Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
112581/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti palstan läppää taas, mut toi Juren takamuksen kuvaileminen noilla sanoilla on kyllä rumaa toisen kehon kommentointia. Ei mitään vikaa hänenkään kropassa tai takapuolessa.

Pyllykän käsite on jo yleiskäsite. Se on semmoinen mehevä pienehkö eikä liian kovaksi bodattu.

Luinen kalvakka pyllykkä on kyllä ihan kiusaamistason kommentointia. Ei kivasti sanottu kenestäkään.

Sehän kumottiin saman tien ja kuvallisin todistein toisin todistettiin !! 🍑Itse pyllykkä tosin irtosi porukasta ja lähti elämään omaa elämäänsä.

Mutta jos joku olisi halukas laittamaan Jurelle viestiä, että tarvitsemme lisää todistusaineistoa niin en kyllä panisi yhtään pahakseni.

(Tämä oli sitten viesti enkä nyt ihan tosissani yllytä ketään laittamaan viestiä kenellekään)

Vierailija
112582/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen K on tuossa sohvavideossa kuin aina ennenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
112583/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti palstan läppää taas, mut toi Juren takamuksen kuvaileminen noilla sanoilla on kyllä rumaa toisen kehon kommentointia. Ei mitään vikaa hänenkään kropassa tai takapuolessa.

Pyllykän käsite on jo yleiskäsite. Se on semmoinen mehevä pienehkö eikä liian kovaksi bodattu.

Luinen kalvakka pyllykkä on kyllä ihan kiusaamistason kommentointia. Ei kivasti sanottu kenestäkään.

Sehän kumottiin saman tien ja kuvallisin todistein toisin todistettiin !! 🍑Itse pyllykkä tosin irtosi porukasta ja lähti elämään omaa elämäänsä.

Mutta jos joku olisi halukas laittamaan Jurelle viestiä, että tarvitsemme lisää todistusaineistoa niin en kyllä panisi yhtään pahakseni.

(Tämä oli sitten viesti enkä nyt ihan tosissani yllytä ketään laittamaan viestiä kenellekään)

Siis tämä oli v i t s i.

Vierailija
112584/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautaa seinälle!

Mä laitan teidän kaikki sinne.

T: palstan alfa sonni numero uno

Vierailija
112585/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

About tämmönen 😋🍑

https://www.instagram.com/reel/Cxu5dRMtkPN/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Eikös me sovittu, että Jerpulla on pylpyrä? Vai mikä se Puuilon tuote olikaan nimeltään.

Ei kyl myistaakseni taidettu sopia silloin varsinaisesti sellaisesta...

Pylpyrä on ehkä vähän semmonen pieni ja suppuuntunut, ottanyt osumaa ja muutama näppylä. 🤭

Vierailija
112586/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä oli v i t s i.

En usko. Kuitenkin haluat lisää todistusaineistoa Juren pyllystä. Mä en tietenkään halua, pois tuollaiset ajatukset minusta. Ei yhtään kiinnosta pyllyt ei, vannon sen.

Vierailija
112587/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
112589/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautaa seinälle!

Tuitui Veeti ja Jonne.

Vierailija
112590/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä oli v i t s i.

En usko. Kuitenkin haluat lisää todistusaineistoa Juren pyllystä. Mä en tietenkään halua, pois tuollaiset ajatukset minusta. Ei yhtään kiinnosta pyllyt ei, vannon sen.

Siis tietysti haluan, mutta onhan se nyt vähän kyseenalaista kinuta pyllykuvia suoraan siltä pyllynhaltijalta (tirsk). Mutta siis jos löytyy video-, hidastus- tai kuvamatskua Juren somasta kuulaasta pylleröstä (tämä sinne häälistalle please) niin laittakaa ihmeessä linkkiä.

Vierailija
112591/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
112592/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautaa seinälle!

Onko meillä täällä tuollainenkin?

Vierailija
112593/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappaparta :'D mutta totta kyllä, olisipa sellanen parta kuin viisuissa oli kun sitä trimmattiin usein! Nyt sais jo hyvän hinnan parrasta.

Vierailija
112594/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautaa seinälle!

Näköjään. Oisko pyhi?

Vierailija
112595/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että teidän omalle kumppanille tai teille on ok jotkut jutut, ei oikeuta jonkun toisen ulkonäön arvostelua tai kritisointia. Musta se on rehellisesti vaan rumaa.

Mutsi on kertonut että olin 4 vanhana katsonut kuvalehteä, käännellessäni sen sivuja oli todennut ääneen että "nätti täti" "ruma täti".  Arvostelu on mulle selkärangassa, ja vain toteamus. Ei haukkumismielessä sanottu.

Se on harmi, jos olet jäänyt siihen käsitykseen, että tällainen toiminta on aikuisiällä ok.

Yleensä ihmiset, jotka laukoo tämmösiä "totuuksia" tai omia ajatuksiaan ilman minkäänlaista suodatinta, ovat jollain tavalla kehityksestä jäljessä. Puuttuu tilannetaju ja ylipäätään normaalit käytöstavat ja niin sanotut sosiaalisen kanssakäymisen "säännöt".

Vierailija
112596/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puolisolle voi mainita et pitäskö sun käydä parturissa tai et sun tukka oli kivampi ku se oli näin tai näin.

Voi, mutta en koe tarvetta.Joskus kun hän on kysynyt, oon jotain sanonut Mutta muuten, hän on just hyvä sellaisena kuin on, aikuinen mies, ei tarvetta muuttaa mitään.

Oletpa sinä täydellinen ihminen.

Kiitos. En nyt täydellisyydestä tiedä, mutta elämä on muuttunut onnellisemmaksi kun ei mieti ihmisten ulkonäköä tai yritä muuttaa toista. Jos jotain haluaa miettiä, niin itseään. Tosin en mieti juuri sitäkään.

Kiinnitän varmaankin tavallista enemmän huomiota ulkonäköön;omaani sekä muiden. Joskus oikein kynnet syhyy, kun näkee ihmisiä jotka voisivat näyttää sievemmiltä jos osaisivat tai viitsisivät vähän laittaa itseään. Mutta kukin tyylillään. Pääasia, etteivät haise pahalta. Että huolehtivat hygieniastaan.

112597/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, miten hyvin tuntui kuuluvan toi Bojanin lauluääni sinne aitioon... Ihan tosta pienestäkin klipistä ainakin sai sen käsityksen. Laita meille ihmeessä lisää linkkejä, jos viitsit!

Vierailija
112598/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä oli v i t s i.

Siis tietysti haluan, mutta onhan se nyt vähän kyseenalaista kinuta pyllykuvia suoraan siltä pyllynhaltijalta (tirsk). Mutta siis jos löytyy video-, hidastus- tai kuvamatskua Juren somasta kuulaasta pylleröstä (tämä sinne häälistalle please) niin laittakaa ihmeessä linkkiä.

Jokerit taitaa saada sellaisia pyyntöjä, ettei pyllykivat tunnu enää missä. (Ei siis kuitenkaan pyydetä sellaisia, olisi tyhmää).

Vierailija
112599/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

About tämmönen 😋🍑

https://www.instagram.com/reel/Cxu5dRMtkPN/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Se ihana ficci eilisillalta, olikohan Leilan, vaikkei nimikirjoitusta ollukaan.

Se vatsallaan nukkuva hahmo, alaselän päälle valunut peitto, ja sen alla tuollainen kumpu.....😚😚

Vierailija
112600/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautaa seinälle!