Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Or he could try sharing the stage with other artists, so that when one is on stage, the other rests. And, above all, don't party after the concert, but limit yourself to partying when he's not singing and is more rested. The person I see as suitable to take care of him is his brother, but I don't know if K. would listen to him, he is now 30 years old.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin joskus kesäkuussa sivuston missä näkyi JO kuuntelijat maittain ja jopa kaupungittain. Suomessa näkyi silloin joku 30K kuuntelijaa, suurin osa pk-seudulla. Muistaako kukaan mistä sellainen löytyisi?
Mä muistan vaan niitä missä oli aina vain helsinki ja pohdittiinkin että näkyykö suomen tilastot kuitenkin pelkästään pääkaupungissa vaikka kaikki kajaanilaiset striimaisi hulluna yötä päivää
I think this might be the one that G used and shared in his IG stories.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin noita radioantenan äänestysstooreja ja kun ssol soi, kertsi kuulosti yhtäkkiä siltä kuin siinä laulettaisiin fuck your best friend, put your hands in the air. En kyseenalaistanut yhtään. Päinvastoin se vertautui mielessäni Verkan euroviisuesitykseen, jossa Lasha tumbai oli takuuvamasti russia goodbye.
Olen kirjoittanut tänne aiemmin, että kuulen aina SSOL:n toisen hug your best friendin että fuck your best friend, mutta sitä toista en. Mutta totesin, että kuulen niin myös joissain livetallenteissa. :)
Mä kuulen yhden scream as loudin stream as loud mutta sanoituksissa niin ei ainkaan virallisesti ole. Kuulen siis omiani.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se Käärijä aika reippaasti heitä läppää noissa spiikeissä. Tuskin sentään ryyppäämällä ryypännyt on.
Samaa mieltä. Mulle ei jäänyt siitä välispiikistä ollenkaan sellainen olo, että se olisi kovin tosissaan väittänyt ryypänneensä koko ajan. Sehän vitsaili siinä samalla jostain influenssereista, jotka kertoo kuinka elämä on parasta kun ei juopottele, ja heti perään väitti että oma keikkakunto on surkea, vaikka veti ihan huipusti. On se nyt varmaan longeroa vetänyt, mutta eiköhän tuossa puheessa ollut roimasti liioittelua mukana. Oikea kolmen viikon kännäys ei ehkä olisi samanlainen kevyt puheenaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se Käärijä aika reippaasti heitä läppää noissa spiikeissä. Tuskin sentään ryyppäämällä ryypännyt on.
Samaa mieltä. Mulle ei jäänyt siitä välispiikistä ollenkaan sellainen olo, että se olisi kovin tosissaan väittänyt ryypänneensä koko ajan. Sehän vitsaili siinä samalla jostain influenssereista, jotka kertoo kuinka elämä on parasta kun ei juopottele, ja heti perään väitti että oma keikkakunto on surkea, vaikka veti ihan huipusti. On se nyt varmaan longeroa vetänyt, mutta eiköhän tuossa puheessa ollut roimasti liioittelua mukana. Oikea kolmen viikon kännäys ei ehkä olisi samanlainen kevyt puheenaihe.
Mun mielestä monella menee helposti ohi, mikä on läppää ja mikä ei. Tää ei vaikuttanut läpällä, mut hyvin nopeasti kuittasi aiheen alkamalla puhumaan näistä vaikuttaja jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhunut kovin kevyesti, mutta perään toki jatkoi nopeasti läpänheittoa. Kuten aina Myös puhuessaan esim salakuvaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin voisi helpottaa jaksamista, ettei koko lähipiiri kulkisi mukana ja mahdollistaisi samaa vuorokausirytmiä. Olisi siis joku maadoittava tekijä normiarkeen.
Niin, sinne tarvittaisiin joku maadoittava "isähahmo", joka sanoisi, että "Jere, nyt nukkumaan", ja nyt loppuu tuo lonkeron kittaaminen. Jossain haastattelussahan JO:n pojat nostivat jonkun taustaryhmästään isähahmokseen, joka vähän paimentaa. Ne on keikkailleet teini-ikäisestä, joten varmasti ovat tottuneetkin siihen, että aina on joku vanhempi ja kokeneempi kertomassa, mitä nyt pitää tehdä.
Gregor ja tää Nico/ Zalazar taustahenkilöinä olleet Jokereilla varmaan aika pitkään. Gregor toki voi olla itse ehkä perheetön (en tiedä), mut eiks tällä Nicolla ollut lapsia, tai siinä yhdessä haastiksessa pyörähti se teinityttö, oliko sen, jota Jokerit kutsui pikkusiskokseen. Hänellä vaikuttaa muutenkin olevan sellainen isällinen ote ja tilannetaju.
Gregorilla on alaikäinen tytär.
Just tuon Nicon jossain haastattelussa mainitsivat "isähahmokseen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin voisi helpottaa jaksamista, ettei koko lähipiiri kulkisi mukana ja mahdollistaisi samaa vuorokausirytmiä. Olisi siis joku maadoittava tekijä normiarkeen.
Niin, sinne tarvittaisiin joku maadoittava "isähahmo", joka sanoisi, että "Jere, nyt nukkumaan", ja nyt loppuu tuo lonkeron kittaaminen. Jossain haastattelussahan JO:n pojat nostivat jonkun taustaryhmästään isähahmokseen, joka vähän paimentaa. Ne on keikkailleet teini-ikäisestä, joten varmasti ovat tottuneetkin siihen, että aina on joku vanhempi ja kokeneempi kertomassa, mitä nyt pitää tehdä.
Gregor ja tää Nico/ Zalazar taustahenkilöinä olleet Jokereilla varmaan aika pitkään. Gregor toki voi olla itse ehkä perheetön (en tiedä), mut eiks tällä Nicolla ollut lapsia, tai siinä yhdessä haastiksessa pyörähti se teinityttö, oliko sen, jota Jokerit kutsui pikkusiskokseen. Hänellä vaikuttaa muutenkin olevan sellainen isällinen ote ja tilannetaju.
Ei ole lapsia ollenkaan. Naisystävän kuvissa usein mukana ollut tyttö on kummilapsi tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ne kulkevat mukana kun eivät muuta voi. Parempi kulkee mukana kuin jättää itsekseen reuhaamaan. Ei ne kyl vaikuta mitenkään erityisen rankoilta juhlijoilta, esim Jesse.
Jesse ei kuljekaan joka keikalla. Insta stooriensa mukaan, rentoutuu ja lepää ihan muiden asioiden parissa välillä.
Voi kumpa Kärppäkin malttaisi.
Jesse taitaa olla myös ihan "oikeassa" työelämässä. Eikö hän jokin aika sitten valmistunut KTM:ksi (muistaakseni).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia ollenkaan. Naisystävän kuvissa usein mukana ollut tyttö on kummilapsi tms
Ja ilmeisesti tää Nico on sinkkumiehiä, kun pojat sanoi yhdessä haastiksessa et eniten treffipyyntöjä tms sai hän viisujen aikana. Tai eihän se nyt toki suoraan tarkoita sinkkuutta, mut uskosin, ettei olis sanoneet näin muuten. Varmaan sen verran kunnioitusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tytär. Naisystävän kuvia en ole katsellut.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vai että joksut eivät juhlineet kovin paljon 🤭 Kuitenkin jokaiselta illalta tietoa, että juomat maistuivat. Millaisiakohan ovat sitten kun oikeasti juhlivat?
Käsitin että puhuivat kiertueeseen valmistautumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapamuutos on toki tärkeä, mut Khan ei ole sanonut sen olevan se asia, mikä rassaa ja vaikuttaa jaksamiseen, vaan pikemminkin just tää ahdistus siitä, että rauhassa ei saa olla missään + kova tahti, ja se, että pyörittelee päässä asioita.
Onhan se vähän huono merkki, jos artisti itse tuo esiin, ettei tiedä miten jaksaa syksyn keikkaruljanssin ulkomaan kiertueineen. Toivottavasti itse tai joku lähipiiristä tajuaa viheltää pelin poikki, jos alkaa tuntua siltä, ettei jaksa näin kovaa keikkatahtia. Mulla on liput K:n syksyn keikalle, mutta mieluummin otan vastaan peruutusilmoituksen kuin että lavalla nähdään burnoutin partaalla oleva väsynyt artisti.
Sehän sanoi että huolestuneet ihmiset kyselevät siltä jatkuvasti että miten se jaksaa. Kai niistä joku on ihan läheinenkin eikä täysin ulkopuoliset käy sille taivastelemassa kovaa keikkatahtia.
On maininnut nimenomaan lähipiirin huolen myös.
Lähipiiri = vanhemmat, jotka ovat nähneet pojan vakavan sairastumisen ja lähes kuoleman porteilla käymisen. Jäänyt sellainen kuva, että ovat hyvin jalat maassa olevia ihmisiä niin kuin nyt pohjalaislähtöiset ihmiset tapaavat olla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapamuutos on toki tärkeä, mut Khan ei ole sanonut sen olevan se asia, mikä rassaa ja vaikuttaa jaksamiseen, vaan pikemminkin just tää ahdistus siitä, että rauhassa ei saa olla missään + kova tahti, ja se, että pyörittelee päässä asioita.
Onhan se vähän huono merkki, jos artisti itse tuo esiin, ettei tiedä miten jaksaa syksyn keikkaruljanssin ulkomaan kiertueineen. Toivottavasti itse tai joku lähipiiristä tajuaa viheltää pelin poikki, jos alkaa tuntua siltä, ettei jaksa näin kovaa keikkatahtia. Mulla on liput K:n syksyn keikalle, mutta mieluummin otan vastaan peruutusilmoituksen kuin että lavalla nähdään burnoutin partaalla oleva väsynyt artisti.
Sehän sanoi että huolestuneet ihmiset kyselevät siltä jatkuvasti että miten se jaksaa. Kai niistä joku on ihan läheinenkin eikä täysin ulkopuoliset käy sille taivastelemassa kovaa keikkatahtia.
On maininnut nimenomaan lähipiirin huolen myös.
Lähipiiri = vanhemmat, jotka ovat nähneet pojan vakavan sairastumisen ja lähes kuoleman porteilla käymisen. Jäänyt sellainen kuva, että ovat hyvin jalat maassa olevia ihmisiä niin kuin nyt pohjalaislähtöiset ihmiset tapaavat olla :)
Lähipiiriin kuuluu kyllä paljon muitakin, eikä ole eritellyt, keistä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tytär. Naisystävän kuvia en ole katsellut.
- eri
No voit toki näin kuvitella. Se on ihan omassa haastattelussaan kertonut olevansa lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ilmeisesti tää Nico on sinkkumiehiä, kun pojat sanoi yhdessä haastiksessa et eniten treffipyyntöjä tms sai hän viisujen aikana. Tai eihän se nyt toki suoraan tarkoita sinkkuutta, mut uskosin, ettei olis sanoneet näin muuten. Varmaan sen verran kunnioitusta on.
Mä ymmärsin, että se haastiksessa pyörähtänyt pikkutyttö oli Krisin sisar. Hänhän on teinityttö, muistaakseni kymmenen vuotta Krisiä nuorempi eli 13-vuotias. Ja sitä en ihmettele yhtään, että Nico saa treffipyyntöjä - onhan se aika hottis eikä mikään teini enää.
Vierailija kirjoitti:
Vai että joksut eivät juhlineet kovin paljon 🤭 Kuitenkin jokaiselta illalta tietoa, että juomat maistuivat. Millaisiakohan ovat sitten kun oikeasti juhlivat?
Toivottavasti nyt kukaan ei ota liian tosikkomaisesti tätä. Ei ole mikään tuomio tämä mitä nyt sanon, mutta Bojanilla tuntuu olevan vähän samaa kuin Käärijällä välillä. Että ehkei ihan kaikkea kannata ottaa ihan kirjaimellisesti.
Eihän Krisillä ole siskoa?
Toi kuulostaa kyllä tosi ikävältä oikeesti. 😟