Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kärsä sanoi kyl YLEn haastattelussa just jaksamisesta et miettii miten jaksaa. Voi olla et innokkaasti on buukattu kaikkea ja totta kai on, jos kysyntää riittää, mut sit huomaa taas, miten raskasta se on, keikkailu ja kiertäminen. Vaikea sitä enää lähteä perumaankaan mitään ja toisaalta ei varmasti edes halua. Huikea tilaisuus tuo Eurooppakin. Jaksaminen varmasti mietityttää ja huolestuttaa, mutta mentävä on.
Keskustellessamme mainitsi asiasta myös. Kun hän itse tiedostaa ettei tee tätä koko loppuelämää, vaan vain hetken - niin kyllä sitä jaksaa.
Hyvä merkki hänen oman jaksamisensa kannalta on myös se että rajoittanut keikan jälkeen fanitapamiset minimiin tai ei lainkaan, kun ei kuitenkaan voi vastata "koko kysyntään".
Onhan toi reissaaminenkin pelkästään jo aika helvetin raskasta. Sitten soundcheckit ja esiintymiset ja haastattelut, fanit, kaikki päälle ja julkisuus noin muuten. Saa olla hyvässä kunnossa, et jaksaa. Ei kuitenkaan ole ihan 2-kymppisestä kyse, vaikka nuori kaveri vielä onkin. Mut taustalla myös se perussairaus. Varmasti on huikea kokemus K:lle, mutta rankkaahan siitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen ennen kaikkea tota Euroopan rundia ja sitä, että MILLOIN se nukkuu? Lentokoneessa? Aamupäivisin?
Oon myös samaa mieltä siitä, että elintavat pitäis muuttua huomattavasti terveellisemmiksi ja jatkuva juhliminen ja alkoholin kulutus pitäis vähentyä. Eihän kukaan jaksaisi sellaista elämää. Itselle se näytti jo kesän alussa, että tolla keikkatahdilla ei pää ja kroppa kestä. Mutta toivotaan, että kärtsä pikkuhiljaa oppii entistä enemmän vetämään rajojaan ja pitämään huolta itsestään. Samalla toivon hänelle enemmän menestyviä muusikkoystäviä (onkohan hänellä sellaisia, muuta kuin Bojan), jotka ovat eläneet tai elävät samanlaisessa nosteessa ja samanlaista muusikkoelämää.
Bojanin lisäksi ainakin Tommy, ja aika monta suomalaista artistia (tosin ei taida kyllä montaa olla edes olemassa joiden ympärillä kävisi samanlainen pöhinä kuin Kärtsän).
Vierailija kirjoitti:
Vai että joksut eivät juhlineet kovin paljon 🤭 Kuitenkin jokaiselta illalta tietoa, että juomat maistuivat. Millaisiakohan ovat sitten kun oikeasti juhlivat?
Ehkä vertaavat siihen UK-kiertueeseen, joka taisi olla pelkkää pämppäämistä niiden Irlannin poikien kanssa. Kaikki klipitkin olivat yhtä ryyppäämistä tai humalaista koheltamista. Varmasti bilettivät Suomessakin, mutta julki tuli paljon kivempaa ja enemmän tunteita herättävää materiaalia. Tietty Kärtsäkin on siihen osasyynä. Hän toki kertoi Seinäjoen keikalla ryypänneensä kolme viikkoa putkeen, mutta ei se nyt kyllä ihan siltä niillä NT:n kolmen päivän Suomi-reissulla näyttänyt.
No onhan sillä nyt muusikkoystäviä Suomessakin. Ja tutustunut kokoajan muihin lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen ennen kaikkea tota Euroopan rundia ja sitä, että MILLOIN se nukkuu? Lentokoneessa? Aamupäivisin?
Oon myös samaa mieltä siitä, että elintavat pitäis muuttua huomattavasti terveellisemmiksi ja jatkuva juhliminen ja alkoholin kulutus pitäis vähentyä. Eihän kukaan jaksaisi sellaista elämää. Itselle se näytti jo kesän alussa, että tolla keikkatahdilla ei pää ja kroppa kestä. Mutta toivotaan, että kärtsä pikkuhiljaa oppii entistä enemmän vetämään rajojaan ja pitämään huolta itsestään. Samalla toivon hänelle enemmän menestyviä muusikkoystäviä (onkohan hänellä sellaisia, muuta kuin Bojan), jotka ovat eläneet tai elävät samanlaisessa nosteessa ja samanlaista muusikkoelämää.
Eihän se nuku juuri muutenkaan. Mut joo, kova on tahti maiden välillä hilaamisessa.
Joksut tais vetää päätyyn vasta vikana iltana Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
David Horton showssa soitettiin eilen Plastika yhdistettynä Vesnan My sisters crowniin. Ei kyllä toiminut yhtään niin hyvin kuin se Demoni ja Rock rock. Kyllä se vaan Käärijän kanssa sujuu! Seuraavassa jaksossa Horton haastattelee jokereita ja sille voi vielä tänään lähettää kysymyksiä twitterin kautta.
Eikös twitterissä/x:ssä pyörinyt myös viime viikolla ssol/ccc mashup. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon myös samaa mieltä siitä, että elintavat pitäis muuttua huomattavasti terveellisemmiksi ja jatkuva juhliminen ja alkoholin kulutus pitäis vähentyä. Eihän kukaan jaksaisi sellaista elämää. Itselle se näytti jo kesän alussa, että tolla keikkatahdilla ei pää ja kroppa kestä. Mutta toivotaan, että kärtsä pikkuhiljaa oppii entistä enemmän vetämään rajojaan ja pitämään huolta itsestään. Samalla toivon hänelle enemmän menestyviä muusikkoystäviä (onkohan hänellä sellaisia, muuta kuin Bojan), jotka ovat eläneet tai elävät samanlaisessa nosteessa ja samanlaista muusikkoelämää.Bojanin lisäksi ainakin Tommy, ja aika monta suomalaista artistia (tosin ei taida kyllä montaa olla edes olemassa joiden ympärillä kävisi samanlainen pöhinä kuin Kärtsän).
Antti Tuisku..
Jos kukaan muu ei nosta kissaa pöydälle tuosta aiheesta, niin toivottavasti se on Bojan, jolla on omat kokemuksensa breakdowneista (vaikka ei ylikuormituksesta johtunutkaan) ja näyttäisi uskaltavan puhua aika suoraan Jeren kanssa. Ehkä myös joidenkin taustahenkilöiden, kuten Mikken. Jos kaikki menee hyvin, tämä syksyn rundi vielä sujuu ilman burnouteja tai muita hajoamisia, mutta ainakaan sen jälkeen ei voi jatkaa enää samaan tahtiin. Ja jos ei, niin...
Vierailija kirjoitti:
Auttaisi kyllä jaksamaan kiertue-elämää, jos saisi pidettyä terveet elämäntavat. Kunnon ruokaa, liikuntaa ja rentoutusta. Alkoholi kokonaan pois, vaikka tuntuukin rentouttavan. Mutta se pilaa yöunet pieninäkin määrinä. Pahoin vaan pelkään, että rohkaisua tarvitaan ulkomailla :/
Voihan se tietty pelottaa mennä puolikielisenä estraadille jossain Euroopassa, mutta aika kylmäpäisesti K on hoitanut hotteja tilanteita aiemmikin. Ruotsin julkkispiirien juhannuskeikka oli varmasti todella kuumottava paikka, ja kuvat, jotka sieltä on nähty, kertoo kyllä siitä, että tämä jätkä menee mihin tahansa eikä paljoa kuvia (tai miljonäärejä) kumartele. Ihan sama Ahvenanmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos kukaan muu ei nosta kissaa pöydälle tuosta aiheesta, niin toivottavasti se on Bojan, jolla on omat kokemuksensa breakdowneista (vaikka ei ylikuormituksesta johtunutkaan) ja näyttäisi uskaltavan puhua aika suoraan Jeren kanssa. Ehkä myös joidenkin taustahenkilöiden, kuten Mikken. Jos kaikki menee hyvin, tämä syksyn rundi vielä sujuu ilman burnouteja tai muita hajoamisia, mutta ainakaan sen jälkeen ei voi jatkaa enää samaan tahtiin. Ja jos ei, niin...
Mä uskon, että B ja K on puhunut asiasta jo ton NTn aikana. Ainakin juhliminen loppui suoraan sen jälkeen.
Kärtsän fanit osaa varmasti kunnioittaa ja antaa miehelle tilaa vapaalla, mutta ongelma on ne kaikki muut ihmiset. Kun se on niin tunnistettava hahmo, niin kaikki kokee oikeudekseen saada lähestyä. Nää random kaduntallaajat tuskin lukee mitään haastatteluitakaan, että tietäisivät minkälaisen kuormituksen alla jatkuvasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se K jaksa kiertueen oikein hyvin. Kukapa meistä ei lisää lomaa kaipaisi, vaikka työ sinänsä sujuisikin ihan huolitta. Käärijän keikkaenergia on viimeisten videoitten perusteella aivan mahtavassa kuosissa ja onhan tuo nyt ihan mieletön tilaisuus päästä eri maihin esiintymään. En tajua ollenkaan miksi täällä ajatellaan että se olisi ihan katkeamispisteessä.
Mä olen samaa mieltä. Teen tällä hetkellä 48h työviikkoja ja olen 3 lapsen yksinhuoltaja. Mielelläni vaihtaisin Käärijän kanssa elämää viikoksi ja kävisin vetäisemässä Euroopan kiertueen 😅 Se on kuitenkin varmasti tosi kiva juttu!
Jep jep joo. Tuhansien silmäparien alla. Jatkuvasti kaikkialla, parhaansa annettava yöt läpeemsä. Vähänberi juttu kun tulla sieltä toimiston hämärimmästä nurkkauksesta lämmittämään tenaville maksalootaa
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta siellä jonkun verran taidettiin juhlia, mut vika ilta tosiaan sinne pilkkuun saakka. 😅 Ja se sallittakoon!
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän fanit osaa varmasti kunnioittaa ja antaa miehelle tilaa vapaalla, mutta ongelma on ne kaikki muut ihmiset. Kun se on niin tunnistettava hahmo, niin kaikki kokee oikeudekseen saada lähestyä. Nää random kaduntallaajat tuskin lukee mitään haastatteluitakaan, että tietäisivät minkälaisen kuormituksen alla jatkuvasti on.
Ei kaikki fanit todellakaan osaa kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne on ne Kärtsän fanit + muut seuraajat ensimmäisinä valittamassa, jos somessa ei näy päivityksiä muutamaan tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta siellä jonkun verran taidettiin juhlia, mut vika ilta tosiaan sinne pilkkuun saakka. 😅 Ja se sallittakoon!
Eiköhän sen Tavastian jälkeenkin biletetty aika lailla tappiin saakka. PB:n levynjulkkarikeikat etc. Sieltä tosin ei tainnut olla kuvia kuin Kärtsästä ja Bojanista, tai sitten on menneet muut ohi. Jos muu jengi oli jossain muualla (hotellissa), voisin kyllä taipua ajattelemaan, että B yöpyi K:n luona ja legendaarinen likapyykkipussi unohtui Vantaan kämpille. Ja samalla ajatusmallilla selittyisi sekin, miksi B lähti Turkuun yllään ylisuuri musta t-paita - se oli K:n vaatekaapista lainattu, kun omat kamppeet oli kaikki hotellilla.