Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
117541/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna otan duunista viikon vapaata ja reissaan Jokereiden NT alusta loppuun!

Mutta niillä ois kyllä oltava joku yhteisbiisi K:n kanssa, mistä me muuten saataisiin sitä nuoleskelumatskua?! Se on kuitenkin melko essentiaalia tässä, vaikka JO musiikillisesti yksin kiinnosteleekin.

No tuskinpa enää tälläistä yhteiskiertuettä Kärtsä keikkavaimona nähdään, tää oli aika ainutlaatuista. Tuskin enää toista lomaa uhraa tohon. Elleivät sitten satu samoille festareille tms esiintymään. Ja suoraan sanottuna mulle riittää kyllö ihan ne jokeripojat.

Bojcin kanssa loman viettäminen uhraus?

Vierailija
117542/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna otan duunista viikon vapaata ja reissaan Jokereiden NT alusta loppuun!

Mutta niillä ois kyllä oltava joku yhteisbiisi K:n kanssa, mistä me muuten saataisiin sitä nuoleskelumatskua?! Se on kuitenkin melko essentiaalia tässä, vaikka JO musiikillisesti yksin kiinnosteleekin.

No tuskinpa enää tälläistä yhteiskiertuettä Kärtsä keikkavaimona nähdään, tää oli aika ainutlaatuista. Tuskin enää toista lomaa uhraa tohon. Elleivät sitten satu samoille festareille tms esiintymään. Ja suoraan sanottuna mulle riittää kyllö ihan ne jokeripojat.

Best tourwifey 💚.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
117543/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin äsken keskittyä "johonkin muuhun" (u know)

Päätin katsoa leijonan luolaa ja siinähän oli yrittäjät Vantaalta. Okei tässä vaiheessa meni vielä hyvin kunnes! He sanoivat että haluavat laajentaa toimintaa Balkaniin! No sitten tuli tämä normaali ajatusten kulku:

Vantaalainen, Balkanin prinssi, Vantaalainen haluaa laajentaa (muuttaa) sloveniaan :D

No palasin tänne ja jätin ohjelman kesken.

Vierailija
117544/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jerppu- ja Bojcihippuset Vantaan viemäristössä !! 💯

Joo just täällä kerrostalon pannuhuoneessa kökin hohtimilla avaamassa tätä pääviemäriä että pääsisin niitä boitsukärtsähippusia nuolemaan osaisitteko sanoa mikä ruskea mönjä näistä se tarkalleen on?

Vierailija
117545/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ihan käsittämätön asenne.

Vierailija
117546/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt analyysit tulille.. Miksi B jätti kistopitsipaidan K:lle?

A) unohti kännipäissään

B) "Unohti" tarkoitus merkitä reviiriään

C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleen

Ja miten ne Bossin kalsarit saadaan tähän pakettiin? Jos niitä oli vielä viidet.

Luulen, että se lintupaita oli samassa pyykkipussissa, mutta Kärtsä otti videolle vain "kostopaidan".

Hei mua on vaivannut, mistä se tarkka kappalemäärä tuli, eli että juuri viidet bokserit? Mun mielestä Kärtsä ei sanonut mitään määrää missään vaiheessa. Onko kellään linkkiä siihen videoon?

https://www.tumblr.com/raapija/729714809145360384/jeres-ig-story-on-boj…

Vierailija
117547/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) unohti kännipäissään

C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleen

Ja miten ne Bossin kalsarit saadaan tähän pakettiin? Jos niitä oli vielä viidet.

Luulen, että se lintupaita oli samassa pyykkipussissa, mutta Kärtsä otti videolle vain "kostopaidan".

K myös sanoi videolla että B jätti sille sen KAIKKI esiintymisasut ja 5kpl boksereita. Ehkä siellä on ollut joku nyssäkkä minkä B on unohtanu 3 promillen humalassa Tampereelle ja K on noukkinut sen sieltä matkaansa.

Tämäkin mahdollista. Nehän biletti Tampereella aamuun, ajoivat suoraan lentokentälle. Kärtsä oli hotellissa yötä ja jatkoi vasta aamulla kotiin.

Bojan huomasi jossain matkalla tai ekä lentokentällä, että nyt jäi koko keikkakarderoobi Tampereelle ja pisti viestiä, että hani pliis, et viittis poimia matkaan. Mä tuun sitten joskus hakeen.

Bojan yritti selvästi tehdä ns. Milton Keynesit ja myöhästyä lennolta. Ei hän olisi voinut arvata että K tarjoutuu pyykkäämään ja postittamaan pestyt vaatteet Sloveniaan. Boitsu parka😔

Vierailija
117548/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ehkä sitä silleen tarkoittanut, mutta tuskin sattuu toista kertaa sellaista tuuria että Kärtsä ois lomalla kiertueen ajan ja mahdollisuuksissa kiertää mukana. En mä ainakaan swllaista odota ja toivottavasti ei kukaan mukaan, vaan odottaa jokereita esiintymään Suomeen🤩

Vierailija
117549/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) unohti kännipäissään

Kärtsä pyysi jättämään, koska legendaarisen seksikäs paita. Tai ehkä K otti pyytämättä!

Otti myös kalsarit pyytämättä, jalasta?

Ei varmaankaan pyytämättä 😉

Mä kans luulen että bojan on kyllä pyytänyt 😜

Ja varmaan niin kauniisti, ettei toinen voi vastustaa...

Kauniisti pyytänyt sllä samalla brittiaksentilla millä kaatoi 9.6 tavan bäkkärillä tempparikaadon..

Kyllä se on suomeksi huohottanut että hoida mut

Vierailija
117550/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ainakin on varmaa että sitten kun kostopitsi seuraavan kerran on B:n päällä lavalla, niin hetken aikaa sitä pystyy vaan tuijottamaan vedet silmissä ja NT fläsärit vilahtaa hetkessä ohi silmien. Että nyt se on palautettu, kenties muutaman partakarvan kera.

(Toki tuijotan B:tä muutenkin välillä vedet silmissä, joten mikään ei oikeastaan edes muutu.)

Vierailija
117551/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) unohti kännipäissään

Hei mua on vaivannut, mistä se tarkka kappalemäärä tuli, eli että juuri viidet bokserit? Mun mielestä Kärtsä ei sanonut mitään määrää missään vaiheessa. Onko kellään linkkiä siihen videoon?

Eiku ei mitään, löysinkin youtubesta, sanoi se näköjään viidet. En ollut katsonut tota suomenkielistä osuutta loppuun, kun vähän häiritsi tuo liioiteltu roustaaminen.

Vierailija
117552/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madame Cyka jakaa melko tasaisena virtana Joksu-materiaalia. Saa olla toki kiitollinen itse, vaikka ne videot tai saantitavat lienee kyseenalaisia.

Vierailija
117553/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä hiljainen ilta. Ehkä 6.10. jälkeen taas keskustelu räjähtää. Mä löysin yhden vanhan saksalaisen sarjan, jossa seurataan Phillip ja Oliver nimisiä henkilöitä. Heistä tulee sarjan edetessä pari. Paremman puutteessa olen sitä seurannut ja jäänyt koukkuun näiden kahden näyttelijän väliseen kemiaan. Vasta Kärtsän ja Bojanin jälkeen olen löytänyt nämä miespari jutut eli tämä on tosi uutta mulle. En vieläkään oikein ymmärrä, että mikä muhun on iskenyt ja miksi.🤷

Vierailija
117554/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) unohti kännipäissään

Kärtsä pyysi jättämään, koska legendaarisen seksikäs paita. Tai ehkä K otti pyytämättä!

Otti myös kalsarit pyytämättä, jalasta?

Ei varmaankaan pyytämättä 😉

Mä kans luulen että bojan on kyllä pyytänyt 😜

Ja varmaan niin kauniisti, ettei toinen voi vastustaa...

Kauniisti pyytänyt sllä samalla brittiaksentilla millä kaatoi 9.6 tavan bäkkärillä tempparikaadon..

Kyllä se on suomeksi huohottanut että hoida mut

Mä en kestä enää. Horny jaaaiiiillllll ...

Vierailija
117555/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerppu- ja Bojcihippuset Vantaan viemäristössä !! 💯

Joo just täällä kerrostalon pannuhuoneessa kökin hohtimilla avaamassa tätä pääviemäriä että pääsisin niitä boitsukärtsähippusia nuolemaan osaisitteko sanoa mikä ruskea mönjä näistä se tarkalleen on?

Niissä hippusissa on semmonen himmeä hohde. Se mönjäjuttu on Iltiksen toimittajan eiliset maksalaatikot! Älä koske siihen!

Vierailija
117556/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ehkä sitä silleen tarkoittanut, mutta tuskin sattuu toista kertaa sellaista tuuria että Kärtsä ois lomalla kiertueen ajan ja mahdollisuuksissa kiertää mukana. En mä ainakaan swllaista odota ja toivottavasti ei kukaan mukaan, vaan odottaa jokereita esiintymään Suomeen🤩

Kyllä mä ainakin odotan ja toivon että yhteistyö tiivistyy. Olen valmis kyllä hyväksymään senkin jos näin ei käy, mutta kyllä itselleni tässä silti tärkeintä ovat näiden välit, musat tulee vasta sen perässä (molemmilta).

Toki heidän välit ovat ylipäätään se tärkein eikä se, jaetaanko niistä meille, mutta minusta ois masentavaa ajatella, että heidän väleihin ei musiikillinen yhteistyö - ja sen tiimoilta yhteinen aika - kuuluisi. Myös vieraileminen toisen keikalla.

Vierailija
117557/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) unohti kännipäissään

https://www.tumblr.com/raapija/729714809145360384/jeres-ig-story-on-boj…

Saisi vähän siistiä puheitaan kun Bojanista on kyse. Muuten ihan hauska.

Vierailija
117558/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä hiljainen ilta. Ehkä 6.10. jälkeen taas keskustelu räjähtää. Mä löysin yhden vanhan saksalaisen sarjan, jossa seurataan Phillip ja Oliver nimisiä henkilöitä. Heistä tulee sarjan edetessä pari. Paremman puutteessa olen sitä seurannut ja jäänyt koukkuun näiden kahden näyttelijän väliseen kemiaan. Vasta Kärtsän ja Bojanin jälkeen olen löytänyt nämä miespari jutut eli tämä on tosi uutta mulle. En vieläkään oikein ymmärrä, että mikä muhun on iskenyt ja miksi.🤷

Mä oon miesparit löytänyt jo hyvin, hyvin nuorena. Se oli ja on tosi omituista, kai, eikä sellaisesta voi oikein kertoa kenellekään. Et heterotyttö/nainen kiihottuu hom opo rnosta ja haaveilee miehistä - keskenään. Hullua. Meinaan nytkin ihan seota sukkiin ku mietin näitä kahta, joka päivä, monta kertaa ...

Mistä ton saksalaissarjan löytäs?

Vierailija
117559/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama juttu. Että esim vielä alkukeväästä ajatus itsestäni lukemassa fanficciä kahdesta miehestä melko kuumissa tunnelmissa oli ihan, no fictionia koska en edes tiennyt koko fanficceistä mitään. Mutta hyvinpä nuo iltasaduiksi uppoaa🙈🥵

Vierailija
117560/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsä mainitsi viidet pokserit. Siinä haisuli- roustausvideossa.

Ketju on lukittu.