Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
117961/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärvänän yksi monista parhaista puolista.......😚😚😚💋

https://www.instagram.com/reel/Cx7rlGwAq_z/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Linkki ei minulla ainakaan toimi

Vierailija
117962/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina pitää alkaa analysoimaan muille laiteltuja babyjä yms. 😀 Uskokaa nyt että Kärppy ei ole mikään ainoa ihminen B:n elämässä. Aina hirveä vakuuttelu että kyllä muille laitetut viestit/annetut pusut on jotenkin huonompia.

Usko nyt itse, ettei sen kohdalla ole nähty mitään vastaavaa kenenkään muun, ku Kn kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
117963/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/730061870848983040?source=share

Krisin parhaat puolet

Rakastatko Krisiä?

Mä rakastan Kriskoa tässä:

https://www.tumblr.com/arctixout/730107939826892800/suomi-experts?sourc…

Toi asenne 💅

Vierailija
117964/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina pitää alkaa analysoimaan muille laiteltuja babyjä yms. 😀 Uskokaa nyt että Kärppy ei ole mikään ainoa ihminen B:n elämässä. Aina hirveä vakuuttelu että kyllä muille laitetut viestit/annetut pusut on jotenkin huonompia.

Aivan, ja jos JO on tosissaan lähdössä UK:hon tulevaisuudessa aluevaltausmielessä, niin juuri WY:in kaltaisten enkunkielisten bändien kanssa tulevat varmasti tekemään yhteiskiertueita. Ehkä jopa lisää juuri WY:in kanssa, ja he ylläpitävät nyt ystävällistä someyhteyttä julkisesti jotta heidän fanit osaavat varautua uusiin kimppakeikkoihin.

Vierailija
117965/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta K on ainoa baby maailmassa kenellä on B kostopitsipaita 💚

Vierailija
117966/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko nyt itse, ettei sen kohdalla ole nähty mitään vastaavaa kenenkään muun, ku Kn kanssa.

P:nmarjat nyt kyllä teille. :D Ei varmasti ole lavalla nähty tasan samanlaista esitystä tietenkään mutta muusta elämästä ei täällä tiedä kukaan.

Vierailija
117967/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P:nmarjat nyt kyllä teille. :D Ei varmasti ole lavalla nähty tasan samanlaista esitystä tietenkään mutta muusta elämästä ei täällä tiedä kukaan.

Puhuin lavan ulkopuolella olevasta yhteydestä itseasiassa.

Vierailija
117968/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä jo täällä? Kris on käsittämättömän komea patsaanakin. Kuka ehtii varaamaan häälistalle?

https://www.instagram.com/p/Cx3lCDXrsu2/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
117969/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/730061870848983040?source=share

Krisin parhaat puolet

Rakastatko Krisiä?

Tottakai, mutta en ole SE tyyppi

Vierailija
117970/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tarvitsisi kuulla Bojanin tai Janin ääntä nukahtamiseen tai johonkin muuhun tärkeään tarkoitukseen, niin oisko vinkata mitään linkkiä haastatteluun tms. jossa ois vähän pidempi pätkä? Joker Out Hotline -henkisyys suurta plussaa!

T. Kaverin puolesta kyselen

This is what I can think of... of course, there's music in between

Vierailija
117971/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi. Muutaman kuukauden tunteminen Kärtsyn kanssa vs. koko muu elämä. 😀

Vierailija
117972/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi. Muutaman kuukauden tunteminen Kärtsyn kanssa vs. koko muu elämä. 😀

Väännän nyt vielä rautalangasta, että puhun siitä kemiasta ja yhteydestä, joka meille on näytetty. En voi ottaa kantaa mihinkään ihmissuhteisiin yksityiselämässä luonnollisesti, koska niistä en mitään tiedä.

Vierailija
117973/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärvänän yksi monista parhaista puolista.......😚😚😚💋

https://www.instagram.com/reel/Cx7rlGwAq_z/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Linkki ei minulla ainakaan toimi

No tässä! Se pinkki ja kaunis 😚😋

https://www.instagram.com/reel/Cx72FWetgYA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
117974/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on jo alettu uutta umk -kautta fiilistelemään niin eiköhän me siskot pikku hiljaa sanota "Kärtsälle" hyvästit. Varmasti jo paatuneinkin "fani" tunnustaa, että Käärijä on menneen talven lumia. Itse odotan innolla ainakin sitä mikä duetto sieltä oikein paljastuukaan.

Käyt ilmeisesti laittamasta saman viestin eri sanoin joka päivä, koska kutsut aina muita siskoiksesi samalla.

Vierailija
117975/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kait meillä ole muuta tietoa ole kuin se mitä ovat itse kertoneet spesiaaleista väleistä 😅. Vaikuttaisi olevan aika vahva side, koska molemmat ovat sen verran kiireisiä, mutta löytävät silti ajan yhteydenpitoon. Ja juttu jatkuu siitä mihin edellistä kerralla jäi💚

Vierailija
117976/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino sanalla NÄHTY

Vierailija
117977/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on jo alettu uutta umk -kautta fiilistelemään niin eiköhän me siskot pikku hiljaa sanota "Kärtsälle" hyvästit. Varmasti jo paatuneinkin "fani" tunnustaa, että Käärijä on menneen talven lumia. Itse odotan innolla ainakin sitä mikä duetto sieltä oikein paljastuukaan.

Sori ei pysty kun on liput Munchenin keikalle.

Vierailija
117978/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan sisko perustamaan uutta UMK ketjua mars!

Vierailija
117979/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poislukien K ja shippilasit pois silmiltä, keiden artistien tai bändien kanssa näkisitte JO:n tekevän jotain yhteityötä, edistääkseen uraansa haluamaansa suuntaan (niin kuin Kärtsä teki T:n kanssa). Kärden mahdollisista tulevista yhteistöistähän on spekuloitu ja toivottu ties minkälaisia artisteja, mutta JO:n kohdalla ei olla oikein tehty muuta kuin kauhisteltu mahdollista LaZarra yhteisbiisiä.

Eli onko vaikka Englannissa joku tietämänne/fanittamanne bändi tai artisti, joka olisi mielestänne JO:lle juuri sopiva ponnahduslauta jos pääsisivät lämppäriksi kiertueelle tai tekemään yhteisbiisiä.

Vierailija
117980/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan sisko perustamaan uutta UMK ketjua mars!

On jo UMK 2024, mutta kovin hiljainen.

Ketju on lukittu.