Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talvella tuntuu melkein kuin olisi vankilassa

Vierailija
08.12.2024 |

Pimeys ja lumihanget ovat kuin vanginvartioita. Lisäksi pyörällä ajo niin hankalaa talvella, ettei sitä halua tehdä. Pyörällä ajaminen tuo mahtavan yksilönvapauden tunteen keväällä, kesällä ja syksyllä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua estää kävelemästä?

Vierailija
2/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijässä on aina jii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt 😃😃 Musta tuntuu että mun työpaikka on vankila :D

Vierailija
4/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua estää kävelemästä?

Kyllä mä kävelen, mutta se ei tuo vapauden fiiliksiä.

Vierailija
5/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osta pyörään nastarenkaita. Talvella on kyllä pimeää ja kylmää eli valot ja hyvät talvivaatteet tarvitaan myös.

Vierailija
6/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset osta pyörään nastarenkaita. Talvella on kyllä pimeää ja kylmää eli valot ja hyvät talvivaatteet tarvitaan myös.

Se on vähän liian HC:ta. Kylmä pakkasilma ottaa keuhkoihin.

Vierailija
7/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 68 v ja huomaan, että Suomi talvella on epäterveellinen vanhalle ihmiselle. Mulls vanha työtapaturma huononsi polvia, kesällä ei ole mitään kipuja, mutta talvella ne alkavat, kun liukkaat jalkakäytävät aiheuttavat sivuliikettä jaloille. Olen harkinnut piikkikenkien ostamista, mutta ne voivat muuttaa jalan asentoa, joka aiheuttaa mulle lonkkakipuja.

Itsekin ajan keväät, kesät ja syksyt pyörällä päivässä 5-20 km, ja polvet on ok. Vanhalla ihmisellä lihakset katoavat jos niitä ei käytä. Se suistaa polvikipuihin.

Minäkin rakastan sitä vapauden tunnetta pyöräillessä. Ja jaan tunteesi vankilaan joutumisesta.

Olen miettinyt että jos kävisi kuntosalilla kaksi kertaa viikossa ajamassa jonkin 20 km, riittäisikö se ylläpitämään jalkojen lihaksia.

Kotiin en halua kuntopyörää kun ne ovat niin rumia.

Vierailija
8/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvivammailijoilla on aina niin ankeaa.🤪

Vierailija
9/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan nastarenkaillakaan ajaminen turvallista vanhemmalle ihmiselle? Kerran kun kaatuu ja murtaa lonkkansa, vanhuus pilalla!

Vierailija
10/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luminen talvi kuten viimeksi niin kyllähän sitä on vaan ne samat kapeat polut mitä kulkea joten hyvin ymmärrän tuon vankilafiiliksen. Helsinkiläinen ei tietenkään tiedä siitä mitään.