Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei yllättäis, vaikka olis jo käynyt Sloveniassa jossain kohtaa?
Ei ole. Mikään ei ole vaatinut sitä.
On. Himo. Ja rakas oma poikaystävä.
Muistakaa. Ei reagointia tuon yhden viesteihin. Ei edes alapeukkuja. Reagoinnin sijaan postatkaa tai kertokaa joku mukava juttu.
Mulle tuli mieleen se Krisin laulu ekalta Tavan keikalta kun muistelin tässä viime viikkoa, itse olin siis tuolla keikalla ja oli ihana hetki🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko miettineet sitä, että K/J:lla on ekaa kertaa tässä vaiheessa ehkä aikaa/halua yleensä pohtia tarkemmin mitä osaa B näyttelee hänen elämässään. Onko se brothers vai maybe more? Kevät/kesä on menty euroviisu- ja keikkahuumaassa ja tavattu hirveä määrä uusia ihmisiä, joten tuskin monta hetkeä millekään syvällisemmälle ajatustyölle ole ollut edes mahdollisuutta. Nytk NT:n jälkeen ei ole tarvinut heti painella keikalle vaan ehkä on ollut aikaa käydä läpi tapahtunutta. Uskoisin, että B on pystynyt paremmin käsittelemään asian ja se näkee ulkopuolinenkin.
Mä oon miettinyt ihan samaa, vaikka täällä usein on veikattu päinvastaista. Että se on oikeasti J, jolle nää mahdolliset tunteet on ollut hankalemmat käsitellä. Ihan uusi juttu ja elämäntilanne on ollut, mikä on ollut. Kilttinä ja herkkänä ihmisenä siinä on varmasti ollut paljon läpikäytävää ja veikkaan, että on edelleen.
Tässä laivan todellisuudessa kundit ovat rakastaneet toisiaan syvästi jo vuosia, on omakotitalo Vantaalla ja mökki Sloveniassa, yhteinen hyljevauva. Mutta arkitodellisuudessa ukkelit tutustuivat vasta muutama kuukausi sitten. Kuka teistä on jättänyt kaiken työtä ja perhettä myöten ja sännännyt ulkomaille rakkauden perässä, kun on tunnettu semmoset rapsakat 4-6 kk?! Kyllä tämä näyttää kehittyvän (KIITOS TOMMY!!!), mutta aikaa vaativat monet hyvät asiat. Silti sanon, että kylläpä ovat nappulat laudalla liikkuneet vinhasti kesän ja The Tourin aikana.
Mä voin vastata että minä 🙋🏼 tapasin Etelä-Eurooppalaisen miehen lomareissulla ja puolen vuoden sisällä muutin hänen luokseen toiseen maahan. Asuttiin pitkään ulkomailla, mutta nykyään Suomessa.
Mä mietin kans, että ei tää aikataulu itselleni ois tuossa iässä näillä tunteilla ollut millään lailla liian nopea.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ponnahtaa tänne Himoksen mainoksia. Tunnistaako palsta, että olen puhunut tässä ketjussa laskettelusta vai himosta?🤷
Hei mulla tuli inkotensseista mainos silloin joskus, kun oli puhe jonottamisesta JO keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa. Ei reagointia tuon yhden viesteihin. Ei edes alapeukkuja. Reagoinnin sijaan postatkaa tai kertokaa joku mukava juttu.
Mulle tuli mieleen se Krisin laulu ekalta Tavan keikalta kun muistelin tässä viime viikkoa, itse olin siis tuolla keikalla ja oli ihana hetki🥰
Mulla on se puhelimella :)
Vierailija kirjoitti:
Se oli aivan ihana! Samaan aikaan vaikutti jännittävän ja silti siltä, että on ihan liian innoissaan. Siis hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kerrata tiiviisti tuon housukeissin? Olin jossain vaiheessa pidemmän aikaa pois palstalta. Tai sitten en nyt vain hoksaa että mistä on kyse.
Käy 14.7. kohdalla Kaksplussan ketjussa?
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/aikamoinen-puutarha.2644455/page…
Älkää käykö, oikeesti!!
Törkeä toi Leilan räppi. Siitäkö se aito viimeksikin triggeröity?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio mennä plussalle, mutta painakaa yläpeukkua jos housukeissi liittyy siihen erittäin kuumaan mutta humoristiseen K & H panokuvaan jonkun keikan bäkkäriltä. Missä K istuu housun napit auki ja H pyllistää. Siitäkö nousi Mayhem? 😅
Tuo tai sitten se pelkkä K kuva (sama tilanne) jossa soi Boyfriend. En enää muista kumpi oli se pahempi ja ne tulivat samaan aikaankin.
Boyfriend taisi olla, koska se oli K/B biisi ja siksi keitti kuppi nurin.
Klassinen saa tulla s uihinotolle.
Mutta sen sanoin vasta paljon myöhemmin, kun aiheesta taaaas kerran jankattiin!
Vierailija kirjoitti:
Joo se oli kyllä ihana hetki. Tykkäsin myös paljon siitä ku Jan sano matalalla äänellä Hello Helsinki :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna alkaa Kärtsärin syyskeikat! Ketään menossa pe tai la keikalle?
Menossa! Keikkavaatetus meni tosin uusiksi, burkhaa tässä sovittelen, kun en ehtinyt rasvaimuun ja kaikki botox ajatkin oli jo mennyt.
Mä kuulin, että on olemassa kasvojen laserkäsittely, jolla pahimmat uurteet saadaan poistetuksi. Siihen nyt säästän🙂
Minulla oli K kanssa keskustelua iästä. Nyt jonkin verran hävettää. Onko muille käynyt koskaan K kanssa niin, että jutustelu menee liian henkilökohtaiseksi.
On käynyt ja se käy tosi helposti, mutta omalla kohdalla hän itse kesäkuussa veti keskustelun sinne suuntaan. Helposti lähestyttävä ja siksi varmaan jotkin fanit onkin aivan hirveitä.
Minä myös ajattelin jälkeenpäin, että se avautuminen johtui osittain siitä, että K on helposti lähestyttävä ja osittain siitä, että ikä on sellainen asia, joka pyörii usein mielessä. Ja tietysti jännityksestä, siitä, että kontrolli ei toimi ihan normaalisti. Tarkoitatko, että veti keskustelun johonkin sulle tärkeään asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt myös sellaista, että he on pakostakin syyskuussa ennen NT olleet jonkin verrankin yhteydessä, koska onhan noi kaikki jutut pitänyt sopia. Reissaamiset, esitykset ym ym
Siitä, miten he puhuvat toisilleen, tuli mieleen, että pakostihan sitä ollaan yhteydessä ja paljon. Eikä vain viestitse, jos ääneen uskaltaa "v ittuilla" menemään tietäen, että ei toi loukkaannu kuitenkaan. Ja molemminpuolin sama homma.
Todella! Ne oli niin rentoutuneita keskenään että melkein tuntui uskomattomalta ettei ne oo kesäkuun alun jälkeen nähny toisiaan. Tuo molemminpuolinen lämmin vittuilu oli uutta mutta niin luontevaa.
Epäilen, ettei Bojan niiiin paljon nauttinut siitä.
Mainitsihan, että suomalaisten sanomisiin ei voi aina luottaa, että onko tosissaan vai läpällä. Kun ei ole kuitenkaan enkku oma äidinkieli ja oot vieraassa maassa, niin voi aiheuttaa pientä epävarmuuden tunnetta. Kun haluaa aina antaa hyvän vaikutelman kuitenkin sivusta seuraajille, Boitsu siis.
Eri asia on, onko tuollainen epävarmuuteen karaisu hänelle sitten hyväksi.
No tuota, Bojan aloitti tämän roastaamisen jo ennen Kn lavalle saapumista.
En viitannut nyt tuollaiseen, vaan ihan eri hetkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt myös sellaista, että he on pakostakin syyskuussa ennen NT olleet jonkin verrankin yhteydessä, koska onhan noi kaikki jutut pitänyt sopia. Reissaamiset, esitykset ym ym
Totta kai ovat olleet, sanoihan B sen haastattelussakin. Ja se 2h 48min puhelinaika ;)
Niillähän on se pyrkimys olla yhteyksissä viikoittain.
Kävin kurkkaan tuolla plussalla ja jestas mikä meno siellä on! Tosin ei tämä paljoa kalpene. Onko osa porukasta oikeasti ihan oikealla lääkityksellä? En tajua enää yhtään missä mennään! Kuka on edes RR? Ja nämä kaikki muut nimimerkit ja niistä riitely...
Laita peukku ylöspäin jos oot yhtä kujalla kuin minä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menossa! Keikkavaatetus meni tosin uusiksi, burkhaa tässä sovittelen, kun en ehtinyt rasvaimuun ja kaikki botox ajatkin oli jo mennyt.
Mä kuulin, että on olemassa kasvojen laserkäsittely, jolla pahimmat uurteet saadaan poistetuksi. Siihen nyt säästän🙂
👍 sekään ei ehdi viikonlopuksi, joten suosittelen burkhan tapaista kaapua. Peittää kivasti, eikä kukaan
tunnista. Siinäpähän kuvailette.Mä ajattelin seuraavalle keikalle paperipussia päähän. Muovipussia en kehtaa ettei mene veltoksi.
Kyllähän sekin hätätapauksessa käy, jos ongelma on vain naamassa. Meikäläinen tarvii jotain peittoa myös
noihin strategisiin kohteisiin alavartalolla. Olen ymmärtänyt, että ainoa, jolla keikalla saa vatsa pömpöttää on Kärtsäri. Täytyy muuten tsekata, kuinka täydellisiä yksilöitä siellä eturivissä ollenkaan onkaan.
Mä en taas millään keksi, miten saan raahattua Apolloon punaisen maton ja ne kaikki lahjat eliittifaneille! Tilaanko kuljetuksen? Heidän johtajalleen ajattelin viedä kultaisen Kärtsäpatsaan ja uuden kameran. Jännittää jo nyt K keikka ihan sikana, kun saan kunnian tavata nämä elitistit. Ajattelin pyytää heidän nimmarinsa ja tatuoida ne rumaan otsaani, jotta siitä tulee kauniimpi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli K kanssa keskustelua iästä. Nyt jonkin verran hävettää. Onko muille käynyt koskaan K kanssa niin, että jutustelu menee liian henkilökohtaiseksi.
On käynyt ja se käy tosi helposti, mutta omalla kohdalla hän itse kesäkuussa veti keskustelun sinne suuntaan. Helposti lähestyttävä ja siksi varmaan jotkin fanit onkin aivan hirveitä.
Minä myös ajattelin jälkeenpäin, että se avautuminen johtui osittain siitä, että K on helposti lähestyttävä ja osittain siitä, että ikä on sellainen asia, joka pyörii usein mielessä. Ja tietysti jännityksestä, siitä, että kontrolli ei toimi ihan normaalisti. Tarkoitatko, että veti keskustelun johonkin sulle tärkeään asiaan?
En viitsi avata ihan hirveästi lähinnä hänen takiaan, omasta puolestani ei niin väliä. Mutta jotenkin tuli yksi epävarmuuksistani puheeksi ja hänellä oli samanlaisia kokemuksia. Tosi, tosi sydämellinen. Jälkeenpäin mietin mielessäni että mitä hittoa nyt tollasta edes menin jauhamaan. 😂 Onneksi ei vaikuttanut haittaavan. Hyvä keskustelija on ja sosiaaliset taidot on kyllä älyttömät.
Sama meno oli täällä, jos eilen olit, yhden ihmisen häiriköintiä, ei tervettä tosiaan
Vierailija kirjoitti:
Kävin kurkkaan tuolla plussalla ja jestas mikä meno siellä on! Tosin ei tämä paljoa kalpene. Onko osa porukasta oikeasti ihan oikealla lääkityksellä? En tajua enää yhtään missä mennään! Kuka on edes RR? Ja nämä kaikki muut nimimerkit ja niistä riitely...
Laita peukku ylöspäin jos oot yhtä kujalla kuin minä...
Älä huoli, se on Aito vaan. Lopettaa viimeistään viikon päästä <3 Rukoilkaamme, että Jure ottaa uusia kuvia hänen tekemistään sukista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko miettineet sitä, että K/J:lla on ekaa kertaa tässä vaiheessa ehkä aikaa/halua yleensä pohtia tarkemmin mitä osaa B näyttelee hänen elämässään. Onko se brothers vai maybe more? Kevät/kesä on menty euroviisu- ja keikkahuumaassa ja tavattu hirveä määrä uusia ihmisiä, joten tuskin monta hetkeä millekään syvällisemmälle ajatustyölle ole ollut edes mahdollisuutta. Nytk NT:n jälkeen ei ole tarvinut heti painella keikalle vaan ehkä on ollut aikaa käydä läpi tapahtunutta. Uskoisin, että B on pystynyt paremmin käsittelemään asian ja se näkee ulkopuolinenkin.
Mä oon miettinyt ihan samaa, vaikka täällä usein on veikattu päinvastaista. Että se on oikeasti J, jolle nää mahdolliset tunteet on ollut hankalemmat käsitellä. Ihan uusi juttu ja elämäntilanne on ollut, mikä on ollut. Kilttinä ja herkkänä ihmisenä siinä on varmasti ollut paljon läpikäytävää ja veikkaan, että on edelleen.
Tässä laivan todellisuudessa kundit ovat rakastaneet toisiaan syvästi jo vuosia, on omakotitalo Vantaalla ja mökki Sloveniassa, yhteinen hyljevauva. Mutta arkitodellisuudessa ukkelit tutustuivat vasta muutama kuukausi sitten. Kuka teistä on jättänyt kaiken työtä ja perhettä myöten ja sännännyt ulkomaille rakkauden perässä, kun on tunnettu semmoset rapsakat 4-6 kk?! Kyllä tämä näyttää kehittyvän (KIITOS TOMMY!!!), mutta aikaa vaativat monet hyvät asiat. Silti sanon, että kylläpä ovat nappulat laudalla liikkuneet vinhasti kesän ja The Tourin aikana.
Mä voin vastata että minä 🙋🏼 tapasin Etelä-Eurooppalaisen miehen lomareissulla ja puolen vuoden sisällä muutin hänen luokseen toiseen maahan. Asuttiin pitkään ulkomailla, mutta nykyään Suomessa.
Ja minä! Netissä. Ja puolen vuoden sisään olin muuttanut hänen luokseen yhteen kolmanteen maahan, ja vuoden sisään oltiin naimisissa ja eka lapsi tulossa. 25 vuotta sitten ja edelleen onnellisesti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin kans, että ei tää aikataulu itselleni ois tuossa iässä näillä tunteilla ollut millään lailla liian nopea.
Onhan toi joissakin tilanteissa ihan mahdollista. K:lla kuitenkin aika eri tilanne siinä mielessä, että koko kesäksi sovittu keikkoja Suomessa käytännössä aina muutaman päivän välein. Eipä siinä välissä paljon olisi ollut saumaa muuttaa ulkomaille, eikä tosiaan oikein edes kunnolla miettiä omia tunteitaan tai elämäänsä ylipäätään. Kun yhdeltä keikalta on päässyt, niin melkein saman tien pitänyt alkaa valmistautua taas seuraavaan.
Siksikin hienoa, että selkeästi on kuitenkin halunnut ja ehtinyt todella paljon olla B:n kanssa yhteydessä ja välit ilmiselvästi vain lähentyneet kesän aikana. Mielestäni hänen tilanteessaan aika nopeaa etenemistä nähtävissä.
No sanoja ei ollut sikäli, että valehtelee siitä, että olisin kirjoittanut N-sanalla haukkuen. Tiedän itse, että en mitään tuollaista kirjoitellut.