Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115821/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa nyt kuinka onnellisen ja levollisen näköinen K on kun on B seurassa.

Tää on ihana kuva.

https://www.instagram.com/p/CxhtUt9NRVR/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

He seems to be in a state of bliss. In no photo of him that I saw did he have this expression of pure joy.

Vierailija
115822/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan Bojan Boika 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115823/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

On todennäköisempää että K ja Tommy suutelevat kuin K ja B. Siis ihan kunnolla ja suulle.

Olisin halunnut nähdä bts matskua suihku-tiktokin kuvauksista, mutta sitä ei koskaan tullut... 

Vierailija
115824/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

On todennäköisempää että K ja Tommy suutelevat kuin K ja B. Siis ihan kunnolla ja suulle.

Toinen tehdään vain kameroiden edessä, toinen jossain muualla.

Vierailija
115825/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, olin tänään koko iltapäivän (Frank) flamingossa ja pääsin nyt vasta palstalle. Eli voisiko joku ystävällisesti tiivistää mitä on tapahtunut tänään. Kiitos <3

Miten sä nyt frankkiin olet itsesi tunkenut 🤦🏼

Eihän mennyt puhki?

Luuletteko muuten, et saadaan vielä Frank-videoita Joksujen Suomen reissulta?

Ei onneksi. Eli on vielä käyttökelpoinen B ja K pumppaamiselle

Huh helpotus! Ja tiesit just miksi olin niin huolestunut 😅

Vierailija
115826/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

Ooh. Why would you say something so controversial yet so brave?

...oon vähän samaa mieltä. Tosin tunteista siinä ei kyllä olis K ja T välillä hippustakaan, se olis pelkkää lavalla pelleilyä.

Vierailija
115827/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

Siis Tommy... kukas se sit olikaan? Muistaako joku jotain Tommya?

Vierailija
115828/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
115829/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotain yhteisesiintymisiä pitää vielä tulla koska hei, nyt ollaan nähty se, että K pussaa Bojania, mutta toisinpäin uupuu vielä. Ja minäpäs

Luulen että its gonna happen.

Ei olla sellaista suudelmaa nähty, kuin mun saagaan tässä e-nautana kuuluu.

Mä oon kieltämättä aika yllättynyt et B ei ole K:a pussaillut, kun kuitenkin hänelle se casual suukottelu ihan luontevaa muutenkin, ja ihan suoraan suulle esim Jan ja Nace. Ja bändin ulkopuolisiakin pussailee hyvin joviaalisti. Mut ehkä on niin et kun oikeesti on sellasta tunnetta, siis muuta kuin kaveruutta ja veljeyttä, suukon merkitys on suurempi ja se on harkitumpaa missä ja milloin sen tekee. Kärtsäri pusutellut kuitenkin menemään jo keväällä sitä.

Mä uskon et Bojanilta tulee Kärtsälle synttärisuudelma, siis suudelma, ei pusu. Ja varmasti tulee nyt kun K:n lähipiiri raportoi toiveesta ...

Mä taas en ole lainkaan yllättynyt siitä, että B tai K ei kumpikaan ole kasuaalisti toista pussannut. Helppoahan se on jaeta pusuja bändikavereille tai muille ihan vain vitsillä, kun se ei merkitse mitään, tai on niin selvästi lavashow'ta, ettei se jää takaraivoon vaivaamaan. Oli se merkitys mikä tahansa, mun mielestä sekä B että K antaa enemmän painoarvoa heidän väliselleen pusulle, joten sitä ei ole sopivaa heittää vitsiksi lavalla. Se B:n kaulalle/leukaluulle painettu pusu K:lta meni mun mielestä hyvin tähän tasapainoon, koska sen voi vielä pukea lavashow'ksi, mutta ei rymistele minkään rajan yli, jolloin siitä täytyisi keskustella.

Verrattuna esim. tosiaan Janiin ja Naceen, jotka on suoraan suulle pussailleet ennenkin ja joiden välillä (oliko Tampereella) just oli tämä kummallinen näytös, jossa Nace nojautuu lähemmäs kuin suudellakseen, Jan lähtee vastaamaan, Nace vetäytyy pois, Jan heiluttelee kieltään. Ei tuollaista voi tehdä, ellei ole niin tarkat rajat selvillä, että toinen aivan varmasti ymmärtää ne ja lähtee leikkiin mukaan välittömästi loukkaantumatta tai hämmentymättä tilanteesta.

Mitä?! Onko Jan ja Nace pussailleet suulle oikeasti? Lavalla vai missä? Mä luulin että niiltä on nähty vain *melkeinpusuja*. Ja joo, näytöstä varmaankin ja sovittua, mutta epäilen että on siinä tunteitakin mukana, ainakin Janilla. Voin olla väärässäkin tietty.

Jan varmaan voisikin suudella Nacea, mutta Nace aina perääntyy. Se on kuitenkin jännä, koska se on usein juuri Nace, joka aloittaa tuon leikin. Joo joo, on sovittua näytöstä varmaan, mutta silti se kertoo jotakin tästä tilanteesta.

Vierailija
115830/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV-sarjoista puheenollen. Bojan ja Jere tarvitsevat ehdottomasti sen oman sarjan. Kyllä noiden kahden hölmön välinen kemia ja touhut ansaitsevat paikkansa tv:n historiassa. Vaikka heistä ei paria Salkkareihin saataisi, niin se matkaohjelma. Pliis kuule mun toive.🙏

Voisivat sen OnlyFansin sijaan ruveta keräämään joukkorahoitusta siihen matkailuohjelmaan, mä sijoittaisin ainakin siihen puhdasta rahaa. Mä niin haluaisin nähdä, kun ne kiertävät Eurooppaa ja maistelevat jotain paikallisia outoja herkkuja, ja B pärjää kaikkialla kielitaidollaan ja K pärjää kaikkialla kielitaidottomuudellaan. Ah, ne komedian mahdollisuudet.

Voisin kyllä osallistua rahoitukseen!

Vierailija
115831/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nää katseet kertoo paljon

https://www.instagram.com/p/CxbZ3TZtwU3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ja nöpsä tossa tokassa kuvassa 🤭

Anteeksi, painin horny jailiin.

Vierailija
115832/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

Joo. Se on se virolainen jonka kaa K teki mm. suihkuvideon jolla on jo 3.5 miljoonaa katselukertaa.

Vierailija
115833/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nää katseet kertoo paljon

https://www.instagram.com/p/CxbZ3TZtwU3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ja nöpsä tossa tokassa kuvassa 🤭

Anteeksi, painin horny jailiin.

PAINUN prkele!

Vierailija
115834/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

Exactly.

Vierailija
115835/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotain yhteisesiintymisiä pitää vielä tulla koska hei, nyt ollaan nähty se, että K pussaa Bojania, mutta toisinpäin uupuu vielä. Ja minäpäs

Luulen että its gonna happen.

Ei olla sellaista suudelmaa nähty, kuin mun saagaan tässä e-nautana kuuluu.

Mä oon kieltämättä aika yllättynyt et B ei ole K:a pussaillut, kun kuitenkin hänelle se casual suukottelu ihan luontevaa muutenkin, ja ihan suoraan suulle esim Jan ja Nace. Ja bändin ulkopuolisiakin pussailee hyvin joviaalisti. Mut ehkä on niin et kun oikeesti on sellasta tunnetta, siis muuta kuin kaveruutta ja veljeyttä, suukon merkitys on suurempi ja se on harkitumpaa missä ja milloin sen tekee. Kärtsäri pusutellut kuitenkin menemään jo keväällä sitä.

Mä uskon et Bojanilta tulee Kärtsälle synttärisuudelma, siis suudelma, ei pusu. Ja varmasti tulee nyt kun K:n lähipiiri raportoi toiveesta ...

Mä taas en ole lainkaan yllättynyt siitä, että B tai K ei kumpikaan ole kasuaalisti toista pussannut. Helppoahan se on jaeta pusuja bändikavereille tai muille ihan vain vitsillä, kun se ei merkitse mitään, tai on niin selvästi lavashow'ta, ettei se jää takaraivoon vaivaamaan. Oli se merkitys mikä tahansa, mun mielestä sekä B että K antaa enemmän painoarvoa heidän väliselleen pusulle, joten sitä ei ole sopivaa heittää vitsiksi lavalla. Se B:n kaulalle/leukaluulle painettu pusu K:lta meni mun mielestä hyvin tähän tasapainoon, koska sen voi vielä pukea lavashow'ksi, mutta ei rymistele minkään rajan yli, jolloin siitä täytyisi keskustella.

Verrattuna esim. tosiaan Janiin ja Naceen, jotka on suoraan suulle pussailleet ennenkin ja joiden välillä (oliko Tampereella) just oli tämä kummallinen näytös, jossa Nace nojautuu lähemmäs kuin suudellakseen, Jan lähtee vastaamaan, Nace vetäytyy pois, Jan heiluttelee kieltään. Ei tuollaista voi tehdä, ellei ole niin tarkat rajat selvillä, että toinen aivan varmasti ymmärtää ne ja lähtee leikkiin mukaan välittömästi loukkaantumatta tai hämmentymättä tilanteesta.

Mitä?! Onko Jan ja Nace pussailleet suulle oikeasti? Lavalla vai missä? Mä luulin että niiltä on nähty vain *melkeinpusuja*. Ja joo, näytöstä varmaankin ja sovittua, mutta epäilen että on siinä tunteitakin mukana, ainakin Janilla. Voin olla väärässäkin tietty.

Mä olen ton edellisen kommentin kirjoittaja, ja nyt kun menin pokkana väittämään että ovat pussaanneet siis _lavalla_ suulle, niin hitto, täytyisi löytää kyllä se mun lähdekin tähän. Olen melko varma, etten hallusinoinut tätä, mutta ehkä sitten se oli vain niitä läheltä-piti -tilanteita. Palaan tähän!

Vierailija
115836/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

Joo. Se on se virolainen jonka kaa K teki mm. suihkuvideon jolla on jo 3.5 miljoonaa katselukertaa.

Ja musavideon jolla liki miljoona latselua.

Vierailija
115837/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että T nähdään K:n kanssa lavalla useammallakin keikalla Euroopan kiertueella! :D

Vierailija
115838/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

Tommy is a Scorpio. Probably, if he feels like it, he will grab K. and kiss him. With B. I see more romance, long glances and a kiss that starts slowly and increases in intensity until it leaves them breathless and with their hearts beating fast.

Vierailija
115839/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että T on vain Tallinnassa

Vierailija
115840/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

Exactly.

Ei tarvitse T:tä väheksyä täällä. Hän on menestyneempi kuin K ja B yhteensä. Pitkä ura ja monta hienoa projektia taskussaan. Who is B? Olisi osuvampi kysymys

Ketju on lukittu.