Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115741/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään kuvia K:sta ja Jessestä Seinäjoelta?

Vierailija
115742/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nähneet tämän?

"@thisisFoxx: just noticed I probably captured the moment Käärijä and Bojan first met"

X: https://twitter.com/thisisFoxx/status/1659209972352425988

Kuvalinkki: https://pbs.twimg.com/media/Fwayq7UaMAEVQS9?format=jpg&name=large

Jo tässä niin katsokaa nyt tuota Boitsun hymyä. Kyllä siellä on tapaamista odoteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115743/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ohiksena, ja myös aiheeseen liittyvänä, niin kuinka moni on elämänsä aikana tavannut sen "oikean" tai muuten vaan soulmate'n?

Tämäkin tulee ohiksena, mutta joskus on tuntunut siltä, että tästä ketjusta saattaisi löytyä soulmate tai useampikin.🤣 En tarkoita mitään parisuhdetta tms. Joskus vaan hämmästelen sitä, kun heitän täällä jotain typerää ja olen varma siitä, ettei kukaan tajua mun juttua, niin sitten yllättäen joku vastaakin mulle takaisin jotakin yhtä tyhmää.

Vierailija
115744/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä välirikko nyt on taas keksitty? Vai vitsi?

Vierailija
115745/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko missään kuvia K:sta ja Jessestä Seinäjoelta?

Ei oo varmaan tallentunut kuviin kun K juoksutti Jesseä läpi keikan 😂💚

Vierailija
115746/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi, ei huolta. Toivon ainakin, ettei kukaan tosissaan epäile.

Vierailija
115747/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ohiksena, ja myös aiheeseen liittyvänä, niin kuinka moni on elämänsä aikana tavannut sen "oikean" tai muuten vaan soulmate'n?

Unfortunately no, never. I believe it is that special relationship that everyone is looking for in life, some are lucky enough to find it, B. and K. were overwhelmed by it, that's why they are so happy when they are together, because they found each other.

Vierailija
115748/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaanko siihen syy täällä? 

Vierailija
115749/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla kummatkin K ja B olivat onnellisia ja nytten taas muka heillä olisi välirikko ja voihan juttelevat yksityiseksi kuten aiemmenkin.

Mä olin sitå koulukuntaa, joka kesäkuun B:n Suomenreissun jälkeen oli aika pessimistinen heidän väleistään kaikkien taphtumien jälkeen ja siksi olin pessimistinen myös NT kohtaan, joskus aiemmin siitå jo kirjoitinkin. Luulin siis että tuskin näkevät yms ja ajattelin jopa että K lähtee Israeliin ihan vain että ei tarvitse nähdä.

No, nyt mulla on ihan erilainen fiilis viime viikkojen perusteella, ehkä en nyt vieläkään usko että asiat menevät siihen suuntaan kuin toivotaan, mutta nyt olen aivan varmq että he näkevät ehkä piankin ja jos ei niin yhteyttä ainakin pidetään. Ja ehkä ensi vuonna tulee jopa jotain yhteisjuttua. Oli n tämänkin suhteen aeimmin tosi pessimistinen. Mutta ehkä se menee taas sitten päinvastoin🙈

Vierailija
115750/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessellä pitkä pinna ja suuri rakkaus Kärtsärin komenteluun.

Vierailija
115751/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessellä pitkä pinna ja suuri rakkaus Kärtsärin komenteluun.

No täytyy muistaa, että he tuntevat ihan yksityiselämässä ja ovat siellä tosi läheisiä. Minkä on huomannut siitäkin, kun Jesse on useamman kerran sanonut Kta Jereksi lavalla vahingossa. Ja saanut kyllä kuulla asiasta. 😅

Vierailija
115752/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koko viisukokonaisuus ei tule ikinä vetämään vertoja 2023 viisuille... Se oli jotain erityistä <3

Oonko ainoa, joka ajattelee, että osasyy oli se, että ne järjestettiin Britanniassa? 

Joo, henkilöt olisivat olleet samoja muuallakin, mutta itse ei-viisu-fanina kun katsoin sen vähän finaalilähetystä, mitä katsoin, niin se vaikutti kiinnostavammalta kuin vuosiin. Siis tykkäsin siitä meiningistä, kun sisään käveltiin S-expressin ja mitä siellä oli, tahtiin. 

Britit vain osaavat tällaiset asiat. Niin tarttuiko se kilpailijoihinkin se ihana brittifiilis, vai oliko kaikki vain kiinni tämän vuoden ehdokkaista?

Pitkäaikaisena viisufanina mun mielipide tän vuotisista:

Kova taso, Käärijä tietenkin 😍😍😍😍.

Brittien olisin luullut pystyvän järjestämään huipputason viisut, mutta oli siellä viilattavaakin. Eivät saaneet kaikkiin esityksiin kuvakulmia kuntoon ollenkaan edes finaalissa. Ja äänentoisto/miksaus oli tosi huonoa. Näistä oli viisupiireissä enemmänkin kränää eli ei pelkästään mun mielipide. Ja muutaman maan edustajakin taisi ihan avoimesti kritisoida.

Mutta juontajat oli aivan timanttisia. Sekä väliaikanumerot. Ja mitään isompaa kämmiä ei käynyt suorissa lähetyksissä.

Esim. Italian viisuthan ei mennyt järjestyksen puolesta ihan nappiin (se paljon hehkutettu lava ei toiminutkaan suunnitellulla tavalla jne).

Mulle henk koht viime vuosien parhaat viisut overall on ollut 2016 Ruotsissa ja 2019 Israelissa (pitkä miinus ainoastaan Madonnan live-esityksestä joka oli kammottavan kuuloista).

Vierailija
115753/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotain yhteisesiintymisiä pitää vielä tulla koska hei, nyt ollaan nähty se, että K pussaa Bojania, mutta toisinpäin uupuu vielä. Ja minäpäs

Luulen että its gonna happen.

Ei olla sellaista suudelmaa nähty, kuin mun saagaan tässä e-nautana kuuluu.

Mä oon kieltämättä aika yllättynyt et B ei ole K:a pussaillut, kun kuitenkin hänelle se casual suukottelu ihan luontevaa muutenkin, ja ihan suoraan suulle esim Jan ja Nace. Ja bändin ulkopuolisiakin pussailee hyvin joviaalisti. Mut ehkä on niin et kun oikeesti on sellasta tunnetta, siis muuta kuin kaveruutta ja veljeyttä, suukon merkitys on suurempi ja se on harkitumpaa missä ja milloin sen tekee. Kärtsäri pusutellut kuitenkin menemään jo keväällä sitä.

Mä uskon et Bojanilta tulee Kärtsälle synttärisuudelma, siis suudelma, ei pusu. Ja varmasti tulee nyt kun K:n lähipiiri raportoi toiveesta ...

Juuri tämäkin saa minut vakuuttuneemmaksi että siellä niitä tunteita on. K: kin olisi ihan hyvin voinut pussata suulle niinkuin Jukkaa, mutta ei halua/uskalla kaikkien edessä.

Vierailija
115754/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään välirikkoa ei ole. Päinvastoin varmasti. On vaan tullut esille täällä siitä pyykkiroustaamista ja Bojanin ig tägäysestosta (ja lisäksi nää naimaennustukset mitkä samaan syssyyn tuli) kaikenlaista spekulaatiota. Sehän on täällä perusmenoa.

Vierailija
115755/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kärtsä olisi pussannut Boitsua kaulan sijaan suulle Tampereella, niin Boitsu ei olisi muistanut enää minkään biisin sanoja sen jälkeen. :D

Vierailija
115756/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään välirikkoa ei ole. Päinvastoin varmasti. On vaan tullut esille täällä siitä pyykkiroustaamista ja Bojanin ig tägäysestosta (ja lisäksi nää naimaennustukset mitkä samaan syssyyn tuli) kaikenlaista spekulaatiota. Sehän on täällä perusmenoa.

Eikö K tägännyt B:n siihen pyykkiuutis-stooriin? Oliko se esto jokin bugi?

Vierailija
115757/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa. Toinen 15-vuotiaana riparilla, ollaan edelleen 30 vuoden jälkeen sitä. Hänen kanssaan ei päädytty yhteen ikinä, mutta hän on minun sielunveljeni ja ystäväni.

Toinen on nykyinen mieheni. Ekaan avioliittoon päädyin väärän ihmisen kanssa. Harmi, mutta niin se meni. Nykyinen mieheni resonoi sydämessä, sielussa ja erittäin voimakkaasti myös alapäässä.

Vierailija
115758/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin näyttää B:n jaloilta, ei vain kengät, ei ne Nacen kans tollain olis

No just tää. Mä en muutenkaan ole kavereiden kanssa tolleen kengän kärjet vastakkain. Vain silloin jos on jotain peliä käynnissä jonkun söpön poitsun kanssa.

Eikö teillä homoilla ole muuta elämää? Nämä keski-ikäiset naiset on oma lukunsa, mutta mitä te oletettavasti 15-25 vuotiaat homot saatte tästä ketjusta?

Vierailija
115759/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukkasin nyt sen aiemman viestin, mutta joku linkkasi aikaisemmin Levylautakunnan uusimman jakson, jossa SSOL oli: https://areena.yle.fi/podcastit/1-1653834

Jos haluat itse kuunnella jakson, älä lue seuraavia rivejä, SPOILERS:

Levyraati antoi pisteet 8, 5 ja 6 yht. 19, ei mitenkään erityisesti tykännyt. Kritiikkiä sai fade-out, se ettei laulaja ei liittynyt aloittamaansa huutokuoroon ja "taivuttiin popin alttarilla" kertosäkeessä eli toivottiin rokimpaa suuntaa, mutta trumpettisoolo sekä kitarasoolo saivat kannatusta ja inklusiivisista sanoista annettiin vähän tunnustusta. Joku vertasi Franz Ferdinandiin ja totesi, ettei tiedä, miksi valitsisi tämän kappaleen heidän tuotantonsa ylitse. (Auts.) Mutta tunnistivat kappaleen olevan live-esitystä varten tehty. Itseäni kirpaisi eniten, kun raati sai lopulta tietää bändin olevan slovenialainen ja nimenomaan Euroviisuista tuttu, niin saman tien kappaletta kutsuttiin "euroviisurokiksi"... Noh, mielipiteitä mahtuu maailmaan monia, mutta en nyt itse sanoisi tämän olevan kovin Euroviisu-valmis kappale verrattuna Carpe Diemiin.

Kamalaa, kun olin itse yksi SSOLin vastarannankiiskistä aluksi, mutta olen vain ruvennut yhä enemmän tykkäämään siitä kerta kerralta enemmän, niin tämä levylautakunnan mielipide oli vähän kylmä suihku ja paluu siihen, mitä itsekin pohdin aikaisemmin. :'D Old sins cast long shadows, tai jotain...

Eikös yksi arvellut bändiläisten olevan suomalaisia, koska lausuminen kuulosti siltä...(jee! 💙🤍💪) ja jos ei suomal, niin sitten eestiläisiä!

Vierailija
115760/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Kärtsä olisi pussannut Boitsua kaulan sijaan suulle Tampereella, niin Boitsu ei olisi muistanut enää minkään biisin sanoja sen jälkeen. :D

https://twitter.com/koppitules/status/1705321298346295762?t=-jcbNesKyqD…

Sopivasti sekaisin meni jo tostakin😅🤭🥺. Ihana toi sen hymy tossa lopussa

Ketju on lukittu.