Apua, tänä vuonna tulee 10 vuotta ilman seksiä.
Kommentit (65)
Minulla tulee 11 vuotta. Ei kyllä haittaa yhtään. Muistoissa seksi liittyy sperman valumiseen pikkareihin seuraavana päivänä 😆
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee 11 vuotta. Ei kyllä haittaa yhtään. Muistoissa seksi liittyy sperman valumiseen pikkareihin seuraavana päivänä 😆
Hyi se oli kyllä ällöä.
3650 tuskaista käteen vetoa, miten rakot on parantunut.
Mulla 6 vuotta. Haluaisin kyllä, mutta miehet ei ilmeisesti halua mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi se oli kyllä ällöä.
Ettekö te pese alapäätänne?
Oletko nainen vai mies? Jos olet nainen, niin suosittelen samaa, mitä itse teemme naisporukalla joka talvi. Eli varaamme matkan naisporukalla Ghanaan! :)
Komeita miehiä, siellä! Oih, niin komeita miehiä! 😍
Itse asiassa suomiukkoja ei kaipaakaan enää sen jälkeen, kun on Ghanan komistuksilta saanut! 😍
Vierailija kirjoitti:
3650 tuskaista käteen vetoa, miten rakot on parantunut.
Ei naiset vedä käteen
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lakannut laskemasta.
No mä innostuin laskemaan kun luin ap:n kauhistuksen ja niin siitä itselläkin tulee itseasiassa just nyt tammikuun lopulla 9 vuotta edellisestä kerrasta.
Alan olla varma että se oli myös viimeinen ikinä, koska irtoseksit tai seksisuhteet ei kiinnosta ja parisuhteesta on aikalailla turhaa enää edes haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Etkö käynyt suihkussa aktin jälkeen? Mahtaa olla hajut kun muhii yön yli ja vielä seuraavanakin päivänä.
Mulla on tuollaiset rapiat 0 vuotta.
Reilut 45v kuivaa kautta takana :D
M45
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies? Jos olet nainen, niin suosittelen samaa, mitä itse teemme naisporukalla joka talvi. Eli varaamme matkan naisporukalla Ghanaan! :)
Komeita miehiä, siellä! Oih, niin komeita miehiä! 😍
Itse asiassa suomiukkoja ei kaipaakaan enää sen jälkeen, kun on Ghanan komistuksilta saanut! 😍
Komeus taitaa olla katsojan silmissä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi se oli kyllä ällöä.
Miksi annatte laskea sisään?
14 vuotta täällä ja pian täytän 15!
Mulla 8 eli perästä tullaan.