Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on jo alettu uutta umk -kautta fiilistelemään niin eiköhän me siskot pikku hiljaa sanota "Kärtsälle" hyvästit. Varmasti jo paatuneinkin "fani" tunnustaa, että Käärijä on menneen talven lumia. Itse odotan innolla ainakin sitä mikä duetto sieltä oikein paljastuukaan.
Sinne vaan sisko perustamaan uutta UMK ketjua mars!
On jo UMK 2024, mutta kovin hiljainen.
Kyl se pian vilkastuu.
Repeen tälle siskolle nykyään kun jaksaa tätä vähän väliä yrittää vähän eri sanoin 😂
Salee Kärtsä ite vähän viljelemässä huumoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on jo alettu uutta umk -kautta fiilistelemään niin eiköhän me siskot pikku hiljaa sanota "Kärtsälle" hyvästit. Varmasti jo paatuneinkin "fani" tunnustaa, että Käärijä on menneen talven lumia. Itse odotan innolla ainakin sitä mikä duetto sieltä oikein paljastuukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärvänän yksi monista parhaista puolista.......😚😚😚💋
https://www.instagram.com/reel/Cx7rlGwAq_z/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Linkki ei minulla ainakaan toimi
No tässä! Se pinkki ja kaunis 😚😋
https://www.instagram.com/reel/Cx72FWetgYA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Omg💥 Joo kiitos näkemiin🖐
Vierailija kirjoitti:
Onko joku oikeasti tehnyt jonkun chat-gpt botin joka kirjoittaa uuden version tästä kommentista joka toinen päivä tähän ketjuun? Siinä on aina "me siskot" ja "menneen talven lumia" mukana jossain muodossa, alan jo repeilemään joka kerta kun sen luen! xD
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tarvitsisi kuulla Bojanin tai Janin ääntä nukahtamiseen tai johonkin muuhun tärkeään tarkoitukseen, niin oisko vinkata mitään linkkiä haastatteluun tms. jossa ois vähän pidempi pätkä? Joker Out Hotline -henkisyys suurta plussaa!
T. Kaverin puolesta kyselen
This is what I can think of... of course, there's music in between
Tämä on ihana! Jan puhuu pehmeällä äänellään matematiikasta, jopa runollisesti kuten juontaja sanoo. 😍 Ja herkkä versio mun lempibiisistä Vse Kar Vem.
Vierailija kirjoitti:
Repeen tälle siskolle nykyään kun jaksaa tätä vähän väliä yrittää vähän eri sanoin 😂
Salee Kärtsä ite vähän viljelemässä huumoriaan.
Haha sulla tuli prikulleen sama ajatus kuin mitä kirjoitin omaan kommenttiini juuri. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää alkaa analysoimaan muille laiteltuja babyjä yms. 😀 Uskokaa nyt että Kärppy ei ole mikään ainoa ihminen B:n elämässä. Aina hirveä vakuuttelu että kyllä muille laitetut viestit/annetut pusut on jotenkin huonompia.
Usko nyt itse, ettei sen kohdalla ole nähty mitään vastaavaa kenenkään muun, ku Kn kanssa.
P:nmarjat nyt kyllä teille. :D Ei varmasti ole lavalla nähty tasan samanlaista esitystä tietenkään mutta muusta elämästä ei täällä tiedä kukaan.
Puhuin lavan ulkopuolella olevasta yhteydestä itseasiassa.
Et ole tosissasi. Muutaman kuukauden tunteminen Kärtsyn kanssa vs. koko muu elämä. 😀
No ei se B ole tuota WY Davidia tuntenut yhtään sen pidempään kuin Kärppyä kun ovat samalla tavalla viisuissa/prepartyissa tavanneet, että siinä mielessä helppo vertailukohta. Ja kyllä mun mielestä se kanssakäyminen WY kanssa on aika hemmetin erilaista kuin K:n kanssa, yks 'baby' sinne tai tänne. B ja K on aika eri intiimiyden tasolla mun mielestä verrattuna tuohon pämppäysseuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkälle samaa mieltä, että nyt on aika päästää irti. Kyllä minäkin fanitin keväällä täysillä mutta pikkuhiljaa olen ymmärtänyt, että nämä kaikki VKK ja neuvostohallinnon seuraamiset ovat oikeasti aika vastenmielistä. Hyvä vaan että tulee uusi "Kärtsä".
Uutta Kärtsää ei kyllä ole enää tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää alkaa analysoimaan muille laiteltuja babyjä yms. 😀 Uskokaa nyt että Kärppy ei ole mikään ainoa ihminen B:n elämässä. Aina hirveä vakuuttelu että kyllä muille laitetut viestit/annetut pusut on jotenkin huonompia.
Usko nyt itse, ettei sen kohdalla ole nähty mitään vastaavaa kenenkään muun, ku Kn kanssa.
P:nmarjat nyt kyllä teille. :D Ei varmasti ole lavalla nähty tasan samanlaista esitystä tietenkään mutta muusta elämästä ei täällä tiedä kukaan.
Et ole tosissasi. Muutaman kuukauden tunteminen Kärtsyn kanssa vs. koko muu elämä. 😀
Väännän nyt vielä rautalangasta, että puhun siitä kemiasta ja yhteydestä, joka meille on näytetty. En voi ottaa kantaa mihinkään ihmissuhteisiin yksityiselämässä luonnollisesti, koska niistä en mitään tiedä.
Mitään muuta ei tiedetä kuin se, että toistensa seurassa B ja K on kaksi Naantalin aurinkoa. Ja tuovat toistensa parhaat puolet esiin 💚.
Ja sitten kun vielä shippilasit ottaa hetkeksi pois silmiltä niin näkee että B on Naantalin aurinko myös hyvin monen muunkin kanssa. Toki heillä vähän erilaista vitsailua on kuin muiden kanssa mutta se on viisuyhteyden myötä luonnollista ja K on luonnostaan niin hauska ja höpsö tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tarvitsisi kuulla Bojanin tai Janin ääntä nukahtamiseen tai johonkin muuhun tärkeään tarkoitukseen, niin oisko vinkata mitään linkkiä haastatteluun tms. jossa ois vähän pidempi pätkä? Joker Out Hotline -henkisyys suurta plussaa!
T. Kaverin puolesta kyselen
And this one for Jan.
Vierailija kirjoitti:
Poislukien K ja shippilasit pois silmiltä, keiden artistien tai bändien kanssa näkisitte JO:n tekevän jotain yhteityötä, edistääkseen uraansa haluamaansa suuntaan (niin kuin Kärtsä teki T:n kanssa). Kärden mahdollisista tulevista yhteistöistähän on spekuloitu ja toivottu ties minkälaisia artisteja, mutta JO:n kohdalla ei olla oikein tehty muuta kuin kauhisteltu mahdollista LaZarra yhteisbiisiä.
Eli onko vaikka Englannissa joku tietämänne/fanittamanne bändi tai artisti, joka olisi mielestänne JO:lle juuri sopiva ponnahduslauta jos pääsisivät lämppäriksi kiertueelle tai tekemään yhteisbiisiä.
Beatlesit ois siis mun mielestä just sopiva. Ainoa ongelma on että ovat vähän vanhoja. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se B ole tuota WY Davidia tuntenut yhtään sen pidempään kuin Kärppyä kun ovat samalla tavalla viisuissa/prepartyissa tavanneet, että siinä mielessä helppo vertailukohta. Ja kyllä mun mielestä se kanssakäyminen WY kanssa on aika hemmetin erilaista kuin K:n kanssa, yks 'baby' sinne tai tänne. B ja K on aika eri intiimiyden tasolla mun mielestä verrattuna tuohon pämppäysseuraan.
Pämppäyseuraahan se K:kin on. :D
Niin se mitä meille on tarkoituksella näytetty. Ei siitä Boitsusta tule vävypoikaa Suomeen vaikka kuinka toivotte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poislukien K ja shippilasit pois silmiltä, keiden artistien tai bändien kanssa näkisitte JO:n tekevän jotain yhteityötä, edistääkseen uraansa haluamaansa suuntaan (niin kuin Kärtsä teki T:n kanssa). Kärden mahdollisista tulevista yhteistöistähän on spekuloitu ja toivottu ties minkälaisia artisteja, mutta JO:n kohdalla ei olla oikein tehty muuta kuin kauhisteltu mahdollista LaZarra yhteisbiisiä.
Eli onko vaikka Englannissa joku tietämänne/fanittamanne bändi tai artisti, joka olisi mielestänne JO:lle juuri sopiva ponnahduslauta jos pääsisivät lämppäriksi kiertueelle tai tekemään yhteisbiisiä.
Beatlesit ois siis mun mielestä just sopiva. Ainoa ongelma on että ovat vähän vanhoja. :)
Ja suurin osa kuolleita. :/
Madam Cyka ei tykänny kun kysyin sen uusimmassa julkaisussa, että miks se ei laita koskaan lähteitä 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, niin ne rakkaudet menee.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutään umk: ta tähän ketjuun. Jos tuuttaat sitä tänne, aloitan poistelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Arctic Monkeys tietty, ois varmaan Jokereille unelmien täyttymys.
Jos joku haluaa siitä UMK 2024 keskustella, niin tuonnepäin -->
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jokin muu kuin WY. 🙈 Heidän musiikki on ihan ok, mutta en yrityksistä huolimatta lämpene heille. Ehkä se viisujen haukkuminen tippumisen jälkeen yms ei auttanut. Heiltä ehkä puuttuu karismaa tai jokin että ei kiinnosta seurata. B taisi joskus mainita että WY/Conor oli luvannut auttaa enkku teksteissä tai käännöksissä, mutta jos auttoi SOL sanoituksissa ehkä joku muu vaihtoehto tuo lisää syvyyttä (tykkään kyllä biisistä mut sanat on hiukan cringet jopa suomalaisen korvaan). Frans Ferdinant, Arctic Monkeys tms. lämppäys olisi kova.
Mitään muuta ei tiedetä kuin se, että toistensa seurassa B ja K on kaksi Naantalin aurinkoa. Ja tuovat toistensa parhaat puolet esiin 💚.