Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tänään todella p**ka päivä ja itkukin on tullut pari kertaa. Vaikka nämä jutut täällä on ehkä joidenkin mielestä typeriä, niin mun täytyy kiittää niiden kirjoittajia. Ne auttoivat juuri tällä hetkellä ja tähän mielentilaan.
💕💕💕
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJvtSXtu/
Tää on kyllä söpöä, liitetty toi toinen video naimisiin menoon, ja molemmissa videoissa B näyttää suloiselta. Rakastan noita sen pieniä (tanssi)liikkeitä ja tota ilmettä tos ekassa, ja tokassa pätkässä toi ihana hämmentynyt B.
Ihana video!
K & B forever.
Rakkautta ensi silmäyksellä
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/joel-hallikainen-tama-on-totuus-val…
Jos joku suunnittelee matkaa Sloveniaan ens kesänä, niin mä oikeesti lähden reissuun mukaan. Tän reissun on jatkuttava.
Olisko kuullut tältä palstalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsästä juttu klo20.30 uutisissa Yleltä.
Oli myös Ylen radiossa sama haastis kuin edellinen. Kiva, kun K tehdään juttua.
Ja YLElle, ei millekään iltapa*koille.
Eiköhän ne iltapa*kat oli vähän tyrineet kun on ollut ikäviä juttuja. En oikein usko etteivätkö olisi haastatteluja yrittäneet saada mutten ole kyllä nähnyt. Lähinnä jotain somesta tehtyjä juttuja vaan ja ulinaa jostain. Nyt taisi olla ulinaa siitä muraalista
Ihan ohiksena, ja myös aiheeseen liittyvänä, niin kuinka moni on elämänsä aikana tavannut sen "oikean" tai muuten vaan soulmate'n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sen verran Nacea tässä ajan saatossa katsellut, että voin vannoa ettei kyseessä ole Nacen jalka.
Eikä Krisin tai Janin ja Bllä sattui olemaan vastaavat kengät.
Nyt mä en löydä enää koko kuvaa, et voisin analysoida onks ne vejat. 😆 Linkkiä anyone?
No miten mä voisin olla siellä, ku mä olen täällä.
T: Janin kenkä
Vierailija kirjoitti:
Jos joku suunnittelee matkaa Sloveniaan ens kesänä, niin mä oikeesti lähden reissuun mukaan. Tän reissun on jatkuttava.
K varmaan ainakin suunnittelee, ellei lähde jo ylihuomenna (huumori-muistutus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noista kahdesta ota kyllä erkkikään oikeasti selvää mitä niiden välillä on.
Kärde tuuttaa Boitsua stooreissaan, mutta on muuten kyllä toned down esim ei tykkäile fan arteista, ei jaa enää baby juttuja vaan paremminkin tuota roastausta. B taas hehkui Suomessa, mutta on kyllä nihkeä ainakin somessa näyttämään mitään.
Ehkä B kuitenkin kunnioittaa sitä että K on varattu, kun sen taas omin silmin näki ja ei lähde enää hullutteluun mukaan. K nyt tekee mitä haluaa.
Tai sitten on huomattu, että ei ole mitään something more ja halutaan olla normaalisti ystäviä kaikkien silmissä. Kunnes taas K vetäsee pyykit tulille ja taas mennään.
Noita on kyllä niin hankala tulkita.Kärde tykkää fanartista kyllä edelleen lähes päivittäin.
Ehkä joskus selviää, mitä noiden välillä on vai jatkuuko tämä tällaisena vuosia. Luulisi että jo aika pian K haluaa lapsia (onko tämäkin kielletty aihe), jolloin tämä asetelma muuttuu pakosti. Mietin kans, onko noiden suhde niin harvinaislaatuinen oikeasti vai onko siinä harvinaista vain se, että se on tullut niin monelle näkyväksi.
Ahdistava ajatus🙈😅, siis vain meidän kannalta toki, siis että jatkuis vuosia, heillä
Varmaankin kaikki hyvinkin ok. Mä en ole kyllä tähän 50 -ikävuoteen mennessä tuollaista suhdetta nähnyt, mutta toisaalta en ole ihminen, jolla olisi hirveän laajat sosiaaliset verkostot.
Mulla on paljon ystäviä ja kavereita. Parhaan ystävän kanssa olen iloinen, tehdään kaikkea hullua ja tiedetään toisistamme kaikki ja rakastan häntä paljon.
Mulla on myös puoliso, johon ensin ihastuin ja sitten rakastuin. Läheiset ihmiset ovat alusta asti sanoneet, että kumpikin hehkuu toistensa seurassa. Tunnen myös hänen kanssaan olevani paras versio itsestäni.
Että omassa tilanteessani vertaisin kaksikkoa kyllä tähän jälkimmäiseen.
Mutta se on vain minun mielipide.
Pieni maistiainen mun Bojere-piiperryskasasta 💚
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/729902281801269248/mussukat-ok-…
En kyllä tiedä yhtään, milloin saan tän koko sivun valmiiksi. Aloitin nimittäin sit kuitenkin tekee yhtä Kärde-piirustusta ja kostopitsitkin mun olis tarkoitus ikuistaa. Huomenna viimeistelen yhden toisen piirustuksen Bojtsusta ja voin jo nyt julistaa, että se on yks mun lempparitaiteiluja tältä syksyltä 😊
- Jossu
P.S. Laitan Suovenian kuningaskunnan lipun suunnittelun harkintaan, mutta en lupaa mitään 😁
Vierailija kirjoitti:
Heillä oli kuitenkin ihan perheet taustalla julkisesti vaikkei julkisuudessa kumppanit olleetkaan eivätkä olleet kovin fyysisiä tms. Ihan tavallinen ystävyyssuhde minun silmään
Vierailija kirjoitti:
Ihan ohiksena, ja myös aiheeseen liittyvänä, niin kuinka moni on elämänsä aikana tavannut sen "oikean" tai muuten vaan soulmate'n?
Minulla on ollut kaksi sielunkumppania. Kummankaan kanssa ei pystytty lopulta edes aloittamaan suhdetta, vaikka oli hyvin voimakkaita molemminpuolisia tunteita, koska ihmissuhteet ovat hyvin monimutkaisia ja usein kiinni paljon muustakin kuin siitä, tykkäävätkö kaksi ihmistä toisistaan vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä artikkeli ja Timo&Joel oli aikakautensa yksi parhaimmista ns. viide-duoista. Silti, se jokin puuttuu, mikä Kärtsällä ja Boitsulla on.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen tavannut sen oikean, mutta ei muiden sitoumusten takia toteutunut. Ihmisluonteesta riippuu mihin olet valmis heittäytymään. Soulmate ystävän olen kohdannut myös, toinen oli ulkomaalainen, mutta meillä toimi kaikki niin hyvin, jaettiin jopa hammasharjakin kerran.
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009702268.html
Samaan tyyliin oli kesällä juttu Hesarissa Vikistä ja Köpistä että heilläkin on poikkeuksellinen kemia, jonka ulkopuolisetkin huomasivat heti. Luulen, että K ja B on samanlainen tapaus eli sielunveljeyttä mielettömällä kemialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kaksi sielunkumppania. Kummankaan kanssa ei pystytty lopulta edes aloittamaan suhdetta, vaikka oli hyvin voimakkaita molemminpuolisia tunteita, koska ihmissuhteet ovat hyvin monimutkaisia ja usein kiinni paljon muustakin kuin siitä, tykkäävätkö kaksi ihmistä toisistaan vai ei.
Jees jees ookoo. Jep jep
Vierailija kirjoitti:
Pieni maistiainen mun Bojere-piiperryskasasta 💚
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/729902281801269248/mussukat-ok-…
En kyllä tiedä yhtään, milloin saan tän koko sivun valmiiksi. Aloitin nimittäin sit kuitenkin tekee yhtä Kärde-piirustusta ja kostopitsitkin mun olis tarkoitus ikuistaa. Huomenna viimeistelen yhden toisen piirustuksen Bojtsusta ja voin jo nyt julistaa, että se on yks mun lempparitaiteiluja tältä syksyltä 😊
- Jossu
P.S. Laitan Suovenian kuningaskunnan lipun suunnittelun harkintaan, mutta en lupaa mitään 😁
Kiitos Jossu.🌻💛🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä, että kummankin kanssa olin aivan häikäisevän onnellinen, vaikka ei päästy koskaan edes suuteluasteelle..
Vau! Tietääköhän bändi päässeensä mukaan? 😃