Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Toivottavasti joskus ensi vuonna saataisi K puolestaan Sloveniaan keikalle. Olisi mahtavaa kun vastavuoroisesti slovenialaiset pääsisivät yllättämään K:n ja laulaisivat biisejä suomeksi mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että tällä hetkellä on mitään yhteistä biisiä suunnitteilla. En myöskään tajua ajatuksia siitä, että Jokerit ottaisivat K:n jotenkin mukaan Stožicen keikalleen. Eiväthän he ole tehneet niin muillakaan keikoillaan. Tosin eivät ole viisujen jälkeen suoraan ottaneet balkanilaisiakaan keikoilleen, mutta aiemmin ovat ja keikka on suunnattu kotimaan (vanhalle?) JO-yleisölle.
Jos molempia tahoja kiinnostaa minkään tasoinen yhteistyö ensi kesän keikoilla, niin siihen saatetaan tähdätä keväällä tietysti Britanniassa (yhteisbiisillä), mutta itse uskon kaiken tuollaisen olevan vielä täysin auki.
Minusta näytti sille, että heidän yhteytensä on nimenomaan kulissien takainen ystävyys, ei niinkään tärkeintä ole tuottaa kontenttia faneille. Sitäkin saatiin, koska miksi ei, ja se ylläpitää kiinnostusta molempiin erikseenkin, mutta silti näille tuntuu keskenään riittävän aivan yksityinenkin yhteys.
Nehän ois halunnu K:n sinne keikalle, mut tosiaan K:lla oma keikka ni ei sit onnistunu. Ja en usko mihinkään videoyhteyksiin.
Missä on sanottu, että esiintymään? Olen kuullut vain, että paikan päälle. En muista kuulleeni toivetta siitä, että K ois myös lavalla.
On sanottu haastattelussa. Kutsuivat Sloveniaan ja Stožice lavalle.
Missä haastattelussa? En kyllä muista tällaista.
Voin toisena lähteenä todistaa, että on sanottu jossain haastattelussa. B vielä sanoi, että haluaisivat nimenomaan K lavalle kanssaan ja Stožice olisi ollut loistava tilaisuus siihen, mutta kun K:lla on keikka juuri tuolloin, niin ei. En kyllä tähän hätään muista, mikä haastattelu se olisi ollut.
-eri
Okke. Ovat varmaan sittemmin tajunneet, mitä tulikaan toivottua ja huokaisevat salaa syvään, ettei se nyt onnistu. Jos K:n asenne ois sielläkin ollut taas "olen lomalla".
No siis K oli nimenomaan lomalla ja lähti Jokereiden kiertueelle pyynnöstä mukaan. Mitä sitten?
Eroaa tuosta Stoziceen pyytämisen lopputuloksesta (jos K ois voinut mennä) miten?
Jotenkin yrität nyt väkisin löytää kritisoitavaa Kn asenteesta NTllä, mutta musta hän hoiti sen paremmin kun hyvin.
Kyseinen ihminen ei selkeestikään mitenkään pääse yli siitä et K unohti sanat Tavastialla. En ymmärrä miks tollaseen ees pitää takertua ku Jokereita ei näyttäny haittaavan yhtään. Eikä K oo ainut artisti joka on unohtanu sanat. Ja Turun ja Tampereen CCC-vedoista ei pitäis olla kyl mitään negatiivista sanottavaa.
Kyseinen ihminenhän on siis Aito (vaatii taas "todisteita") eli takertuu kyllä ja päiväkausiksi. Ei auta järjen puhuminen eikä mikään muukaan. Valmistaudutaan nyt ainakin kolme päivää kestävään jankkaukseen aiheesta täällä ja muualla.
Aito, ne Juren sukat oli kyllä upeat! Etkö voisi kanavoida energiaasi johonkin muuhun luovaan tekemiseen palstalla jankkaamisen sijaan, koska olet selvästi lahjakas tyyppi?
Ai hemmetti, hetken verran menin vipuun ja lähdin jopa ihan googlaamaan tuota kadonnutta haastattelua. En taida jatkaa, luotan muistikuviini + muiden muistikuviin siitä, mitä B sanoi. Ei varmaan edes tuon haastattelun kaivamalla saisi tätä jankkausta pysähtymään, jos hlö on päättänyt jo etukäteen mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihteeksi palstanautafanfic.
Teini: Mutsi, kuka toi outo peruukkiäijä sun luurin ruudulla on?
Palstanauta: Hojan!
T: Hojan?
PN: Siis kun Käärijällä on Häärijä, niin sit jos Bojanillakin ois Häärijä, se on tietty Hojan, jotta Bojan voi mennä takas Instaan, ja sillä on Are you -paita ja se soittaa kitaraa mut ei oikeesti ja laulaa kans, mut tietty ilman ääntä, koska se on kuitenkin samalla myös Häärijä.
T: Ahaa.
PN: Ja Krisin kanssa ne on yhdessä Hris ja menee kans saunomaan, ellei sit Jure ehdi vokotella sitä. Vois Imatran koski lähteä kuohumaan siitä! Tulee pelkästä ajatuksesta sellanen nöpsä, että joudun vielä kylmiöön tai horny jailiin tätä menoa, ellei sit jopa listalle.
T: Pitäsköhän sun vähän vähentää tota ruutuaikaa.
PN: Mä en ehtinyt vielä ees Hommy Hashiin asti!
Ohjeina palstalle tuloon oli, että älä syö/juo mitään samalla kun luet. Lisäohjeena, muista käydä pissalla ensin!!!!🤣😅😂
Tenat vaan jalkaan! Ei mun keski-ikäinen rakko ainakaan ikinä tyhjene niin täysin, etteikö olisi pientä vuodon vaaraa näitä kaikista hersyvimpiä kirjoitelmia lukiessa vaikka olisi just käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee, Deanilta Hojan kontsaa just kun haaveilin Hojan-paidasta. 🤩
https://www.instagram.com/p/Cx5tcsjNpgZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Siis tosi kiva, että D postaa näitä kuvia vieläkin <3
Se video, missä K ja B huomaavat toisensa ja vähän vilkuilevat toisiaan. B taitaa yskäistä siinä. Hitsi mä en löydä sitä videota mistään tähän hätään. Dean seisoo Bojanin vieressä ja on heti kartalla asioista, tosin minusta näyttää siltä, että myös Dean ihastui hiukan Käärijään.
Hetkinen, anteeksi, mikä video? Mulle tulee tuosta kuvauksesta vain mieleen sen Madridin pre-partyssa otettu video kun K ja B vilkuilee toisiaan kesken haastatteluiden, mutta eihän Dean siellä ollut?
Tuo video se taitaa olla? Menenkö sekaisin henkilöissä? 🙈
Dean on ymmärtääkseni alkanut kuvata Joksuja vasta UK tourin myötä, eli todennäköisesti. :D Varmaankin siinä on ollut joku toinen crew'n jäsen vierellä.
Se on Mark siinä klipissä. Miksi jotkut teistä sekoilee edelleen tän asian kanssa?? Jankkaan varmaan ensi vuonnakin vielä täällä tästä. Dean on nuori irlantilainen valokuvaajajamppa, joka ei ole osa JO:n crew'ta! Mark on bändin pitkäaikainen yhteistyökumppani, joka tekee niiden musavideot, dokkarisarjat ja muutakin av-sisältöä. Ne ei ole sama henkilö eikä verrannollisia keskenään! Argh!
Joo Aito se selkeästi on, kun meuhkaa myös tosta epäkunnioittavuudesta. Annetaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa, että jotkut on mennyt meuhkaamaan ihan Klle itselleen tosta epäkunnioittavuudesta Jokereita kohtaan (kertoi tästä välispiikissä), mut Bojan ainoastaan nauroi ihan h elvetisti ja oli aikeissa mennä halaamaan Kta sen I'm holiday now kommentin jälleen.
Tuohan on hauska juttu jälkeen päin(kin) muistella :D Siinä mielessä toki spessua, että K on todella varma esiintyjä ja biisi enemmän kuin tuttu. Mutta parhaillekin sattuu <3
Vierailija kirjoitti:
🔥💕
Tää Kuumaan biisi on mullekki tuonu nää kaks mieleen🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko Bojanin menevän Kärtsän keikalle Eurooppaankaan. En usko, että hän niin pahasti kaipaa saada nähdä enää K:ta livenä. Näkihän se kesäkuussa Tavastialla. Sillä on ihan muut kaipuut ja halut Kärtsästä, eikä se kaipaa shippaajien parisuhdeölinää niiden sekaan. Se ois eri asia, jos K menis vieraaksi Sloveniaan, silloin fanit sais ölistä, että K kuolaa Bojania kun meni sinne. Ja siis kuolaa B Kärtsääkin, mutta koko taakka ei ois hänen niskassaan.
Ja siis vaikka ei nyt laskisi shipin tai fanien tai seuraajien vaikutuksia heidän näkemisilleen, niin en silti usko, että Bojan menee. Kivahan se tietysti ois, jos menisi. Et jos se on silloin just Martinin luona sitten...
En mäkään usko että B menee Euroopan keikoils. Jos menee, mäkin alan uskoa niihin sen masterplaneihin
Pitäähän sen ne pitsit käydä hakemassa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa, että jotkut on mennyt meuhkaamaan ihan Klle itselleen tosta epäkunnioittavuudesta Jokereita kohtaan (kertoi tästä välispiikissä), mut Bojan ainoastaan nauroi ihan h elvetisti ja oli aikeissa mennä halaamaan Kta sen I'm holiday now kommentin jälleen.
Tuohan on hauska juttu jälkeen päin(kin) muistella :D Siinä mielessä toki spessua, että K on todella varma esiintyjä ja biisi enemmän kuin tuttu. Mutta parhaillekin sattuu <3
Varsinkin kun samalla lavalla on kuumaakin kuumempi best bro or maybe something more kostopitseissä ja nöpsän paljastavissa pöksyissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee, Deanilta Hojan kontsaa just kun haaveilin Hojan-paidasta. 🤩
https://www.instagram.com/p/Cx5tcsjNpgZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Siis tosi kiva, että D postaa näitä kuvia vieläkin <3
Se video, missä K ja B huomaavat toisensa ja vähän vilkuilevat toisiaan. B taitaa yskäistä siinä. Hitsi mä en löydä sitä videota mistään tähän hätään. Dean seisoo Bojanin vieressä ja on heti kartalla asioista, tosin minusta näyttää siltä, että myös Dean ihastui hiukan Käärijään.
Hetkinen, anteeksi, mikä video? Mulle tulee tuosta kuvauksesta vain mieleen sen Madridin pre-partyssa otettu video kun K ja B vilkuilee toisiaan kesken haastatteluiden, mutta eihän Dean siellä ollut?
Tuo video se taitaa olla? Menenkö sekaisin henkilöissä? 🙈
Dean on ymmärtääkseni alkanut kuvata Joksuja vasta UK tourin myötä, eli todennäköisesti. :D Varmaankin siinä on ollut joku toinen crew'n jäsen vierellä.
Se on Mark siinä klipissä. Miksi jotkut teistä sekoilee edelleen tän asian kanssa?? Jankkaan varmaan ensi vuonnakin vielä täällä tästä. Dean on nuori irlantilainen valokuvaajajamppa, joka ei ole osa JO:n crew'ta! Mark on bändin pitkäaikainen yhteistyökumppani, joka tekee niiden musavideot, dokkarisarjat ja muutakin av-sisältöä. Ne ei ole sama henkilö eikä verrannollisia keskenään! Argh!
Eli Dean valokuvaajajamppa on osa crew´ta listalle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että tällä hetkellä on mitään yhteistä biisiä suunnitteilla. En myöskään tajua ajatuksia siitä, että Jokerit ottaisivat K:n jotenkin mukaan Stožicen keikalleen. Eiväthän he ole tehneet niin muillakaan keikoillaan. Tosin eivät ole viisujen jälkeen suoraan ottaneet balkanilaisiakaan keikoilleen, mutta aiemmin ovat ja keikka on suunnattu kotimaan (vanhalle?) JO-yleisölle.
Jos molempia tahoja kiinnostaa minkään tasoinen yhteistyö ensi kesän keikoilla, niin siihen saatetaan tähdätä keväällä tietysti Britanniassa (yhteisbiisillä), mutta itse uskon kaiken tuollaisen olevan vielä täysin auki.
Minusta näytti sille, että heidän yhteytensä on nimenomaan kulissien takainen ystävyys, ei niinkään tärkeintä ole tuottaa kontenttia faneille. Sitäkin saatiin, koska miksi ei, ja se ylläpitää kiinnostusta molempiin erikseenkin, mutta silti näille tuntuu keskenään riittävän aivan yksityinenkin yhteys.
Nehän ois halunnu K:n sinne keikalle, mut tosiaan K:lla oma keikka ni ei sit onnistunu. Ja en usko mihinkään videoyhteyksiin.
Missä on sanottu, että esiintymään? Olen kuullut vain, että paikan päälle. En muista kuulleeni toivetta siitä, että K ois myös lavalla.
Voin toisena lähteenä todistaa, että on sanottu jossain haastattelussa. B vielä sanoi, että haluaisivat nimenomaan K lavalle kanssaan ja Stožice olisi ollut loistava tilaisuus siihen, mutta kun K:lla on keikka juuri tuolloin, niin ei. En kyllä tähän hätään muista, mikä haastattelu se olisi ollut.
-eri
Okke. Ovat varmaan sittemmin tajunneet, mitä tulikaan toivottua ja huokaisevat salaa syvään, ettei se nyt onnistu. Jos K:n asenne ois sielläkin ollut taas "olen lomalla".
No siis K oli nimenomaan lomalla ja lähti Jokereiden kiertueelle pyynnöstä mukaan. Mitä sitten?
Eroaa tuosta Stoziceen pyytämisen lopputuloksesta (jos K ois voinut mennä) miten?
Jotenkin yrität nyt väkisin löytää kritisoitavaa Kn asenteesta NTllä, mutta musta hän hoiti sen paremmin kun hyvin.
Kyseinen ihminen ei selkeestikään mitenkään pääse yli siitä et K unohti sanat Tavastialla. En ymmärrä miks tollaseen ees pitää takertua ku Jokereita ei näyttäny haittaavan yhtään. Eikä K oo ainut artisti joka on unohtanu sanat. Ja Turun ja Tampereen CCC-vedoista ei pitäis olla kyl mitään negatiivista sanottavaa.
Ettei olis mustat sukat, kun kaikilla muilla oli niin hauskaa :D Oli kyllä paras NT!!
Ei kyllä ketään haitannut pieni koheltaminen, lähinnä naureskelivat hyväntahtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan, Bojan sanoi haastattelussa, että Käärijä ei valitettavasti pääse paikalle, kun hänellä keikka päällekäin, että olivat kutsuneet hänet kyllä.
Joku Joker out subsista löytyvä 30.6. päivätty haastis:
Bojan: The next album will almost certainly have songs in English, Slovenian, and Serbian, but its very possible that there will also be some in French or Spanish.
What about Finnish? At Eurovision, the most talked-about thing was your friendship with the Finnish representative Käärijä, who came in second place. When you, Bojan, sang his song, he praised you, saying it was better than the original.
Bojan: We havent talked about a musical collaboration yet, but I was a guest at his concert in Helsinki in June, and we would be very happy to have him at our concerts. Unfortunately, that wont happen in Stožice because he has a big concert on the same day.
Vierailija kirjoitti:
🔥💕
😭
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/730067089079025664/the-bojan-kissin…
https://www.tumblr.com/fuckthemforthis/730083811543646208/please-tell-m…
Painot nilkkoihin ja mereen🌊
Ekan linkin eka giffi on niin mainio! Bojanin ilme 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun samalla lavalla on kuumaakin kuumempi best bro or maybe something more kostopitseissä ja nöpsän paljastavissa pöksyissä.
No se! Ei ihme, että ccc sanat unohtui, kun kostopitsit oli K verkkokalvoilla :D
Täällä vilisee silmissä jotain deenejä ja markkeja ..oon ihan tippunu kärryiltä. T vanha nauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Kyseinen ihminenhän on siis Aito (vaatii taas "todisteita") eli takertuu kyllä ja päiväkausiksi. Ei auta järjen puhuminen eikä mikään muukaan. Valmistaudutaan nyt ainakin kolme päivää kestävään jankkaukseen aiheesta täällä ja muualla.
Aito, ne Juren sukat oli kyllä upeat! Etkö voisi kanavoida energiaasi johonkin muuhun luovaan tekemiseen palstalla jankkaamisen sijaan, koska olet selvästi lahjakas tyyppi?
K itse sanoi, että ottakaa asioista selvää. Olen vain tekemässä sitä. Minua kiinnostaa miettiä, että haluaisiko JO tosiaan K:n edelleen Stoziceen, kun käsitykseni mukaan siellä eivät paikalliset artistit käy mokailemassa muiden keikoilla. Toki asia ei täällä varsinaisesti selviä, mutta ketjussahan spekuloidaan asioilla, miksi ei sitten tälläkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan, Bojan sanoi haastattelussa, että Käärijä ei valitettavasti pääse paikalle, kun hänellä keikka päällekäin, että olivat kutsuneet hänet kyllä.
Joku Joker out subsista löytyvä 30.6. päivätty haastis:
Bojan: The next album will almost certainly have songs in English, Slovenian, and Serbian, but its very possible that there will also be some in French or Spanish.
What about Finnish? At Eurovision, the most talked-about thing was your friendship with the Finnish representative Käärijä, who came in second place. When you, Bojan, sang his song, he praised you, saying it was better than the original.
Bojan: We havent talked about a musical collaboration yet, but I was a guest at his concert in Helsinki in June, and we would be very happy to have him at our concerts. Unfortunately, that wont happen in Stožice because he has a big concert on the same day.
No joo mutta ei tuo siltikään tarkoita sitä että K olisi siellä ollut vaikka ei olisi omaa keikkaa. Musta tuo on kohteliaisuus.
Ettei olis mustat sukat, kun kaikilla muilla oli niin hauskaa :D Oli kyllä paras NT!!