Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
112441/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
112442/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeasti ärsyttää tosi paljon RR kiusaaminen! 😡 olen häntä yli 10v vanhempi ja asun Suomessa joten en ole itse hän! Haluaisin lukea hänen postauksia koska ne oli kivoja ja kiinnostavia alusta asti. Mitään hän ei ole huijannut, esim se ikäjuttu niin en ikinä saanut sitä kuvaa että hän olisi ollut vanhempi henkilö kuten jotkut täällä väitti. Kuinka monen kuusikymppisen ystävä muka lähtee synnytyttämään?!?! Hän kertoi menneensä auttamaan lastenvahtimisessa kun ystävä oli sairaalassa. Keikalle on menossa nuorten sukulaistyttöjen kanssa.

Olisin tosi paljon halunnut lukea hänen raportin Tavastiasta JA hän on menossa Käärijän Lontoon keikalle ja Jokereiden Espanjan keikoille 💖

Please tule takaisin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Aito, me muut ihan oikeasti tykätään ruusurouvasta 🌹🌹🌹 joten ole kiltti ja jätä hänet rauhaan. Olen kirjoittanut sinulle yhden - ystävällisen - viestin kun AIDOSTI ilahduin siitä Juren sukkakuvasta. Jopa kiitit siitä kommentista. Ole kiltti ja anna nimimerkillisten olla täällä rauhassa.

Kukkiksen eilinen viesti ilahdutti myös tosi paljon!!💚

Joo, se vaan, että eipä täällä ole pahemmin ruusurouvan kirjoituksia nähty. Sen sijaan joku eilen täällä väitti että on hänen siskopuolensa. Ihanko totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
112443/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeasti ärsyttää tosi paljon RR kiusaaminen! 😡 olen häntä yli 10v vanhempi ja asun Suomessa joten en ole itse hän! Haluaisin lukea hänen postauksia koska ne oli kivoja ja kiinnostavia alusta asti. Mitään hän ei ole huijannut, esim se ikäjuttu niin en ikinä saanut sitä kuvaa että hän olisi ollut vanhempi henkilö kuten jotkut täällä väitti. Kuinka monen kuusikymppisen ystävä muka lähtee synnytyttämään?!?! Hän kertoi menneensä auttamaan lastenvahtimisessa kun ystävä oli sairaalassa. Keikalle on menossa nuorten sukulaistyttöjen kanssa.

Olisin tosi paljon halunnut lukea hänen raportin Tavastiasta JA hän on menossa Käärijän Lontoon keikalle ja Jokereiden Espanjan keikoille 💖

Please tule takaisin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Aito, me muut ihan oikeasti tykätään ruusurouvasta 🌹🌹🌹 joten ole kiltti ja jätä hänet rauhaan. Olen kirjoittanut sinulle yhden - ystävällisen - viestin kun AIDOSTI ilahduin siitä Juren sukkakuvasta. Jopa kiitit siitä kommentista. Ole kiltti ja anna nimimerkillisten olla täällä rauhassa.

Kukkiksen eilinen viesti ilahdutti myös tosi paljon!!💚

Samaa mieltä, ihan kaikesta! Nämä nimimerkilliset tekevät tästä ketjusta ihan omanlaisensa, uniikin paikan. Toivotaan että tämä vielä joskus olisi turvallinen paikka heillekin. 💚

Vierailija
112444/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko miettineet sitä, että K/J:lla on ekaa kertaa tässä vaiheessa ehkä aikaa/halua yleensä pohtia tarkemmin mitä osaa B näyttelee hänen elämässään. Onko se brothers vai maybe more? Kevät/kesä on menty euroviisu- ja keikkahuumaassa ja tavattu hirveä määrä uusia ihmisiä, joten tuskin monta hetkeä millekään syvällisemmälle ajatustyölle ole ollut edes mahdollisuutta. Nytk NT:n jälkeen ei ole tarvinut heti painella keikalle vaan ehkä on ollut aikaa käydä läpi tapahtunutta. Uskoisin, että B on pystynyt paremmin käsittelemään asian ja se näkee ulkopuolinenkin.

Mä oon miettinyt ihan samaa, vaikka täällä usein on veikattu päinvastaista. Että se on oikeasti J, jolle nää mahdolliset tunteet on ollut hankalemmat käsitellä. Ihan uusi juttu ja elämäntilanne on ollut, mikä on ollut. Kilttinä ja herkkänä ihmisenä siinä on varmasti ollut paljon läpikäytävää ja veikkaan, että on edelleen.

Tässä laivan todellisuudessa kundit ovat rakastaneet toisiaan syvästi jo vuosia, on omakotitalo Vantaalla ja mökki Sloveniassa, yhteinen hyljevauva. Mutta arkitodellisuudessa ukkelit tutustuivat vasta muutama kuukausi sitten. Kuka teistä on jättänyt kaiken työtä ja perhettä myöten ja sännännyt ulkomaille rakkauden perässä, kun on tunnettu semmoset rapsakat 4-6 kk?! Kyllä tämä näyttää kehittyvän (KIITOS TOMMY!!!), mutta aikaa vaativat monet hyvät asiat. Silti sanon, että kylläpä ovat nappulat laudalla liikkuneet vinhasti kesän ja The Tourin aikana.

Mä voin vastata että minä 🙋🏼 tapasin Etelä-Eurooppalaisen miehen lomareissulla ja puolen vuoden sisällä muutin hänen luokseen toiseen maahan. Asuttiin pitkään ulkomailla, mutta nykyään Suomessa.

Ja minä! Netissä. Ja puolen vuoden sisään olin muuttanut hänen luokseen yhteen kolmanteen maahan, ja vuoden sisään oltiin naimisissa ja eka lapsi tulossa. 25 vuotta sitten ja edelleen onnellisesti yhdessä.

Ja täytyy vielä lisätä, että tämä poikien välinen ilmiselvä sielujen kumppanuus mua kiehtoo tässä shipissä. Peilaan nimittäin ihan täysillä J&B välistä kemiaa siihen meidän ensikohtaamiseen. Ja me oltiin muuten molemmat tahoillamme suhteessa silloin, mutta olivat tosiaan vaan hidaste eikä mikään este. Oli ne ekat kuukaudet todella sotkuista ja surullistakin aikaa itse asiassa, mikään ei ollut helppoa mutta se yhteys oli jotain aivan sanoinkuvaamatonta eikä siitä kyydistä vaan mitenkään päässyt pois. Ja puhuttiin muuten toisistamme silloisille kumppaneille ja perheillemme siskona ja veljenä tosi pian ensitapaamisen jälkeen. Sitä kai yritti itsekin selitellä itselleen, että miksi tämä toinen tuntuu näin tärkeältä vaikken häntä edes oikeastaan vielä tunne.

Pettäjän tie on aina kivikkoinen. Oletko pystynyt olemaan yksiavioinen tässä toisessa suhteessa? Harvalla onnistuu. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Just saying.

Vierailija
112445/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pyysi mua tarkentamaan hahmogalleriaa. 

Pyydän huomioimaan, että mä olen ainostaan nostanut esille toisen kirjoittajan vyöryttämiä hahmoja, enkä ole siinäkään ainoa palstalla. Mä esim. en ole tämä 31-v. puuttuja. 

Mulla ei ole yhtäkään hahmoa, kirjoitan tänne aina vain minuna ja minun nimmarini palstalla on Aito. Mutta kirjoitan yleensä ilman sitä. 

Vierailija
112446/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä aamutuimaan että mitähän ne viisukaverit miettii kun ovat varmaan nähneet kuvia yms viime viikosta. Salenat ja muut. He still has eyes only for him..

Vastaan tähän aamuiseen viestiin, että edelleen haluaisin nähdä jonkun osaajan tekevän sellaisen meemin jossa on joku hot hot kuva Noa Kirelin konsertista (ja valtavasta yleisömerestä) ja sit toisella puolella joku vielä hotimpi kuva meidän pojista (B&K&JO) lavalla ja teksti: Meanwhile in Finland. Tai vaihtoehtoisesti joku kuva pojista pöljäilemässä. Se ois huippua! Tekisin itse jos osaisin...

Wiwibloggs hehkutti niin paljon Kirelin konserttia eikä sanaakaan meidän mussukoista. Pitäis vähän näpäyttää niitä jollain kunnon kontsalla! Luulis että ao. kanavalla nimenomaan on silmää meidän mieskarkkeihin ja ESC-loverseihin...

Tähän liittyen: mulla ei vieläkään ole ihan rekisteröitynyt aivoihin se, että K todella sanoi ei Noa Kirelin keikalla vierailulle ja isolle määrälle rahaa (oletettavasti). Se rahamäärä 20K nyt muodostui vähän meemiksi ja oletukseksi, mutta ei varmasti kieltäytynyt ihan hepposesta summasta tai mitättömien teknisten ongelmien takia. Jotenkin mun aivot jää yhä bufferoimaan tätä faktaa, että K todella valitsi kaverinsa Suomen kiertueen ja pienessä keikka-autossa hengailun ja muiden Jokereiden ärsyttämisen isolla lavalla maailmantähden kanssa esiintymisen sijaan. On se aikamoista. :D

Vierailija
112447/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä aamutuimaan että mitähän ne viisukaverit miettii kun ovat varmaan nähneet kuvia yms viime viikosta. Salenat ja muut. He still has eyes only for him..

Vastaan tähän aamuiseen viestiin, että edelleen haluaisin nähdä jonkun osaajan tekevän sellaisen meemin jossa on joku hot hot kuva Noa Kirelin konsertista (ja valtavasta yleisömerestä) ja sit toisella puolella joku vielä hotimpi kuva meidän pojista (B&K&JO) lavalla ja teksti: Meanwhile in Finland. Tai vaihtoehtoisesti joku kuva pojista pöljäilemässä. Se ois huippua! Tekisin itse jos osaisin...

Wiwibloggs hehkutti niin paljon Kirelin konserttia eikä sanaakaan meidän mussukoista. Pitäis vähän näpäyttää niitä jollain kunnon kontsalla! Luulis että ao. kanavalla nimenomaan on silmää meidän mieskarkkeihin ja ESC-loverseihin...

Tähän liittyen: mulla ei vieläkään ole ihan rekisteröitynyt aivoihin se, että K todella sanoi ei Noa Kirelin keikalla vierailulle ja isolle määrälle rahaa (oletettavasti). Se rahamäärä 20K nyt muodostui vähän meemiksi ja oletukseksi, mutta ei varmasti kieltäytynyt ihan hepposesta summasta tai mitättömien teknisten ongelmien takia. Jotenkin mun aivot jää yhä bufferoimaan tätä faktaa, että K todella valitsi kaverinsa Suomen kiertueen ja pienessä keikka-autossa hengailun ja muiden Jokereiden ärsyttämisen isolla lavalla maailmantähden kanssa esiintymisen sijaan. On se aikamoista. :D

Onko tästä muuten siis ihan faktaa että häntä sinne oyydettiin ja hän kieltäytyi? Muuta kuin ne twitter-juorut?

Vierailija
112448/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan varsinaisesti ajatellutkaan, että näillä mitään suhdetta tai suurta ihastumista olisi, mutta sen verran pakko kyllä sanoa että jos kaksi ihmistä oikeasti haluaisivat toisiaan todella paljon, niin he kyllä saisivat aikaa kahdestaan. Jopa valheen avulla jos pakko. Ihmiset tuntuu täällä menemän vain somestoryjen mukaan. Kukaan ei oikeasti tiedä jokaisen tunnin tai minuutin kulkua ja läsnäolleita. Korostan etten usko mutta välillä ihmeen naiivia ajattelua. Tyttöystävät ovat vain hidasteita kuin miehet härkii :D

On kyllä täysin mahdollista, että ovatkin ottaaneet itselleen kahdenkeskeistä aikaa. Eiväthän he siinä tapauksesta nyt siitä raportoisi julkisuuten, voi hyvä ihme!

No ihan varmasti ovat olleet ihan vain kaksinkin (ottamatta nyt kantaa siihen, mitä ovat tehneet). Tuskin tuo iso poppoo 24/7 ollut liimautuneet yhteen ja samassa paikassa.

Vierailija
112449/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tästä muuten siis ihan faktaa että häntä sinne oyydettiin ja hän kieltäytyi? Muuta kuin ne twitter-juorut?

Siitä oli juttua israelilaisessa lehdessä, että varmasti heillä jokin lähde siihen oli, muu kuin twitter-juorut.

Vierailija
112450/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se lääkitys kuntoon tai pois täältä palstalta! Sivu toisensa jälkeen p*skan jauhantaa asian vierestä. Meitä ei kiinnosta kenenkään harhat ja vainot vaan halutaan keskustella täällä rauhassa niinkuin aikuiset ihmiset tekee!

Jos tää meno ei rauhotu eräiden kohdalla niin pitää itse kyllä poistua ennenkuin menee itselläkin mielenterveys.

Vierailija
112451/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko miettineet sitä, että K/J:lla on ekaa kertaa tässä vaiheessa ehkä aikaa/halua yleensä pohtia tarkemmin mitä osaa B näyttelee hänen elämässään. Onko se brothers vai maybe more? Kevät/kesä on menty euroviisu- ja keikkahuumaassa ja tavattu hirveä määrä uusia ihmisiä, joten tuskin monta hetkeä millekään syvällisemmälle ajatustyölle ole ollut edes mahdollisuutta. Nytk NT:n jälkeen ei ole tarvinut heti painella keikalle vaan ehkä on ollut aikaa käydä läpi tapahtunutta. Uskoisin, että B on pystynyt paremmin käsittelemään asian ja se näkee ulkopuolinenkin.

Mä oon miettinyt ihan samaa, vaikka täällä usein on veikattu päinvastaista. Että se on oikeasti J, jolle nää mahdolliset tunteet on ollut hankalemmat käsitellä. Ihan uusi juttu ja elämäntilanne on ollut, mikä on ollut. Kilttinä ja herkkänä ihmisenä siinä on varmasti ollut paljon läpikäytävää ja veikkaan, että on edelleen.

Tässä laivan todellisuudessa kundit ovat rakastaneet toisiaan syvästi jo vuosia, on omakotitalo Vantaalla ja mökki Sloveniassa, yhteinen hyljevauva. Mutta arkitodellisuudessa ukkelit tutustuivat vasta muutama kuukausi sitten. Kuka teistä on jättänyt kaiken työtä ja perhettä myöten ja sännännyt ulkomaille rakkauden perässä, kun on tunnettu semmoset rapsakat 4-6 kk?! Kyllä tämä näyttää kehittyvän (KIITOS TOMMY!!!), mutta aikaa vaativat monet hyvät asiat. Silti sanon, että kylläpä ovat nappulat laudalla liikkuneet vinhasti kesän ja The Tourin aikana.

Mä voin vastata että minä 🙋🏼 tapasin Etelä-Eurooppalaisen miehen lomareissulla ja puolen vuoden sisällä muutin hänen luokseen toiseen maahan. Asuttiin pitkään ulkomailla, mutta nykyään Suomessa.

Ja minä! Netissä. Ja puolen vuoden sisään olin muuttanut hänen luokseen yhteen kolmanteen maahan, ja vuoden sisään oltiin naimisissa ja eka lapsi tulossa. 25 vuotta sitten ja edelleen onnellisesti yhdessä.

Ja täytyy vielä lisätä, että tämä poikien välinen ilmiselvä sielujen kumppanuus mua kiehtoo tässä shipissä. Peilaan nimittäin ihan täysillä J&B välistä kemiaa siihen meidän ensikohtaamiseen. Ja me oltiin muuten molemmat tahoillamme suhteessa silloin, mutta olivat tosiaan vaan hidaste eikä mikään este. Oli ne ekat kuukaudet todella sotkuista ja surullistakin aikaa itse asiassa, mikään ei ollut helppoa mutta se yhteys oli jotain aivan sanoinkuvaamatonta eikä siitä kyydistä vaan mitenkään päässyt pois. Ja puhuttiin muuten toisistamme silloisille kumppaneille ja perheillemme siskona ja veljenä tosi pian ensitapaamisen jälkeen. Sitä kai yritti itsekin selitellä itselleen, että miksi tämä toinen tuntuu näin tärkeältä vaikken häntä edes oikeastaan vielä tunne.

Pettäjän tie on aina kivikkoinen. Oletko pystynyt olemaan yksiavioinen tässä toisessa suhteessa? Harvalla onnistuu. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Just saying.

Me ei muuten petetty kumpikaan edellisten suhteitten osapuolia. Heti kun havahduttiin siihen, että ehkä me ei nyt kuitenkaan olla mitään bestiksiä vaan maybe something more, kumpikin käsitteli jutun niitten toisten osapuolien kanssa tahoillamme. Ja vähän myös ristiin. Ei ollut helppoa ollenkaan ja mä sain kyllä ihan reippaasti shittiä niskaan siltä toiselta. Olin esim suomalainen noita, joka oli suurinpiirtein paholaisen kätyri ja juottanut ties mitä eliksiiriä hänen poikkikselleen. Olis naurattanut ehkä jossain vähän vähemmän pskassa tilanteessa. Varsinkin kun olin silloin tosi nuori, arka, kiltti pieni ja vähän pyöreä tyttönen. Ja huom me ei oltu edes tässä vaiheessa tavattu toisiamme muuten kuin virtuaalisesti.

Ja kyllä, toistaiseksi ollaan ihan yksiavioisena pysytty. Ei silti, mä olen alkanut viime vuosina olemaan vähän polytyyppisiin kuvioihin kallellaan, mutta edelleen siis tämän saman ihmisen kanssa. Ei sillä, ettei yli 20 vuoden yhteiseloon niitä huonojakin hetkiä mahtuisi. Mut todella pidän edelleen kaksin käsin kiinni tästä tyypistä ja siitä, mitä se saa mut vieläkin tuntemaan. Just tota samalla aaltopituudella oloa ja yhdessä nauramista ei ole aivan helppo löytää.

Vierailija
112452/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei K uuvuta itseään osittain myös tolla, että on niin mukava ja ajattelevainen. Enkä todellakaan tarkoita näitä yksittäisiä kohtaamisia, ne on aivan ihanaa kuultavaa. Esimerkiksi Blind Channelin jäsenet on joskus puhuneet siitä, kuinka varsinkin nuoriso tulee oikeasti avautumaan heille yksityisviestitse ongelmistaan, kiusaamisesta ja jopa joskus itsetuhoisista ajatuksista ja on kertoneet, että se tekee surulliseksi, kun ei pysty auttamaan kaikkea. Voisin kuvitella, että Kn dm:ssä on tätä myös jonkin verran. Just siksi, kun on niin helposti lähestyttävä ja empattisen oloinen ihminen.

Tälle ilmiölle on kanssa olemassa nimitys, en nyt muista mikä se on, mutta englanniksi tyyliin terapiapankki. Tapahtuu helposti, kun julkisuudenhenkilö vaikuttaa luotettavalta fanin silmiin, varsinkin, jos on joku yksinäinen tai syrjäytynyt nuori.

Vierailija
112453/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun miettii sitä millainen tämä maailmantähti oli K:n seurassa ja millaista K:lla ilmeisemmin oli Joker Outin seurassa en oikeastaan ihmettele. Henkilöstä tuli tosi takakireä vaikutelma omaan silmään

Vierailija
112454/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
112455/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Aito tai kukaan muukaan mut mä ihmettelen sen verran tätä nimimerkkitapausta et jos nyt joku esittää useempaa hahmoa täällä (pidän ihan mahdollisena) niin tää RR:n homma, jotenkin jäi vaivaan et mikä tää vip-kuvio oli? Miks sen kolumbialainen muusikkomies olis vippinä johkin Jokereiden keikalle Suomeen?

Vierailija
112456/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää että kun Kärtsä on monen fanien kuvauksen mukaan tosi sydämellinen randomkohtaamisissakin, miten ihana on vaikka Boitsun kanssa privaatissa. Ja miten härskisti roastaavat ja vittuilevat toisilleen privaatissa, ties vaikka kaikki tämän palstan rääväsuut ja rietastelijat kalpenisivat. :D

Vierailija
112457/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Aito tai kukaan muukaan mut mä ihmettelen sen verran tätä nimimerkkitapausta et jos nyt joku esittää useempaa hahmoa täällä (pidän ihan mahdollisena) niin tää RR:n homma, jotenkin jäi vaivaan et mikä tää vip-kuvio oli? Miks sen kolumbialainen muusikkomies olis vippinä johkin Jokereiden keikalle Suomeen?

Olet aito

Vierailija
112458/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän oli linkki johonkin sikäläiseen juttuun.

112459/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivaa se kanssa. 

Vierailija
112460/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivaa se kanssa. 

Aito, se että rekisteröit nimimerkkisi, ei auta huijaamaan, että et kirjoita morkkaavia viestejä myös anonyymisti. Olet aika tunnistettava.

Ketju on lukittu.