Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
117581/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kans kyllä nyt ihan kujalla ketjun tapahtumista mutta ei kait siinä.

OT: UMK meinaa aamulla tiedottaa jotain. Saas nähä mitä sieltä pukkaa. Työntääköhän ne Kärtsän uusiksi viisuihin? 😅

Just pari päivää sitten K sanoi siinä Ylen haastiksessa ettei aio uudelleen viisuihin. 

Vierailija
117582/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jonkun linkkauksesta aamupuolella äänestämässä 💙 SSOL tähän slov radioantena äänestykseen.

https://instagram.com/stories/radioantena.si/3204448068726551858?utm_so…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
117583/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT: UMK meinaa aamulla tiedottaa jotain. Saas nähä mitä sieltä pukkaa. Työntääköhän ne Kärtsän uusiksi viisuihin? 😅

Just pari päivää sitten K sanoi siinä Ylen haastiksessa ettei aio uudelleen viisuihin. 

Sanoi myös vajaa kuukausi takaperin, ettei osallistu NTlle 😂

Joo joo. Ei se viisuihin kilpailemaan mene.

Vierailija
117584/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo sehän sanoo kaikenlaista. 😂 Mutta joo, en mäkään oikeasti usko että se on sinne menossa toistamiseen kilpailemaan. Eiköhän se saanut jo paljon enemmän kuin mitä lähti hakemaan. 😊

Vähän tosin jännittää mitä sieltä on tulossa ens keväälle. Mä en oikein jaksais toista tällaista vuotta enää putkeen kun en pääse tästä tämänkään vuoden mainingeista millään irti. 😂 Pahenee vaan päivä päivältä tämä homma. 😂😂😂

Vierailija
117585/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cx5p5YvN8Vl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== ok . Alan pikkuhiljaa ymmärtää, miksi noita kahta pidetään kuumiksina yhdessä...(Kris + nace )Aiemmin olen ollu vähän pihalla

En mä kyllä näe tuossa mitään. Kris on Kris ja Nace ..no, Nace.

Kyllä mä vaan näen. 🥵

Sä olet varmaan vaan niin puutteessa nautaseni, että näet sen takia kuumuutta ihan kaikkialla. Tule mun kanssa kylmiöön, avasin just oven sulle.

En ota kantaa, mutta mikäs se oli aamupäivällä täällä esillä ollut Nacen haastattelu, jossa sanoi bändikavereistaan kustakin jotain. Krisistä jotenkin, että, "mitä hänestä oikeasti ajattelen, ei sovi yleiseen keskusteluun...tai jotenkin näin???🧡

Tää Nacen haastattelu meni multakin ohi, onko linkkiä jollain?

https://www.instagram.com/p/Cx2wf-dIe4i/?igshid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D

Oho okei no en enää ihmettele miks Jan on välillä niin mököttävä mustis, kun Nace silittelee esim Krisin uusia mokkasiineja tai juttelee liian pitkään jonkun toisen kanssa.

Vierailija
117586/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerppu- ja Bojcihippuset Vantaan viemäristössä !! 💯

Äitiii! Mitä sä siivilöit sieltä ojasta?

Toivottavasti Vantaalla kuitenkin vähän parempi jätevesien käsittely. Ei kai niitä nyt mihinkään ojaan truutata. Vai truutataanko? Hippuset äkkiä talteen

Jopa Vantaan vedenpuhdistuslaitoksen työntekijöillä saattaa käydä näinä aikoina parempi flaksi baaritiskeillä, kun naudat paikantaa hippusia verkostoista...🤣

Vierailija
117587/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cx5p5YvN8Vl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== ok . Alan pikkuhiljaa ymmärtää, miksi noita kahta pidetään kuumiksina yhdessä...(Kris + nace )Aiemmin olen ollu vähän pihalla

Kyllä mä vaan näen. 🥵

Sä olet varmaan vaan niin puutteessa nautaseni, että näet sen takia kuumuutta ihan kaikkialla. Tule mun kanssa kylmiöön, avasin just oven sulle.

En ota kantaa, mutta mikäs se oli aamupäivällä täällä esillä ollut Nacen haastattelu, jossa sanoi bändikavereistaan kustakin jotain. Krisistä jotenkin, että, "mitä hänestä oikeasti ajattelen, ei sovi yleiseen keskusteluun...tai jotenkin näin???🧡

En tajua, kävin etsimässä aamusta ja eilisillastakin. En löydä. Joku ehti laittaa silloin ensin, ja totesi, että ihan asiallinen ja luotettava haastis.🧡

Vierailija
117588/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että Amy myy printtejä Joksu-kuvistaan :

https://www.etsy.com/shop/AmyDorkingPhoto?ref=shop-header-name&listing_…

Vierailija
117589/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä vaan näen. 🥵

En tajua, kävin etsimässä aamusta ja eilisillastakin. En löydä. Joku ehti laittaa silloin ensin, ja totesi, että ihan asiallinen ja luotettava haastis.🧡

No just, kiitos.

Vierailija
117590/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten varaisin sinne naimalistalle ne toisiinsa liimautuneet, pimeässäkin pehmeästi hehkuvat, Vantaan viemäristössä kelluvat Jerppu- ja Bojcihippuset.

Vierailija
117591/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä vaan näen. 🥵

No just, kiitos.

Jos meni ohi niin linkkasin sen äsken ylempänä:

https://www.instagram.com/p/Cx2wf-dIe4i/?igshid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D

Vierailija
117592/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se galluppi oli jollekin liikaa missä kysyttiin jotain kumpi ja vaihtoehtoina jotain K kihertämässä B kainalossa vai B ja K sixpack. En muista kysymystä tarkalleen.

Vierailija
117593/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se galluppi oli jollekin liikaa missä kysyttiin jotain kumpi ja vaihtoehtoina jotain K kihertämässä B kainalossa vai B ja K sixpack. En muista kysymystä tarkalleen.

Joo ja mun kommentti, että itsekin kuulun iltalääkkeitä tarvitseviin 😂. En aina jaksa ymmärtää.

Vierailija
117594/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt analyysit tulille.. Miksi B jätti kistopitsipaidan K:lle?

A) unohti kännipäissään

B) "Unohti" tarkoitus merkitä reviiriään

C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleen

Kärtsä pyysi jättämään, koska legendaarisen seksikäs paita. Tai ehkä K otti pyytämättä!

Otti myös kalsarit pyytämättä, jalasta?

Ei varmaankaan pyytämättä 😉

Mä kans luulen että bojan on kyllä pyytänyt 😜

Ja varmaan niin kauniisti, ettei toinen voi vastustaa...

Kauniisti pyytänyt sllä samalla brittiaksentilla millä kaatoi 9.6 tavan bäkkärillä tempparikaadon..

Kyllä se on suomeksi huohottanut että hoida mut

Ennen tätä se on muka läpällä lauleskellut että Hei miehän tunnen ton, onkohan se liitossa onneton. Oikeesti se on tietenkin odottanut siihen ihan vakavaa vastausta. Sit kun munakoisoemojit on alkanu vilkkua silmissä, se on venytellyt näyttävästi ja harhauttanut kärtsän auttamaan paidan riisumisessa, koska se on niin piukka ja niskatkin on jumissa (nii että voisitko hieroo). Siitä on sit päästy aika nopeasti sinne kalsareihin ja tohon hoida mut -vaiheeseen.

Ja yhtä vakavana vielä jatkanut Kärdelle, että muista mä oon sängyssä Demoni.

Mä nään sen makaamassa mahallaan sängyssä soma peppu paljaana ja viekottelevasti heittää ihanalla aksentillaan tän "mä oon sängyssä demoni" ja perään nauru, ja sit K joka syöksyy sen "kimppuun" ja nauru yltyy ...

Joo. Nyt tarttis sen niitten onlyfansin. En voi nukkua ku aattelin vaan bojanin pyllyä

Vierailija
117595/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun tulee turhia sekoiltua, kun sivut etenee niin vauhdilla. Koneella kirjoittajat on nopeampia kuin minä kännyllä. Kiva, kun arkistot ovat nopeasti käytettävissä!🧡 Se Nace-juttua etsinyt.

Vierailija
117596/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt analyysit tulille.. Miksi B jätti kistopitsipaidan K:lle?

A) unohti kännipäissään

B) "Unohti" tarkoitus merkitä reviiriään

C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleen

Kärtsä pyysi jättämään, koska legendaarisen seksikäs paita. Tai ehkä K otti pyytämättä!

Otti myös kalsarit pyytämättä, jalasta?

Ei varmaankaan pyytämättä 😉

Mä kans luulen että bojan on kyllä pyytänyt 😜

Ja varmaan niin kauniisti, ettei toinen voi vastustaa...

Kauniisti pyytänyt sllä samalla brittiaksentilla millä kaatoi 9.6 tavan bäkkärillä tempparikaadon..

Kyllä se on suomeksi huohottanut että hoida mut

Ennen tätä se on muka läpällä lauleskellut että Hei miehän tunnen ton, onkohan se liitossa onneton. Oikeesti se on tietenkin odottanut siihen ihan vakavaa vastausta. Sit kun munakoisoemojit on alkanu vilkkua silmissä, se on venytellyt näyttävästi ja harhauttanut kärtsän auttamaan paidan riisumisessa, koska se on niin piukka ja niskatkin on jumissa (nii että voisitko hieroo). Siitä on sit päästy aika nopeasti sinne kalsareihin ja tohon hoida mut -vaiheeseen.

Ja yhtä vakavana vielä jatkanut Kärdelle, että muista mä oon sängyssä Demoni.

Mä nään sen makaamassa mahallaan sängyssä soma peppu paljaana ja viekottelevasti heittää ihanalla aksentillaan tän "mä oon sängyssä demoni" ja perään nauru, ja sit K joka syöksyy sen "kimppuun" ja nauru yltyy ...

Joo. Nyt tarttis sen niitten onlyfansin. En voi nukkua ku aattelin vaan bojanin pyllyä

Kyllä se K:kin keikistelee ja sheikkaa ihan kiitettävästi.

Vierailija
117597/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerppu- ja Bojcihippuset Vantaan viemäristössä !! 💯

Joo just täällä kerrostalon pannuhuoneessa kökin hohtimilla avaamassa tätä pääviemäriä että pääsisin niitä boitsukärtsähippusia nuolemaan osaisitteko sanoa mikä ruskea mönjä näistä se tarkalleen on?

Niissä hippusissa on semmonen himmeä hohde. Se mönjäjuttu on Iltiksen toimittajan eiliset maksalaatikot! Älä koske siihen!

Kiitti vinkistä oon nyt vaskoolin kanssa huuhtonut täällä pääviemärissä kolmatta tuntia.. sain jo Mairevainaan kultahampaan, muuta kiiltävää ei oo tullu..

... pelkää kuraa vaan... hei! Nyt tulee sateenkaarenvärisiä koh-i-nooreja, hei näiden täytyy olla niitä, tuoksuu ihan balkanin ruusulle ja jerikon ruusulle! Jee!

Vierailija
117598/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boitsu on varmaan pyytänyt Kärtsää lähettämään unohdetut vaatekerrat Sloveniaan mutta Kärppy ajatellut että eihän näitä likaisina voi lähettää. Niimpä kunnon wifeyna hoitanut pyykit kuntoon ja pakkaillut nätisti lähetystä varten 💚

Vierailija
117599/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä oli muuten täällä? Helmikuinen twiitti, jossa Joksuilta kysyttiin, mikä naisessa viehättää:

https://www.tumblr.com/tuituipupu/730087906153201664?source=share

Janin vastaus on kyllä aika ?????????

Ihan hiukan sivusta vaan huomautan, että mitä Bojan on maustaan kertonut osuu kaikki Käärijään suht paikalleen paitsi ettei sukupuoli ole haastatteluissa oletettu. 🤭

Niin on. Myös tatuointihaastattelussa. Eikö sekin ollut tehty hyvän aikaa ennen viisuja?

Sepä se kun ne haastattelut ennen Euroviisuja sopii Kärtsään paitsi, että sukupuoli nyt on eri mitä haastatteluissa käsitellään. Jonkun näin sellaisenkin missä ei oletettavasti voi Bojan edes tietää mistään Kärtsästä vielä mitään kun haastattelu on niin vanha

Vierailija
117600/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muuten varaisin sinne naimalistalle ne toisiinsa liimautuneet, pimeässäkin pehmeästi hehkuvat, Vantaan viemäristössä kelluvat Jerppu- ja Bojcihippuset.

Mutta eikö sulle ollu ne veden sylkemisestä muodostuneet hiput? Anna nyt muille noi kalsaripyykkihippuset.

Ketju on lukittu.