Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt analyysit tulille.. Miksi B jätti kistopitsipaidan K:lle?
A) unohti kännipäissään
B) "Unohti" tarkoitus merkitä reviiriään
C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleenKärtsä pyysi jättämään, koska legendaarisen seksikäs paita. Tai ehkä K otti pyytämättä!
Otti myös kalsarit pyytämättä, jalasta?
Ei varmaankaan pyytämättä 😉
Mä kans luulen että bojan on kyllä pyytänyt 😜
Ja varmaan niin kauniisti, ettei toinen voi vastustaa...
Kauniisti pyytänyt sllä samalla brittiaksentilla millä kaatoi 9.6 tavan bäkkärillä tempparikaadon..
Kyllä se on suomeksi huohottanut että hoida mut
Ennen tätä se on muka läpällä lauleskellut että Hei miehän tunnen ton, onkohan se liitossa onneton. Oikeesti se on tietenkin odottanut siihen ihan vakavaa vastausta. Sit kun munakoisoemojit on alkanu vilkkua silmissä, se on venytellyt näyttävästi ja harhauttanut kärtsän auttamaan paidan riisumisessa, koska se on niin piukka ja niskatkin on jumissa (nii että voisitko hieroo). Siitä on sit päästy aika nopeasti sinne kalsareihin ja tohon hoida mut -vaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä hiljainen ilta. Ehkä 6.10. jälkeen taas keskustelu räjähtää. Mä löysin yhden vanhan saksalaisen sarjan, jossa seurataan Phillip ja Oliver nimisiä henkilöitä. Heistä tulee sarjan edetessä pari. Paremman puutteessa olen sitä seurannut ja jäänyt koukkuun näiden kahden näyttelijän väliseen kemiaan. Vasta Kärtsän ja Bojanin jälkeen olen löytänyt nämä miespari jutut eli tämä on tosi uutta mulle. En vieläkään oikein ymmärrä, että mikä muhun on iskenyt ja miksi.🤷
Mä oon miesparit löytänyt jo hyvin, hyvin nuorena. Se oli ja on tosi omituista, kai, eikä sellaisesta voi oikein kertoa kenellekään. Et heterotyttö/nainen kiihottuu hom opo rnosta ja haaveilee miehistä - keskenään. Hullua. Meinaan nytkin ihan seota sukkiin ku mietin näitä kahta, joka päivä, monta kertaa ...
Mistä ton saksalaissarjan löytäs?
Hah, sama! Olin teini, kun sattumalta törmäsin m/m ficceihin ja se oli menoa, jäi hetskuficcien luku siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleenJa miten ne Bossin kalsarit saadaan tähän pakettiin? Jos niitä oli vielä viidet.
Luulen, että se lintupaita oli samassa pyykkipussissa, mutta Kärtsä otti videolle vain "kostopaidan".
Hei mua on vaivannut, mistä se tarkka kappalemäärä tuli, eli että juuri viidet bokserit? Mun mielestä Kärtsä ei sanonut mitään määrää missään vaiheessa. Onko kellään linkkiä siihen videoon?
https://www.tumblr.com/raapija/729714809145360384/jeres-ig-story-on-boj…
Söpis Kärde pidättelee hymyä tossa ihan lopussa, ei meinaa pokka pitää.
Toi viimenen ilme on niin söpö 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä hiljainen ilta. Ehkä 6.10. jälkeen taas keskustelu räjähtää. Mä löysin yhden vanhan saksalaisen sarjan, jossa seurataan Phillip ja Oliver nimisiä henkilöitä. Heistä tulee sarjan edetessä pari. Paremman puutteessa olen sitä seurannut ja jäänyt koukkuun näiden kahden näyttelijän väliseen kemiaan. Vasta Kärtsän ja Bojanin jälkeen olen löytänyt nämä miespari jutut eli tämä on tosi uutta mulle. En vieläkään oikein ymmärrä, että mikä muhun on iskenyt ja miksi.🤷
Vähän sama juttu. Että esim vielä alkukeväästä ajatus itsestäni lukemassa fanficciä kahdesta miehestä melko kuumissa tunnelmissa oli ihan, no fictionia koska en edes tiennyt koko fanficceistä mitään. Mutta hyvinpä nuo iltasaduiksi uppoaa🙈🥵
Ihana että olette löytäneet kokonaisen uuden maailman! Näitä ulostuloja on hauska lukea fandomin mittapuulla ikivanhana jääränä, koska mulla tällaiset on ollut osa elämää esiteinistä lähtien. Englanninkin oikeastaan opin ficcejä lukemalla. Tosin K/B on mulle siinä mielessä erikoislaatuinen juttu, että eipä ole koskaan tullut samalla tavalla oikean elämän ihmisiä seurattua kuin nyt, ainoastaan fiktiivisiä pareja. On kyllä jotain erikoista kemiaa siinä, joka kutsuu vähän väkisinkin mukaansa. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleenKärtsä pyysi jättämään, koska legendaarisen seksikäs paita. Tai ehkä K otti pyytämättä!
Kauniisti pyytänyt sllä samalla brittiaksentilla millä kaatoi 9.6 tavan bäkkärillä tempparikaadon..
Ennen tätä se on muka läpällä lauleskellut että Hei miehän tunnen ton, onkohan se liitossa onneton. Oikeesti se on tietenkin odottanut siihen ihan vakavaa vastausta. Sit kun munakoisoemojit on alkanu vilkkua silmissä, se on venytellyt näyttävästi ja harhauttanut kärtsän auttamaan paidan riisumisessa, koska se on niin piukka ja niskatkin on jumissa (nii että voisitko hieroo). Siitä on sit päästy aika nopeasti sinne kalsareihin ja tohon hoida mut -vaiheeseen.
Ja yhtä vakavana vielä jatkanut Kärdelle, että muista mä oon sängyssä Demoni.
Vierailija kirjoitti:
(Okei, olen ihan pihalla... kuka Juha ja mistä se tänne hyppäsi?)
Kaikkihan täällä käy. Moi Juha!
Mä oon kans kyllä nyt ihan kujalla ketjun tapahtumista mutta ei kait siinä.
OT: UMK meinaa aamulla tiedottaa jotain. Saas nähä mitä sieltä pukkaa. Työntääköhän ne Kärtsän uusiksi viisuihin? 😅
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans kyllä nyt ihan kujalla ketjun tapahtumista mutta ei kait siinä.
OT: UMK meinaa aamulla tiedottaa jotain. Saas nähä mitä sieltä pukkaa. Työntääköhän ne Kärtsän uusiksi viisuihin? 😅
Tuskin menisi uusiksi kilpailemaan, mutta muuten satavarmasti liittyy jotenkin asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jerppu- ja Bojcihippuset Vantaan viemäristössä !! 💯
Äitiii! Mitä sä siivilöit sieltä ojasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
Mä nään sen makaamassa mahallaan sängyssä soma peppu paljaana ja viekottelevasti heittää ihanalla aksentillaan tän "mä oon sängyssä demoni" ja perään nauru, ja sit K joka syöksyy sen "kimppuun" ja nauru yltyy ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cx5p5YvN8Vl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== ok . Alan pikkuhiljaa ymmärtää, miksi noita kahta pidetään kuumiksina yhdessä...(Kris + nace )Aiemmin olen ollu vähän pihalla
En mä kyllä näe tuossa mitään. Kris on Kris ja Nace ..no, Nace.
Kyllä mä vaan näen. 🥵
Sä olet varmaan vaan niin puutteessa nautaseni, että näet sen takia kuumuutta ihan kaikkialla. Tule mun kanssa kylmiöön, avasin just oven sulle.
En ota kantaa, mutta mikäs se oli aamupäivällä täällä esillä ollut Nacen haastattelu, jossa sanoi bändikavereistaan kustakin jotain. Krisistä jotenkin, että, "mitä hänestä oikeasti ajattelen, ei sovi yleiseen keskusteluun...tai jotenkin näin???🧡
Tää Nacen haastattelu meni multakin ohi, onko linkkiä jollain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Vantaalla kuitenkin vähän parempi jätevesien käsittely. Ei kai niitä nyt mihinkään ojaan truutata. Vai truutataanko? Hippuset äkkiä talteen
Vierailija kirjoitti:
Joko tämä oli muuten täällä? Helmikuinen twiitti, jossa Joksuilta kysyttiin, mikä naisessa viehättää:
https://www.tumblr.com/tuituipupu/730087906153201664?source=share
Janin vastaus on kyllä aika ?????????
Ihan hiukan sivusta vaan huomautan, että mitä Bojan on maustaan kertonut osuu kaikki Käärijään suht paikalleen paitsi ettei sukupuoli ole haastatteluissa oletettu. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
Mä nään sen makaamassa mahallaan sängyssä soma peppu paljaana ja viekottelevasti heittää ihanalla aksentillaan tän "mä oon sängyssä demoni" ja perään nauru, ja sit K joka syöksyy sen "kimppuun" ja nauru yltyy ...
🥵🥵🥵 Nyt hei on jo laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cx5p5YvN8Vl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== ok . Alan pikkuhiljaa ymmärtää, miksi noita kahta pidetään kuumiksina yhdessä...(Kris + nace )Aiemmin olen ollu vähän pihalla
Kyllä mä vaan näen. 🥵
Sä olet varmaan vaan niin puutteessa nautaseni, että näet sen takia kuumuutta ihan kaikkialla. Tule mun kanssa kylmiöön, avasin just oven sulle.
En ota kantaa, mutta mikäs se oli aamupäivällä täällä esillä ollut Nacen haastattelu, jossa sanoi bändikavereistaan kustakin jotain. Krisistä jotenkin, että, "mitä hänestä oikeasti ajattelen, ei sovi yleiseen keskusteluun...tai jotenkin näin???🧡
https://www.instagram.com/p/Cx2wf-dIe4i/?igshid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vaan näen. 🥵
Mä haluan myös nähdä tämän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tämä oli muuten täällä? Helmikuinen twiitti, jossa Joksuilta kysyttiin, mikä naisessa viehättää:
https://www.tumblr.com/tuituipupu/730087906153201664?source=share
Janin vastaus on kyllä aika ?????????
Ihan hiukan sivusta vaan huomautan, että mitä Bojan on maustaan kertonut osuu kaikki Käärijään suht paikalleen paitsi ettei sukupuoli ole haastatteluissa oletettu. 🤭
Niin on. Myös tatuointihaastattelussa. Eikö sekin ollut tehty hyvän aikaa ennen viisuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vaan näen. 🥵
https://www.instagram.com/p/Cx2wf-dIe4i/?igshid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D
Unohtui: jos on kiinnostunut vain siitä Nace/Kris-osuudesta, niin se löytyy toiseksi viimeisestä kuvasta.
Söpis Kärde pidättelee hymyä tossa ihan lopussa, ei meinaa pokka pitää.