Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
117621/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsä haaveilee Rukalla! <3

https://twitter.com/Jimberooni/status/1708930587203948726

Huomenta ja mukavaa tiistaita!

Vierailija
117622/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu nyt on elänyt, mutta kun nyt ehdin mukaan sanoisin tuon sanojen unohtelun olleet vain herttaista jollain tavalla. Varmaan ihan hirveä mylläkkä mielessä tuossa kohtaa eikä ole ehditty harjoitellakaan ja eittämättä minusta videolla näytti ettei se Bojanissa kyhnääminen oikein auttanut asiaa. 🤭

K osaa kantaa nuo tilanteet niin hyvin. Myöntää erheensä ja nauraa itselleen jolloin muitakin huvittaa koko juttu. Kaikkea sattuu. Ei se ole vakavaa

Paitsi ei huvita niitä jotka odottivat että K pystyisi nyt Jokereiden keikalla esittämään biisinsä läpi oikein. Mokailkoot sitten omilla keikoillaan, Tuiskun kanssa, Johanneksen tai Robinin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
117623/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
117624/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, komea kapteenimme! 💙

https://twitter.com/prozivam_mesec/status/1708977026806292633

Puhuvatko Käärijästä? Aivan kuin B toistaisi pari kertaa Käärijän?

Vierailija
117625/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että tällä palstalla oli kirjoittaja, jota epäiltiin Kärtsäksi. En muista enää miksi, mutta  taisi liittyä Boitsun kommentointiin. :)

Toi mieleen sen, kun olen miettinyt, että olisi huvittavaa, jos pieni osa T. Kärde/Kärtsä-allekirjoitetuista viesteistä täällä olisikin mies itse, allekirjoittamassa omat tekstinsä nimellään, mutta menisi kaiken höpsöttelyn piikkiin.

Vierailija
117626/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Have you seen my white lace shirt? I think I forgot it somewhere.

J: White lace shirt? Oh no.

*background noice*

B: And what's that noice Jere, what's happening there?

J: Here? Nothing.

*Jereee! Muuttoauto lähtee!*

B: Muttoo... auttoo... What does it mean?

J: Well, I am moving.

B: You're moving? What? Again? Why??

Jesse taustalta: Jere lopeta se puhelu ja ala tulla! Ja riisu se he*vetin haiseva riepu tai naapurit järkkää sulle häädön uudestakin kämpästä!

Vierailija
117627/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko Käärijästä? Aivan kuin B toistaisi pari kertaa Käärijän?

Ei kai? Olen huomannut tämän Kaarij (tjsp) -sanan aiemminkin ja miettinyt, mitä se mahtaa tarkoittaa.

Vierailija
117628/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, morjens! Jollekin sopii lasit niin hyvin että näyttävät vieläkin komeammilta. 😍

Vierailija
117629/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatakseni vielä tähän Nace-keissiin. Olen ollut itse myös ihan hurmiossa Jan&Nace-kuviosta, joten Nacen sanat yllätti (ja myös se, et ovat Krisin kanssa niin läheiset, mikä tosin on ihanaa sekin). Näen kyllä Nacen ja Janin välillä jotain ihan omanlaistaan kemiaa ja lämpöä, eikä vain lavalla, vaan monessa haastattelussakin tullut ilmi, ilman sitä pelleilyäkin, Nace esim silittelee Janin käsivartta hellästi, ja Jan "kerjää" huomioita pienillä eleillään.

Tietysti sitä odotti, et sanoisi jotain henkilökohtaisempaa kaikista. Krisiin liittyvät sanat jäivät kyllä kiinnostamaan, ja liekö niin tarkoituskin ollut.

Vierailija
117630/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on teidän lemppari B&K videopätkät tai jos on ykkös lemppari joku tietty? Mun pitää kyllä sanoa että se karaokevideo hidastettuna missä Käärijä on lattialla tyyliin polvillaan. Ah ne katseet ja hymyt 😁

Vierailija
117631/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt noita Suomen CCC esityksiä, että kuinka paljon niistä oli etukäteen sovittu, siis noita hinkkauksia ka hivelyitä😅. Kun jos nyt miettii kesäkuun Tavastian yhteisesityksiä, niin vaikka siellä oli possujunar yms niin ei ne nyt tollaista, no lääppimistä ollut. Vai kävikö vaan niin🙈

Vierailija
117632/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt noita Suomen CCC esityksiä, että kuinka paljon niistä oli etukäteen sovittu, siis noita hinkkauksia ka hivelyitä😅. Kun jos nyt miettii kesäkuun Tavastian yhteisesityksiä, niin vaikka siellä oli possujunar yms niin ei ne nyt tollaista, no lääppimistä ollut. Vai kävikö vaan niin🙈

Oli silloin, mutta varovaisemmin. Ja sillon olivat tunteneet toisensa kuitenkin paljon vähemmän aikaa.

Vierailija
117633/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on teidän lemppari B&K videopätkät tai jos on ykkös lemppari joku tietty? Mun pitää kyllä sanoa että se karaokevideo hidastettuna missä Käärijä on lattialla tyyliin polvillaan. Ah ne katseet ja hymyt 😁

Syliinhyppyvideo

Pussymagnet / You look sexy

Titanicin lauluvideo

Kosintavideo

Bussivideo (Justin Bieber)

Tavastia 1.0 Carpe Diem Ratatata

K & Bojanin pitsipusero :D

Vierailija
117634/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei *käynyt*. Se oli fanserviceä. Kyllä ne olivat somensa kesällä lukeneet.

Vierailija
117635/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halunnut Bojan myöntää Ylen haastattelussa että there is something between us vaan risti käsivartensa ja vain tuijotti.

Jos siellä ei mitään ois ois myönnellyt mukana totta kai.

Mä näin tän tilanteen niin, että se odotti, mitä K sanoo ja halusi mennä samalla linjalla.

Vierailija
117636/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei *käynyt*. Se oli fanserviceä. Kyllä ne olivat somensa kesällä lukeneet.

Halusit tai et kuulla tätä, en usko esimerkiksi ton Tampereen pusun olleen mitenkään sovittu juttu. En minkään muunkaan, mut Bn pasmat meni siitä niin sekasin, että..

Vierailija
117637/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniisti pyytänyt sllä samalla brittiaksentilla millä kaatoi 9.6 tavan bäkkärillä tempparikaadon..

Eih, tuosta tuli yksi ficci mieleen, missä Boitsu alkaa puhua sängyssä brittiaksentilla ja Kärtsä on että watafak, I don't fuck British men tms. :D

Mä muistan ton ficin, ja nyt se tulee mulle aina mieleen, kun jollain videolla B puhuu liioitellusti brittienkkua. Ja ficci-K:n reaktio on niin osuva 😄

Vierailija
117638/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussymagnet

Ratatata

Titanic-laulu

3 promillen cha cha cha

Karaoke

Uudet vasta järjestyy mun päässä, mutta ainakin viimeisin live ja Tavastian ccc etenkin kohta joka alkaa vähän ennen sanojen unohtamista ja päättyy biisin päättymiseen

Vierailija
117639/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli silloin, mutta varovaisemmin. Ja sillon olivat tunteneet toisensa kuitenkin paljon vähemmän aikaa.

Juu oli oli, mutta tosiaan huomattavan paljon varovaisemmin. Mutta tossa välissähän ne ei tiettävästi ole nähneet, että hyvin on ns.suhdetta syvennetty oletettavasti puhelimessa. Mä oikeestaan ihailen tota, ja mietin että kyllä heidån täytyy olla ns tosissaan (siis en nyt tosiaan tarkoita missään romanttisessa mielessä vaan ihan ystävyyden suhteen), koska välit ovat pysyneet ja edenneet.

Vierailija
117640/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin oli minusta aidompaa. Nyt oli enemmän sellaista ryhdynpä nuolemaan koska yleisö kiihtyy. Tavastia 1.0:lla hakeutuivat toistensa kainaloon, halauksiin ja käden liippaisuihin minusta enemmän omasta halustaan käsin, ei niinkään miellyttääkseen yleisöä.

Nytkin toki oli oma halu antaa yleisölle kuolattavaa, mutta siinä ei ois hakeuduttu muuten toisen syliin niin paljon. Eri aika, eri tilanne.

Mut ihan kiva että jaksoivat silti antaa kuolattavaa yleisölle, mikäs siinä.

Ketju on lukittu.