Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
117001/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meiän Kärppä se lähtee Eurooppaan ensi viikolla 💚

Kamalaa. Jätkä on ihan puhki mutta ylikiltti.

Se pitäis kaapata johonkin rentoutusretriitti-reservaatiin hyvän sään aikana.

Tokihan se siis melko hurjaa on omastakin mielestäni. Mutta jaksamisen taso on hyvin voinut olla eri sillon, kun nämä on sovittu.

Vierailija
117002/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi kyllä jaksamaan kiertue-elämää, jos saisi pidettyä terveet elämäntavat. Kunnon ruokaa, liikuntaa ja rentoutusta. Alkoholi kokonaan pois, vaikka tuntuukin rentouttavan. Mutta se pilaa yöunet pieninäkin määrinä. Pahoin vaan pelkään, että rohkaisua tarvitaan ulkomailla :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
117003/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin noita radioantenan äänestysstooreja ja kun ssol soi, kertsi kuulosti yhtäkkiä siltä kuin siinä laulettaisiin fuck your best friend, put your hands in the air. En kyseenalaistanut yhtään. Päinvastoin se vertautui mielessäni Verkan euroviisuesitykseen, jossa Lasha tumbai oli takuuvamasti russia goodbye.

Vierailija
117004/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostopartneri Zoran ja B kesällä

https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7250125345179880730

Tää on loistoesimerkki millaista on poskipusut ja läpänheitto kaverin kanssa. Jeren kanssa taas näyttää vaan erilaiselta, ei voi mitään.

Shippilasien läpi katsottuna kyllä. Yhtä lailla voi nähdä että B hehkuu tuossa. En shippaa kuitenkaan noita kuten en ketään muutakaan. 😄

Korkeintaan shottilasien läpi voi vakavissaan väittää, että tuossa on samanlaista kemiaa kuin B:llä ja K:lla. 🤣

Kyllä nää teidän kommentit on niin... 🤣😂🤣😂🤣😂 Te ette tiedä juuri mitään B:n muusta elämästä niin on harha että hänellä on vain K:n kanssa kemiaa. En puhu nyt Zoranista vaan yleisesti.

Olen kovasti ollut sitä mieltä, että heidän välillään on jotain erityistä. Mutta ehkä tässä vaan tulee katsotuksi tilannetta suomilasien läpi.

Onhan tästä hommasta ihan fiiliksissä tuhansia ei-suomalaisiakin. :)

En mä oikein tuhansista tiedä.. aina kun somesta katsoo niin samat nimimerkit postailee ja heistäkään ei ota selvää onko suomalaisia vai ulkomaisia. JO:lla kyllä on omia faneja paljon ja Kärtsyllä sitten paljon myös ulkomaisia.

Esim. AO3:ssa on ehkä tuhannen ihmisen K&B-shippausporukka (alussa oli vielä paljon isompi) ja siitä tuntuu olevan suomalaisia tyyliin puolet. Esim. pisimmän K&B-ficin tähän mennessä kirjoitti muistaakseni ruotsalainen. Yksi suosituimmista shippaustunnuksista Tumpussa on serbialaisen(?). Meilläkin on foorumilla ollut kaksi italialaista ja toki LadySLO vakkarina.

Jos se toinen italialainen Made in Italyn lisäksi olen minä, niin olen kyllä ihan suomalainen vaikka Italiassa asunkin.

T. Italian kääntäjä

Ei kun ennen Koperin konserttia täällä oli joku italialainen (ei Made in Italy) joka oli seurannut palstaa jonkin aikaa ja olisi halunnut tavata LadySLOn, kun olivat molemmat tuolla keikalla. Mutta LadySLO ei ilmeisesti lukenut sinä päivänä palstaa.

Vierailija
117005/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin noita radioantenan äänestysstooreja ja kun ssol soi, kertsi kuulosti yhtäkkiä siltä kuin siinä laulettaisiin fuck your best friend, put your hands in the air. En kyseenalaistanut yhtään. Päinvastoin se vertautui mielessäni Verkan euroviisuesitykseen, jossa Lasha tumbai oli takuuvamasti russia goodbye.

Olen kirjoittanut tänne aiemmin, että kuulen aina SSOL:n toisen hug your best friendin että fuck your best friend, mutta sitä toista en. Mutta totesin, että kuulen niin myös joissain livetallenteissa. :)

Vierailija
117006/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostopartneri Zoran ja B kesällä

https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7250125345179880730

Tää on loistoesimerkki millaista on poskipusut ja läpänheitto kaverin kanssa. Jeren kanssa taas näyttää vaan erilaiselta, ei voi mitään.

Shippilasien läpi katsottuna kyllä. Yhtä lailla voi nähdä että B hehkuu tuossa. En shippaa kuitenkaan noita kuten en ketään muutakaan. 😄

Korkeintaan shottilasien läpi voi vakavissaan väittää, että tuossa on samanlaista kemiaa kuin B:llä ja K:lla. 🤣

Kyllä nää teidän kommentit on niin... 🤣😂🤣😂🤣😂 Te ette tiedä juuri mitään B:n muusta elämästä niin on harha että hänellä on vain K:n kanssa kemiaa. En puhu nyt Zoranista vaan yleisesti.

Olen kovasti ollut sitä mieltä, että heidän välillään on jotain erityistä. Mutta ehkä tässä vaan tulee katsotuksi tilannetta suomilasien läpi.

Onhan tästä hommasta ihan fiiliksissä tuhansia ei-suomalaisiakin. :)

En mä oikein tuhansista tiedä.. aina kun somesta katsoo niin samat nimimerkit postailee ja heistäkään ei ota selvää onko suomalaisia vai ulkomaisia. JO:lla kyllä on omia faneja paljon ja Kärtsyllä sitten paljon myös ulkomaisia.

Esim. AO3:ssa on ehkä tuhannen ihmisen K&B-shippausporukka (alussa oli vielä paljon isompi) ja siitä tuntuu olevan suomalaisia tyyliin puolet. Esim. pisimmän K&B-ficin tähän mennessä kirjoitti muistaakseni ruotsalainen. Yksi suosituimmista shippaustunnuksista Tumpussa on serbialaisen(?). Meilläkin on foorumilla ollut kaksi italialaista ja toki LadySLO vakkarina.

Jos se toinen italialainen Made in Italyn lisäksi olen minä, niin olen kyllä ihan suomalainen vaikka Italiassa asunkin.

T. Italian kääntäjä

Ei kun ennen Koperin konserttia täällä oli joku italialainen (ei Made in Italy) joka oli seurannut palstaa jonkin aikaa ja olisi halunnut tavata LadySLOn, kun olivat molemmat tuolla keikalla. Mutta LadySLO ei ilmeisesti lukenut sinä päivänä palstaa.

Ai niinpä tosiaan olikin! Luin kyllä itsekin mutta ei taas tullut mieleen 😉.

Vierailija
117007/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokihan se siis melko hurjaa on omastakin mielestäni. Mutta jaksamisen taso on hyvin voinut olla eri sillon, kun nämä on sovittu.

Hän on ihan aikuinen ihminen, joka pystyy myös itse vaikuttamaan keikka-aikatauluihinsa, eivät ne kymmenet keikat vain mystisesti ilmesty jostain kalenteriin. Samoin tiimi pystyy näihin aikatauluihin vaikuttamaan ja sopimaan niistä yhdessä artistin kanssa. Kieltämättä olin vähän yllättynyt, että supertiiviin kevään ja kesän jälkeen vielä syksykin buukattiin näin täyteen. Toivottavasti ensi keväälle ja kesälle on tulossa taukoja ja inhimillisempää tahtia. Ja pelkkää hyvää siis toivon K:lle, mutta on hassua ajatella, että hän olisi vain jotenkin joutunut tämän keikkaputken keskelle.

Vierailija
117008/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin siinä alussa fun muuttuu erittäin helposti fuckiksi, etenki livenä.

Vierailija
117009/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se K jaksa kiertueen oikein hyvin. Kukapa meistä ei lisää lomaa kaipaisi, vaikka työ sinänsä sujuisikin ihan huolitta. Käärijän keikkaenergia on viimeisten videoitten perusteella aivan mahtavassa kuosissa ja onhan tuo nyt ihan mieletön tilaisuus päästä eri maihin esiintymään. En tajua ollenkaan miksi täällä ajatellaan että se olisi ihan katkeamispisteessä.

Vierailija
117010/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on ihan aikuinen ihminen, joka pystyy myös itse vaikuttamaan keikka-aikatauluihinsa, eivät ne kymmenet keikat vain mystisesti ilmesty jostain kalenteriin. Samoin tiimi pystyy näihin aikatauluihin vaikuttamaan ja sopimaan niistä yhdessä artistin kanssa. Kieltämättä olin vähän yllättynyt, että supertiiviin kevään ja kesän jälkeen vielä syksykin buukattiin näin täyteen. Toivottavasti ensi keväälle ja kesälle on tulossa taukoja ja inhimillisempää tahtia. Ja pelkkää hyvää siis toivon K:lle, mutta on hassua ajatella, että hän olisi vain jotenkin joutunut tämän keikkaputken keskelle.

Hän ei silti ole niitä keikkoja itse buukannut vaan joku muu on. Ja se jonkun muun ei olisi pitänyt buukata niin paljoa keikkoja, vaan hän on, kenties rahanahneuksissaan, tyrinyt. Määrä on liikaa ja Jere on huono sanomaan ei. Tiimi on vastuussa siitä, ettei artisti luhistu keikkojen alle.

Vierailija
117011/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se K jaksa kiertueen oikein hyvin. Kukapa meistä ei lisää lomaa kaipaisi, vaikka työ sinänsä sujuisikin ihan huolitta. Käärijän keikkaenergia on viimeisten videoitten perusteella aivan mahtavassa kuosissa ja onhan tuo nyt ihan mieletön tilaisuus päästä eri maihin esiintymään. En tajua ollenkaan miksi täällä ajatellaan että se olisi ihan katkeamispisteessä.

Ei hän ole sanonut keikkailun olevan ongelma, vaan kaiken muun siinä ympärillä lähinnä rassaavan ja suoraan itse sanonut, ettei tiedä, miten oikeastaan jaksaa. Myös esim sanonut lähipiirin olevan huolissaan ja kertonut, ettei viisujen jälkeen ole kertaakaan nukkunut yössä sitä yli neljää tuntia.

Vierailija
117012/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on itse ilmaissut vakavaa huolta jaksamisestaan. Tosin täällä on moni ollut, ihan syystä, huolissaan jo alkukesästä, kun tuota keikkakalenteria katsoo.

Vierailija
117013/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta täytyy pitää mielessä, että suurin osa syksyn keikoista on varmasti sovittu ihan kesäkiertueen alkumetreillä. Joten ei hänellä sillon ole ollut kokemusta siitä, millä tavalla se kiertuetahti tuntuu.

Vierailija
117014/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen samaa mieltä. Teen tällä hetkellä 48h työviikkoja ja olen 3 lapsen yksinhuoltaja. Mielelläni vaihtaisin Käärijän kanssa elämää viikoksi ja kävisin vetäisemässä Euroopan kiertueen 😅 Se on kuitenkin varmasti tosi kiva juttu!

Vierailija
117015/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta täytyy pitää mielessä, että suurin osa syksyn keikoista on varmasti sovittu ihan kesäkiertueen alkumetreillä. Joten ei hänellä sillon ole ollut kokemusta siitä, millä tavalla se kiertuetahti tuntuu.

Mikäköhän hemmetin yksityistilaisuus sille on pitäny tunkee heti ton Euroopan rundin jälkeen. Onneks sentään sen jälkeen saa pötkötellä viikon. Tai toivottavasti ainaki saa ettei oo mitään mediajuttuja tms.

Vierailija
117016/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen samaa mieltä. Teen tällä hetkellä 48h työviikkoja ja olen 3 lapsen yksinhuoltaja. Mielelläni vaihtaisin Käärijän kanssa elämää viikoksi ja kävisin vetäisemässä Euroopan kiertueen 😅 Se on kuitenkin varmasti tosi kiva juttu!

Tää osoittaa kyllä harvinaisen vähän ymmärrystä hänen tilanteelleen. Kiva juttu, että lähdet mielellään vetäsemään. Otatko samalla ne kaikki muut haittapuolet itellesi kuukausiksi?

Vierailija
117017/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsä sanoi kyl YLEn haastattelussa just jaksamisesta et miettii miten jaksaa. Voi olla et innokkaasti on buukattu kaikkea ja totta kai on, jos kysyntää riittää, mut sit huomaa taas, miten raskasta se on, keikkailu ja kiertäminen. Vaikea sitä enää lähteä perumaankaan mitään ja toisaalta ei varmasti edes halua. Huikea tilaisuus tuo Eurooppakin. Jaksaminen varmasti mietityttää ja huolestuttaa, mutta mentävä on.

Vierailija
117018/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kuherruskuukausi Boitsun kanssa päättyi? Onko hänestä tullut jo tavallinen kuolevainen?

Ei. Kuinkahan kauan tässä menee ennen kuin näen hänet tavallisena ihmisenä.

Vierailija
117019/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
117020/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän hemmetin yksityistilaisuus sille on pitäny tunkee heti ton Euroopan rundin jälkeen. Onneks sentään sen jälkeen saa pötkötellä viikon. Tai toivottavasti ainaki saa ettei oo mitään mediajuttuja tms.

Firmat ostaa bändejä/aritsteja esiintyjäksi esim. pikkujouluihinsa. Rahaa se Klle tietää ja firmat saa vähentää suuren osan kustannuksista verotuksessaan.

Ketju on lukittu.