Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Lukekaahan välillä laatujournalismia aiheesta (Käärijä)
https://yle.fi/a/74-20052422?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Voi kun käy Jereä sääliksi. Olin niin toivonut että kesän loputtua se rankin vaihe ois ohi ja nyt se sais jotenkin rauhottua ja vaan nauttia musiikinteosta ja keikkailla sen verran kuin jaksaa. Toivottavasti keväällä viimeistään, olisi niin surullista jos se lopettaa musiikinteon tän kaiken takia.
"Huolestuneet ihmiset kysyvät Käärijältä jatkuvasti, kuinka hän jaksaa. Hän ei tiedä sitä oikein itsekään.
– Tällä hetkellä tuntuu, että tarvitsisin lisää lomaa. Olen rehellinen ja en kiellä sitä. Keikat jatkuvat ja vähän snadisti pelottaa. Keikkailu ei ole ikinä pelottanut, mutta ehkä nyt se, että miten jaksan sen kaiken."
Siis mun mielestä edelleen jännä miten yksikin ns massamielipiteistä ja "Hih Hih Jere-Bojan mussukat" haahhuli kommenteista eroavat kommentit nähdään heti joko "trolleina" tai jonkinlaisina vihakommentteina? Kyseessä on keskustelupalsta jonka tarkoituksena on... arvaatteko? Keskustella! Wow! Vähän realiteetteja pitää välillä tuoda tännekin ketjuun ettette ihan huku omiin kuvitelmiinne ihmisistä ja tilainteista joita ette tunne. Ja olen siis se sama joka ystäväni kautta Jeren tuntee ja tietää myös mikä tilanne ollut muijansa suhteen jo aikoja sitten. Anteeksi siitä jos se teitä triggeröi😅 Mukavaa viikonloppua kaikkille, pitäkäähän kuvitelmistanne kiinni jos se teidät iloisiksi saa!
Vierailija kirjoitti:
Siis mun mielestä edelleen jännä miten yksikin ns massamielipiteistä ja "Hih Hih Jere-Bojan mussukat" haahhuli kommenteista eroavat kommentit nähdään heti joko "trolleina" tai jonkinlaisina vihakommentteina? Kyseessä on keskustelupalsta jonka tarkoituksena on... arvaatteko? Keskustella! Wow! Vähän realiteetteja pitää välillä tuoda tännekin ketjuun ettette ihan huku omiin kuvitelmiinne ihmisistä ja tilainteista joita ette tunne. Ja olen siis se sama joka ystäväni kautta Jeren tuntee ja tietää myös mikä tilanne ollut muijansa suhteen jo aikoja sitten. Anteeksi siitä jos se teitä triggeröi😅 Mukavaa viikonloppua kaikkille, pitäkäähän kuvitelmistanne kiinni jos se teidät iloisiksi saa!
Jos sanomasi on totta, niin sulta nyt on vielä törkeämpää tulla heittämään tätä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä helvetistä nää aivovammaiset on keksibeet tämän homostoorin josta ne ei pääse ulos.
Siks kun Bojan on niiden mielestå niin seksikäs, etteivät voi käsitellä asiaa mielessään, mutta tiedostavat sen, etteivät voi kuitenkaan itse Bojania saada.
Siksi on luotu välikappaleeksi tällainen homonukke Käärijä, joka suorittaa ulkokehällä olevien fantasioitsijoiden puolesta toimia, jotka he itse haluaisivat kohdistaa Bojaniin.
Siksi tämä on tällainen päättymättömän tuntuinen ikivihreä.
Mä en syty pelkästä Bojanista tai Käärijästä, mutta kun he ovat yhdessä.🥵🥵🥵🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katselee tätä vellovaa keskustelua suuntaan ja toiseen, niin en minäkään K:n asemessa toisi puolisoani millään tavalla julkisuuteen. Selvästi tässä fanikuntaa nyt hiertää vain ja ainoastaan se, että gf osallistuu merchin myymiseen ja videoiden tekemiseen, eli on osa K:n elämää ja töitä eri tavalla kuin muilla artisteilla, eikä hänen olemassaoloaan ole samalla tavalla mahdollista suodattaa pois. Siitä huolimatta hänellä on yhä yksityishenkilöstatus, ihan samalla tavalla kuin esimerkiksi olisi kenellä tahansa kesähessulla, joka vaikka tuonne otettaisiin merchiä myymään. Ei yksityisellä ihmisellä, vaikka kuinka lähellä K:ta olisikin, ole mitään velvollisuutta avata IG-tiliä ja raportoida suhdestatuksestaan vain fanien uteliaisuuden täyttääkseen. Saattaa tämä tilanne toki ärsyttää faneja, jotka haluaisivat vain "rehellisen" vastauksen asiaan, mutta K:lla ei ole siihen mitään velvollisuutta eikä liioin hänen puolisollaan.
K on tällä hetkellä vain niin erityisasemassa suomalaisessa viihdekentässä ja niin tiukassa valokeilassa, että hänestä selvästi halutaan tietää aivan kaikki, yksityisasioita myöten. Tuntuu jopa epäreilulta K:ta kohtaan, että häneen suhtaudutaan näin omistushaluisesti ja tällaisella intensiteetillä, mutta kai se kuuluu sitten joidenkin mielestä väistämättömiin julkisuuden kiroihin.
Mä luulen, että lähinnä ärsyttää tämä julkinen salaisuus. Että jos, joku mainitsee ohimennenkin tyttöystävän, niin heti muistutetaan, että eihän sitä ole oikeasti olemassa. Toivottavasti Sale on kutsunut senkin juhliinsa, niin loppuu tämäkin leikki.
Minua ärsyttää tämä peli, fanien pitäisi leikkiä mukana, että gf ei ole olemassa, vaikka on kaikkialla.
Vähän sama, mutta mietin että onko se edes ärsyyntymistä vai mikä se tunne oikein on. Vertaan nyt vaikka siihen äskeiseen videoon missä kris pohdiskeli ettei ole ollut 5 vuoteen treffeillä. Siitähän fandom ihmetteli lähinnä että eikö se ole vienyt tyttistään mihinkään vai eikö vaan laske mielessään parisuhdejuttuja treffeiksi. Tähän liittyi hyväntahtoista naureskelua ja krisin pohdintailmeen ihastelua. Kukaan ei kilju että ei saa mainita että sillä on tyttöystävä eikä toisaalta kenenkään tartte tylyttää muita faneja muistuttamalla että sellainen on olemassa. Nyt leikitään jotain leikkiä että käärijä on mr loney mutta jerellä on parisuhde. Silloin jo ennen viisuja käärijästä piti tulla joku mysteerihahmo mutta eihän se nyt tietenkään sellaisena ole pysynyt kun herra itse on haastatteluissa ja varmaan välillä lavallakin ihan vaan Jere Vantaalta.
Tää oli osuva vertaus. Kris tai nace tai vaikka esim robin saa seurustella ilman että kumppaneita riepotellaan. Mutta heidän olemassaoloaan ei kielletä eikä piilotella, vaan heistä sanotaan satunnainen kaunis sana julkisuuteen, ja muuten he kuuluvat sinne yksityiselämään. Kn tyttis näkyy jatkuvasti ihan siinä työelämässä, mutta kuitenkin teeskennellään ettei häntä olekaan.
Mä en ole koskaan enkä missään kuullut Robinin sanovan sanaakaan tyttöystävästään, jonka kuitenkin tiedetään olevan olemassa.
Se on haastatteluissa sanonut että on tyttöystävä, vaikkei henkilöstä sen enempiä avaudukaan. Eli ei salaile asiaa.
Nope, silloin puhui edellisestä.
Eli kuitenkin tiedät milloin on seurustellut ja milloin eronnut ja tiedät senkin että se on asiasta puhunut julkisesti? Sitähän tässä juuri ajetaan takaa, että se ei ole pyrkinyt erityisesti peittelemään asiaa. Mä nyt äkkiseltään muistan jonkun tv-haastattelun ehkä viime vuodelta jossa siltä kysyttiin onko se parisuhteessa ja se vastasi joo. En seuraa robinia mitenkään tarkasti eli en tiedä onko entinen vai nykyinen, mutta se on tullut selväksi ettei se ole väittänyt että ei seurustelisi.
Miten nyt vedät tähän Robinin?
Mutta kyllä, tiedän sen vanhemman haastattelun, jossa K puhuu eksästään. Ei liity siihen, että hänestä olisi ok puida nyt asiaa, mitä ei ole julkisuuteen tuonut. On ennen ollut parisuhteista sen verran avoin, että kertonut eksänsä tekevän hänet onnelisimmaksi yms. Ne eivät ole kiellettyjä puheenaiheita.
Robin mainittiin tuossa alkuperäisessä viestissä esimerkkinä siitä miten tyttöystävän olemassaoloa ei pyritä piilottamaan, vaikkei tyttöystävästä julkisuuteen sen enempää kerrotakaan. Samoin kuin vaikka krisin tai nacen tyttöystävät, ja oletan että robin oli kotimainen verrokki lähinnä suosion ja fanikiinnostuksen taka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne vaatii nyt tätä, osa 1:
Ja sitten tilanne vaatii myös tätä. Koko video on ihana, mutta jos haluat mennä suoraan asiaan niin noin 4:30 alkaen Ljubav :
Mistä K yhtäkkiä sai päähänsä 3.20 kohdassa sanoa big d ick? Se kyllä sanoo just tasan mitä sylki suuhun tuo and we love it! 😅
Not Jan confirming the accuracy:
B *reading*: Käärijä and Bojan, best boyfriends.
Jan *in deep voice*: Yes.🥰😍🥰😍
Jan made an unintentional (?) mini fic 😂😂😂
Toivottavasti ilmiannatte tuon Jeren tuttavana esiintyvän ihmiset kommentit. Ei ole asiallista tulla tänne kertomaan Jeren asioista tai parisuhteen tilanteesta jne. Todella törkeä toimintatapa.
Nace sanonut yhdessä lähiaikojen haastattelussa, että on sinkku, ainoastaan Kris seurustelee, tämä ei ole sitten ilmeisesti yleisessä tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistoon menossa yksityishenkilöjutut, ja kenenkään ammatit ja muut ei kuulu tänne myöskään
Ilmiannan kaikki myös, se on turha sitten kitistä, jos menee ketju lukkoon. Ehkä ihmisen yksityiselämän kunnioitus vois joillekin olla paikallaan.
Rau hoi tu.
Höp sis. Mä ilmiannan myös kaiken yksityishenkilövihapuheen ja muun siihen liittyvän jaarittelu.
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sanomasi on totta, niin sulta nyt on vielä törkeämpää tulla heittämään tätä tänne.
Kuin? Mä en näe Jereä minkäänlaisena yli-ihmisenä niin kuin suurin osa teistä palstalaisista tuntuu näkevän, koska tiedän miten asiat on. Mutta onhan se fanitus toki kivaa jos sellaisesta iloa saatte, jatkakaa!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ilmiannatte tuon Jeren tuttavana esiintyvän ihmiset kommentit. Ei ole asiallista tulla tänne kertomaan Jeren asioista tai parisuhteen tilanteesta jne. Todella törkeä toimintatapa.
On ilmiannettu, mutta mode näköjään viettää rennosti lauantaita eikä kerkeä kuittaamaan poistoja...
Hei sinä, joka väität tuntevasi Jn. En todellakaan näe häntä yli-ihmisenä. Näen hänet vain ihmisenä, kuten me muutkin ollaan ja ehkä se onkin se, mikä koukuttaa. Joku inhimillisyys.
Tänne on pesiytynyt huomionhakuinen kiusantekijä, joka tuntee nautintoa kun voi ilmoittaa muille menee poistoon sitä sun tätä. Todennäköisesti se samainen mielensä pahoittaja kaverinsa puolesta ja saturaportoija.
Ja sitten asiaan..Käärijällä on Antti Tuiskun vanha keikkabussi sekä Antti Tuiskun entinen bussikuski.
Ei eilen jäänyt keikan jälkeen juttelemaan fanien kanssa, koska vastavuoroituus kärsii (faneja bussin vieressä odottelemassa yli 30) että ihan järkevää heittää vain heipat bussinikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Nace sanonut yhdessä lähiaikojen haastattelussa, että on sinkku, ainoastaan Kris seurustelee, tämä ei ole sitten ilmeisesti yleisessä tiedossa?
Tästä on nyt muutaman kerran mainittu, mutta missä haastattelussa Nace noin sanoo? Muistan vain keväältä sen yhden haastiksen, jossa kaikkien JOn poikien suhdestatukset käytiin läpi, ja silloin tilanne ainakin oli, etä Kris ja Nace seurustelivat, muut eivät tai eivät antaneet järkevää vastausta (Jan ainakin puhui kissastaan parempana puoliskonaan :D).
Vierailija kirjoitti:
En ole edelleenkään Jeren tuttava, vaan ystäväni kautta josta täällä on aiemmin mainittu. Jere ei kiinnosta pätkääkään.
En muista koskaan nähneeni täällä yhtään kommenttia, joista olisi tunne, että Kärtsää/Jereä pidetään yli-ihmisenä. Bojania joskus, mutta ei häntä.
Vierailija kirjoitti:
Tänne on pesiytynyt huomionhakuinen kiusantekijä, joka tuntee nautintoa kun voi ilmoittaa muille menee poistoon sitä sun tätä. Todennäköisesti se samainen mielensä pahoittaja kaverinsa puolesta ja saturaportoija.
Ja sitten asiaan..Käärijällä on Antti Tuiskun vanha keikkabussi sekä Antti Tuiskun entinen bussikuski.
Ei eilen jäänyt keikan jälkeen juttelemaan fanien kanssa, koska vastavuoroituus kärsii (faneja bussin vieressä odottelemassa yli 30) että ihan järkevää heittää vain heipat bussinikkunasta.
Osa faneistahan seurasi tosiaan sille bussille ja tästä on video olemassa. Tosi ihanasti ja lämpimästi jutteli, vaikka kiire oli.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestä Nace on puhunut ex-tyttöystävästään. Toki aina voi palata yhteen tai löytää uuden. Eipä sillä väliä ole, pääasia että hän on onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole edelleenkään Jeren tuttava, vaan ystäväni kautta josta täällä on aiemmin mainittu. Jere ei kiinnosta pätkääkään.
Hitto, mua kiinnostaa ja sun kommenttien ansiosta vaan lisää.
Kateeksi käy, että oot päässyt täältä irti! Mä en oo siinä onnistunut. Ennen NT:tä olin varma, että kiertueen jälkeen irtautuminen onnistuu, kun mitään kiinnostavaa somesisältöä ei kuitenkaan saada, mut vielä mitä. Ja niinpä päivystän täällä edelleen, vaikka se ajoittain vähän raskaanpuoleista onkin 😩🙈
Ite seuraan sekä Jokereita että K:ta mm. keikkojen takia, ja täältä saa ekana tiedot kaikesta mahdollisesta. Ja onhan täällä toki parhaimmillaan aivan mahtavaa läppää, ja saa nauraa joskus vedet silmissä, kiitos siitä kanssanaudoille 😘