Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115381/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Käärijän salarakas.

T: Janin toinen kenkä

Vierailija
115382/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mun mielestä edelleen jännä miten yksikin ns massamielipiteistä ja "Hih Hih Jere-Bojan mussukat" haahhuli kommenteista eroavat kommentit nähdään heti joko "trolleina" tai jonkinlaisina vihakommentteina? Kyseessä on keskustelupalsta jonka tarkoituksena on... arvaatteko? Keskustella! Wow! Vähän realiteetteja pitää välillä tuoda tännekin ketjuun ettette ihan huku omiin kuvitelmiinne ihmisistä ja tilainteista joita ette tunne. Ja olen siis se sama joka ystäväni kautta Jeren tuntee ja tietää myös mikä tilanne ollut muijansa suhteen jo aikoja sitten. Anteeksi siitä jos se teitä triggeröi😅 Mukavaa viikonloppua kaikkille, pitäkäähän kuvitelmistanne kiinni jos se teidät iloisiksi saa!

Jos sanomasi on totta, niin sulta nyt on vielä törkeämpää tulla heittämään tätä tänne.

Kuin? Mä en näe Jereä minkäänlaisena yli-ihmisenä niin kuin suurin osa teistä palstalaisista tuntuu näkevän, koska tiedän miten asiat on. Mutta onhan se fanitus toki kivaa jos sellaisesta iloa saatte, jatkakaa!

Onhan se tavallaan jonkin sortin yli-ihminen. Kun miettii mitä se on saanut aikaiseksi ja heräämään ihmisissä. Hyvin erilaisissa, eri-ikäisissä ihmisissä. Ei tapahdu kovin usein tämmöstä hypetystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115383/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko varsinkaan jakamalla tän perseilijän "totuuksiin".

Vierailija
115384/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin Brutukseni!

T: Janin toinen jalka

Vierailija
115385/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Aitoa.

Vierailija
115386/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nace sanonut yhdessä lähiaikojen haastattelussa, että on sinkku, ainoastaan Kris seurustelee, tämä ei ole sitten ilmeisesti yleisessä tiedossa?

Muistatko tarkemmin mikä tää oli! Mä nimittäin myös mietin että olisin tän jostain lukenut mutta en saa yhtään mieleeni mistä. Ja sit ajattelin että sekotin siihen missä se kertoi jostain kännisekoilusta exän uuden kumppanin edessä, että olinko vaan kuvitellut sen perusteella että kyse oli tuoreesta tapauksesta. Hankalaa välillä pysyä perässä kun käännettyjä haastatteluja tulee ajallisesti epäjärjestyksessä eikä aina tajua katsoa milloin ne oikein on tehty.

LadySLO täällä muutama päivä sitten oli sitä mieltä että Nacen sinkkustatus on vain huhu. Jostain syystä tämä nyt kiinnostaa muakin joten linkkejä niihin haastatteluihin jos on, kiitos.

Vierailija
115387/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se brunetti, joka nosti yöllä Käärijän maskia. Varastin muuten sen maskin ja nyt haistelen sitä yksinäni.

Vierailija
115388/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nace sanonut yhdessä lähiaikojen haastattelussa, että on sinkku, ainoastaan Kris seurustelee, tämä ei ole sitten ilmeisesti yleisessä tiedossa?

Muistatko tarkemmin mikä tää oli! Mä nimittäin myös mietin että olisin tän jostain lukenut mutta en saa yhtään mieleeni mistä. Ja sit ajattelin että sekotin siihen missä se kertoi jostain kännisekoilusta exän uuden kumppanin edessä, että olinko vaan kuvitellut sen perusteella että kyse oli tuoreesta tapauksesta. Hankalaa välillä pysyä perässä kun käännettyjä haastatteluja tulee ajallisesti epäjärjestyksessä eikä aina tajua katsoa milloin ne oikein on tehty.

LadySLO täällä muutama päivä sitten oli sitä mieltä että Nacen sinkkustatus on vain huhu. Jostain syystä tämä nyt kiinnostaa muakin joten linkkejä niihin haastatteluihin jos on, kiitos.

Ei välitetä pikkuseikoista. Nace on kuitenkin tuleva suomen vävy ja nähtävästi niitä ottajia on sen verran paljon, että Nacen täytyy perustaa täällä haaremi.

Vierailija
115389/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katselee tätä vellovaa keskustelua suuntaan ja toiseen, niin en minäkään K:n asemessa toisi puolisoani millään tavalla julkisuuteen. Selvästi tässä fanikuntaa nyt hiertää vain ja ainoastaan se, että gf osallistuu merchin myymiseen ja videoiden tekemiseen, eli on osa K:n elämää ja töitä eri tavalla kuin muilla artisteilla, eikä hänen olemassaoloaan ole samalla tavalla mahdollista suodattaa pois. Siitä huolimatta hänellä on yhä yksityishenkilöstatus, ihan samalla tavalla kuin esimerkiksi olisi kenellä tahansa kesähessulla, joka vaikka tuonne otettaisiin merchiä myymään. Ei yksityisellä ihmisellä, vaikka kuinka lähellä K:ta olisikin, ole mitään velvollisuutta avata IG-tiliä ja raportoida suhdestatuksestaan vain fanien uteliaisuuden täyttääkseen. Saattaa tämä tilanne toki ärsyttää faneja, jotka haluaisivat vain "rehellisen" vastauksen asiaan, mutta K:lla ei ole siihen mitään velvollisuutta eikä liioin hänen puolisollaan.

K on tällä hetkellä vain niin erityisasemassa suomalaisessa viihdekentässä ja niin tiukassa valokeilassa, että hänestä selvästi halutaan tietää aivan kaikki, yksityisasioita myöten. Tuntuu jopa epäreilulta K:ta kohtaan, että häneen suhtaudutaan näin omistushaluisesti ja tällaisella intensiteetillä, mutta kai se kuuluu sitten joidenkin mielestä väistämättömiin julkisuuden kiroihin.

Mä luulen, että lähinnä ärsyttää tämä julkinen salaisuus. Että jos, joku mainitsee ohimennenkin tyttöystävän, niin heti muistutetaan, että eihän sitä ole oikeasti olemassa. Toivottavasti Sale on kutsunut senkin juhliinsa, niin loppuu tämäkin leikki.

Minua ärsyttää tämä peli, fanien pitäisi leikkiä mukana, että gf ei ole olemassa, vaikka on kaikkialla.

Vähän sama, mutta mietin että onko se edes ärsyyntymistä vai mikä se tunne oikein on. Vertaan nyt vaikka siihen äskeiseen videoon missä kris pohdiskeli ettei ole ollut 5 vuoteen treffeillä. Siitähän fandom ihmetteli lähinnä että eikö se ole vienyt tyttistään mihinkään vai eikö vaan laske mielessään parisuhdejuttuja treffeiksi. Tähän liittyi hyväntahtoista naureskelua ja krisin pohdintailmeen ihastelua. Kukaan ei kilju että ei saa mainita että sillä on tyttöystävä eikä toisaalta kenenkään tartte tylyttää muita faneja muistuttamalla että sellainen on olemassa. Nyt leikitään jotain leikkiä että käärijä on mr loney mutta jerellä on parisuhde. Silloin jo ennen viisuja käärijästä piti tulla joku mysteerihahmo mutta eihän se nyt tietenkään sellaisena ole pysynyt kun herra itse on haastatteluissa ja varmaan välillä lavallakin ihan vaan Jere Vantaalta.

I think he was just being a bit akward and considered date as something you go on to get to know someone more.

It's been often commented here on how invasive questions of Slo media is. I remember at least two Slo interviews during ESC period where JO were asked directly who is single, and it was Kris and Nace who said they arent. Then after ESC, there was this game in some interview with questions like "Did you hope to sleep with someone from ESC?" and they were holding up yes/no signs. They both held up "no " right away, and the host joked about it, something like, right, you two *have to* say "no" ...

So long story short,I dont think Kris was trying to seem "single" in that interview....

Oh and I know what you are wondering :)

B didnt hold up either sign. :)

Vierailija
115390/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tv-ohjelmaa K olisi ollut kuvaamassa enne yle-haastista?

Vierailija
115391/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterissä ruodittiin pari päivää sitten videota jossa oli kuulemma nacen tyttöystävä. En nähnyt sitä videota siellä kylläkään, eli se oli varmaan jollain muulla alustalla. Varmaan tiktokissa.

Vierailija
115392/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ja missä YLEn haastis? Kiitos.

Vierailija
115393/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen Jere on muijan kanssa mukavuussyistä koska keskittyy nyt uraansa (ja koska ei osaa sanoa ei). Hän taas roikkuu takiaisena mukana koska on epävarma eikä hänellä ole elämässään muuta sisältöä, ei omia unelmia, töitä jne. Jeren kanssa rahan ja maineen takia, vaikka sinäänsä Jere nyt ei edes mikään rikas olekaan, silti paremmin elää kuin jos kävisi silloin tälloin niissä lastenvahdin duuneissa. Jere ei tuo häntä esiin koska ei näe pitkällä tähtäimellä. Ja tarvitseeko edes mainita sitä 'toista' seikkaa (EI Bojan)? Huoh.

El Bojan eli The Bojan 🕺

Vierailija
115394/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twitterissä ruodittiin pari päivää sitten videota jossa oli kuulemma nacen tyttöystävä. En nähnyt sitä videota siellä kylläkään, eli se oli varmaan jollain muulla alustalla. Varmaan tiktokissa.

Tässä puhuttiin asiasta:

https://www.tumblr.com/follivora/729883410283282432/nace-does-have-a-gf…

Vierailija
115395/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ja missä YLEn haastis? Kiitos.

https://yle.fi/a/74-20052422?utm_source=social-media-share&utm_medium=so...

Vierailija
115396/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossahan lukee, että se voisi olla Nacen sisko?

Vierailija
115397/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä spekuloitiin sitä, että katsoiko K ESC-vetonsa Jokereiden ollessa Suomessa heidän kanssaan, (tai ainakin yhden heistä), kun mainitsi katsoneensa sen ekaa kertaa taannoin? :) Itselle tuli mieleen, että miksi se nyt juuri sen katsoi ekaa kertaa ikinä? Tuntui lohdulliselta katsoa se Bojanin kainalosta käsin? 🥰

(Viimeisen heiton ollen vitsi)

Vierailija
115398/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brader!!!

t. Janin kenkä, se astuva

Vierailija
115399/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossahan lukee, että se voisi olla Nacen sisko?

Jep, ei noilla twitter-tyypeillä ole mitään hajua mistään.. ihan turhaa yksityisyyden loukkaamista taas

Vierailija
115400/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne vaatii nyt tätä, osa 1:

https://youtube.com/shorts/ehWuTddQVgI?si=TtYLWUV_2evK_Z-t

Ja sitten tilanne vaatii myös tätä. Koko video on ihana, mutta jos haluat mennä suoraan asiaan niin noin 4:30 alkaen Ljubav :

Mistä K yhtäkkiä sai päähänsä 3.20 kohdassa sanoa big d ick? Se kyllä sanoo just tasan mitä sylki suuhun tuo and we love it! 😅

Not Jan confirming the accuracy:

B *reading*: Käärijä and Bojan, best boyfriends.

Jan *in deep voice*: Yes.

🥰😍🥰😍

And Jure in 5:18 smiling and saying to B and K that you should shower together 🤣 without a doubt there probably were several times those two could have used a cold shower (at least in the other boys opinion)

Ketju on lukittu.