Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CxzqajGoG7c/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Varmaan ois niin mielellään ängennyt mukaan se yks. Kenen nimeä jne.
Jos se on tuossa Jessen takana?
No sehän toki ottaa ton kuvan. Jonkunhan sekin on tehtävä.
Kuvan ottaa kyllä Eve.
Ei hitsi mulla on tuo sama bolerokuva mun puhelimen kuoressa kuin Evellä. Teetätin siitä keväällä tarroja ja kylvin pitkin kaupunkia 😅 (en asu Suomessa)
Princen reaktio K pusuun. Hulvaton :D. Kohdasta 7:21
Mä olen aika paljon katsellut ohjelmia, joissa on joko pää- tai sivuparina kaksi miestä. Skam sarjaa tuli jossakin vaiheessa katsottua tosi paljon, Isak ja Even oli tietty mun suosikkeja. Voitte varmaan tästä päätellä mun ikääni. Se mitä haluan teille sanoa, niin missään sarjassa ei yhdelläkään parilla ole samanlaista vetovoimaa keskenään kuin Käärijällä ja Bojanilla on. Antakaa ankeuttajat toisten haaveilla. Oli heillä tyttöystäviä tai ei niin hemskutin hyviä esikuvia he silti ovat.
B postasi stooriinsa sen B loves sweidish girls paidan ja ohitti K:n stoorin
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun viimeistään näyttää pahasti siltä, että "Kärtsä" on menneen talven lumia, niin voitaisiin siskot alkaa speguloimaan tulevalla umk kaudella. Ite haluisin nähdä jonkun energisen hevi bändin voittavan ala lordi.
Pakko arvostaa sinnikkyyttäsi! Love! <3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Bojan ei todennäköisesti tiedä edes, mitä siinä Kn stoorissa lukee 😂
Vierailija kirjoitti:
Joo se on selkeä välirikko again.
Kaikki jokerit postasi ton swedish girls, se oli Markilla ensin
Onhan se Ruotsikin jotenkin huomioitava, kun jäi vähän sivuun muuten
Vierailija kirjoitti:
Joo, annetaan nyt Jokereille sen verran anteeksi, että repostaavat Markin ottamia kuvia t-paidasta, joka oli Ruotsin ainoa erikoisuus. Ja se t-paita on sitä paitsi aivan varmasti jäänyt keikkapaikan roskiin, niin ei ole pelkoa että sitä tulevilla kiertueilla nähtäisiin.
Skamia täällä mainosti katsovansa joku 5-kymppinenkin, tiedostaen et kyse on sarjassa lukioikäisistä. Mutta minäkin katselen paljon vastaavia, missä miespareja, ja Skamin katsoin myös, mut pojat on tosiaan melko nuoria. Itse olen siis myös vanhempi ja näitä palstan homomieheksi haluavia heteronaisia. Sarjat on kuitenkin sarjoja ja K&B ihan todellisuutta, ei varmaan oikein voi verrata.
Näiden kahden välinen kemia on huikea, ja selvästi suhde sisältää paljon lämpimiä tunteita ja rakkautta. Koko kuviohan perustuu klassiseen "rakkautta ensi silmäyksellä"-teoriaan. Hullu huuma, ihastuminen toiseen ihmiseen kertaheitolla (ihastumisella tosiaan on monta erilaista tasoa ja vivahdetta, eikä näitä tarvitset lokeroida tms, vain asianosaiset itse tietävät tarkemmin), äärimmäisen nopea tutustuminen, "kuin olisi tunnettu aina". Jotkut onnekkaimmat ihmiset saavat kokea tällaisen kerran elämässään. Harva useammin, suurin osa ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsikin saa enemmän huomiota kuin minä.
T. Jure
Hyppelehtivä pitkäsäärinen haltia listalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, annetaan nyt Jokereille sen verran anteeksi, että repostaavat Markin ottamia kuvia t-paidasta, joka oli Ruotsin ainoa erikoisuus. Ja se t-paita on sitä paitsi aivan varmasti jäänyt keikkapaikan roskiin, niin ei ole pelkoa että sitä tulevilla kiertueilla nähtäisiin.
Ei se kovin paljon vähemmälle huomiolle jäänyt, jos B yhdistetty johonkin ruotsalaispimuun. Tai ehkä se olikin ruotsalaispoju.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Voidaan antaa hyvitykseksi yksi Jokereista Ruotsiin. Tai nääähh, ei annetakaan. Ne on suomen vävyjä ne pojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää Hris-juttu on niin väärin, mut ei voi mitään: tirskun näille viesteille kuin ihastuneet B&K dinner dateilla konsanaan.
T. Kris aamuviideltä -hajoilija (joka myös vähän rakastui Krisiin nähtyään tämän läheltä)Miten niin väärin?
T: Häärijä
No siis voihan se olla oikeinkin, jos teistä siltä tuntuu... Love is love... Ootte söpön eriparinen parivaljakko ja teillä tais synkata Suomessa hyvin, mut itse en aisti väliltänne sentyyppistä kemiaa ja vetovoimaa kuin ketjun päätähtien. Hyvää viihdettä Hris on, siitä ei epäilystäkään. Tirsk!
T. KAH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää Hris-juttu on niin väärin, mut ei voi mitään: tirskun näille viesteille kuin ihastuneet B&K dinner dateilla konsanaan.
T. Kris aamuviideltä -hajoilija (joka myös vähän rakastui Krisiin nähtyään tämän läheltä)Miten niin väärin?
T: HäärijäNo siis voihan se olla oikeinkin, jos teistä siltä tuntuu... Love is love... Ootte söpön eriparinen parivaljakko ja teillä tais synkata Suomessa hyvin, mut itse en aisti väliltänne sentyyppistä kemiaa ja vetovoimaa kuin ketjun päätähtien. Hyvää viihdettä Hris on, siitä ei epäilystäkään. Tirsk!
T. KAH
😭😭😭😭
T: Häärijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kovin paljon vähemmälle huomiolle jäänyt, jos B yhdistetty johonkin ruotsalaispimuun. Tai ehkä se olikin ruotsalaispoju.
Tää ruotsalaispimujuttu on yhtä luotettava kuin "B vei bäkkärille Onaa laulaneen eturivin tytön"-juoru konsanaan, eli loukkaavan väärin. Nyt skarpatkaa vähäsen jopa näiden rölleimpien juorujen kanssa.
Jos viittaat häneen joka kertoi ystävänsä kokemasta kiusaamisesta olen hän enkä ole mikään saturaportoija, enkä liity noihin muihin juttuihin.
Voitko itse oikeasti rauhoittua ja antaa muille tilaa?