Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
LadySLO:) kirjoitti:
https://drive.google.com/drive/folders/1-TkRm_ZQ129ni8ljRwLmi3_ocw0awfv_
JO added more videos to the G Drive folder.
Pelkään mitä tapahtuu kun Imatran koski näkee B:n opehommissa 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niin, ettei B käy vahingossakaan tykkäämässä K:n Vogue kuvista? 🙈 Miks musta tuntuu, että tahallaan haluaa esittää välinpitämätöntä. Haluan kuitenkin uskoa, että yksityisesti on näitä kuvia kehaissut.
Jos ei se tykkää niistä. Voisi tietysti vaikka kohteliaisuudesta tykkäillä. Mulla itselläni on vähän sulattelemista niissä. En ole ainakaan joka kuvasta hirveän innostunut.
Mun mielestä ois ihan ymmärrettävää, että reagoivat postauksiin, jotka oikeasti koskettavat. On feikkiä jos pitää laittaa tykkäys vain siksi, että ollaan ystäviä.
Jos hyvä ystäväni olisi legendaarisessa muotilehdessä, niin laittaisin kuville tykkäyksen, vaikka en pitäisikään niistä erityisesti. :) Muut tekevät kuten parhaaksi näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon eiliseen Krisin ja Nacen haastatteluun liittyen: nähdäänkö ensi kesänä, kun JO pojat hengaa jonkun suomalaisen festarin backstagella Kärpyn, Kuumaan poikien ja Robinin kanssa? Ne kun tässä ketjussa usein liitetty jollain tavalla tähän saagaan😅
Ois kyllä tosi pettymys, jos hengaisivat kahden viimeisenä mainitun kanssa. Mitä kontenttia fanit siitä saisivat? Ei tässä kiinnosta kuin miten Käärijä ja Bojan hengaavat keskenään. Muut Bojaniin liittyvät mietinnät voit aloittaa eri ketjuun.
Ai, musta olis tosi kiintoisaa nähdä JO pojat vuorovaikutuksessa muidenkin suomalaisartistien kanssa🤩
No, johan ainakin Bojan hengaili Portion Boysin levynjulkkareiden jatkoilla. Siellä oli mukana muitakin suomalaisartisteja kuin bändin tyyppejä.
Eikä siinä ollut mitään mielenkiintoista.
Mutta olis todella mielenkiintoista nähdä vuorovaikutusta esim. Kuumaan poikien kanssa ja on paljon muitakin. Who is Benjamin 😀
Tästä tuli mieleen Liverpoolin saunarekka video, se oli sitten kuitenkin B joka sinne saunaan pääsi Naked with Käärijä🙈😅
Onko siihen B:n sateenvarjon r unkutukseen kellään linkkiä, tahtois nähdä 🤣
Tässä tämä 😅
"When you come to Finland we go naked and do bad things" 😂😂 Arvasivatkohan vielä tuossa vaiheessa, että tulee toteutumaan?
Mä olisin ihmetellyt, jos ei ois toteutunut.
Apua, noista painijutuista tulee nykyään aina mieleen se ficci, jossa Boitsu käy painimassa kun siellä pääsee laittamaan miehiä (suihkun) seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niin, ettei B käy vahingossakaan tykkäämässä K:n Vogue kuvista? 🙈 Miks musta tuntuu, että tahallaan haluaa esittää välinpitämätöntä. Haluan kuitenkin uskoa, että yksityisesti on näitä kuvia kehaissut.
Jos ei se tykkää niistä. Voisi tietysti vaikka kohteliaisuudesta tykkäillä. Mulla itselläni on vähän sulattelemista niissä. En ole ainakaan joka kuvasta hirveän innostunut.
Mun mielestä ois ihan ymmärrettävää, että reagoivat postauksiin, jotka oikeasti koskettavat. On feikkiä jos pitää laittaa tykkäys vain siksi, että ollaan ystäviä.
Jos hyvä ystäväni olisi legendaarisessa muotilehdessä, niin laittaisin kuville tykkäyksen, vaikka en pitäisikään niistä erityisesti. :) Muut tekevät kuten parhaaksi näkevät.
Tommy on tykännyt. Hyvä Tomppa!
(tosin, mun mielestä ei sillä nyt väliä kuka tykkää tai ei, eikä todellakaan kannata tehdä mitään päätelmiä jos joltakulta ei ig-tykkäystä tule, kun yksityisviestit kuitenkin lentää puolin ja toisin, aivan varmasti)
Vierailija kirjoitti:
Apua, noista painijutuista tulee nykyään aina mieleen se ficci, jossa Boitsu käy painimassa kun siellä pääsee laittamaan miehiä (suihkun) seinälle.
Krhm. Linkkiä tähän?
Tuli mieleen, kun ens vuoden viisuissa löytyy samanlainen kemia kahden maiden ehdoikkailla niin saisikohan ja niitä aleittaisia shipata niin voisiko B ja K olla silloin rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, kun ens vuoden viisuissa löytyy samanlainen kemia kahden maiden ehdoikkailla niin saisikohan ja niitä aleittaisia shipata niin voisiko B ja K olla silloin rauhassa.
Ei löydy. Ei tule vastaavaa paria. Ei ole tällaista ollut viisujen historiassa, niin turha toivo. Tämä on ainutkertaista.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/marmalade-chainsaws/730235402174300160/i-will-no…
Mulla jäi tää loopille. En pysty lopettamaan katsomista. Apua?
Voi ei. Ei näille tule loppua. Mitä seuraavaksi?😳🙄👑mistähän tässä on kyse?tämä olisi ihan kiva kärdellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damn. Boitsu on kyllä laittanut itsensä kuntoon
On kyllä kuin eri mies Euroviisuissa.
Nyt madam_cyka äkkiä jakamaan painivideo niin K pääsee näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on tykännyt. Hyvä Tomppa!
(tosin, mun mielestä ei sillä nyt väliä kuka tykkää tai ei, eikä todellakaan kannata tehdä mitään päätelmiä jos joltakulta ei ig-tykkäystä tule, kun yksityisviestit kuitenkin lentää puolin ja toisin, aivan varmasti)
Tomppa onkin toki enemmän muotimiehiä, joten osaa arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla soi korvissa nuoruuden hölmöilyjen takia - kävin keikoilla jatkuvasti ilman korvatulppia ja tuollaiset isoääniset huutohaasteet hirvittää. Jos korvissa soi hetkellisestikin keikkojen jälkeen siihen kannattaa suhtautua vakavasti ja suojata kuulo. Toistuva sointi korvissa voi joskus jäädä pysyväksi. Keikoilla välttelen monesti kaiuttimen läheisyyttä vaikka olisikin kuulosuojaus sekä teinilaumoja jotka huutaa suoraan melkein korviin :-D
Kyllä minä uskon, että heillä varmasti joku kuulosuojaus on keikoilla, koska nykyään muusikot on tiedostavampia kuin menneisyydessä. Moni vanhempi muusikko kamppailee kuulon ongelmien kanssa. Muusikolle kuulo on tärkeä.
Katson aina kauhulla, kuinka usein B ottaa toisen monitorin pois korvasta keikoilla, monesti laulaa jopa kokonaisen biisin vähintään toinen korva paljaana. Moni muusikko on sanonut, että on todella paha, jos kuulo heikkenee korvissa epätasaisesti, vaikka toki kuulon vaurioituminen molemmista korvista on myös huono juttu.
B sanoi jossain haastattelussa, että laulaa parhaiten, kun ei kuule omaa ääntään, vaan tuntee äänen värinän kurkussa ja sen avulla ohjaa ääntään. Ehkä tämän takia riisuu monesti monitorit ja tietysti haluaa kuulla yleisön myös. Onneksi tuossa eilen käännetyssä haastattelussa sanoo, että hänellä on yleisön äänet miksattuna melko kovalle monitoriin, niin toivon mukaan korjaa miksausta ennemmin sopivaksi kuin jatkuvasti on korvat paljaana.
Mihin h*tin monitoriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krhm. Linkkiä tähän?
Sori, sekosin sanoissani. Ko. ficissä Boitsu ei laita miehiä seinälle vaan haluaa itse joutua seinälle, mutta jos kiinnostaa silti niin https://archiveofourown.org/works/50442082/
Onko kukaan muu suomalainen, saati suomeksi esiintyvä artisti päässyt Vogueen? Jere Vantaalta on jälleen kerran tehnyt historiaa.
Asiasta on täällä varmasti jo keskusteltu, mutta viestejä on niin paljon, että mahdoton löytää sieltä seota mitään, joten mitä mieltä kuvista? Itseäni stailaus ihmetyttää, kun upea ja usein yläosattomissa esiintyvä artisti on piilotettu valtaviin telttoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krhm. Linkkiä tähän?
Sori, sekosin sanoissani. Ko. ficissä Boitsu ei laita miehiä seinälle vaan haluaa itse joutua seinälle, mutta jos kiinnostaa silti niin https://archiveofourown.org/works/50442082/
Aww, määän, innostuin jo tästä asetelmasta nimenomaan näin päin. Täytyy ehkä itse ryhtyä kirjoittamaan, jos ei muuten löydy. Mutta kiitos kuitenkin linkistä!
Vierailija kirjoitti:
Mistä tääkin taas on? Toi johtohässäkkähän oli eilen Marcin instassa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla soi korvissa nuoruuden hölmöilyjen takia - kävin keikoilla jatkuvasti ilman korvatulppia ja tuollaiset isoääniset huutohaasteet hirvittää. Jos korvissa soi hetkellisestikin keikkojen jälkeen siihen kannattaa suhtautua vakavasti ja suojata kuulo. Toistuva sointi korvissa voi joskus jäädä pysyväksi. Keikoilla välttelen monesti kaiuttimen läheisyyttä vaikka olisikin kuulosuojaus sekä teinilaumoja jotka huutaa suoraan melkein korviin :-D
Kyllä minä uskon, että heillä varmasti joku kuulosuojaus on keikoilla, koska nykyään muusikot on tiedostavampia kuin menneisyydessä. Moni vanhempi muusikko kamppailee kuulon ongelmien kanssa. Muusikolle kuulo on tärkeä.
Katson aina kauhulla, kuinka usein B ottaa toisen monitorin pois korvasta keikoilla, monesti laulaa jopa kokonaisen biisin vähintään toinen korva paljaana. Moni muusikko on sanonut, että on todella paha, jos kuulo heikkenee korvissa epätasaisesti, vaikka toki kuulon vaurioituminen molemmista korvista on myös huono juttu.
B sanoi jossain haastattelussa, että laulaa parhaiten, kun ei kuule omaa ääntään, vaan tuntee äänen värinän kurkussa ja sen avulla ohjaa ääntään. Ehkä tämän takia riisuu monesti monitorit ja tietysti haluaa kuulla yleisön myös. Onneksi tuossa eilen käännetyssä haastattelussa sanoo, että hänellä on yleisön äänet miksattuna melko kovalle monitoriin, niin toivon mukaan korjaa miksausta ennemmin sopivaksi kuin jatkuvasti on korvat paljaana.
Mihin h*tin monitoriin?
In-ear monitor, usein käytössä muusikoilla, kun esiintyvät livenä.
En ole pitkään aikaan - ehkä ikinä - nähnyt mitään noin kuumaa kuin B tuossa nyrkkeily- tmv. videossa. Luoja varjelkoon!
Kanssanauta samassa suossa, kesken työpäivää toimistolla 🥵🥵🥵