Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115781/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotain yhteisesiintymisiä pitää vielä tulla koska hei, nyt ollaan nähty se, että K pussaa Bojania, mutta toisinpäin uupuu vielä. Ja minäpäs

Luulen että its gonna happen.

Ei olla sellaista suudelmaa nähty, kuin mun saagaan tässä e-nautana kuuluu.

Mä oon kieltämättä aika yllättynyt et B ei ole K:a pussaillut, kun kuitenkin hänelle se casual suukottelu ihan luontevaa muutenkin, ja ihan suoraan suulle esim Jan ja Nace. Ja bändin ulkopuolisiakin pussailee hyvin joviaalisti. Mut ehkä on niin et kun oikeesti on sellasta tunnetta, siis muuta kuin kaveruutta ja veljeyttä, suukon merkitys on suurempi ja se on harkitumpaa missä ja milloin sen tekee. Kärtsäri pusutellut kuitenkin menemään jo keväällä sitä.

Mä uskon et Bojanilta tulee Kärtsälle synttärisuudelma, siis suudelma, ei pusu. Ja varmasti tulee nyt kun K:n lähipiiri raportoi toiveesta ...

Ei varmana tule. En usko, että K juhlii muiden kuin crewn kanssa. Iloisesti toki yllättyisin, jos on kutsunut B:n (ja se menee kans). 

Vierailija
115782/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotain yhteisesiintymisiä pitää vielä tulla koska hei, nyt ollaan nähty se, että K pussaa Bojania, mutta toisinpäin uupuu vielä. Ja minäpäs

Mä oon kieltämättä aika yllättynyt et B ei ole K:a pussaillut, kun kuitenkin hänelle se casual suukottelu ihan luontevaa muutenkin, ja ihan suoraan suulle esim Jan ja Nace. Ja bändin ulkopuolisiakin pussailee hyvin joviaalisti. Mut ehkä on niin et kun oikeesti on sellasta tunnetta, siis muuta kuin kaveruutta ja veljeyttä, suukon merkitys on suurempi ja se on harkitumpaa missä ja milloin sen tekee. Kärtsäri pusutellut kuitenkin menemään jo keväällä sitä.

Mä uskon et Bojanilta tulee Kärtsälle synttärisuudelma, siis suudelma, ei pusu. Ja varmasti tulee nyt kun K:n lähipiiri raportoi toiveesta ...

Mä taas en ole lainkaan yllättynyt siitä, että B tai K ei kumpikaan ole kasuaalisti toista pussannut. Helppoahan se on jaeta pusuja bändikavereille tai muille ihan vain vitsillä, kun se ei merkitse mitään, tai on niin selvästi lavashow'ta, ettei se jää takaraivoon vaivaamaan. Oli se merkitys mikä tahansa, mun mielestä sekä B että K antaa enemmän painoarvoa heidän väliselleen pusulle, joten sitä ei ole sopivaa heittää vitsiksi lavalla. Se B:n kaulalle/leukaluulle painettu pusu K:lta meni mun mielestä hyvin tähän tasapainoon, koska sen voi vielä pukea lavashow'ksi, mutta ei rymistele minkään rajan yli, jolloin siitä täytyisi keskustella.

Verrattuna esim. tosiaan Janiin ja Naceen, jotka on suoraan suulle pussailleet ennenkin ja joiden välillä (oliko Tampereella) just oli tämä kummallinen näytös, jossa Nace nojautuu lähemmäs kuin suudellakseen, Jan lähtee vastaamaan, Nace vetäytyy pois, Jan heiluttelee kieltään. Ei tuollaista voi tehdä, ellei ole niin tarkat rajat selvillä, että toinen aivan varmasti ymmärtää ne ja lähtee leikkiin mukaan välittömästi loukkaantumatta tai hämmentymättä tilanteesta.

Nace ja Jan, huh se oli kuumaa katseltavaa.🥵🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115783/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ohiksena, ja myös aiheeseen liittyvänä, niin kuinka moni on elämänsä aikana tavannut sen "oikean" tai muuten vaan soulmate'n?

Kaksi kertaa. Toinen 15-vuotiaana riparilla, ollaan edelleen 30 vuoden jälkeen sitä. Hänen kanssaan ei päädytty yhteen ikinä, mutta hän on minun sielunveljeni ja ystäväni.

Toinen on nykyinen mieheni. Ekaan avioliittoon päädyin väärän ihmisen kanssa. Harmi, mutta niin se meni. Nykyinen mieheni resonoi sydämessä, sielussa ja erittäin voimakkaasti myös alapäässä.

Nämä alapää jutut voisit pitää omana tietonasi.

Ai? Tiesitkö että avioparit n*ssii keskenään? Ja toiset vielä nauttivat siitä ja toisistaan? Mikä tässä on sinulle outoa ja vierasta?

Joo tää on nyt taas joku siveyden sipuli jolla ongelmia seksuaalisuutensa kanssa.

Vierailija
115784/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hukkasin nyt sen aiemman viestin, mutta joku linkkasi aikaisemmin Levylautakunnan uusimman jakson, jossa SSOL oli: https://areena.yle.fi/podcastit/1-1653834

Jos haluat itse kuunnella jakson, älä lue seuraavia rivejä, SPOILERS:

Levyraati antoi pisteet 8, 5 ja 6 yht. 19, ei mitenkään erityisesti tykännyt. Kritiikkiä sai fade-out, se ettei laulaja ei liittynyt aloittamaansa huutokuoroon ja "taivuttiin popin alttarilla" kertosäkeessä eli toivottiin rokimpaa suuntaa, mutta trumpettisoolo sekä kitarasoolo saivat kannatusta ja inklusiivisista sanoista annettiin vähän tunnustusta. Joku vertasi Franz Ferdinandiin ja totesi, ettei tiedä, miksi valitsisi tämän kappaleen heidän tuotantonsa ylitse. (Auts.) Mutta tunnistivat kappaleen olevan live-esitystä varten tehty. Itseäni kirpaisi eniten, kun raati sai lopulta tietää bändin olevan slovenialainen ja nimenomaan Euroviisuista tuttu, niin saman tien kappaletta kutsuttiin "euroviisurokiksi"... Noh, mielipiteitä mahtuu maailmaan monia, mutta en nyt itse sanoisi tämän olevan kovin Euroviisu-valmis kappale verrattuna Carpe Diemiin.

Kamalaa, kun olin itse yksi SSOLin vastarannankiiskistä aluksi, mutta olen vain ruvennut yhä enemmän tykkäämään siitä kerta kerralta enemmän, niin tämä levylautakunnan mielipide oli vähän kylmä suihku ja paluu siihen, mitä itsekin pohdin aikaisemmin. :'D Old sins cast long shadows, tai jotain...

Eikös yksi arvellut bändiläisten olevan suomalaisia, koska lausuminen kuulosti siltä...(jee! 💙🤍💪) ja jos ei suomal, niin sitten eestiläisiä!

Juu, ennen biisin kuuntelua ei annettu tietoa bändin kotipaikasta, tosin juontaja kertoi heidän olevan "eksoottisesta paikasta" kotoisin. Joku raatilaisista sitten sanoi arvelevansa kaikesta huolimatta, että se "eksoottinen paikka" on kuitenkin koto-Suomi. No siis, periaatteessa, ollaanhan tässä nyt koko kesä puhuttu Suomen omista vävypojista ja käytännössä adoptoitu heidät, että jooh. :'D

Vierailija
115785/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä toi Bn instatili ottaa ton sijainnin, Benäjä?

Siis Venäjän...

Se on salaa täällä mun luona rajan tuntumassa Karjalassa. Älkää kertoko kenellekään, mut Joensuun keikan jälkeen niillä on salainen lemmenloma mun luona. Onneks meillä on tuo saunamökki, niin saavat olla ihan rauhassa.

Vierailija
115786/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä kiinnostavaa tietää jos K ja B asuisivat samassa maassa, että kuinka paljon tapaisivat toisiaan. K:han ei kauheasti kuvaile omia ystäviä crewn ulkopuolelta someen. Eikä B:kään tunnu niin tekevän kovin usein. Olisivatko täälläkin jatkuvasti tekemisissä vai olisiko lopulta jossain kohtaa kyllästyminen ja enemmän omat kuviot. Välimatkahan tekee nyt heidän tapaamisistaan todella spesiaaleja. Toivon mukaan kumpikin voisi tavata ainakin vielä kerran niin, että kummallakaan ei ole mitään sovittua menoa vaan voisivat hengailla.

Vierailija
115787/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Venäjän...

Se on salaa täällä mun luona rajan tuntumassa Karjalassa. Älkää kertoko kenellekään, mut Joensuun keikan jälkeen niillä on salainen lemmenloma mun luona. Onneks meillä on tuo saunamökki, niin saavat olla ihan rauhassa.

Eli juhannusficci tuli toteen 😍

Vierailija
115788/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aikoinaan elin hyvinkin mukana, kun BB:ssä Nikon ja Saulin välille kuviteltiin suurempiakin tunteita. Erona ehkä tähån B ja K keisisiin se että he ei kyllä ihan noin koskettelevaisia olleet plus että kuplan (heille BB ja näillä toisilla Euroviisut) jälkeen he ei tuolla lailla jatkaneet yhdessäoloa. Toki kavereita taitavat ehkä olla vieläkin.

Mä myös! Kyllähän Sauli ja Nikokin roikkuivat paljon toisissaan kiinni, olivat halakaulassa ja tanssivat lähekkäin. Youtube täyttyi heistä tehdyistä videoista, joissa aina taustalla soi rakkauslauluja. Vieläköhän niitä sieltä löytäis?

Löytyhän niitä! Mä en muistanu, että pojat pussailiki ja nukku lusikassa.

Vierailija
115789/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään välirikkoa ei ole. Päinvastoin varmasti. On vaan tullut esille täällä siitä pyykkiroustaamista ja Bojanin ig tägäysestosta (ja lisäksi nää naimaennustukset mitkä samaan syssyyn tuli) kaikenlaista spekulaatiota. Sehän on täällä perusmenoa.

Eikö K tägännyt B:n siihen pyykkiuutis-stooriin? Oliko se esto jokin bugi?

Juu, siinä missä kalsarit tuoksuivatkin ihanilta oli B tägätty. 💗

Vierailija
115790/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikookohan B siis oikeasti harrastaa painia. Se on niin outo laji minusta, epäesteettistä vääntöä. Toisaalta B painin seuraaminen voisi olla liiankin mielenkiintoista.

Vierailija
115791/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ole lainkaan yllättynyt siitä, että B tai K ei kumpikaan ole kasuaalisti toista pussannut. Helppoahan se on jaeta pusuja bändikavereille tai muille ihan vain vitsillä, kun se ei merkitse mitään, tai on niin selvästi lavashow'ta, ettei se jää takaraivoon vaivaamaan. Oli se merkitys mikä tahansa, mun mielestä sekä B että K antaa enemmän painoarvoa heidän väliselleen pusulle, joten sitä ei ole sopivaa heittää vitsiksi lavalla. Se B:n kaulalle/leukaluulle painettu pusu K:lta meni mun mielestä hyvin tähän tasapainoon, koska sen voi vielä pukea lavashow'ksi, mutta ei rymistele minkään rajan yli, jolloin siitä täytyisi keskustella.

Verrattuna esim. tosiaan Janiin ja Naceen, jotka on suoraan suulle pussailleet ennenkin ja joiden välillä (oliko Tampereella) just oli tämä kummallinen näytös, jossa Nace nojautuu lähemmäs kuin suudellakseen, Jan lähtee vastaamaan, Nace vetäytyy pois, Jan heiluttelee kieltään. Ei tuollaista voi tehdä, ellei ole niin tarkat rajat selvillä, että toinen aivan varmasti ymmärtää ne ja lähtee leikkiin mukaan välittömästi loukkaantumatta tai hämmentymättä tilanteesta.

Onhan ne viisujen kaulapusut ikuistettu kameralle ja ne oli 100 kertaa hotimmat kuin Tampereen lavapusu. Mutta pikku tuiskeessa ja tunnekuohuissa toistensa kainalossa kävellessä oli varmaan vähän vaikea hillitä tunteita.

Vierailija
115792/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, olin tänään koko iltapäivän (Frank) flamingossa ja pääsin nyt vasta palstalle. Eli voisiko joku ystävällisesti tiivistää mitä on tapahtunut tänään. Kiitos <3

Vierailija
115793/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ohiksena, ja myös aiheeseen liittyvänä, niin kuinka moni on elämänsä aikana tavannut sen "oikean" tai muuten vaan soulmate'n?

Kaksi kertaa. Toinen 15-vuotiaana riparilla, ollaan edelleen 30 vuoden jälkeen sitä. Hänen kanssaan ei päädytty yhteen ikinä, mutta hän on minun sielunveljeni ja ystäväni.

Toinen on nykyinen mieheni. Ekaan avioliittoon päädyin väärän ihmisen kanssa. Harmi, mutta niin se meni. Nykyinen mieheni resonoi sydämessä, sielussa ja erittäin voimakkaasti myös alapäässä.

Nämä alapää jutut voisit pitää omana tietonasi.

Ai? Tiesitkö että avioparit n*ssii keskenään? Ja toiset vielä nauttivat siitä ja toisistaan? Mikä tässä on sinulle outoa ja vierasta?

Too much information, vaikka asia näin onkin.

Vierailija
115794/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unfortunately no, never. I believe it is that special relationship that everyone is looking for in life, some are lucky enough to find it, B. and K. were overwhelmed by it, that's why they are so happy when they are together, because they found each other.

Thank u for the response. I Would love to know the response, that is yeat to be known.

Vierailija
115795/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Venäjän...

Onkohan Imatran Koskella meille kenties jotain tunnustettavaa. Imatralta ei ole montaa kilometriä rajalle. 😀

Vierailija
115796/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikookohan B siis oikeasti harrastaa painia. Se on niin outo laji minusta, epäesteettistä vääntöä. Toisaalta B painin seuraaminen voisi olla liiankin mielenkiintoista.

Sitä on painia ja sitten on B&K painia.

Vierailija
115797/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, olin tänään koko iltapäivän (Frank) flamingossa ja pääsin nyt vasta palstalle. Eli voisiko joku ystävällisesti tiivistää mitä on tapahtunut tänään. Kiitos <3

Mitään ei ole oikein tapahtunut muuta kuin trollausyrityksiä pitkin päivää.

Vierailija
115798/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä nyt frankkiin olet itsesi tunkenut 🤦🏼

Vierailija
115799/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Rukan keikalta liveä? Tulin vasta nyt tänne.

Vierailija
115800/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä Umazane mislit. Toivittavasti K jakaa tän ku sehän seuraa Madamea

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3203368577368739690?utm_source…

Ketju on lukittu.