Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115801/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä toi Bn instatili ottaa ton sijainnin, Benäjä?

Siis Venäjän...

Se on salaa täällä mun luona rajan tuntumassa Karjalassa. Älkää kertoko kenellekään, mut Joensuun keikan jälkeen niillä on salainen lemmenloma mun luona. Onneks meillä on tuo saunamökki, niin saavat olla ihan rauhassa.

Onkohan Imatran Koskella meille kenties jotain tunnustettavaa. Imatralta ei ole montaa kilometriä rajalle. 😀

Nyt se selvis miks koski kuohuilee tämän tästä 😂

Vierailija
115802/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusintana parhaimpia paloja eiliseltä... kuolin tälle kommentille

Vierailija kirjoitti:

K on niin rakastunut ja turhautunut saman aikaisesti et pakko roustata B:a. Kun ei voi julkisesti tai ehkä muutenkaan sanoa et vttu miten hyvältä sä tuoksut ja miten seksikäs sä oot, mä niin haluan sua. Haluan jättää mun tyttöystävän ja panna sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115803/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotain yhteisesiintymisiä pitää vielä tulla koska hei, nyt ollaan nähty se, että K pussaa Bojania, mutta toisinpäin uupuu vielä. Ja minäpäs

Luulen että its gonna happen.

Ei olla sellaista suudelmaa nähty, kuin mun saagaan tässä e-nautana kuuluu.

Mä oon kieltämättä aika yllättynyt et B ei ole K:a pussaillut, kun kuitenkin hänelle se casual suukottelu ihan luontevaa muutenkin, ja ihan suoraan suulle esim Jan ja Nace. Ja bändin ulkopuolisiakin pussailee hyvin joviaalisti. Mut ehkä on niin et kun oikeesti on sellasta tunnetta, siis muuta kuin kaveruutta ja veljeyttä, suukon merkitys on suurempi ja se on harkitumpaa missä ja milloin sen tekee. Kärtsäri pusutellut kuitenkin menemään jo keväällä sitä.

Mä uskon et Bojanilta tulee Kärtsälle synttärisuudelma, siis suudelma, ei pusu. Ja varmasti tulee nyt kun K:n lähipiiri raportoi toiveesta ...

Mä taas en ole lainkaan yllättynyt siitä, että B tai K ei kumpikaan ole kasuaalisti toista pussannut. Helppoahan se on jaeta pusuja bändikavereille tai muille ihan vain vitsillä, kun se ei merkitse mitään, tai on niin selvästi lavashow'ta, ettei se jää takaraivoon vaivaamaan. Oli se merkitys mikä tahansa, mun mielestä sekä B että K antaa enemmän painoarvoa heidän väliselleen pusulle, joten sitä ei ole sopivaa heittää vitsiksi lavalla. Se B:n kaulalle/leukaluulle painettu pusu K:lta meni mun mielestä hyvin tähän tasapainoon, koska sen voi vielä pukea lavashow'ksi, mutta ei rymistele minkään rajan yli, jolloin siitä täytyisi keskustella.

Verrattuna esim. tosiaan Janiin ja Naceen, jotka on suoraan suulle pussailleet ennenkin ja joiden välillä (oliko Tampereella) just oli tämä kummallinen näytös, jossa Nace nojautuu lähemmäs kuin suudellakseen, Jan lähtee vastaamaan, Nace vetäytyy pois, Jan heiluttelee kieltään. Ei tuollaista voi tehdä, ellei ole niin tarkat rajat selvillä, että toinen aivan varmasti ymmärtää ne ja lähtee leikkiin mukaan välittömästi loukkaantumatta tai hämmentymättä tilanteesta.

Onhan ne viisujen kaulapusut ikuistettu kameralle ja ne oli 100 kertaa hotimmat kuin Tampereen lavapusu. Mutta pikku tuiskeessa ja tunnekuohuissa toistensa kainalossa kävellessä oli varmaan vähän vaikea hillitä tunteita.

But are we sure they never kissed? Not in front of the cameras?

Vierailija
115804/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tää täällä jo?

Kyllä suomalaiset sitten osaa valittaa...

Vierailija
115805/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin tälle K:n tulevan albumin "kappalelistaukselle":

https://www.tumblr.com/tuituipupu/729905732249632768/k%C3%A4%C3%A4rij%C…

Vierailija
115806/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos tää täällä jo?

Siis tämä:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009887629.html

Vierailija
115807/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aikoinaan elin hyvinkin mukana, kun BB:ssä Nikon ja Saulin välille kuviteltiin suurempiakin tunteita. Erona ehkä tähån B ja K keisisiin se että he ei kyllä ihan noin koskettelevaisia olleet plus että kuplan (heille BB ja näillä toisilla Euroviisut) jälkeen he ei tuolla lailla jatkaneet yhdessäoloa. Toki kavereita taitavat ehkä olla vieläkin.

Mä myös! Kyllähän Sauli ja Nikokin roikkuivat paljon toisissaan kiinni, olivat halakaulassa ja tanssivat lähekkäin. Youtube täyttyi heistä tehdyistä videoista, joissa aina taustalla soi rakkauslauluja. Vieläköhän niitä sieltä löytäis?

Löytyhän niitä! Mä en muistanu, että pojat pussailiki ja nukku lusikassa.

hmm... eli ystävät (joista toinen on homo) voivat kosketella ja yms. ja olla vain ystäviä?

Vierailija
115808/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt kuinka onnellisen ja levollisen näköinen K on kun on B seurassa.

Tää on ihana kuva.

https://www.instagram.com/p/CxhtUt9NRVR/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
115809/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, olin tänään koko iltapäivän (Frank) flamingossa ja pääsin nyt vasta palstalle. Eli voisiko joku ystävällisesti tiivistää mitä on tapahtunut tänään. Kiitos <3

Mitään ei ole oikein tapahtunut muuta kuin trollausyrityksiä pitkin päivää.

SSOL ollut ylen levylautakunnassa (löytyy Areenasta)

JOSubs tekstittänyt Arsenal festin keikan you tubeen

Ylessä ollut artikkeli Käärijästä (taas)

20:30 uutisiin tulossa Käärijää

Vierailija
115810/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotain yhteisesiintymisiä pitää vielä tulla koska hei, nyt ollaan nähty se, että K pussaa Bojania, mutta toisinpäin uupuu vielä. Ja minäpäs

Mä oon kieltämättä aika yllättynyt et B ei ole K:a pussaillut, kun kuitenkin hänelle se casual suukottelu ihan luontevaa muutenkin, ja ihan suoraan suulle esim Jan ja Nace. Ja bändin ulkopuolisiakin pussailee hyvin joviaalisti. Mut ehkä on niin et kun oikeesti on sellasta tunnetta, siis muuta kuin kaveruutta ja veljeyttä, suukon merkitys on suurempi ja se on harkitumpaa missä ja milloin sen tekee. Kärtsäri pusutellut kuitenkin menemään jo keväällä sitä.

Mä uskon et Bojanilta tulee Kärtsälle synttärisuudelma, siis suudelma, ei pusu. Ja varmasti tulee nyt kun K:n lähipiiri raportoi toiveesta ...

Mä taas en ole lainkaan yllättynyt siitä, että B tai K ei kumpikaan ole kasuaalisti toista pussannut. Helppoahan se on jaeta pusuja bändikavereille tai muille ihan vain vitsillä, kun se ei merkitse mitään, tai on niin selvästi lavashow'ta, ettei se jää takaraivoon vaivaamaan. Oli se merkitys mikä tahansa, mun mielestä sekä B että K antaa enemmän painoarvoa heidän väliselleen pusulle, joten sitä ei ole sopivaa heittää vitsiksi lavalla. Se B:n kaulalle/leukaluulle painettu pusu K:lta meni mun mielestä hyvin tähän tasapainoon, koska sen voi vielä pukea lavashow'ksi, mutta ei rymistele minkään rajan yli, jolloin siitä täytyisi keskustella.

Verrattuna esim. tosiaan Janiin ja Naceen, jotka on suoraan suulle pussailleet ennenkin ja joiden välillä (oliko Tampereella) just oli tämä kummallinen näytös, jossa Nace nojautuu lähemmäs kuin suudellakseen, Jan lähtee vastaamaan, Nace vetäytyy pois, Jan heiluttelee kieltään. Ei tuollaista voi tehdä, ellei ole niin tarkat rajat selvillä, että toinen aivan varmasti ymmärtää ne ja lähtee leikkiin mukaan välittömästi loukkaantumatta tai hämmentymättä tilanteesta.

Onhan ne viisujen kaulapusut ikuistettu kameralle ja ne oli 100 kertaa hotimmat kuin Tampereen lavapusu. Mutta pikku tuiskeessa ja tunnekuohuissa toistensa kainalossa kävellessä oli varmaan vähän vaikea hillitä tunteita.

But are we sure they never kissed? Not in front of the cameras?

Indeed, we are not. But I don't think they could stop if they ever started. No matter who and how many cameras were around.

Vierailija
115811/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista pusuista sen verran, että kenenkään muiden kanssa ei tuollasia hymyilyä ole nähnyt, kuin B oli sen jälkeen. Tai sitten olen missannut jotain :D Ja vielä sen jälkeen B otti K hyvin läheisesti kaulailuun ja se näytti tosi luontevalta. 

Vierailija
115812/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos tää täällä jo?

Siis tämä:

Äh, setämiehen ulinaa vaan.

Vierailija
115813/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin tälle K:n tulevan albumin "kappalelistaukselle":

https://www.tumblr.com/tuituipupu/729905732249632768/k%C3%A4%C3%A4rij%C…

Iiiiik tää on hauska 🤭😂

Vierailija
115814/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusintana parhaimpia paloja eiliseltä... kuolin tälle kommentille

Vierailija kirjoitti:

K on niin rakastunut ja turhautunut saman aikaisesti et pakko roustata B:a. Kun ei voi julkisesti tai ehkä muutenkaan sanoa et vttu miten hyvältä sä tuoksut ja miten seksikäs sä oot, mä niin haluan sua. Haluan jättää mun tyttöystävän ja panna sua.

Öhöm. Täytyy myöntää, että itsekin kävin lukemassa tämän kyseisen kommentin monta kertaa. Mä kuulen mielessäni jopa sen äänensävyn, jolla K tämän sanoo B:lle.

Vierailija
115815/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, olin tänään koko iltapäivän (Frank) flamingossa ja pääsin nyt vasta palstalle. Eli voisiko joku ystävällisesti tiivistää mitä on tapahtunut tänään. Kiitos <3

Miten sä nyt frankkiin olet itsesi tunkenut 🤦🏼

Eihän mennyt puhki?

Luuletteko muuten, et saadaan vielä Frank-videoita Joksujen Suomen reissulta?

Vierailija
115816/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkeleikki vaan jatkuu. Sellaiset fantasiat taas tulilla.

Älä muuta sano. Olen menettänyt kolme työntekijää Kääriän ja Bojjaanin takia. 

T. Pomo

Vierailija
115817/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?! Onko Jan ja Nace pussailleet suulle oikeasti? Lavalla vai missä? Mä luulin että niiltä on nähty vain *melkeinpusuja*. Ja joo, näytöstä varmaankin ja sovittua, mutta epäilen että on siinä tunteitakin mukana, ainakin Janilla. Voin olla väärässäkin tietty.

Vierailija
115818/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos tää täällä jo?

Siis tämä:

Nyt aloitetaan se katkeroitumisvaihe, kun se ylös nostettu henkilö pitää repiä alas... hieno on muraali, ja se vetää turisteja niin kotimaasta kuin ulkomaistakin Vantaalle. 

Vierailija
115819/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuihin liittyen:

On todennäköisempää että K ja Tommy suutelevat kuin K ja B. Siis ihan kunnolla ja suulle.

Vierailija
115820/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä nyt frankkiin olet itsesi tunkenut 🤦🏼

Eihän mennyt puhki?

Luuletteko muuten, et saadaan vielä Frank-videoita Joksujen Suomen reissulta?

Ei onneksi. Eli on vielä käyttökelpoinen B ja K pumppaamiselle

Ketju on lukittu.