein korviin :-D

Kyllä minä uskon, että heillä varmasti joku kuulosuojaus on keikoilla, koska nykyään muusikot on tiedostavampia kuin menneisyydessä. Moni vanhempi muusikko kamppailee kuulon ongelmien kanssa. Muusikolle kuulo on tärkeä.

Katson aina kauhulla, kuinka usein B ottaa toisen monitorin pois korvasta keikoilla, monesti laulaa jopa kokonaisen biisin vähintään toinen korva paljaana. Moni muusikko on sanonut, että on todella paha, jos kuulo heikkenee korvissa epätasaisesti, vaikka toki kuulon vaurioituminen molemmista korvista on myös huono juttu.

B sanoi jossain haastattelussa, että laulaa parhaiten, kun ei kuule omaa ääntään, vaan tuntee äänen värinän kurkussa ja sen avulla ohjaa ääntään. Ehkä tämän takia riisuu monesti monitorit ja tietysti haluaa kuulla yleisön myös. Onneksi tuossa eilen käännetyssä haastattelussa sanoo, että hänellä on yleisön äänet miksattuna melko kovalle monitoriin, niin toivon mukaan korjaa miksausta ennemmin sopivaksi kuin jatkuvasti on korvat paljaana.

Tuo on kyllä huono, varsinkin jos jatkuvasti tekee. Joskus luin että foo fightersin Dave Grohlkin ilmeisesti tekee tuollaista koska valittelee sitä että korvamonitorien takia ei saa parasta keikkakokemusta ja on kuvannut merkittäviä kuulo-ongelmia tyyliin ei saa puheesta aina selvää ja korvat soi. Korvamonitorit kannattaa olla päässä sen koko keikan ajan ja totutella siihen. Vanhempana tuho korvissa alkaa konkreettisesti näkyä.

Vierailija
119157/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, nää Bojanin ilmeet ja eleet tässä pätkässä on... kiinnostavia. 😳

https://twitter.com/kiuruthings/status/1709464259678072992?t=yiMg8USvpS…

Mistähän tämäkin pätkä on lähtöisin taas?

Vierailija
119158/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, nää Bojanin ilmeet ja eleet tässä pätkässä on... kiinnostavia. 😳

https://twitter.com/kiuruthings/status/1709464259678072992?t=yiMg8USvpS…

Mistähän tämäkin pätkä on lähtöisin taas?

Villi veikkaus: Discordin ekstapätkistä? En nyt pääse niitä katselemaan, mutta ennen pitkää parhaat palat niistä aina löytää tiensä tumblriin.

Vierailija
119159/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan niin, ettei B käy vahingossakaan tykkäämässä K:n Vogue kuvista? 🙈 Miks musta tuntuu, että tahallaan haluaa esittää välinpitämätöntä. Haluan kuitenkin uskoa, että yksityisesti on näitä kuvia kehaissut.

Jos ei se tykkää niistä. Voisi tietysti vaikka kohteliaisuudesta tykkäillä. Mulla itselläni on vähän sulattelemista niissä. En ole ainakaan joka kuvasta hirveän innostunut.

Mun mielestä ois ihan ymmärrettävää, että reagoivat postauksiin, jotka oikeasti koskettavat. On feikkiä jos pitää laittaa tykkäys vain siksi, että ollaan ystäviä.

Vierailija
119160/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damn. Boitsu on kyllä laittanut itsensä kuntoon

Ketju on lukittu.