Olen kyllästynyt tähän painonpudotukseen kun paino ei putoa vaikka liikun ja syön niin että kalorivajetta on
Liikunta on mukavaa mutta ihan luovuttamaisillani olen tuon syömisen suhteen. Mitä järkeä tässä on kiusata itseä keskellä kauneinta kesää ja kieltäytyä jäätelöstä, leipomisesta jne. ja vahdata kaloreita.
Paino pyörinyt samassa jo pari viikkoa. Lihava en ole, muutaman kilon meinasin pudottaa mutta onko tämä edes sen arvoista.
Kommentit (45)
Medusa: "60 % Pietarilaisnaisista olisi valmis antamaan seksiä bensasta"
Unohda vaaka. Jatka samaan malliin, muista myös juoda vettä riittävästi. Mittaa mittanauhalla esim. vyötärö, lantio ja pohkeet vaikka 1 kk:n välein niin alat nähdä tuloksia.
Et vaan osaa on vanha viidakon sanonta.
Silloin sinulla ei ole kalorivajetta.
Jos et halua kituuttaa, kokeile pätkäpaastoa. Voi syödä jäätelöä ja herkkuja kohtuudella. Itsellä käytössä 10/14 rytmillä.
Kalorivajeen avulla laihduttaminen epäonnistuu hyvin usein. Jätä hiilihydraatit kokonaan pois niin varmasti laihdut. Kaloreita ei tarvitse eikä pidä laskea. Se on turhaa.
Kulutus riippuu kehonkoostumuksesta eikä pelkästä vaakalukemasta.
Vierailija kirjoitti:
Medusa: "60 % Pietarilaisnaisista olisi valmis antamaan seksiä bensasta"
Ja miten tää liittyy kilojen pudotukseen?
Vierailija kirjoitti:
Punnitsen ruokani ja lasken sen kalorit, kyllä pitäisi olla. Alussa paino tippui, sitten olen jumittannut tässä samassa kilomäärässä.
Mites ne hormonit, eikö ne hallitse kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Kulutus riippuu kehonkoostumuksesta eikä pelkästä vaakalukemasta.
MItä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Nothing tastes as good as skinny feels.
Pikku pullukka nauttii eniten olostaan
Onneksi olkoon! Olet fysiikan läpimurron ja Novel palkinto jo häämöttää. Energian säilymislaki on kumottu!
Tai sitten väitteesi kalorivajeesta ei ole totta...
Et syö niin, että on kalorivajetta. Jos paino ei putoa, et ole kalorivajeessa.
Mitä söit esimerkiksi viime viikolla jokaisena päivänä ja kuinka paljon kaikki painoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punnitsen ruokani ja lasken sen kalorit, kyllä pitäisi olla. Alussa paino tippui, sitten olen jumittannut tässä samassa kilomäärässä.
No niin pitäisi, mutta onko?
Ps. Pieni vinkki: ei ole
Vierailija kirjoitti:
Kalorivajeen avulla laihduttaminen epäonnistuu hyvin usein. Jätä hiilihydraatit kokonaan pois niin varmasti laihdut. Kaloreita ei tarvitse eikä pidä laskea. Se on turhaa.
Kalorivaje on ainut asia mikä laihduttaa, paino voi pudota jos jättää hiilihydraatit, mutta se on vain nestettä mikä poistuu, ei rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Olet fysiikan läpimurron ja Novel palkinto jo häämöttää. Energian säilymislaki on kumottu!
Tai sitten väitteesi kalorivajeesta ei ole totta...
Muuten olet ehkä oikeassa, mutta... Naisilla hormonitoiminta kuukautisten aikaan voi pysäyttää painonpudotuksen viikoksi, joskus jopa kahdeksi. Mutta sen jälkeen painon pitäisi pudota suht.nopeasti seuraavan viikon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mites ne hormonit, eikö ne hallitse kaikkea.
Hormonitkaan ei voi rikkoa fysiikan lakeja
Nothing tastes as good as skinny feels.