Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
119181/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/marmalade-chainsaws/730235402174300160/i-will-no…

Mulla jäi tää loopille. En pysty lopettamaan katsomista. Apua?

Damn. Boitsu on kyllä laittanut itsensä kuntoon

On se kyllä just niin sopiva. Ei liikaa treenattu.

Vierailija
119182/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään twitteristä tai muuta superfania ole sattunut paikan päälle tuonne muraalin avajaisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
119183/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu suomalainen, saati suomeksi esiintyvä artisti päässyt Vogueen? Jere Vantaalta on jälleen kerran tehnyt historiaa.

Asiasta on täällä varmasti jo keskusteltu, mutta viestejä on niin paljon, että mahdoton löytää sieltä seota mitään, joten mitä mieltä kuvista? Itseäni stailaus ihmetyttää, kun upea ja usein yläosattomissa esiintyvä artisti on piilotettu valtaviin telttoihin.

Sanna Marin!

Itse kuvista on ollut kyllä joitain viestejä, mutta vaikea löytää muiden seasta. Kehuvia on ollut enemmän, mielestäni. Mutta ei oo kaikkiin uponnut.

Vierailija
119184/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/marmalade-chainsaws/730235402174300160/i-will-no…

Mulla jäi tää loopille. En pysty lopettamaan katsomista. Apua?

Mistä tääkin taas on? Toi johtohässäkkähän oli eilen Marcin instassa, eikö?

On crewn instassa

https://instagram.com/stories/jokeroutcrew/3205562666914705998?igshid=M…

Vierailija
119185/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

https://drive.google.com/drive/folders/1-TkRm_ZQ129ni8ljRwLmi3_ocw0awfv_

JO added more videos to the G Drive folder.

No nyt on hyvää paskaa tämä setti. Bojanistin aarreaitta. 😍 Ens kerralla Boitsulle tarvii kyllä antaa lahjaksi kenkälusikka. 😀

Vierailija
119186/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu suomalainen, saati suomeksi esiintyvä artisti päässyt Vogueen? Jere Vantaalta on jälleen kerran tehnyt historiaa.

Asiasta on täällä varmasti jo keskusteltu, mutta viestejä on niin paljon, että mahdoton löytää sieltä seota mitään, joten mitä mieltä kuvista? Itseäni stailaus ihmetyttää, kun upea ja usein yläosattomissa esiintyvä artisti on piilotettu valtaviin telttoihin.

Sanna Marin!

Itse kuvista on ollut kyllä joitain viestejä, mutta vaikea löytää muiden seasta. Kehuvia on ollut enemmän, mielestäni. Mutta ei oo kaikkiin uponnut.

Suomeksi esiintyvä artisti?

Vierailija
119187/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on hyvää paskaa tämä setti. Bojanistin aarreaitta. 😍 Ens kerralla Boitsulle tarvii kyllä antaa lahjaksi kenkälusikka. 😀

Mikään nästä ei ole auennut koskaan vaan aina sanoo jotain että liikaa katseluja. Pitääkö olla kirjautunut tai jotain?

Vierailija
119188/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle vanhemmalle fanille pitää sanoa et ymmärrän erittäin hyvin. Olen melkein 50 itse, ja nolottaa vähän kokoajan jos "fanittaa" jotain ns. vääränlaista artistia tms. Kuvittelee et jotkut ystävät tai tuttavat miettii et mikähän se luulee olevansa nyt, et mikä kriisi iskenyt jne.

Jokereita ja Käärijää fanitankin pääosin "salaa" muilta. Tietysti vähän tylsää, mut toisaalta tää on oma ihana maailman(i) ja voin kuitenkin jakaa tämän esimerkiksi just teidän kanssanne. Se riittää.

No vähän tämä.. mun äiti kysyi multa (olen 50 vee), kun kuuli että olin ollut jokereiden keikalla, että onko sulla joku viidenkympin kriisi :D. Et en ole hirveesti huudellut tutuille ja kavereille että oon käynyt Käärijän keikoilla, enkä varsinkaan jokereiden keikoista.

Mä olen itse asiassa aika varma että tää on jonkinasteinen viidenkympin villitys. Tuossa just juteltiin muutaman kaverin kanssa joku aika sitten että kaikilla on vähän tarve tehdä ja mennä nyt kun 50 lähestyy.

Joo, vähän tällaista olen kyllä itsellänikin havainnoinut. Ja laajemmin pohtinut sen liittyvän jotenkin siihen, että nyt ainakin mulla lapset alkaa olemaan sen ikäisiä, että ne ei konkreettisesti tarvitse mua koko ajan, kaksi jo täysi-ikäistä ja yksi isompi teini. Pystyn siis menemään esim. keikoille (oon yksin heidän kanssaan, eli on ollut konkreettista estettä menoille aiemmin). En mä silti ehkä ihan ymmärrä, miksi se nyt oli sitten tämä slovenialainen poppibändi (ne jätkät on herranjumala melkeen mun lasten ikäisiä..), joka tämän viidenkympin villityksen laukaisi.

Joo, mulla myös kohta täysikäiset lapset ja ihan samat tunnelmat. Mietin että K tämän oikeestaan ensin laukaisi ja sitten tuli KB-yhteys ja nyt koko JO. Erikoista. :)

Mä en kyllä koe, että ois 5-kympin villitys itselle. Mä oon eniten fiilistellyt tässä sitä universumin eteemme antamaa rakkautta, jota mielestäni sekä Jere että kaikki Jokerit omaavat.

Se, että samalla on tullut revittyä hurttia huumoria kaikesta seksiin liittyvästä tässä on itselleni ainakin huumoria, jossa isoimmat naurut saan nauraessani itselleni.

Jos välillä lipsahtaa oikeasti seksiä tihkuviin ajatuksiin niin ei kai ne iän myötä muutenkaan lopu.

Vierailija
119189/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin!

Suomeksi esiintyvä artisti?

Viestissä kysyttiin onko kukaan muu suomalainen SAATI suomeksi esiintyvä artisti. Eli suomalainen ylipäätään TAI suomeksi esiintyvä artisti. Sanna Marin osuu noista ensimmäiseen kategoriaan.

Vierailija
119190/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manifestoin, että Boitsu esiintyy Stozicessa tai huomisen konsertissa Are you -paidassa ja että Kärtsä lipsauttaa, että kostopitsit ovat vielä postittamatta. Jos Are you -paita on eriytynyt pitseistä, siitä voisi pitää johtopäätöksiä, mistä pitsit ovat löytyneet (joo, ne viidet bokserit toki sotkevat yhtälöä, mutta hys). :D

Are you -paita on?

Vierailija
119191/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti B ei lähde liikaa millekään pullistelulinjalle. Tykkäsin viisujen aikaan just siitä, että ovat niin tavallisia kuumuudesta huolimatta.

Vierailija
119192/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä toisti IL haastattelussa, ettei jaksamisesta ole mitään syytä fanien huolia. Sanoi, että katsokaa, että itse jaksatte.

Vierailija
119193/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allun stoori!

Siellä on BL, yhteiskuvassa K:n, Miken, Allun ja Jaakon kanssa! 

Tuo Ilya on kyllä omituinen siitä, että hymyilevänäkin näyttää pelottavalta. 🤭

Vierailija
119194/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään nästä ei ole auennut koskaan vaan aina sanoo jotain että liikaa katseluja. Pitääkö olla kirjautunut tai jotain?

Google sallii vain tietyn määrän latauksia kansiota tai tiedostoa kohden. Sen jälkeen sinun on ladattava ne tietokoneellesi.

Tai voit odottaa, kunnes joku lataa ne Youtubeen.

(jotkut meistä ovat kärsimättömiä, joten lataamme :)

Vierailija
119195/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan niin, ettei B käy vahingossakaan tykkäämässä K:n Vogue kuvista? 🙈 Miks musta tuntuu, että tahallaan haluaa esittää välinpitämätöntä. Haluan kuitenkin uskoa, että yksityisesti on näitä kuvia kehaissut.

Jos ei se tykkää niistä. Voisi tietysti vaikka kohteliaisuudesta tykkäillä. Mulla itselläni on vähän sulattelemista niissä. En ole ainakaan joka kuvasta hirveän innostunut.

Mun mielestä ois ihan ymmärrettävää, että reagoivat postauksiin, jotka oikeasti koskettavat. On feikkiä jos pitää laittaa tykkäys vain siksi, että ollaan ystäviä.

Jos hyvä ystäväni olisi legendaarisessa muotilehdessä, niin laittaisin kuville tykkäyksen, vaikka en pitäisikään niistä erityisesti. :) Muut tekevät kuten parhaaksi näkevät.

Ehkä B on sit kuitenkin vielä fanipoika? En mä esim fanittaessani näitä kahta koe tota postausta tykkäyksen arvoisena.

Vierailija
119196/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti B ei lähde liikaa millekään pullistelulinjalle. Tykkäsin viisujen aikaan just siitä, että ovat niin tavallisia kuumuudesta huolimatta.

Pullistelijat eivät kiinnosta yhtään. Pysyköön B taivaallisen tavallisena. Toivottavasti tajuaa tämän.

Vierailija
119197/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manifestoin, että Boitsu esiintyy Stozicessa tai huomisen konsertissa Are you -paidassa ja että Kärtsä lipsauttaa, että kostopitsit ovat vielä postittamatta. Jos Are you -paita on eriytynyt pitseistä, siitä voisi pitää johtopäätöksiä, mistä pitsit ovat löytyneet (joo, ne viidet bokserit toki sotkevat yhtälöä, mutta hys). :D

Are you -paita on?

Yksi Bojan-klassikkovaatteista: valkoinen lintukuvioinen kauluspaita, joka tunnetaan myös Are you? -paitana ja kolme promillen Cha Cha Cha -paitana.

Vierailija
119198/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin lähtee millekään pullistelulinjalle, mutta onhan tuo hänen hyvinvointinsakin kannalta parempi, että pitää itsensä hyvässä fyysisessä kunnossa.

Vierailija
119199/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allun stoori!

Siellä on BL, yhteiskuvassa K:n, Miken, Allun ja Jaakon kanssa! 

Tuo Ilya on kyllä omituinen siitä, että hymyilevänäkin näyttää pelottavalta. 🤭

Oli näyttävä esitys, mutta ei ehkä mun musiikkia sillä tavalla, että uudestaan menisin. Ilya itse on nähtävyys kyllä. Itse katsoisin häntä mieluummin vähemmillä tatuoinneilla.

Vierailija
119200/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google sallii vain tietyn määrän latauksia kansiota tai tiedostoa kohden. Sen jälkeen sinun on ladattava ne tietokoneellesi.

Tai voit odottaa, kunnes joku lataa ne Youtubeen.

(jotkut meistä ovat kärsimättömiä, joten lataamme :)

Google pussy- ja cockblockaa!

Ketju on lukittu.