Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
117441/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Kn sanojen unohdus lavalla oli vain tosi hauska ja jotenkin niin Kärtsämäinen juttu 😀 ikinä ei tosiaan tiedä mitä sen keikoilla tapahtuu. Ja tuo ominaisuus ihmisessä että osaa nauraa itselleen, se on parasta ja sillä saa myös paljon anteeksi.

No juuri tämä!!

Vierailija
117442/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ihan järjettömän kuuma! 🔥🔥🔥

Ja ymmärrän kyllä todellakin Kärtsää, kun tykkää käydä tuohon ahteriin kiinni 😍

https://vm.tiktok.com/ZGJc2nE8t/

🥵🥵. Juu jos ei tota miestä tee mieli vähän hivellä ja pussailla kaulalle, niin en tiedä ketä sitten. Ja oli kyllä melkoinen flirttivaihde päällä

tuolla Tampereella. Mikä lie siihen triggeröinyt😎

Ja se euroviisu-bojan pinkeissä saumahousuissaan ja kukkaverho päällä ei ollut kyllä yhtään kuuma, in my opinion. Itse asiassa mä aloin ajatella håntä kuumana vasta Tavastia 1.0 aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
117444/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä etuoikeutettu, ken pääsee kiinni tuohon perseeseen. Mietin vaan jos lapset näkis mitä mä kirjoitin.

Vierailija
117446/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten nyt tehty UMK ketjua? Sentään olisi jo aika, kun faktaa alkaa tulemaan. Sori ohis mutta tääl välillä ollaan puhuttu vanhasta ketjusta.

Vierailija
117447/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
117448/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥵🥵. Juu jos ei tota miestä tee mieli vähän hivellä ja pussailla kaulalle, niin en tiedä ketä sitten. Ja oli kyllä melkoinen flirttivaihde päällä

Mulle ei kyllä nyt tule mieleen kuka olisi ollut koskaan yhtä🔥🔥🔥

Vierailija
117449/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cx5wWCEtpvt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

💖

Krisin iskä laulaa taustalla, onkohan jossain bäkkärillä kuvattu? Ainakin omaan korvaan kuulostaa siltä, että olisi livemusiikkia.

Vierailija
117450/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä etuoikeutettu, ken pääsee kiinni tuohon perseeseen. Mietin vaan jos lapset näkis mitä mä kirjoitin.

No perkele, kyllä tosiaan on etuoikeutettu, ja kateellisia riittää jonoksi asti. On sellainen paketti koko mies.

Vierailija
117451/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten nyt tehty UMK ketjua? Sentään olisi jo aika, kun faktaa alkaa tulemaan. Sori ohis mutta tääl välillä ollaan puhuttu vanhasta ketjusta.

Ei taida olla vielä, mut alkais varmaan kohta olla aika.

Vierailija
117452/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kyllä nyt tule mieleen kuka olisi ollut koskaan yhtä🔥🔥🔥

Kukaan ei tod.näk oo ollu...

117453/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito saanko kysyä sulta yhtä juttua?

Mulle on välillä tullut semmoinen fiilis, että haukut täällä välillä Kärtsää tosi ikävään sävyyn. Ilman nimimerkkiä siis.

Tyyliin sillä on ällöttävä maha yms. Ja ehkä joskus tullut mieleen, et myös sen uraa ja musiikkia olet dissannut.

Olisin mielelläni väärässä, koska sun kanssa on kuitenkin lopulta ihan kiva keskustella kun itse osaa rauhoittua eikä alkaa heti vastaamaan negatiivisesti. Mutta jos olet joskus heittänyt tämmöistä kommenttia niin mun mielestä olisi ihanaa jos lopettaisit. Tuot muuten mielipiteesi ihan fiksusti esille peilaten sun tuntemuksia ja reaktioita siihen, miten K käyttäytyy. Vähempi toisto tietysti riittäisi, mutta onhan se ihan ymmärrettävää jos se tosiaan vaikuttaa suhun noin vahvasti.

Ja noi Juren sukat on muuten oikeasti mahtavat. Jos tekisit niitä vaikka johonkin paikalliselle kirpparille ja täällä vinkkaisit missä on myynnissä niin varmaan useampi nauta kävisi nappaamassa itselleen aidot Aito-sukat 💕

En ole tuo tyyppi. En ole haukkunut Kärtsää, ja oon kuunnellut sen musiikkia ja pidän monistakin biiseistään. Olen käynyt yhdellä keikalla ja katsonut tv:stä kaikki kolme (Yle x2 ja Nelosen). Jos mä kritisoin, sille on perustelut, toki oma näkemykseni, mutta silti. En ihan yleisesti oikein tajua, mikä tää tällainen nannannaaa positiivisuus on, ettei voida olla eri mieltä, jos mielipide on kriittinen? 

Vierailija
117454/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cx5wWCEtpvt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

💖

Krisin iskä laulaa taustalla, onkohan jossain bäkkärillä kuvattu? Ainakin omaan korvaan kuulostaa siltä, että olisi livemusiikkia.

Siis nehän esiintyy siinä isä ja poika? Ja äiti jammailee yleisössä Bojanin ja Janin kanssa.

Vierailija
117455/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Bojanilla oli päällään Tavastia 2.0 ekalla keikalla?

Vierailija
117456/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmään nacen ja krisin välillä näkyy tosi hyvää ystävyyttä. Eilen kun vielä selvisi että he asuvat lähellä toisiaan ja viettävät paljon aikaa yhdessä. Mua ilahduttaa ja ihmetyttää miten saumattomasti nace on tuohon bändiin sujahtanut. Sehän on ollut alle vuoden mukana ja ilmeisesi tunsi (tai tiesi) ennalta vain bojanin, ja silti sillä tuntuu olevan tosi vahvat siteet noihin kaikkiin.

Jan on mun mielestä kyllä edelleen ihan omaa sarjaansa sen kanssa. Vaikka lavalla niitten meininki onkin lähinnä fanservicea, se tulee tosi luontevasti. En itse asiassa usko että jan kykenisi kovin suunniteltuihin syleilykoreografioihin 😁 Välillä mietin että onko niitten keskinöiset kuumistelut haastatteluissa ihan vaan sellasta yllytystä, että kumpi vie tilanteen pitemmälle tms. Nehän on aika hienovaraisia eleitä vaikka näkyyhän ne kaikille. Mutta sitten on välillä sellasta, joka ei kuitenkaan ehkä ole tarkoitettu kenenkään muun iloksi vaan ihan heille itselleen. Siinä parin viikon takaisessa instalivessä esimerkiksi näkyi kyllä kun kädet menee vuorotellen toisen harteille, mutta sitähän niillä kaikilla on aina köynnissä. Nyt joku kuitenkin oli tumblriin tehnyt sarjan giffejä, joissa tarkasti hidastettuna näkyykin kuinka nace laskee kätensä janin harteilta pois ja samassa jan vähän suoristaa itseään ja vilkaisee naceen päin. Hetken päästä Jan siirtääkin toiselta puolelta kätensä taakseen. Se näyttää ensin siltä kuin jan olisi laittamassa kättänsä krisin harteille mutta ilmeisesti se ottaakin selkänsä takana nacea kädestä kiinni. Katsoin saman tien sen kohdan siitä livestä ja se oli siinä norminopeudessa oikeastaan täysin huomaamaton tilanne. Joku oli kuitenkin huomannut, zoomannut ja hidastellut just oikeat kohdat 😆

En oikeastaan kuvittele että niillä kuitenkaan olisi mitään maybe morea käynnissä vaikka ne sen ajatuksen saavatkin näyttämään aika hotilta. Ne ei koskaan pidättele naurua tai tee mitään liioiteltuja vähäx ollaa homoi -eleitä, vaan se läheisyys on tosi luonnollista. Jotenkin luulen että jan on saanut nopeasti nacelta jotain tosi tärkeää, ehkä ihan suoraan lausuttua hyväksyntää tai muuta vastaavaa vahvistusta. Kukapa siihen ei haluaisi turvatua ja nojautua ihan kaikenlaisina hetkinä.

Kauniisti sanottu. Tää on varmaan se giffisarja jota tarkoitat

https://www.tumblr.com/me-sploh-rada-imas/729961517735444480/livestream…

Katoin itsekin heti sen alkuperäisen liven ja en kyllä siitä ollut bongannut mitään. Oli itse asiassa vaikea huomata sitä vaikka tiesi mitä on etsimässä, niin huomaamattomasti ne siinä toimi. Oon ihan samaa mieltä siitä että niillä on joku sellanen yhteys minkä ei ensisijaisesti ole tarkoitus olla showta kellekään vaikka tietäisivätkin että se yleisöä myös kiinnostaa.

Vierailija
117458/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se euroviisu-bojan pinkeissä saumahousuissaan ja kukkaverho päällä ei ollut kyllä yhtään kuuma, in my opinion. Itse asiassa mä aloin ajatella håntä kuumana vasta Tavastia 1.0 aikaan.

Bojan on kuuma oli sillä päällä ihan mitä tahansa 🔥

Vierailija
117459/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Kärsällä ihan huippufengshui fiilarit lähtee puhkikuluneena sirkusapinana Eurooppan kierrokselle, josta ei jää mitään käteen eikä porukka tajua ees välispiikkejä ja isoja paikkoja kuitenkin.

Sen jälkeen perään kotimaan rundi, jonka keikkafrekvenssi joulukuun loppuun asti on ihan itse saatanasta kotoisin.

Kuka tai mikä pakottaa tommoseen prässiin huhhuh

Vierailija
117460/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Bojanilla oli päällään Tavastia 2.0 ekalla keikalla?

Se Hojan-paita?

Ketju on lukittu.