Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

112561/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puolisolle voi mainita et pitäskö sun käydä parturissa tai et sun tukka oli kivampi ku se oli näin tai näin.

En sanoisi kumpaakaan.

Onpa sitten kummallinen suhde. Mun mies sanoi esim et älä värjää hiuksia, kun kysyin mielipidettä. Tai voi sanoa et älä anna leikata liikaa, jos oon menossa kampaajalle. Ja itse oon sanonut just noin et sun tukka oli kivampi lyhyenä.

Eri asia, jos mielipidettä kysytään. Jere ei nyt kysynyt meidän mielipiteitämme.

Vierailija
112562/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä nyt oo väliä mitä teidän mies sanoo, kun kyse on aivan toisen henkilön ulkonäön jauhamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
112563/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti palstan läppää taas, mut toi Juren takamuksen kuvaileminen noilla sanoilla on kyllä rumaa toisen kehon kommentointia. Ei mitään vikaa hänenkään kropassa tai takapuolessa.

Pyllykän käsite on jo yleiskäsite. Se on semmoinen mehevä pienehkö eikä liian kovaksi bodattu.

Luinen kalvakka pyllykkä on kyllä ihan kiusaamistason kommentointia. Ei kivasti sanottu kenestäkään.

Lopeta nyt.

Vierailija
112564/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että teidän omalle kumppanille tai teille on ok jotkut jutut, ei oikeuta jonkun toisen ulkonäön arvostelua tai kritisointia. Musta se on rehellisesti vaan rumaa.

Mutsi on kertonut että olin 4 vanhana katsonut kuvalehteä, käännellessäni sen sivuja oli todennut ääneen että "nätti täti" "ruma täti".  Arvostelu on mulle selkärangassa, ja vain toteamus. Ei haukkumismielessä sanottu.

Vierailija
112565/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti palstan läppää taas, mut toi Juren takamuksen kuvaileminen noilla sanoilla on kyllä rumaa toisen kehon kommentointia. Ei mitään vikaa hänenkään kropassa tai takapuolessa.

Pyllykän käsite on jo yleiskäsite. Se on semmoinen mehevä pienehkö eikä liian kovaksi bodattu.

About tämmönen 😋🍑

https://www.instagram.com/reel/Cxu5dRMtkPN/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
112566/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jure on aivan ihana persoona. Rakastan sitä valloittavaa hymyä.

Vierailija
112567/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että teidän omalle kumppanille tai teille on ok jotkut jutut, ei oikeuta jonkun toisen ulkonäön arvostelua tai kritisointia. Musta se on rehellisesti vaan rumaa.

Mutsi on kertonut että olin 4 vanhana katsonut kuvalehteä, käännellessäni sen sivuja oli todennut ääneen että "nätti täti" "ruma täti".  Arvostelu on mulle selkärangassa, ja vain toteamus. Ei haukkumismielessä sanottu.

Se on harmi, jos olet jäänyt siihen käsitykseen, että tällainen toiminta on aikuisiällä ok.

Vierailija
112568/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puolisolle voi mainita et pitäskö sun käydä parturissa tai et sun tukka oli kivampi ku se oli näin tai näin.

Voi, mutta en koe tarvetta.Joskus kun hän on kysynyt, oon jotain sanonut Mutta muuten, hän on just hyvä sellaisena kuin on, aikuinen mies, ei tarvetta muuttaa mitään.

Vierailija
112569/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

About tämmönen 😋🍑

https://www.instagram.com/reel/Cxu5dRMtkPN/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Eikös me sovittu, että Jerpulla on pylpyrä? Vai mikä se Puuilon tuote olikaan nimeltään.

Vierailija
112570/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häälistan pitäjä on samaa mieltä ja jatkossa siellä lukee Juren soma pyllykkä. Tosin vieressä lukee, että Janin kaikki mahdolliset elimet.🙈

Vierailija
112571/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSOL:in musavideo on nyt saanut 70t katselua!

Vierailija
112572/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On arveluttavaa majailla tällaisella keskustelupalstalla jos kaikki sanat ja ilmaisut ja vitsit otetaan vakavasti. En suosittele tätä palstaa (tai mitään palstaa missä keskustelee oikeita ihmisiä) sulle, jolle kaikki on kiusaamista. En suosittele tätä myöskään vakavamielisille tosikoille enkä niille, jotka ei ymmärrä ironiaa eikä huumoria. Pahoitatte vain mielenne ja pilaatte tunnelman kaikilta muilta, jos jäätte tänne.

Vierailija
112573/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi kumpaakaan.

Onpa sitten kummallinen suhde. Mun mies sanoi esim et älä värjää hiuksia, kun kysyin mielipidettä. Tai voi sanoa et älä anna leikata liikaa, jos oon menossa kampaajalle. Ja itse oon sanonut just noin et sun tukka oli kivampi lyhyenä.

Eri asia, jos mielipidettä kysytään. Jere ei nyt kysynyt meidän mielipiteitämme.

Hyvä Aito! Just näin.

Vierailija
112574/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luinen kalvakka pyllykkä on kyllä ihan kiusaamistason kommentointia. Ei kivasti sanottu kenestäkään.

Sehän kumottiin saman tien ja kuvallisin todistein toisin todistettiin !! 🍑Itse pyllykkä tosin irtosi porukasta ja lähti elämään omaa elämäänsä.

Vierailija
112575/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, mutta en koe tarvetta.Joskus kun hän on kysynyt, oon jotain sanonut Mutta muuten, hän on just hyvä sellaisena kuin on, aikuinen mies, ei tarvetta muuttaa mitään.

Oletpa sinä täydellinen ihminen.

Vierailija
112576/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupasin videoita Logomon Aitiosta mutta sit mun kännykkään tuli joku vika enkä saanut katsottua niitä itsekään. Apple tuki vihdoin auttoi ja nyt on eka video, just se konsertin aloitus, tiktokiiin ladattuna. En ole käyttänyt sitä ennen ja olen ihan surkea mitään videoita sinne luomaan, mutta käykää katsomassa. Lisään loputkin videot kohta. Viikko nyt kulunut tästä upeasta keikasta 🔥🔥🔥

https://vm.tiktok.com/ZGJva5xaG/

Herran jestas mitkä kylmiset tuli! En suostu uskomaan että tämä tapahtui jo viikko sitten. Parasta ikinä

Vierailija
112577/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania Kn uusia stooreja ei oo tainnut vielä kukaan kommentoida. Musta se on näyttänyt NTn jälkeen jotenkin voivan paremmin. Nämä stoorit ja sit toissapäiväiset sieltä studiolta. Haluisin tietää, kuvittelenko muitten mielestä ihan omiani.

On jotenkin fresh ja huolettomamman oloinen. Tai vapautuneemman.

In my opinion it's always beautiful. I don't understand a single word of what he says, but I'm enchanted by looking at him.

Vierailija
112578/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupasin videoita Logomon Aitiosta mutta sit mun kännykkään tuli joku vika enkä saanut katsottua niitä itsekään. Apple tuki vihdoin auttoi ja nyt on eka video, just se konsertin aloitus, tiktokiiin ladattuna. En ole käyttänyt sitä ennen ja olen ihan surkea mitään videoita sinne luomaan, mutta käykää katsomassa. Lisään loputkin videot kohta. Viikko nyt kulunut tästä upeasta keikasta 🔥🔥🔥

Kiitos! Tuoltahan se näytti.

112579/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Mahtavaa!

Aloin muuten itsekin etsiä (kun joku joskus kans kaipaili), että löytyykö tuota alun mixiä Golalle mistään... mut en löydä, vaikka kahlattuna Apple music, Tidal, Spotify, Google + You tube. 

Oisko kiertuetta varten tehty ja julkaisematon? 

Lisäksi, äääh, mä luulin, että Gola oli Demoni-albumin biisejä, mutta SEKIN on näemmä Umazane misliltä. 

Nyt lähes mun kaikki lempparit on sitten sieltä, tietääkö tämä hyvää seuraavaa levyä ajatellen?

Vierailija
112580/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä täydellinen ihminen.

Kiitos. En nyt täydellisyydestä tiedä, mutta elämä on muuttunut onnellisemmaksi kun ei mieti ihmisten ulkonäköä tai yritä muuttaa toista. Jos jotain haluaa miettiä, niin itseään. Tosin en mieti juuri sitäkään.

Ketju on lukittu.