Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
117381/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin harmittaa, kun K mokasi Tavastialla Ccc:ssä, sitä otosta ei taaskaan pysty katsomatta tuntematta myötähäpeää, toisin kuin Turun ja Tampereen keikkojen versioita, joista mulla ei ole omaa tallennetta.

Vierailija
117382/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään nacen ja krisin välillä näkyy tosi hyvää ystävyyttä. Eilen kun vielä selvisi että he asuvat lähellä toisiaan ja viettävät paljon aikaa yhdessä. Mua ilahduttaa ja ihmetyttää miten saumattomasti nace on tuohon bändiin sujahtanut. Sehän on ollut alle vuoden mukana ja ilmeisesi tunsi (tai tiesi) ennalta vain bojanin, ja silti sillä tuntuu olevan tosi vahvat siteet noihin kaikkiin.

Jan on mun mielestä kyllä edelleen ihan omaa sarjaansa sen kanssa. Vaikka lavalla niitten meininki onkin lähinnä fanservicea, se tulee tosi luontevasti. En itse asiassa usko että jan kykenisi kovin suunniteltuihin syleilykoreografioihin 😁 Välillä mietin että onko niitten keskinöiset kuumistelut haastatteluissa ihan vaan sellasta yllytystä, että kumpi vie tilanteen pitemmälle tms. Nehän on aika hienovaraisia eleitä vaikka näkyyhän ne kaikille. Mutta sitten on välillä sellasta, joka ei kuitenkaan ehkä ole tarkoitettu kenenkään muun iloksi vaan ihan heille itselleen. Siinä parin viikon takaisessa instalivessä esimerkiksi näkyi kyllä kun kädet menee vuorotellen toisen harteille, mutta sitähän niillä kaikilla on aina köynnissä. Nyt joku kuitenkin oli tumblriin tehnyt sarjan giffejä, joissa tarkasti hidastettuna näkyykin kuinka nace laskee kätensä janin harteilta pois ja samassa jan vähän suoristaa itseään ja vilkaisee naceen päin. Hetken päästä Jan siirtääkin toiselta puolelta kätensä taakseen. Se näyttää ensin siltä kuin jan olisi laittamassa kättänsä krisin harteille mutta ilmeisesti se ottaakin selkänsä takana nacea kädestä kiinni. Katsoin saman tien sen kohdan siitä livestä ja se oli siinä norminopeudessa oikeastaan täysin huomaamaton tilanne. Joku oli kuitenkin huomannut, zoomannut ja hidastellut just oikeat kohdat 😆

En oikeastaan kuvittele että niillä kuitenkaan olisi mitään maybe morea käynnissä vaikka ne sen ajatuksen saavatkin näyttämään aika hotilta. Ne ei koskaan pidättele naurua tai tee mitään liioiteltuja vähäx ollaa homoi -eleitä, vaan se läheisyys on tosi luonnollista. Jotenkin luulen että jan on saanut nopeasti nacelta jotain tosi tärkeää, ehkä ihan suoraan lausuttua hyväksyntää tai muuta vastaavaa vahvistusta. Kukapa siihen ei haluaisi turvatua ja nojautua ihan kaikenlaisina hetkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
117383/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että tällä hetkellä on mitään yhteistä biisiä suunnitteilla. En myöskään tajua ajatuksia siitä, että Jokerit ottaisivat K:n jotenkin mukaan Stožicen keikalleen. Eiväthän he ole tehneet niin muillakaan keikoillaan. Tosin eivät ole viisujen jälkeen suoraan ottaneet balkanilaisiakaan keikoilleen, mutta aiemmin ovat ja keikka on suunnattu kotimaan (vanhalle?) JO-yleisölle. 

Jos molempia tahoja kiinnostaa minkään tasoinen yhteistyö ensi kesän keikoilla, niin siihen saatetaan tähdätä keväällä tietysti Britanniassa (yhteisbiisillä), mutta itse uskon kaiken tuollaisen olevan vielä täysin auki. 

Minusta näytti sille, että heidän yhteytensä on nimenomaan kulissien takainen ystävyys, ei niinkään tärkeintä ole tuottaa kontenttia faneille. Sitäkin saatiin, koska miksi ei, ja se ylläpitää kiinnostusta molempiin erikseenkin, mutta silti näille tuntuu keskenään riittävän aivan yksityinenkin yhteys.

Nehän ois halunnu K:n sinne keikalle, mut tosiaan K:lla oma keikka ni ei sit onnistunu. Ja en usko mihinkään videoyhteyksiin.

Missä on sanottu, että esiintymään? Olen kuullut vain, että paikan päälle. En muista kuulleeni toivetta siitä, että K ois myös lavalla. 

On sanottu haastattelussa. Kutsuivat Sloveniaan ja Stožice lavalle.

Missä haastattelussa? En kyllä muista tällaista.

Voin toisena lähteenä todistaa, että on sanottu jossain haastattelussa. B vielä sanoi, että haluaisivat nimenomaan K lavalle kanssaan ja Stožice olisi ollut loistava tilaisuus siihen, mutta kun K:lla on keikka juuri tuolloin, niin ei. En kyllä tähän hätään muista, mikä haastattelu se olisi ollut.

-eri

Okke. Ovat varmaan sittemmin tajunneet, mitä tulikaan toivottua ja huokaisevat salaa syvään, ettei se nyt onnistu. Jos K:n asenne ois sielläkin ollut taas "olen lomalla".

No siis K oli nimenomaan lomalla ja lähti Jokereiden kiertueelle pyynnöstä mukaan. Mitä sitten?

Eroaa tuosta Stoziceen pyytämisen lopputuloksesta (jos K ois voinut mennä) miten?

Jotenkin yrität nyt väkisin löytää kritisoitavaa Kn asenteesta NTllä, mutta musta hän hoiti sen paremmin kun hyvin.

Kyseinen ihminen ei selkeestikään mitenkään pääse yli siitä et K unohti sanat Tavastialla. En ymmärrä miks tollaseen ees pitää takertua ku Jokereita ei näyttäny haittaavan yhtään. Eikä K oo ainut artisti joka on unohtanu sanat. Ja Turun ja Tampereen CCC-vedoista ei pitäis olla kyl mitään negatiivista sanottavaa.

Ettei olis mustat sukat, kun kaikilla muilla oli niin hauskaa :D Oli kyllä paras NT!!

Ei ole, tällä hetkellä ruosteenpunaiset :) Ja siis oli itsellänikin todella hauskaa, meni ihan huipusti oma NT-viikkoni. 

Vierailija
117384/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan uskoa enkeleihin, kun katselen tätä kuvaa 😭

https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/730085652660617217?source=share

Vierailija
117385/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitooooo.... Tuli jo selväksi että sun mielestä K mokasi ja oli kamalan noloa ja ei siten varmasti välitä Boitsusta tippaakaan. Ei ole aitoja tunteita pelissä K:n puolelta, ei tosiaankaan, ja eivät varmasti ikinä näe toisiaan enää ellei K hyödy siitä jotenkin.

Tätäkö ajoit takaa? Sait minut vakuuttuneeksi siitä, että olet ollut koko ajan oikeassa. Nyt voit mennä ottamaan iltalääkkeet ja käydä pötköttämään hyvin mielin.

Vierailija
117386/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee, Deanilta Hojan kontsaa just kun haaveilin Hojan-paidasta. 🤩

https://www.instagram.com/p/Cx5tcsjNpgZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Siis tosi kiva, että D postaa näitä kuvia vieläkin <3

Se video, missä K ja B huomaavat toisensa ja vähän vilkuilevat toisiaan. B taitaa yskäistä siinä. Hitsi mä en löydä sitä videota mistään tähän hätään. Dean seisoo Bojanin vieressä ja on heti kartalla asioista, tosin minusta näyttää siltä, että myös Dean ihastui hiukan Käärijään.

Hetkinen, anteeksi, mikä video? Mulle tulee tuosta kuvauksesta vain mieleen sen Madridin pre-partyssa otettu video kun K ja B vilkuilee toisiaan kesken haastatteluiden, mutta eihän Dean siellä ollut?

Sekoittaa Markin ja Deanin. Vahingossa vai trollaten, en osaa tulkita.

Miksi ihmeessä trollaisin tuollaisella asialla? Menin valokuvaajien nimissä sekaisin. Ihan asiallinen mun viesti sitäpaitsi oli, en edes ymmärrä, miten voit kokea sen trollauksena. Jos et sitten ole Aito, joka haluaa haastaa riitaa.

Vierailija
117387/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
117388/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stozicessa yllätysvieraana tietysti Hojan ja vetää Krisin kanssa dueton. :D

Jaaha, ostinkin just äkkilähdön ja trokarilta lipun kolmellasadalla, sillä tätä ei voi missata!

Jos siellä ois varmasti tiedossa Apokalipsan aikainen Mogoče rokkivetona ja muutama muu itselle tärkeä spesialiteetti, niin mä olisin niin toi tyyppi!

Nyyh, kun ei pääse joka tapauksessa... 

Koko ajan on meikälläkin lentodiilit auki, et josko sitä jotenkin eksyiskin sinne areenalle. 🥲 Noh, toivon mukaan pääsis ens vuonna sitten viimeistään Sloveniaan ellen sitten toteuta yhtä hullua suunnitelmaa ja lähde sinne joulupakolaiseksi.

Mikä on lentodiilit?

Lentodiilit.fi, jossa on lentotarjouksia. Varoituksena, että saattaa aiheuttaa akuuttia matkakuumetta ja heräteostoksia.

Vierailija
117389/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aitooooo.... Tuli jo selväksi että sun mielestä K mokasi ja oli kamalan noloa ja ei siten varmasti välitä Boitsusta tippaakaan. Ei ole aitoja tunteita pelissä K:n puolelta, ei tosiaankaan, ja eivät varmasti ikinä näe toisiaan enää ellei K hyödy siitä jotenkin.

Tätäkö ajoit takaa? Sait minut vakuuttuneeksi siitä, että olet ollut koko ajan oikeassa. Nyt voit mennä ottamaan iltalääkkeet ja käydä pötköttämään hyvin mielin.

Älä nyt tällaista voittoa sille anna, riehaantuu vaan enemmän.

Vierailija
117390/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
117391/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔥💕

https://vm.tiktok.com/ZGJc2S34v/

Tää Kuumaan biisi on mullekki tuonu nää kaks mieleen🥰

Jos Kuumaan levyä ei olisi julkaistu jo maaliskuussa olisin ihan varma, että Johannes on ottanut vähän inspiraatiota näkemästään.

Vierailija
117392/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut tuolleen, sanoin ainoastaan, että noinkohan vielä haluaisivat Kärtsän Stoziceen, en ainakaan itse näe häntä' mitenkään sopimaan sinne mukaan. Ja siis tällä en tarkoita viitata millään tasolla heidän yksityisiin väleihinsä, joissa näen todellakin tason maybe more :)

Vierailija
117393/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ollaan Aitoja, kun oikein silmin jankataan.

Vierailija
117394/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että tällä hetkellä on mitään yhteistä biisiä suunnitteilla. En myöskään tajua ajatuksia siitä, että Jokerit ottaisivat K:n jotenkin mukaan Stožicen keikalleen. Eiväthän he ole tehneet niin muillakaan keikoillaan. Tosin eivät ole viisujen jälkeen suoraan ottaneet balkanilaisiakaan keikoilleen, mutta aiemmin ovat ja keikka on suunnattu kotimaan (vanhalle?) JO-yleisölle. 

Jos molempia tahoja kiinnostaa minkään tasoinen yhteistyö ensi kesän keikoilla, niin siihen saatetaan tähdätä keväällä tietysti Britanniassa (yhteisbiisillä), mutta itse uskon kaiken tuollaisen olevan vielä täysin auki. 

Minusta näytti sille, että heidän yhteytensä on nimenomaan kulissien takainen ystävyys, ei niinkään tärkeintä ole tuottaa kontenttia faneille. Sitäkin saatiin, koska miksi ei, ja se ylläpitää kiinnostusta molempiin erikseenkin, mutta silti näille tuntuu keskenään riittävän aivan yksityinenkin yhteys.

Nehän ois halunnu K:n sinne keikalle, mut tosiaan K:lla oma keikka ni ei sit onnistunu. Ja en usko mihinkään videoyhteyksiin.

Missä on sanottu, että esiintymään? Olen kuullut vain, että paikan päälle. En muista kuulleeni toivetta siitä, että K ois myös lavalla. 

On sanottu haastattelussa. Kutsuivat Sloveniaan ja Stožice lavalle.

Missä haastattelussa? En kyllä muista tällaista.

Voin toisena lähteenä todistaa, että on sanottu jossain haastattelussa. B vielä sanoi, että haluaisivat nimenomaan K lavalle kanssaan ja Stožice olisi ollut loistava tilaisuus siihen, mutta kun K:lla on keikka juuri tuolloin, niin ei. En kyllä tähän hätään muista, mikä haastattelu se olisi ollut.

-eri

Okke. Ovat varmaan sittemmin tajunneet, mitä tulikaan toivottua ja huokaisevat salaa syvään, ettei se nyt onnistu. Jos K:n asenne ois sielläkin ollut taas "olen lomalla".

No siis K oli nimenomaan lomalla ja lähti Jokereiden kiertueelle pyynnöstä mukaan. Mitä sitten?

Eroaa tuosta Stoziceen pyytämisen lopputuloksesta (jos K ois voinut mennä) miten?

Jotenkin yrität nyt väkisin löytää kritisoitavaa Kn asenteesta NTllä, mutta musta hän hoiti sen paremmin kun hyvin.

Kyseinen ihminen ei selkeestikään mitenkään pääse yli siitä et K unohti sanat Tavastialla. En ymmärrä miks tollaseen ees pitää takertua ku Jokereita ei näyttäny haittaavan yhtään. Eikä K oo ainut artisti joka on unohtanu sanat. Ja Turun ja Tampereen CCC-vedoista ei pitäis olla kyl mitään negatiivista sanottavaa.

Kyseinen ihminenhän on siis Aito (vaatii taas "todisteita") eli takertuu kyllä ja päiväkausiksi. Ei auta järjen puhuminen eikä mikään muukaan. Valmistaudutaan nyt ainakin kolme päivää kestävään jankkaukseen aiheesta täällä ja muualla.

Aito, ne Juren sukat oli kyllä upeat! Etkö voisi kanavoida energiaasi johonkin muuhun luovaan tekemiseen palstalla jankkaamisen sijaan, koska olet selvästi lahjakas tyyppi?

K itse sanoi, että ottakaa asioista selvää. Olen vain tekemässä sitä. Minua kiinnostaa miettiä, että haluaisiko JO tosiaan K:n edelleen Stoziceen, kun käsitykseni mukaan siellä eivät paikalliset artistit käy mokailemassa muiden keikoilla. Toki asia ei täällä varsinaisesti selviä, mutta ketjussahan spekuloidaan asioilla, miksi ei sitten tälläkin?

Siellähän just on menossa vaikka mitä artistivieraita sinne Stožice keikalle. Bojan ihan itse kertoo!

https://www.instagram.com/reel/Cx2xhPps7dC/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
117395/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tää ettei B ei haluaisi nähä K;ta enään.

Vierailija
117396/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut tuolleen, sanoin ainoastaan, että noinkohan vielä haluaisivat Kärtsän Stoziceen, en ainakaan itse näe häntä' mitenkään sopimaan sinne mukaan. Ja siis tällä en tarkoita viitata millään tasolla heidän yksityisiin väleihinsä, joissa näen todellakin tason maybe more :)

No tietysti ne haluaisi, jos vain olisi mahdollista. Ei Bn sanoja kannata alkaa kumoamaan, kun välit on vain lähentyneet selvästi vielä ton kommentin jälkeen.

Vierailija
117397/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt tällaista voittoa sille anna, riehaantuu vaan enemmän.

No en mä nyt ihan tosissani ollutkaan, hyssss 😉

Vierailija
117398/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään, Aito se vain.

Vierailija
117399/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Aito on välillä rasittava, niin mun mielestä noi iltalääke huutelut on mauttomia ja epäasiallisia. Aika monella on kuitenkin oikeasti tuollaisia lääkkeitä käytössä.

Vierailija
117400/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito vaan unohti taas iltalääkkeet, ei hätää. Eiköhän ne pojat ole näkemässä ennemmin kuin myöhemmin.

Ketju on lukittu.