Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
118001/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tarvitsisi kuulla Bojanin tai Janin ääntä nukahtamiseen tai johonkin muuhun tärkeään tarkoitukseen, niin oisko vinkata mitään linkkiä haastatteluun tms. jossa ois vähän pidempi pätkä? Joker Out Hotline -henkisyys suurta plussaa!

T. Kaverin puolesta kyselen

And this one for Jan. 

Tämä on iiiihana! Haastattelijakin on niin suloinen! Kiitos LadySlo!

Vierailija
118002/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina pitää alkaa analysoimaan muille laiteltuja babyjä yms. 😀 Uskokaa nyt että Kärppy ei ole mikään ainoa ihminen B:n elämässä. Aina hirveä vakuuttelu että kyllä muille laitetut viestit/annetut pusut on jotenkin huonompia.

Usko nyt itse, ettei sen kohdalla ole nähty mitään vastaavaa kenenkään muun, ku Kn kanssa.

P:nmarjat nyt kyllä teille. :D Ei varmasti ole lavalla nähty tasan samanlaista esitystä tietenkään mutta muusta elämästä ei täällä tiedä kukaan.

Puhuin lavan ulkopuolella olevasta yhteydestä itseasiassa.

Et ole tosissasi. Muutaman kuukauden tunteminen Kärtsyn kanssa vs. koko muu elämä. 😀

No ei se B ole tuota WY Davidia tuntenut yhtään sen pidempään kuin Kärppyä kun ovat samalla tavalla viisuissa/prepartyissa tavanneet, että siinä mielessä helppo vertailukohta. Ja kyllä mun mielestä se kanssakäyminen WY kanssa on aika hemmetin erilaista kuin K:n kanssa, yks 'baby' sinne tai tänne. B ja K on aika eri intiimiyden tasolla mun mielestä verrattuna tuohon pämppäysseuraan.

Itse asiassa B kertoi IG-postauksessaan (feedin neljänneksi uusin) keskustelleensa WY:n tyyppien kanssa koko yön elämästä yhteisellä kiertueella. Ei siellä ole ainoastaan pämpätty ja on varmasti myös ystävystytty. Laitan silti K:n (Jeren) baby rankingissäni irkkujen edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
118003/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina pitää alkaa analysoimaan muille laiteltuja babyjä yms. 😀 Uskokaa nyt että Kärppy ei ole mikään ainoa ihminen B:n elämässä. Aina hirveä vakuuttelu että kyllä muille laitetut viestit/annetut pusut on jotenkin huonompia.

Usko nyt itse, ettei sen kohdalla ole nähty mitään vastaavaa kenenkään muun, ku Kn kanssa.

P:nmarjat nyt kyllä teille. :D Ei varmasti ole lavalla nähty tasan samanlaista esitystä tietenkään mutta muusta elämästä ei täällä tiedä kukaan.

Et ole tosissasi. Muutaman kuukauden tunteminen Kärtsyn kanssa vs. koko muu elämä. 😀

Väännän nyt vielä rautalangasta, että puhun siitä kemiasta ja yhteydestä, joka meille on näytetty. En voi ottaa kantaa mihinkään ihmissuhteisiin yksityiselämässä luonnollisesti, koska niistä en mitään tiedä.

Mitään muuta ei tiedetä kuin se, että toistensa seurassa B ja K on kaksi Naantalin aurinkoa. Ja tuovat toistensa parhaat puolet esiin 💚.

Ja sitten kun vielä shippilasit ottaa hetkeksi pois silmiltä niin näkee että B on Naantalin aurinko myös hyvin monen muunkin kanssa. Toki heillä vähän erilaista vitsailua on kuin muiden kanssa mutta se on viisuyhteyden myötä luonnollista ja K on luonnostaan niin hauska ja höpsö tyyppi.

Nyt seuraamaan, kuinka paljon B kenenkin kanssa hehkuu, kun alkaa tulla matskua perjantain konsertista ja sen yhteistyökuvioista. Bojania on niin vaikea arvioida, kun se hehkuu vähän joka suuntaan.

Vierailija
118004/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poislukien K ja shippilasit pois silmiltä, keiden artistien tai bändien kanssa näkisitte JO:n tekevän jotain yhteityötä, edistääkseen uraansa haluamaansa suuntaan (niin kuin Kärtsä teki T:n kanssa). Kärden mahdollisista tulevista yhteistöistähän on spekuloitu ja toivottu ties minkälaisia artisteja, mutta JO:n kohdalla ei olla oikein tehty muuta kuin kauhisteltu mahdollista LaZarra yhteisbiisiä.

Eli onko vaikka Englannissa joku tietämänne/fanittamanne bändi tai artisti, joka olisi mielestänne JO:lle juuri sopiva ponnahduslauta jos pääsisivät lämppäriksi kiertueelle tai tekemään yhteisbiisiä.

Beatlesit ois siis mun mielestä just sopiva. Ainoa ongelma on että ovat vähän vanhoja. :)

Ja suurin osa kuolleita. :/

50%

Vierailija
118005/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poislukien K ja shippilasit pois silmiltä, keiden artistien tai bändien kanssa näkisitte JO:n tekevän jotain yhteityötä, edistääkseen uraansa haluamaansa suuntaan (niin kuin Kärtsä teki T:n kanssa). Kärden mahdollisista tulevista yhteistöistähän on spekuloitu ja toivottu ties minkälaisia artisteja, mutta JO:n kohdalla ei olla oikein tehty muuta kuin kauhisteltu mahdollista LaZarra yhteisbiisiä.

Eli onko vaikka Englannissa joku tietämänne/fanittamanne bändi tai artisti, joka olisi mielestänne JO:lle juuri sopiva ponnahduslauta jos pääsisivät lämppäriksi kiertueelle tai tekemään yhteisbiisiä.

Beatlesit ois siis mun mielestä just sopiva. Ainoa ongelma on että ovat vähän vanhoja. :)

Ja suurin osa kuolleita. :/

Äh no kyllä tuollaisesta pikkujutusta yli pääsee. Boitsuille vaan peruukkia päähän ja lavalle korvaamaan puuttuvia jäseniä tarvittaessa. :D

Vierailija
118006/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tarvitsisi kuulla Bojanin tai Janin ääntä nukahtamiseen tai johonkin muuhun tärkeään tarkoitukseen, niin oisko vinkata mitään linkkiä haastatteluun tms. jossa ois vähän pidempi pätkä? Joker Out Hotline -henkisyys suurta plussaa!

T. Kaverin puolesta kyselen

And this one for Jan. 

Tämä on iiiihana! Haastattelijakin on niin suloinen! Kiitos LadySlo!

Kiitos! Tämä on muuten Joker Out Subsin työlistalla, toivottavasti saadaan käännös pian.

Vierailija
118007/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeasti vähän hämilläni, jos joku tosissaan väittää Bn hehkuvan aivan samalla tavalla jonkun toisen kanssa, kun Kn. Olen mielelläni väärässäkin, mutta ainuttakaan tällaista klippiä en ole nähnyt. Erityistä, oli mitä sitten olikin.

Vierailija
118008/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pitäisi keksi Boitsulle lahja, niin löysin netistä heijastimen, missä lukee v i t t u s a a t a n a 😂😂

Vierailija
118009/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se B ole tuota WY Davidia tuntenut yhtään sen pidempään kuin Kärppyä kun ovat samalla tavalla viisuissa/prepartyissa tavanneet, että siinä mielessä helppo vertailukohta. Ja kyllä mun mielestä se kanssakäyminen WY kanssa on aika hemmetin erilaista kuin K:n kanssa, yks 'baby' sinne tai tänne. B ja K on aika eri intiimiyden tasolla mun mielestä verrattuna tuohon pämppäysseuraan.

Itse asiassa B kertoi IG-postauksessaan (feedin neljänneksi uusin) keskustelleensa WY:n tyyppien kanssa koko yön elämästä yhteisellä kiertueella.

Voi f*ck. Oon vähän katkera, vaikka turhaan kai.

Vierailija
118010/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt pitäisi keksi Boitsulle lahja, niin löysin netistä heijastimen, missä lukee v i t t u s a a t a n a 😂😂

Pitänee hankkia itselle, onhan kyseessä sentään oma sulhanen. 🥰

Vierailija
118011/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa B kertoi IG-postauksessaan (feedin neljänneksi uusin) keskustelleensa WY:n tyyppien kanssa koko yön elämästä yhteisellä kiertueella.

Siis mistä olet katkera? Siitä, että B (tai siis ilmeisesti koko bändi), on jutellut elämästä noiden tyyppien kanssa?

Vierailija
118012/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee ikävä Kärppää.

Vierailija
118013/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Auto Jää:tä.

Tulipahan vaan sanomaan ettei mene aina vaan dissaamiseksi.

Ja ps. en ole yhtään Anatude -fani.

Vierailija
118014/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan Siti-teatterin tapahtumassa (ketju). Kommenttien perusteella näyttää siltä, että Thaimaan reissu Stožicen jälkeen olisi toteutumassa.

https://twitter.com/kurooscoffee/status/1709180790511190199?t=XkBbEJXMv…

Vierailija
118015/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana halaus tässä! Bojan ja merchiä myyvä nuori nainen.

Merch ladies selvästi hyvin läheisiä JO:n kanssa.

https://www.instagram.com/p/Cx55amuNhWO/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
118016/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä olet katkera? Siitä, että B (tai siis ilmeisesti koko bändi), on jutellut elämästä noiden tyyppien kanssa?

No en mistään enää. Luulin, että Bojan kertoi asiasta nyt, mutta se olikin silloin julkaistessaan kuvan Lewis Capaldin kanssa. Sata vuotta vanha juttu ja spend one night ei kerro kyllä että aamuun saakka ois keskusteltu. Täysin erityismerkityksetön lausahdus yhteisen kiertueen päätteeksi, taatusti jutellut Kärtsän kanssa paljon henkevämpiä, ja siitä kesämökistäkin.

( ton lopun ois tarkoitus mennä huumorista sitten).

Vierailija
118017/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö muuten muut täällä Peltisepästä? Mulla taitaa olla top vitosessa Kärtsän biiseistä/collabeista.

Vierailija
118018/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ikävä NTouria 💙💚

Vierailija
118019/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan Siti-teatterin tapahtumassa (ketju). Kommenttien perusteella näyttää siltä, että Thaimaan reissu Stožicen jälkeen olisi toteutumassa.

https://twitter.com/kurooscoffee/status/1709180790511190199?t=XkBbEJXMv…

No nii! Oon koko ajan sanonut tätä! Se minnekään Kärtsän kiertuekeikalle tuu! Edes yleisöön. Saati minnekään lavalle. Eikä synttäreille. Koska, tiedättehän, loma.

Vierailija
118020/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhee ikävä Kärppää.

No sinäpä sen perhana sanoit. Vierotusoireet.

Ketju on lukittu.