Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Nyt analyysit tulille.. Miksi B jätti kistopitsipaidan K:lle?
A) unohti kännipäissään
B) "Unohti" tarkoitus merkitä reviiriään
C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleen
Ei kyllä tekokuitupaitoja nuuskupaidoiksi. :D
Stozicehan ei ole stadionkeikka vaan areenakeikka. Stadion Stozice ja Arena Stozice ovat kaksi eri paikkaa joskin about vierekkäin, ja Joksut esiintyy sillä areenalla. Siddharta on esiintynyt sillä stadionilla ja ehkä Joksutkin vielä joku kerta (se ei kai ole niin iso kuin esim. Olympiastadion, vaan ilmeisesti keikoilla lähemmäs 20K kapasiteetti?). :)
Keskustelu nyt on elänyt, mutta kun nyt ehdin mukaan sanoisin tuon sanojen unohtelun olleet vain herttaista jollain tavalla. Varmaan ihan hirveä mylläkkä mielessä tuossa kohtaa eikä ole ehditty harjoitellakaan ja eittämättä minusta videolla näytti ettei se Bojanissa kyhnääminen oikein auttanut asiaa. 🤭
K osaa kantaa nuo tilanteet niin hyvin. Myöntää erheensä ja nauraa itselleen jolloin muitakin huvittaa koko juttu. Kaikkea sattuu. Ei se ole vakavaa
Kärsitäänkö täällä vielä Nordic Tour krapulasta? Sillä se lähtee millä on tullutkin! Nyt vaan muutama BK klassikkoklippi repeatilla päälle ja uuteen nousuun! Titanic? Pussy magnet?
Tuosta Nacen haastiksesta, ja siitä mitä hän sanoo Janista, ja toisaalta Krisistä, on Tumblrissa pahoitettu mielet. Siellä on shipattu urakalla Jania ja Nacea, joku kirjoitti jopa pitkän listan ficciä heidän yhteiselämästään, alkaen kosinnasta ja häistä ja päätyen lapsenkasvatusmetodeihin. Ja tämä haastis on nyt monien kommenteissa romahduttanut koko jutun. :D. Toisaalta tykkäsin kyllä itsekin noita lukea, ja onhan he ihana pari, mutta ei ehkä totta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Boitsu on varmaan pyytänyt Kärtsää lähettämään unohdetut vaatekerrat Sloveniaan mutta Kärppy ajatellut että eihän näitä likaisina voi lähettää. Niimpä kunnon wifeyna hoitanut pyykit kuntoon ja pakkaillut nätisti lähetystä varten 💚
Mitäs muuten luulette, jatkuuko näiden pyykkien tarina vielä? Bojan avaa paketin ja kuvaa sen? Tuleekin hakemaan ne Suomesta ja Kärtsä naama vakavana kertoo instassa, että saatana kun se ei nyt malttanut odottaa näitä haisevia riepujaan postissa?. K roudaa ne eurotourille ja B hakee me Lontoosta ja Kärtsä tekee tästä stoorin nimenomaan siitä näkökulmasta, että Bojanin oli pakko tulla hakemaan vaatteensa? Paita ilmestyy jollakin keikalla B:n pöälle ja me ihmettelemme täällä että miten se on sen saanut ja oliko se edes koskaan täällä vai onko hankittu uusi samanlainen? Vai niistä ei enää koskaan kuulu eikä näy mitään?
Tämäkin käänne tässä hullussa euroviisuvuodessa ja tässä ketjussa: alkuvuodesta jos joku olisi sanonut että täällä yhdessä pohdimme slovenialaisen poplaulajan pitsipaidan päätymistä suomalaisen räppärin pyykkiin; no ei ehkä ihan juonenkäänne uskottavimmasta päästä.
Herra Käärijä ja kadonneen kostopitsin arvoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten varaisin sinne naimalistalle ne toisiinsa liimautuneet, pimeässäkin pehmeästi hehkuvat, Vantaan viemäristössä kelluvat Jerppu- ja Bojcihippuset.
Mutta eikö sulle ollu ne veden sylkemisestä muodostuneet hiput? Anna nyt muille noi kalsaripyykkihippuset.
Ei, mulla on Aidon kutomat Juren sukat ja joku toinen mitä en enää muista.
Oli pohdintaa jossain vaiheessa, että millanen paita on pe Bllä. Arvuuttelen, että ei tippaakaan sexyä, vaan sellanen reipas, casual (*), siisti pitkähihainen kauluspaita pienellä twistillä. Hillityn värinen. Tuskin Jankaan mustassa läpinäkyvässä sivutissiä esittelee.💙🐞🦋
Uuden ficin ensimmäinen luku, tämä ei nyt ole mikään hirveän jännä tai spessu, mutta oh well. Kuukausien pöhkäilyn jälkeen palasin Are you -iltaan ja myöhemmät osat sijoittuvat Helsinkiin. Nimen perusteella tämän voisi ajatella varhaiseksi prequeliksi sille pyykkisöpöstelylle (vaikka se onkin sattumaa). :D https://archiveofourown.org/works/50509084/chapters/127602196
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleenKärtsä pyysi jättämään, koska legendaarisen seksikäs paita. Tai ehkä K otti pyytämättä!
Otti myös kalsarit pyytämättä, jalasta?
Ei varmaankaan pyytämättä 😉
Mä kans luulen että bojan on kyllä pyytänyt 😜
Ja varmaan niin kauniisti, ettei toinen voi vastustaa...
Kauniisti pyytänyt sllä samalla brittiaksentilla millä kaatoi 9.6 tavan bäkkärillä tempparikaadon..
Kyllä se on suomeksi huohottanut että hoida mut
Ennen tätä se on muka läpällä lauleskellut että Hei miehän tunnen ton, onkohan se liitossa onneton. Oikeesti se on tietenkin odottanut siihen ihan vakavaa vastausta. Sit kun munakoisoemojit on alkanu vilkkua silmissä, se on venytellyt näyttävästi ja harhauttanut kärtsän auttamaan paidan riisumisessa, koska se on niin piukka ja niskatkin on jumissa (nii että voisitko hieroo). Siitä on sit päästy aika nopeasti sinne kalsareihin ja tohon hoida mut -vaiheeseen.
Ja yhtä vakavana vielä jatkanut Kärdelle, että muista mä oon sängyssä Demoni.
Mä nään sen makaamassa mahallaan sängyssä soma peppu paljaana ja viekottelevasti heittää ihanalla aksentillaan tän "mä oon sängyssä demoni" ja perään nauru, ja sit K joka syöksyy sen "kimppuun" ja nauru yltyy ...
Joo. Nyt tarttis sen niitten onlyfansin. En voi nukkua ku aattelin vaan bojanin pyllyä
Mitä luulet miks mä en oo nukkunu viisujen jälkeen vaan max 4 tuntia joka yö?
T. Kärsy
Voi luoja, kuvat Janin Stozice-klipistä on kyllä.... Tiukahko t-paita toimii vähintään yhtä hyvin kuin pitsi ;p
https://www.tumblr.com/follivora/730092769550467072/something-something…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan järjettömän kuuma! 🔥🔥🔥
Ja ymmärrän kyllä todellakin Kärtsää, kun tykkää käydä tuohon ahteriin kiinni 😍🥵🥵. Juu jos ei tota miestä tee mieli vähän hivellä ja pussailla kaulalle, niin en tiedä ketä sitten. Ja oli kyllä melkoinen flirttivaihde päällä
tuolla Tampereella. Mikä lie siihen triggeröinyt😎
No siis todellakin!!! Ihana linkki, en ollutkaan aiemmin nähnyt tuota klippiä. Kyllähän tuolla NT:lla ja etenkin Tampereella on ollut niin tiheää ja käsinkosketeltavaa eroottista latausta ilmassa, että oksat pois. Siis K:n ja B:n välillä tietysti, mutta näyttää ja tuntuu vähän siltä että kaikkien välillä ja joka suuntaan!!! :D
En ollut yhdelläkään keikalla, mutta olen ollut NT:stä asti enemmän tai vähemmän pienessä kiihtymyksen tilassa koko ajan (jos ei Imatran koskena niin ainakin Vantaan jokena) ja jos tuo tunne välittyy pelkän kuvaruudun läpi, niin miten HURJAA sen on täytynyt olla paikan päällä!!! Kumman kun yleisö ei ole huumaantunut ties mihin joukko-orgioihin! :D Ja varmaan olisikin, jos B olisi niin pyytänyt. Mikä mieletön, mieletön karisma.
t. Hullu lehmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna otan duunista viikon vapaata ja reissaan Jokereiden NT alusta loppuun!
Mutta niillä ois kyllä oltava joku yhteisbiisi K:n kanssa, mistä me muuten saataisiin sitä nuoleskelumatskua?! Se on kuitenkin melko essentiaalia tässä, vaikka JO musiikillisesti yksin kiinnosteleekin.
No tuskinpa enää tälläistä yhteiskiertuettä Kärtsä keikkavaimona nähdään, tää oli aika ainutlaatuista. Tuskin enää toista lomaa uhraa tohon. Elleivät sitten satu samoille festareille tms esiintymään. Ja suoraan sanottuna mulle riittää kyllö ihan ne jokeripojat.
Bojcin kanssa loman viettäminen uhraus?
Vapaaehtoisena voisin uhrautua!
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Nacen haastiksesta, ja siitä mitä hän sanoo Janista, ja toisaalta Krisistä, on Tumblrissa pahoitettu mielet. Siellä on shipattu urakalla Jania ja Nacea, joku kirjoitti jopa pitkän listan ficciä heidän yhteiselämästään, alkaen kosinnasta ja häistä ja päätyen lapsenkasvatusmetodeihin. Ja tämä haastis on nyt monien kommenteissa romahduttanut koko jutun. :D. Toisaalta tykkäsin kyllä itsekin noita lukea, ja onhan he ihana pari, mutta ei ehkä totta kuitenkaan.
Tavallaan ihan hauska muistutus kanssa siitä, miten vähän me oikeasti näistä ihmisistä kuitenkin loppupeleissä tiedetään. Monille (ja mulle) tuli yllätyksenä, että Kris ja Nace on niin läheisiä, kun sitä kuvaa ei ole yhdestäkään haastattelusta mielestäni aiemmin saanut. Ja sitten taas toisaalta: ei sitä shippausta tällaisen pitäisi haitata, kun kuitenkin puolifiktiivistä maailmaa tässä jatkuvasti rakennetaan. Siinä mielessä en tiedä, miksi kenekään nyt pitäisi luopua Jan/Nace-shipistä. Voihan sen Nacen persoonattoman vastauksen Janista lukea myös niin, ettei Nace halunnut paljastaa mitään liian henkilökohtaista suosikistaan vaan suojelee visusti niitä tiedonmurusia. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ihan hauska muistutus kanssa siitä, miten vähän me oikeasti näistä ihmisistä kuitenkin loppupeleissä tiedetään. Monille (ja mulle) tuli yllätyksenä, että Kris ja Nace on niin läheisiä, kun sitä kuvaa ei ole yhdestäkään haastattelusta mielestäni aiemmin saanut. Ja sitten taas toisaalta: ei sitä shippausta tällaisen pitäisi haitata, kun kuitenkin puolifiktiivistä maailmaa tässä jatkuvasti rakennetaan. Siinä mielessä en tiedä, miksi kenekään nyt pitäisi luopua Jan/Nace-shipistä. Voihan sen Nacen persoonattoman vastauksen Janista lukea myös niin, ettei Nace halunnut paljastaa mitään liian henkilökohtaista suosikistaan vaan suojelee visusti niitä tiedonmurusia. ;)
Totta, tuo kävi mullakin mielessä sitä juttua lukiessa, että onpa jotekin neutraalisti sanottu. Janista on muutkin bändikaverit, ja hän itsekin, sanonut että on aina myöhässä. Ehkä Nace ei vain halunnut vetää huomiota siihen kuinka läheisiä he ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan järjettömän kuuma! 🔥🔥🔥
Ja ymmärrän kyllä todellakin Kärtsää, kun tykkää käydä tuohon ahteriin kiinni 😍🥵🥵. Juu jos ei tota miestä tee mieli vähän hivellä ja pussailla kaulalle, niin en tiedä ketä sitten. Ja oli kyllä melkoinen flirttivaihde päällä
tuolla Tampereella. Mikä lie siihen triggeröinyt😎No siis todellakin!!! Ihana linkki, en ollutkaan aiemmin nähnyt tuota klippiä. Kyllähän tuolla NT:lla ja etenkin Tampereella on ollut niin tiheää ja käsinkosketeltavaa eroottista latausta ilmassa, että oksat pois. Siis K:n ja B:n välillä tietysti, mutta näyttää ja tuntuu vähän siltä että kaikkien välillä ja joka suuntaan!!! :D
En ollut yhdelläkään keikalla, mutta olen ollut NT:stä asti enemmän tai vähemmän pienessä kiihtymyksen tilassa koko ajan (jos ei Imatran koskena niin ainakin Vantaan jokena) ja jos tuo tunne välittyy pelkän kuvaruudun läpi, niin miten HURJAA sen on täytynyt olla paikan päällä!!! Kumman kun yleisö ei ole huumaantunut ties mihin joukko-orgioihin! :D Ja varmaan olisikin, jos B olisi niin pyytänyt. Mikä mieletön, mieletön karisma.
t. Hullu lehmä
Minä onnekas sain ostettua tuonne Olympiaan lipun viikkoa ennen keikkaa. 🥰 Kovin oltiin JO:n edessä kuumissaan ja kiihtyneessä tilassa, oikeestaan vähän sekasinkin. 🤣 Tajusin yöllä baarissa, että olin syönyt viimeks klo 16 junassa. Ja seuraavana päivänä myöhästyin junasta, kun istuin väärällä laiturilla ihailemassa kaverin lähettämiä keikkavideoita pojista.
T. Ihastunut teini 39 v.
Eikö K:n syksyn kiertueella pitänyt olla uusiakin asuja? Vai onko vasta Euroopan kiertueella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleenKärtsä pyysi jättämään, koska legendaarisen seksikäs paita. Tai ehkä K otti pyytämättä!
Otti myös kalsarit pyytämättä, jalasta?
Ei varmaankaan pyytämättä 😉
Mä kans luulen että bojan on kyllä pyytänyt 😜
Ja varmaan niin kauniisti, ettei toinen voi vastustaa...
Kauniisti pyytänyt sllä samalla brittiaksentilla millä kaatoi 9.6 tavan bäkkärillä tempparikaadon..
Eih, tuosta tuli yksi ficci mieleen, missä Boitsu alkaa puhua sängyssä brittiaksentilla ja Kärtsä on että watafak, I don't fuck British men tms. :D
Ei halunnut Bojan myöntää Ylen haastattelussa että there is something between us vaan risti käsivartensa ja vain tuijotti.
Jos siellä ei mitään ois ois myönnellyt mukana totta kai.
Eikä varmasti ole vielä lähettänyt. Siellä se haistelee kuinka yäk hyi pahalta ne vieläkin haisee.