Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115361/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mun mielestä edelleen jännä miten yksikin ns massamielipiteistä ja "Hih Hih Jere-Bojan mussukat" haahhuli kommenteista eroavat kommentit nähdään heti joko "trolleina" tai jonkinlaisina vihakommentteina? Kyseessä on keskustelupalsta jonka tarkoituksena on... arvaatteko? Keskustella! Wow! Vähän realiteetteja pitää välillä tuoda tännekin ketjuun ettette ihan huku omiin kuvitelmiinne ihmisistä ja tilainteista joita ette tunne. Ja olen siis se sama joka ystäväni kautta Jeren tuntee ja tietää myös mikä tilanne ollut muijansa suhteen jo aikoja sitten. Anteeksi siitä jos se teitä triggeröi😅 Mukavaa viikonloppua kaikkille, pitäkäähän kuvitelmistanne kiinni jos se teidät iloisiksi saa!

Jos sanomasi on totta, niin sulta nyt on vielä törkeämpää tulla heittämään tätä tänne.

Kuin? Mä en näe Jereä minkäänlaisena yli-ihmisenä niin kuin suurin osa teistä palstalaisista tuntuu näkevän, koska tiedän miten asiat on. Mutta onhan se fanitus toki kivaa jos sellaisesta iloa saatte, jatkakaa!

En kyllä pystyis katsomaan itseäni peiliin jos hengaisin anonyymipalstalla kertomassa "totuuksia" tuntemistani julkkiksista. Todella ala-arvoista käytöstä.

Vierailija
115362/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä, joka väität tuntevasi Jn. En todellakaan näe häntä yli-ihmisenä. Näen hänet vain ihmisenä, kuten me muutkin ollaan ja ehkä se onkin se, mikä koukuttaa. Joku inhimillisyys.

Hieno homma jos näin! Ei vaan vaikuta siltä suurimman osan palstalaisten kohdalla koska eroavaa kommenttia ei saa tänne laittaa. Ei kun hups saa sittenkin koska vapaa keskustelupalsta heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115363/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista koskaan nähneeni täällä yhtään kommenttia, joista olisi tunne, että Kärtsää/Jereä pidetään yli-ihmisenä. Bojania joskus, mutta ei häntä.

Ja sekin on ihan vitsi, että B olisi joku yli-ihminen. Ennen kuin joku vetää herneet nenään siitäkin asiasta.

Vierailija
115364/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nace sanonut yhdessä lähiaikojen haastattelussa, että on sinkku, ainoastaan Kris seurustelee, tämä ei ole sitten ilmeisesti yleisessä tiedossa?

Muistatko tarkemmin mikä tää oli! Mä nimittäin myös mietin että olisin tän jostain lukenut mutta en saa yhtään mieleeni mistä. Ja sit ajattelin että sekotin siihen missä se kertoi jostain kännisekoilusta exän uuden kumppanin edessä, että olinko vaan kuvitellut sen perusteella että kyse oli tuoreesta tapauksesta. Hankalaa välillä pysyä perässä kun käännettyjä haastatteluja tulee ajallisesti epäjärjestyksessä eikä aina tajua katsoa milloin ne oikein on tehty.

Vierailija
115365/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mun mielestä edelleen jännä miten yksikin ns massamielipiteistä ja "Hih Hih Jere-Bojan mussukat" haahhuli kommenteista eroavat kommentit nähdään heti joko "trolleina" tai jonkinlaisina vihakommentteina? Kyseessä on keskustelupalsta jonka tarkoituksena on... arvaatteko? Keskustella! Wow! Vähän realiteetteja pitää välillä tuoda tännekin ketjuun ettette ihan huku omiin kuvitelmiinne ihmisistä ja tilainteista joita ette tunne. Ja olen siis se sama joka ystäväni kautta Jeren tuntee ja tietää myös mikä tilanne ollut muijansa suhteen jo aikoja sitten. Anteeksi siitä jos se teitä triggeröi😅 Mukavaa viikonloppua kaikkille, pitäkäähän kuvitelmistanne kiinni jos se teidät iloisiksi saa!

Jos sanomasi on totta, niin sulta nyt on vielä törkeämpää tulla heittämään tätä tänne.

Kuin? Mä en näe Jereä minkäänlaisena yli-ihmisenä niin kuin suurin osa teistä palstalaisista tuntuu näkevän, koska tiedän miten asiat on. Mutta onhan se fanitus toki kivaa jos sellaisesta iloa saatte, jatkakaa!

En kyllä pystyis katsomaan itseäni peiliin jos hengaisin anonyymipalstalla kertomassa "totuuksia" tuntemistani julkkiksista. Todella ala-arvoista käytöstä.

Voi voi pilasinko nyt sun päivän😂 Anteeksi siitä!

Vierailija
115366/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ilmiannatte tuon Jeren tuttavana esiintyvän ihmiset kommentit. Ei ole asiallista tulla tänne kertomaan Jeren asioista tai parisuhteen tilanteesta jne. Todella törkeä toimintatapa.

En ole edelleenkään Jeren tuttava, vaan ystäväni kautta josta täällä on aiemmin mainittu. Jere ei kiinnosta pätkääkään.

Hitto, mua kiinnostaa ja sun kommenttien ansiosta vaan lisää.

Voitko perustaa oman ketjun tän sun ystävän asioiden levittelyyn?

Vierailija
115367/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ilmiannatte tuon Jeren tuttavana esiintyvän ihmiset kommentit. Ei ole asiallista tulla tänne kertomaan Jeren asioista tai parisuhteen tilanteesta jne. Todella törkeä toimintatapa.

En ole edelleenkään Jeren tuttava, vaan ystäväni kautta josta täällä on aiemmin mainittu. Jere ei kiinnosta pätkääkään.

Sen verran kuitenkin kiinnostaa et käyt täällä mustamaalaamassa häntä.

Vierailija
115368/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista koskaan nähneeni täällä yhtään kommenttia, joista olisi tunne, että Kärtsää/Jereä pidetään yli-ihmisenä. Bojania joskus, mutta ei häntä.

Ja sekin on ihan vitsi, että B olisi joku yli-ihminen. Ennen kuin joku vetää herneet nenään siitäkin asiasta.

Hyvä tarkennus, ennen kun joku Bojanin tuttu tulee tänne kertomaan, kuinka B on myös vain ihminen.

Vierailija
115369/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi pilasinko nyt sun päivän😂 Anteeksi siitä!

Voi honey, sorry, et, korkeintaan sait mut tuntemaan moraalista ylemmyyttä.

Vierailija
115370/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww, Käärijä haluaisi rakentaa pienen mökin jonnekin järvenrantaan ja mennä sinne rauhoittumaan rundien jälkeen.

Se on hyvä ajatus.

(Älkääkä pliis nyt kommentoiko heti tähän perään "Joo K:n pitää pyytää Bojan sinne rentouttamaan öhhöhö öhhöhö)

Burn out ei oo vitsin aihe.

Vierailija
115371/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa, ennemmin käyn täällä välillä katsomassa että mikä homma vieläkö elätte pilvilinnoissa haha

Vierailija
115372/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tarkennus, ennen kun joku Bojanin tuttu tulee tänne kertomaan, kuinka B on myös vain ihminen.

Joo, kohta täällä on joku epämääräinen "slovenialainen ala-asteen tuttu" kertomassa kaikille, että B oli sitten tosi ärsyttävä lapsena, huijasi peilileikissä ja lunttasi kokeissakin, ihan kamala tyyppi, kuinka te voitte fanittaa sitä.

Vierailija
115373/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ton Ravenin Tiktokin ja onhan se ihana, siinä on Jere itse, omana sydämellisenä ja suloisena itsestään. 💚

Vierailija
115374/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieräailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa, ennemmin käyn täällä välillä katsomassa että mikä homma vieläkö elätte pilvilinnoissa haha

Älä suotta. Me elämme ikuisesti pilvilinnoissa. Hyvästi.

Vierailija
115375/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin meistä on tullut yllättäen mahdollisuus jutella Jeren kanssa hetki kahdestaan kaikessa rauhassa. Ja se kuva, mikä hänestä on välittynyt on sitten kerrottu täällä. Kyllä sellaisen voi täällä sanoa, etenkin kun se on itse koettu. Ja Jerestä saatu käsitys on ollut positiivinen.

Vierailija
115376/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitasko vaikka hössöttää siitä, minkä tv sarjan kuvauksissa J on ollut?

Vierailija
115377/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä loppuisi Bojanin fanitus jos olisi lapsena huijannut peilileikissä! Ei nyt mitä tahansa sentään voi hyväksyä. :)

Vierailija
115378/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Krisiä.

Vierailija
115379/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä viimeisenä lisätäkseni, jos mitään niin käy lähinnä tyttöystävää sääliksi, etenkin jos ei edelleenkään asiasta mitään tiedä, tai vielä pahempi jos tietää mutta on jäänyt suhteeseen silti (koska ei edelleenkään ole sitä halua tehdä omaa juttua niin katsoo mitä tahansa läpi sormien). Moikka!

Vierailija
115380/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan Krisiä.

Pliiiiiissss Häärijä. Tee jo asialle jotakin.

Ketju on lukittu.