Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin näyttää B:n jaloilta, ei vain kengät, ei ne Nacen kans tollain olis
No just tää. Mä en muutenkaan ole kavereiden kanssa tolleen kengän kärjet vastakkain. Vain silloin jos on jotain peliä käynnissä jonkun söpön poitsun kanssa.
Eikö teillä homoilla ole muuta elämää? Nämä keski-ikäiset naiset on oma lukunsa, mutta mitä te oletettavasti 15-25 vuotiaat homot saatte tästä ketjusta?
Sä tulet kahta miestä koskevaan ketjuun kyselemään tuollaisia. Taitaa kuule nämä asiat kiinnostaa sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä he l vetin välirikko? Oon ollut koko päivän ulkona, sienessä ja tulilla, nyt käsitellut 20 litraa suppiksia. Niin mitä täällä nyt tapahtuu?
Ei mitään mitä ei olisi tapahtunut aiemmin, noin 587 kertaa. Ei ole välirikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotain yhteisesiintymisiä pitää vielä tulla koska hei, nyt ollaan nähty se, että K pussaa Bojania, mutta toisinpäin uupuu vielä. Ja minäpäs
Luulen että its gonna happen.Ei olla sellaista suudelmaa nähty, kuin mun saagaan tässä e-nautana kuuluu.
Mä oon kieltämättä aika yllättynyt et B ei ole K:a pussaillut, kun kuitenkin hänelle se casual suukottelu ihan luontevaa muutenkin, ja ihan suoraan suulle esim Jan ja Nace. Ja bändin ulkopuolisiakin pussailee hyvin joviaalisti. Mut ehkä on niin et kun oikeesti on sellasta tunnetta, siis muuta kuin kaveruutta ja veljeyttä, suukon merkitys on suurempi ja se on harkitumpaa missä ja milloin sen tekee. Kärtsäri pusutellut kuitenkin menemään jo keväällä sitä.
Mä uskon et Bojanilta tulee Kärtsälle synttärisuudelma, siis suudelma, ei pusu. Ja varmasti tulee nyt kun K:n lähipiiri raportoi toiveesta ...
Juuri tämäkin saa minut vakuuttuneemmaksi että siellä niitä tunteita on. K: kin olisi ihan hyvin voinut pussata suulle niinkuin Jukkaa, mutta ei halua/uskalla kaikkien edessä.
Jep ja täysin shippilasit päässä olen ajatellut, että jos näistä tulisi joskus pari (en oikeasti usko), mutta varmasti rauhottaisivat kaiken somen sen myötä. Pelkät mahdolliset yhteiset työasiat tulisi julki. Etenkin B tuntuu olevan todella tarkka yksityisyydestä. K:lla se on alkanut vasta UMK suosion myötä.
Vierailija kirjoitti:
Mä aikoinaan elin hyvinkin mukana, kun BB:ssä Nikon ja Saulin välille kuviteltiin suurempiakin tunteita. Erona ehkä tähån B ja K keisisiin se että he ei kyllä ihan noin koskettelevaisia olleet plus että kuplan (heille BB ja näillä toisilla Euroviisut) jälkeen he ei tuolla lailla jatkaneet yhdessäoloa. Toki kavereita taitavat ehkä olla vieläkin.
Mä myös! Kyllähän Sauli ja Nikokin roikkuivat paljon toisissaan kiinni, olivat halakaulassa ja tanssivat lähekkäin. Youtube täyttyi heistä tehdyistä videoista, joissa aina taustalla soi rakkauslauluja. Vieläköhän niitä sieltä löytäis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ohiksena, ja myös aiheeseen liittyvänä, niin kuinka moni on elämänsä aikana tavannut sen "oikean" tai muuten vaan soulmate'n?
Minä. Ja K+B touhu on niin saman näköistä kuin meillä silloin 20 vuotta sitten. Se kai minut on tähän laivaan saanut.
Ja pitäisi varmaan mainita että tässä me pötkötetään sohvalla vierekkäin jalat toisiinsa kietoutuneina. Vieläkin pitää koskettaa toisiamme aivan koko ajan.
Ja resonoi kyllä myös ihan joka paikassa, edelleen, niinkuin yhdellä noista muista vastaajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään välirikkoa ei ole. Päinvastoin varmasti. On vaan tullut esille täällä siitä pyykkiroustaamista ja Bojanin ig tägäysestosta (ja lisäksi nää naimaennustukset mitkä samaan syssyyn tuli) kaikenlaista spekulaatiota. Sehän on täällä perusmenoa.
Eikö K tägännyt B:n siihen pyykkiuutis-stooriin? Oliko se esto jokin bugi?
Bn on jo eilisalkuillasta lähtien pystynyt tägäämään ihan normaalisti ja pitkin eilistä päivääkin toisinaan. Varmaan joku instan bugi vain, kun tili oli kauan epäaktivoituna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ohiksena, ja myös aiheeseen liittyvänä, niin kuinka moni on elämänsä aikana tavannut sen "oikean" tai muuten vaan soulmate'n?
Kaksi kertaa. Toinen 15-vuotiaana riparilla, ollaan edelleen 30 vuoden jälkeen sitä. Hänen kanssaan ei päädytty yhteen ikinä, mutta hän on minun sielunveljeni ja ystäväni.
Toinen on nykyinen mieheni. Ekaan avioliittoon päädyin väärän ihmisen kanssa. Harmi, mutta niin se meni. Nykyinen mieheni resonoi sydämessä, sielussa ja erittäin voimakkaasti myös alapäässä.
Nämä alapää jutut voisit pitää omana tietonasi.
Ohiksena kyselen että tietääkö joku miten Slovenia asettuu hintatasoltaan vs Kroatia tai Italia?
Tulen täältä takaa ketjusta, sorry vaan. Mutta olen nyt vasta tossa JO ja B Tampere keikassa. Toki olen nähnyt aikaisemmin, mutta ei ole ollut aikaa fiilistellä. Herranjumala toi B on kuuma tossa asussa, mun mielestä kuumin ever. Kuumempi kuin kostopitsi. Ja toi keikka, Herranjumala, oli kuumin ever x 100.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet tämän?
"@thisisFoxx: just noticed I probably captured the moment Käärijä and Bojan first met"
X: https://twitter.com/thisisFoxx/status/1659209972352425988
Kuvalinkki: https://pbs.twimg.com/media/Fwayq7UaMAEVQS9?format=jpg&name=large
Noin sata kertaa, yes :)
Mutta huomaavathan kaikki myös, että plakaatissa kuvan yllä lukee espanjaksi Are you? Eres tu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä he l vetin välirikko? Oon ollut koko päivän ulkona, sienessä ja tulilla, nyt käsitellut 20 litraa suppiksia. Niin mitä täällä nyt tapahtuu?
On ollu taas vaihteeksi alamäki päivä palstalla trollien ja ankeuttajien kanssa, mutta mitään ei varsinaisesti ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotain yhteisesiintymisiä pitää vielä tulla koska hei, nyt ollaan nähty se, että K pussaa Bojania, mutta toisinpäin uupuu vielä. Ja minäpäs
Luulen että its gonna happen.Ei olla sellaista suudelmaa nähty, kuin mun saagaan tässä e-nautana kuuluu.
Mä oon kieltämättä aika yllättynyt et B ei ole K:a pussaillut, kun kuitenkin hänelle se casual suukottelu ihan luontevaa muutenkin, ja ihan suoraan suulle esim Jan ja Nace. Ja bändin ulkopuolisiakin pussailee hyvin joviaalisti. Mut ehkä on niin et kun oikeesti on sellasta tunnetta, siis muuta kuin kaveruutta ja veljeyttä, suukon merkitys on suurempi ja se on harkitumpaa missä ja milloin sen tekee. Kärtsäri pusutellut kuitenkin menemään jo keväällä sitä.
Mä uskon et Bojanilta tulee Kärtsälle synttärisuudelma, siis suudelma, ei pusu. Ja varmasti tulee nyt kun K:n lähipiiri raportoi toiveesta ...
Mä taas en ole lainkaan yllättynyt siitä, että B tai K ei kumpikaan ole kasuaalisti toista pussannut. Helppoahan se on jaeta pusuja bändikavereille tai muille ihan vain vitsillä, kun se ei merkitse mitään, tai on niin selvästi lavashow'ta, ettei se jää takaraivoon vaivaamaan. Oli se merkitys mikä tahansa, mun mielestä sekä B että K antaa enemmän painoarvoa heidän väliselleen pusulle, joten sitä ei ole sopivaa heittää vitsiksi lavalla. Se B:n kaulalle/leukaluulle painettu pusu K:lta meni mun mielestä hyvin tähän tasapainoon, koska sen voi vielä pukea lavashow'ksi, mutta ei rymistele minkään rajan yli, jolloin siitä täytyisi keskustella.
Verrattuna esim. tosiaan Janiin ja Naceen, jotka on suoraan suulle pussailleet ennenkin ja joiden välillä (oliko Tampereella) just oli tämä kummallinen näytös, jossa Nace nojautuu lähemmäs kuin suudellakseen, Jan lähtee vastaamaan, Nace vetäytyy pois, Jan heiluttelee kieltään. Ei tuollaista voi tehdä, ellei ole niin tarkat rajat selvillä, että toinen aivan varmasti ymmärtää ne ja lähtee leikkiin mukaan välittömästi loukkaantumatta tai hämmentymättä tilanteesta.
Mistä toi Bn instatili ottaa ton sijainnin, Benäjä?
Nukkeleikki vaan jatkuu. Sellaiset fantasiat taas tulilla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi Bn instatili ottaa ton sijainnin, Benäjä?
Siis Venäjän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet tämän?
"@thisisFoxx: just noticed I probably captured the moment Käärijä and Bojan first met"
X: https://twitter.com/thisisFoxx/status/1659209972352425988
Kuvalinkki: https://pbs.twimg.com/media/Fwayq7UaMAEVQS9?format=jpg&name=large
Noin sata kertaa, yes :)
Mutta huomaavathan kaikki myös, että plakaatissa kuvan yllä lukee espanjaksi Are you? Eres tu.
😅, tää tarina on täynnä vinkkejä universumilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aikoinaan elin hyvinkin mukana, kun BB:ssä Nikon ja Saulin välille kuviteltiin suurempiakin tunteita. Erona ehkä tähån B ja K keisisiin se että he ei kyllä ihan noin koskettelevaisia olleet plus että kuplan (heille BB ja näillä toisilla Euroviisut) jälkeen he ei tuolla lailla jatkaneet yhdessäoloa. Toki kavereita taitavat ehkä olla vieläkin.
Mä myös! Kyllähän Sauli ja Nikokin roikkuivat paljon toisissaan kiinni, olivat halakaulassa ja tanssivat lähekkäin. Youtube täyttyi heistä tehdyistä videoista, joissa aina taustalla soi rakkauslauluja. Vieläköhän niitä sieltä löytäis?
Heistä oli jopa joku video missä nukkuivat BB:ssä lähes kietoutuneina yhteen koko yön. Sauli on homo ja Niko hetero, joten heidän välillään ei voinut mitään romanssia olla, mutta bromance oli kyllä BB:ssä vahva. Ja ovat olleet ystäviä senkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa. Toinen 15-vuotiaana riparilla, ollaan edelleen 30 vuoden jälkeen sitä. Hänen kanssaan ei päädytty yhteen ikinä, mutta hän on minun sielunveljeni ja ystäväni.
Toinen on nykyinen mieheni. Ekaan avioliittoon päädyin väärän ihmisen kanssa. Harmi, mutta niin se meni. Nykyinen mieheni resonoi sydämessä, sielussa ja erittäin voimakkaasti myös alapäässä.
Nämä alapää jutut voisit pitää omana tietonasi.
Ai? Tiesitkö että avioparit n*ssii keskenään? Ja toiset vielä nauttivat siitä ja toisistaan? Mikä tässä on sinulle outoa ja vierasta?
Vierailija kirjoitti:
Jos Kärtsä olisi pussannut Boitsua kaulan sijaan suulle Tampereella, niin Boitsu ei olisi muistanut enää minkään biisin sanoja sen jälkeen. :D
They would both stop singing and just stand there kissing.