Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin Madamen instatarinoista sen Mustang-pätkän. Autosta viis, mut siinä alussa näkyy, et Bojanilla on yllään kerrankin farkut, ja niissä sen 🍑 ja reidet pääsee minusta ihan kivasti oikeuksiinsa 🥵
Autosta viis = Auto jää
Noin mun aivot ton heti käänsi. :)
Minkähänlainen mash up tulisi, jos yhdistäisi Siitä viis ja Auto jää 😄
Vierailija kirjoitti:
Katoin Madamen instatarinoista sen Mustang-pätkän. Autosta viis, mut siinä alussa näkyy, et Bojanilla on yllään kerrankin farkut, ja niissä sen 🍑 ja reidet pääsee minusta ihan kivasti oikeuksiinsa 🥵
Onks sillä puhelimessa jokin perustaustakuva? Ei omaa (siis itse valittua) kuvaa? Heitti puhelimensa apukuskin penkille.
🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No no, laitapas Kärvänä nyt edes se kusinen umk postaus tulille, ettei tässä tarvitse kenenkään huolestua.
Ei haittaa, vaikka ei laittaisi mitään, jos on kerta viettämässä vapaita. Kohta alkaa sellainen keikkaputki, et hyvä vaan, jos saa kunnolla lepuutettua ennen sitä.
Jep, antaa Kärpyn rauhassa pötköttää ja pestä pyykkiä, ehkä vähän nuuhkia kostopitsiä.
Juuri näin! Kunhan nyt ei vaan ikinä eksyisi tänne mitään lueskelemaan
Toivon ettei kukaan ole kertonut sille, että Vauvalla on ihan toisenlainenkin ketju, jossa ei suinkaan kauhistella hänen välispiikkejään vaan on ihan muut jutut mielessä! 😅
Kuuleeko Häärijä, se on sitten sun tehtävä pitää K pois täältä palstalta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autosta viis = Auto jää
Asian vierestä. Vaikka "Auto jää" on sinällään ihan helposti kuunneltava täytyy toivoa, että jatkossa nuo yhteistyöt on ehkä vähän pidemmälle kehitettyjä. Musavideokin toteutettu juoksemalla torille heilumaan. 🤭 Onneksi seuraava oli laadukkaampi
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/730061870848983040?source=share
Krisin parhaat puolet
Kris. Vähän utuinen kuva, mutta annettakoon anteeksi.
https://x.com/katrinaissorry/status/1696021253906206748?s=20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sillä puhelimessa jokin perustaustakuva? Ei omaa (siis itse valittua) kuvaa? Heitti puhelimensa apukuskin penkille.
🤔
Sepä oiski ollu jos sillä ois ollu Kärppy taustakuvana😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:n uusin instapostaus: vastasiko B wild youthin Davidin kommenttiin 'baby'. Eipä siinä kommentissa kyllä muuten mitään ihmeellistä tainnut olla. Mutta babyt ei pahemmin K:n suuntaan lentele, koska sehän on vaan 'brother, brother, broooother'.
Up the dubs baby ei nyt ihan kuulosta siltä, että siinä just tätä Davidiä hellästi ja merkityksellisesti babyteltäis. Chill!
Eiks toi oo enemmänkin tollainen shagadelic Austin Åowers baby-huudahdus kuin hellyydenosoitus. 😄 Kaikkee sitä tässä alentuu kans analysoimaan.. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autosta viis = Auto jää
Asian vierestä. Vaikka "Auto jää" on sinällään ihan helposti kuunneltava täytyy toivoa, että jatkossa nuo yhteistyöt on ehkä vähän pidemmälle kehitettyjä. Musavideokin toteutettu juoksemalla torille heilumaan. 🤭 Onneksi seuraava oli laadukkaampi
Onni onnettomuudessa Auto Jää on feat. Kärtsä eli pääasiassa Antin biisiksi luettu, ja on Antin uudella levylläkin, niin sitä ei tarvitse ajatella osana Kärden omaa diskografiaa jos ei halua. Ja toivottavasti se ei mahdu K:n levylle viemään tilaa muilta uusilta biiseiltä. (Taas päivän Auto Jää-dissaustuokio meneillään xD)
Jos joku tarvitsisi kuulla Bojanin tai Janin ääntä nukahtamiseen tai johonkin muuhun tärkeään tarkoitukseen, niin oisko vinkata mitään linkkiä haastatteluun tms. jossa ois vähän pidempi pätkä? Joker Out Hotline -henkisyys suurta plussaa!
T. Kaverin puolesta kyselen
Kärvänän yksi monista parhaista puolista.......😚😚😚💋
https://www.instagram.com/reel/Cx7rlGwAq_z/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Miksi aina pitää alkaa analysoimaan muille laiteltuja babyjä yms. 😀 Uskokaa nyt että Kärppy ei ole mikään ainoa ihminen B:n elämässä. Aina hirveä vakuuttelu että kyllä muille laitetut viestit/annetut pusut on jotenkin huonompia.
Kuva kuin maalaus
https://www.tumblr.com/da-proti-toku-grem/730107678262738944/huh?source…
Vierailija kirjoitti:
Krisin parhaat puolet
Rakastatko Krisiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää alkaa analysoimaan muille laiteltuja babyjä yms. 😀 Uskokaa nyt että Kärppy ei ole mikään ainoa ihminen B:n elämässä. Aina hirveä vakuuttelu että kyllä muille laitetut viestit/annetut pusut on jotenkin huonompia.
Ei uskota! 😤
Vierailija kirjoitti:
Mun elämäni tärkein sisältö on selvittää Bojčin elämän ihmisten tärkeysjärjestys, nk. baby ranking.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen....
Onko kukaan menossa Little Bigin keikalle tänään?
Mietin että kun K on heidän fani, niin entäs jos K on menossa sinne? Oispa kivaa jos saisi mahdollisuuden tavata heidät. K on tykännyt Little Bigin Iliya Prusikinin viimeisimmästä insta-postauksesta, missä hänellä on seilorimekko päällä. Little Big laittoi myös stooria Helsingistä, saunasta.
Olen pahoillani. Ei olis pitänyt näemmä laittaa tuota viestiä, kun se houkutteli näemmä hyvin nopeasti ketjun r asistit paikalle. Se ei todellakaan ollut tarkoitukseni, vaan satuin vain näkemään Little Bigin insta-stoorin ja muistin että se keikka on tänään, ja että K (oletukseni mukaan) heitä fanittaa.
-ap
Mä olen menossa ja meinasin juuri kysellä, onko joku muu. Nämä kaksi Little bigin jäsentä, jotka kiertää nyt Eurooppaa, ovat siis maanpaossa Amerikoissa.
Joten ei pitäisi olla mitään syytä heitä koskevia kommentteja poistella.
Olen menossa, pitkään seurannut bändiä. Laatukontenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autosta viis = Auto jää
Onni onnettomuudessa Auto Jää on feat. Kärtsä eli pääasiassa Antin biisiksi luettu, ja on Antin uudella levylläkin, niin sitä ei tarvitse ajatella osana Kärden omaa diskografiaa jos ei halua. Ja toivottavasti se ei mahdu K:n levylle viemään tilaa muilta uusilta biiseiltä. (Taas päivän Auto Jää-dissaustuokio meneillään xD)
Ei tuo minun kommentti nyt kyllä ollut millään osin paha. Ei kannata sentään liian herkästi ottaa.
Tarkoitin nyt vaan, että jos tehdään vaikka yhteistyö jonkun muun kanssa vastaavasti toivon ettei se jää tuolle tasolle. Saa kai sitä toivoa
Vierailija kirjoitti:
Krisin parhaat puolet
Damn boy!!!
Toi persikka 🍑
Kuolen.
Autosta viis = Auto jää