Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
117401/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että tällä hetkellä on mitään yhteistä biisiä suunnitteilla. En myöskään tajua ajatuksia siitä, että Jokerit ottaisivat K:n jotenkin mukaan Stožicen keikalleen. Eiväthän he ole tehneet niin muillakaan keikoillaan. Tosin eivät ole viisujen jälkeen suoraan ottaneet balkanilaisiakaan keikoilleen, mutta aiemmin ovat ja keikka on suunnattu kotimaan (vanhalle?) JO-yleisölle. 

Jos molempia tahoja kiinnostaa minkään tasoinen yhteistyö ensi kesän keikoilla, niin siihen saatetaan tähdätä keväällä tietysti Britanniassa (yhteisbiisillä), mutta itse uskon kaiken tuollaisen olevan vielä täysin auki. 

Minusta näytti sille, että heidän yhteytensä on nimenomaan kulissien takainen ystävyys, ei niinkään tärkeintä ole tuottaa kontenttia faneille. Sitäkin saatiin, koska miksi ei, ja se ylläpitää kiinnostusta molempiin erikseenkin, mutta silti näille tuntuu keskenään riittävän aivan yksityinenkin yhteys.

Nehän ois halunnu K:n sinne keikalle, mut tosiaan K:lla oma keikka ni ei sit onnistunu. Ja en usko mihinkään videoyhteyksiin.

Missä on sanottu, että esiintymään? Olen kuullut vain, että paikan päälle. En muista kuulleeni toivetta siitä, että K ois myös lavalla. 

On sanottu haastattelussa. Kutsuivat Sloveniaan ja Stožice lavalle.

Missä haastattelussa? En kyllä muista tällaista.

Voin toisena lähteenä todistaa, että on sanottu jossain haastattelussa. B vielä sanoi, että haluaisivat nimenomaan K lavalle kanssaan ja Stožice olisi ollut loistava tilaisuus siihen, mutta kun K:lla on keikka juuri tuolloin, niin ei. En kyllä tähän hätään muista, mikä haastattelu se olisi ollut.

-eri

Okke. Ovat varmaan sittemmin tajunneet, mitä tulikaan toivottua ja huokaisevat salaa syvään, ettei se nyt onnistu. Jos K:n asenne ois sielläkin ollut taas "olen lomalla".

No siis K oli nimenomaan lomalla ja lähti Jokereiden kiertueelle pyynnöstä mukaan. Mitä sitten?

Eroaa tuosta Stoziceen pyytämisen lopputuloksesta (jos K ois voinut mennä) miten?

Jotenkin yrität nyt väkisin löytää kritisoitavaa Kn asenteesta NTllä, mutta musta hän hoiti sen paremmin kun hyvin.

Kyseinen ihminen ei selkeestikään mitenkään pääse yli siitä et K unohti sanat Tavastialla. En ymmärrä miks tollaseen ees pitää takertua ku Jokereita ei näyttäny haittaavan yhtään. Eikä K oo ainut artisti joka on unohtanu sanat. Ja Turun ja Tampereen CCC-vedoista ei pitäis olla kyl mitään negatiivista sanottavaa.

Ettei olis mustat sukat, kun kaikilla muilla oli niin hauskaa :D Oli kyllä paras NT!!

Ei kyllä ketään haitannut pieni koheltaminen, lähinnä naureskelivat hyväntahtoisesti.

Joku myös aiemmin avautui, että K olisi tullut liian aikaisin lavalle (ja se nyt sitten olisi ollut niin paha juttu). Jos näin oli, niin kaikkien osalta kyllä hienosti korjattu. Itse luulin ainakin, että oli ihan tarkoituksella (ajattelin sen olevan vähän vitsillä, kun B siinä alussa sanoi, ettei Kärtsällä ole aikaa tulla vierailemaan, niin Klla sitten kiire näyttämään, että tässähän minä 😂

https://vm.tiktok.com/ZGJc2B1Gm/

Vierailija
117402/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin harmittaa, kun K mokasi Tavastialla Ccc:ssä, sitä otosta ei taaskaan pysty katsomatta tuntematta myötähäpeää, toisin kuin Turun ja Tampereen keikkojen versioita, joista mulla ei ole omaa tallennetta.

Tästä löytyy tuo Tavastian CCC sekoiluineen kaikkineen, eikä siellä kukaan näyttänyt hirveän pahoillaan siitä olevan, hauskaahan se vaan oli 🤣

https://vm.tiktok.com/ZGJc2Ntkk/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
117403/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Aito oikeassa, sovitaan näin <3 

P.S Minkä väriset villasukat teitkään Bojanille? 

Vierailija
117404/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaalaiset ei muuten tykkää siitä muraalista. Osa inhoaa ja sanoo sen pilaavan näköalan.

Olen kyllä täysin samaa mieltä.

Siitä ois pitäny tehdä Loraali.

Vierailija
117405/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tää ettei B ei haluaisi nähä K;ta enään.

Ei mistään, Aito se vain.

En ole niin sanonut, en vain luota kovin vahvasti, että näkevät ihan pian. 

Vierailija
117406/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo minäkin haluaisin tietää! Siis ihan oikeasti kiinnostaa. Ja oliko ne Bojanin sukkien liput jalkaterän päällä vai muistanko omiani?

Vierailija
117407/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on Aito ja mitä te muut olette. Mutta päässänne olette kehittäneet kyllä hemmetinmoiset sadut.

Öitä

Vierailija
117408/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on Aito ja mitä te muut olette. Mutta päässänne olette kehittäneet kyllä hemmetinmoiset sadut.

Päissänne siis. Meitä on monta.

Vierailija
117409/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että tällä hetkellä on mitään yhteistä biisiä suunnitteilla. En myöskään tajua ajatuksia siitä, että Jokerit ottaisivat K:n jotenkin mukaan Stožicen keikalleen. Eiväthän he ole tehneet niin muillakaan keikoillaan. Tosin eivät ole viisujen jälkeen suoraan ottaneet balkanilaisiakaan keikoilleen, mutta aiemmin ovat ja keikka on suunnattu kotimaan (vanhalle?) JO-yleisölle. 

Jos molempia tahoja kiinnostaa minkään tasoinen yhteistyö ensi kesän keikoilla, niin siihen saatetaan tähdätä keväällä tietysti Britanniassa (yhteisbiisillä), mutta itse uskon kaiken tuollaisen olevan vielä täysin auki. 

Minusta näytti sille, että heidän yhteytensä on nimenomaan kulissien takainen ystävyys, ei niinkään tärkeintä ole tuottaa kontenttia faneille. Sitäkin saatiin, koska miksi ei, ja se ylläpitää kiinnostusta molempiin erikseenkin, mutta silti näille tuntuu keskenään riittävän aivan yksityinenkin yhteys.

Nehän ois halunnu K:n sinne keikalle, mut tosiaan K:lla oma keikka ni ei sit onnistunu. Ja en usko mihinkään videoyhteyksiin.

Missä on sanottu, että esiintymään? Olen kuullut vain, että paikan päälle. En muista kuulleeni toivetta siitä, että K ois myös lavalla. 

Voin toisena lähteenä todistaa, että on sanottu jossain haastattelussa. B vielä sanoi, että haluaisivat nimenomaan K lavalle kanssaan ja Stožice olisi ollut loistava tilaisuus siihen, mutta kun K:lla on keikka juuri tuolloin, niin ei. En kyllä tähän hätään muista, mikä haastattelu se olisi ollut.

-eri

Okke. Ovat varmaan sittemmin tajunneet, mitä tulikaan toivottua ja huokaisevat salaa syvään, ettei se nyt onnistu. Jos K:n asenne ois sielläkin ollut taas "olen lomalla".

No siis K oli nimenomaan lomalla ja lähti Jokereiden kiertueelle pyynnöstä mukaan. Mitä sitten?

Eroaa tuosta Stoziceen pyytämisen lopputuloksesta (jos K ois voinut mennä) miten?

Jotenkin yrität nyt väkisin löytää kritisoitavaa Kn asenteesta NTllä, mutta musta hän hoiti sen paremmin kun hyvin.

Kyseinen ihminen ei selkeestikään mitenkään pääse yli siitä et K unohti sanat Tavastialla. En ymmärrä miks tollaseen ees pitää takertua ku Jokereita ei näyttäny haittaavan yhtään. Eikä K oo ainut artisti joka on unohtanu sanat. Ja Turun ja Tampereen CCC-vedoista ei pitäis olla kyl mitään negatiivista sanottavaa.

Ettei olis mustat sukat, kun kaikilla muilla oli niin hauskaa :D Oli kyllä paras NT!!

Ei kyllä ketään haitannut pieni koheltaminen, lähinnä naureskelivat hyväntahtoisesti.

Joku myös aiemmin avautui, että K olisi tullut liian aikaisin lavalle (ja se nyt sitten olisi ollut niin paha juttu). Jos näin oli, niin kaikkien osalta kyllä hienosti korjattu. Itse luulin ainakin, että oli ihan tarkoituksella (ajattelin sen olevan vähän vitsillä, kun B siinä alussa sanoi, ettei Kärtsällä ole aikaa tulla vierailemaan, niin Klla sitten kiire näyttämään, että tässähän minä 😂

Ei se ollut se kohta, joka esityksessä meni varsinaisesti mönkään.  Bändihän oli tikkana ajan tasalla siinä.

Vierailija
117410/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kuule vain onnellinen siitä, ettet ole tutustunut Aitoon.

Vierailija
117411/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpimän (aavistuksen ruosteen) oranssit. Slovenian ja Suomen lipuilla.

Vierailija
117412/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämpimän (aavistuksen ruosteen) oranssit. Slovenian ja Suomen lipuilla.

Eli ne ei ollut raidalliset, vaan yksiväriset?

Vierailija
117413/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Mä en edes muistanut että ne noin paljon hivelivät toisiaan tuon ekan CCCn aikana 😍. Ja Kärtsän käsi käy tietenkin Bn pehvalla myös 🤭

Mutta tämä Bn kasvojen silittely ja Bn ilme siinä on kyllä 🤯🤯🥵🥵

https://vm.tiktok.com/ZGJc2GWjq/

Vierailija
117414/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo minäkin haluaisin tietää! Siis ihan oikeasti kiinnostaa. Ja oliko ne Bojanin sukkien liput jalkaterän päällä vai muistanko omiani?

On kyllä jännää, jos ne ilmestyy johonkin kuvaan joskus :D

Vierailija
117415/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä oli muuten täällä? Helmikuinen twiitti, jossa Joksuilta kysyttiin, mikä naisessa viehättää:

https://www.tumblr.com/tuituipupu/730087906153201664?source=share

Janin vastaus on kyllä aika ?????????

Vierailija
117416/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin harmittaa, kun K mokasi Tavastialla Ccc:ssä, sitä otosta ei taaskaan pysty katsomatta tuntematta myötähäpeää, toisin kuin Turun ja Tampereen keikkojen versioita, joista mulla ei ole omaa tallennetta.

Ei se nyt niin paha ollu, bändi nauroi sille ja yleisö nauroi, se oli vaan hauska lisä. Sitä paitsi K oli lomalla, oli vähän erilainen esitys kun normaalisti eikä ne ollut varmaan ehtinyt harjoitella kertaakaan yhdessä. Turku meni jo nappiin kun ehtivät vetää harjoitukset.

Klla on ihanan itsevarma asenne, joskus voi vähän mokata, mutta ei se maailma siihen kaadu. Nauretaan yhdessä ja jatketaan.

Vierailija
117417/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä jännää, jos ne ilmestyy johonkin kuvaan joskus :D

En yhtään epäile etteikö ilmestyisi. Jos nimittäin jotain ulkomaan keikalta saatua pitäisi valkata mukaan (siis jos on tosiaan käynyt niin ikävästi, että kaikki lahjat ei ole mahtunut), niin takuulla itse tehdyt, käytännölliset jutut joissa vielä se lippu on kyllä ihan ensimmäisten joukossa. Ja varmasti oli tosi hienot koska ne Juren oli upeat.

Vierailija
117418/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä oli muuten täällä? Helmikuinen twiitti, jossa Joksuilta kysyttiin, mikä naisessa viehättää:

Bojanin vastaus 💚. Ei ihme, että ihastui erääseen suomalaiseen pottatukkaan.

Vierailija
117419/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin vastaus 💚. Ei ihme, että ihastui erääseen suomalaiseen pottatukkaan.

Bojanin unelmanainen on pottatukkainen söpömassuinen peruspasi Vantaalta 😍

Vierailija
117420/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on ruma

Höpsis, Käärijä on kaunein mies maailmassa ja pyykkää mun paidat ja kalsaritkin. T: Bojan

Ketju on lukittu.