Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se K jaksa kiertueen oikein hyvin. Kukapa meistä ei lisää lomaa kaipaisi, vaikka työ sinänsä sujuisikin ihan huolitta. Käärijän keikkaenergia on viimeisten videoitten perusteella aivan mahtavassa kuosissa ja onhan tuo nyt ihan mieletön tilaisuus päästä eri maihin esiintymään. En tajua ollenkaan miksi täällä ajatellaan että se olisi ihan katkeamispisteessä.
Koska hän on itse ilmaissut vakavaa huolta jaksamisestaan. Tosin täällä on moni ollut, ihan syystä, huolissaan jo alkukesästä, kun tuota keikkakalenteria katsoo.
Näin jälkikäteen katsottuna oliko huolet aiheellisia?
No, turha kai tästä on väitellä, kun itse on myöntänyt sen oman jaksamisen tilan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksut tais vetää päätyyn vasta vikana iltana Suomessa.
Joka ilta siellä jonkun verran taidettiin juhlia, mut vika ilta tosiaan sinne pilkkuun saakka. 😅 Ja se sallittakoon!
Eiköhän sen Tavastian jälkeenkin biletetty aika lailla tappiin saakka. PB:n levynjulkkarikeikat etc. Sieltä tosin ei tainnut olla kuvia kuin Kärtsästä ja Bojanista, tai sitten on menneet muut ohi. Jos muu jengi oli jossain muualla (hotellissa), voisin kyllä taipua ajattelemaan, että B yöpyi K:n luona ja legendaarinen likapyykkipussi unohtui Vantaan kämpille. Ja samalla ajatusmallilla selittyisi sekin, miksi B lähti Turkuun yllään ylisuuri musta t-paita - se oli K:n vaatekaapista lainattu, kun omat kamppeet oli kaikki hotellilla.
Tavastian jälkeen taidettiin bilettää kyllä vaan kahteen, koska silloin kyseinen baari meni kiinni. Muuten allekirjoitan!
Mitenkähän Kärtsä romahtaa sit kun romahtaa. Jossain Citymarketissa odottamattomasti, kun se sinnikkäin Anneli-Jessica hyllyn takana on päättänyt saada selfiensä hintaan mihin hyvänsä.
Käveleekö se kynsisaksiosastolle ja menee kassajonojen keskelle leikkelemään pottatukan kiehkuroina lattialle, että ottakaa nyt selffie. Tai jotain.
Tai huutaa Anneli-Jessicalle ja 10 muulle frouvalle minkä palkeista irtoaa että menkää tekin nyssaatana kotiin ukkojenne luokse tuijottamaan niitä niinku mua. Niin, että tonnikalat ja sardiinit vaan kolisevat äänenpaineesta marketin lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kukaan muu ei nosta kissaa pöydälle tuosta aiheesta, niin toivottavasti se on Bojan, jolla on omat kokemuksensa breakdowneista (vaikka ei ylikuormituksesta johtunutkaan) ja näyttäisi uskaltavan puhua aika suoraan Jeren kanssa. Ehkä myös joidenkin taustahenkilöiden, kuten Mikken. Jos kaikki menee hyvin, tämä syksyn rundi vielä sujuu ilman burnouteja tai muita hajoamisia, mutta ainakaan sen jälkeen ei voi jatkaa enää samaan tahtiin. Ja jos ei, niin...
Mä uskon, että B ja K on puhunut asiasta jo ton NTn aikana. Ainakin juhliminen loppui suoraan sen jälkeen.
Siis varmasti asiasta on jo puhuttu, ehkä jo kesällä, mutta esim. jos oikeasti Jereltä pää hajoaa, niin Bojan on sellainen ihminen, jonka voisi esim. kuvitella saada hänet ylipuhuttua perumaan muutaman keikan, että se ei ole maailmanloppu tai epäonnistuminen tai saa faneja vihaamaan häntä, kun hän itse joutui tekemään saman muutamia kuukausia sitten (joo, emme varmasti tiedä miksi keikat peruttiin, oliko syynä Bojanin breakdown vai Nacen flunssa vai Janin rannekipu, mutta aika todennäköiseltä näyttää syy).
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJcLTAuW/
En kestä miten suloinen bojan
Toi loppu hymy/nauru on parasta ja aidointa Bojtsua. Ja se suloinen nenän nyrpistys. 😘 Ihanin.
Toivottavasti tulee paljon matskua kiertueelta!!
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän Kärtsä romahtaa sit kun romahtaa. Jossain Citymarketissa odottamattomasti, kun se sinnikkäin Anneli-Jessica hyllyn takana on päättänyt saada selfiensä hintaan mihin hyvänsä.
Käveleekö se kynsisaksiosastolle ja menee kassajonojen keskelle leikkelemään pottatukan kiehkuroina lattialle, että ottakaa nyt selffie. Tai jotain.
Tai huutaa Anneli-Jessicalle ja 10 muulle frouvalle minkä palkeista irtoaa että menkää tekin nyssaatana kotiin ukkojenne luokse tuijottamaan niitä niinku mua. Niin, että tonnikalat ja sardiinit vaan kolisevat äänenpaineesta marketin lattialle.
Uskon, että voi ihan julkisesti h irttää joskus kiinni, jos sattuu vaan ylittymään kynnys semmosessa tilanteessa. Eipä se katso aikaa eikä paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se K jaksa kiertueen oikein hyvin. Kukapa meistä ei lisää lomaa kaipaisi, vaikka työ sinänsä sujuisikin ihan huolitta. Käärijän keikkaenergia on viimeisten videoitten perusteella aivan mahtavassa kuosissa ja onhan tuo nyt ihan mieletön tilaisuus päästä eri maihin esiintymään. En tajua ollenkaan miksi täällä ajatellaan että se olisi ihan katkeamispisteessä.
Koska hän on itse ilmaissut vakavaa huolta jaksamisestaan. Tosin täällä on moni ollut, ihan syystä, huolissaan jo alkukesästä, kun tuota keikkakalenteria katsoo.
No, turha kai tästä on väitellä, kun itse on myöntänyt sen oman jaksamisen tilan.
Jos kaveri sanoo ryypänneensä koko kolme lomaviikkoa, onhan siitä aihetta olla huolissaan. Ei se nyt tietty meille kauheasti kuulu, mutta lähipiirissä pitäisi herätä. Ehkä on herättykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksut tais vetää päätyyn vasta vikana iltana Suomessa.
Joka ilta siellä jonkun verran taidettiin juhlia, mut vika ilta tosiaan sinne pilkkuun saakka. 😅 Ja se sallittakoon!
Eiköhän sen Tavastian jälkeenkin biletetty aika lailla tappiin saakka. PB:n levynjulkkarikeikat etc. Sieltä tosin ei tainnut olla kuvia kuin Kärtsästä ja Bojanista, tai sitten on menneet muut ohi. Jos muu jengi oli jossain muualla (hotellissa), voisin kyllä taipua ajattelemaan, että B yöpyi K:n luona ja legendaarinen likapyykkipussi unohtui Vantaan kämpille. Ja samalla ajatusmallilla selittyisi sekin, miksi B lähti Turkuun yllään ylisuuri musta t-paita - se oli K:n vaatekaapista lainattu, kun omat kamppeet oli kaikki hotellilla.
Tavastian jälkeen taidettiin bilettää kyllä vaan kahteen, koska silloin kyseinen baari meni kiinni. Muuten allekirjoitan!
Siinä oli JOn pojilla alla reissaaminen Tukholmasta (miten lie aikataulut olleet) ja kaksi loppuunmyytyä keikkaa muutaman tunnin välein. Jure oli ilmeisesti vielä vähän huonovointinen, koska kuvissa lähinnä lepäili. Ei ole helppo homma sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David Horton showssa soitettiin eilen Plastika yhdistettynä Vesnan My sisters crowniin. Ei kyllä toiminut yhtään niin hyvin kuin se Demoni ja Rock rock. Kyllä se vaan Käärijän kanssa sujuu! Seuraavassa jaksossa Horton haastattelee jokereita ja sille voi vielä tänään lähettää kysymyksiä twitterin kautta.
Eikös twitterissä/x:ssä pyörinyt myös viime viikolla ssol/ccc mashup. 😄
Tätä en oo nähnyt! Oon pysytellyt nyt aika paljon pois twitteristä, kun NT oli itelle niin iso kokemus enkä kesänyt siihen mitään twitterhälinää. Mutta jos löydät sen vielä tai muistat kuka sitä jakoi niin kurkkaan kyllä sinnekin taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaveri sanoo ryypänneensä koko kolme lomaviikkoa, onhan siitä aihetta olla huolissaan. Ei se nyt tietty meille kauheasti kuulu, mutta lähipiirissä pitäisi herätä. Ehkä on herättykin.
Mä ajattelin että toi kolmen viikon ryypiskely on vaan läppä. Siis sellaiseksihan suomalaisten kesäloma aina ajatellaan, niin totta kai se pelleilee sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin että toi kolmen viikon ryypiskely on vaan läppä. Siis sellaiseksihan suomalaisten kesäloma aina ajatellaan, niin totta kai se pelleilee sillä.
Ei tainnut olla läppä, kun ihan vakavasti tässä vaiheessa pysyi ja myönsi olevansa jännittynyt selvinpäin.
Ja, voihan olla että koko crew tekee elämäntaparemontin, mistä sitä tietää paljonko he ovat juhlineet K:n kanssa. Ei kai hän yksin ole ryypännyt tai juhlinut kuitenkaan.
Apua missä käärijä on avautunut alkoholiongelmasta?! Miten tällanen on mennyt multa ohi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla läppä, kun ihan vakavasti tässä vaiheessa pysyi ja myönsi olevansa jännittynyt selvinpäin.
Hakisi vaikka propralit mieluummin.
Elämäntapamuutos on toki tärkeä, mut Khan ei ole sanonut sen olevan se asia, mikä rassaa ja vaikuttaa jaksamiseen, vaan pikemminkin just tää ahdistus siitä, että rauhassa ei saa olla missään + kova tahti, ja se, että pyörittelee päässä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Apua missä käärijä on avautunut alkoholiongelmasta?! Miten tällanen on mennyt multa ohi?!
Ei missään!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei missään. Vaikka joku juhlisi kolme viikkoa yhtäputkeen, ei se vielä tee kenellekkään alkoholiongelmaa. Sit jos sitä ei pysty lopettamaan, on kyse siitä.
Honestly, I'm a little concerned about the stress that K is enduring. I'd like to see him in Italy but, if this could cause him stress and fatigue, I'd prefer him to take some time to rest. In Italy our artists rarely tour for so long and with so many dates. Preferably they take large stadiums in some cities and, in the winter, devote themselves to studio work and the creation of new songs. It seems that K. is resisting the massacre. He should be able to say no and slow down his commitments a bit, he hasn't stopped for a moment (even holidays can be a bit stressful), only do the biggest concerts and give himself time to think about his health, which is the thing that interests me the most, because I want to see him on stage for many years to come.