Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä pystyy taas nähtävästi keskustelemaan, niin mitä itsepuolustuslajia Bojan on harrastanut ja kuinka kauan? Multa on mennyt ohi.
Käsittääkseni ei ole olemassa lajia, jota hän ei olisi harrastanut ja hallitsisi täysin suvereenisti.
Kärtsän pitää opettaa jääkiekkoa. Sitä ei varmaan hallitse?
Kärtsä menee heittämällä B ohi ainakin sulkkiksessa ja varmaan laskettelussa 😅
Jossain haastattelussa mainittiin, että B on kokenut lumilautailija. Toki K voi olla silti parempi, siitä en tiedä.
Balkanilla laskettelu on tosi suosittua, eikä ihme jos katsotte kuvia. Esim. Helsingistä saa matkustaa Lappiin, siellä vuoret ovat tosi lähellä.
Mä ajattelen, että B on vieläkin tunteita K:hon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä pystyy taas nähtävästi keskustelemaan, niin mitä itsepuolustuslajia Bojan on harrastanut ja kuinka kauan? Multa on mennyt ohi.
Käsittääkseni ei ole olemassa lajia, jota hän ei olisi harrastanut ja hallitsisi täysin suvereenisti.
Jääkiekko ficci 🥵
Kamppailulaji ficci kiitos. Sellainen, missä yritetään laittaa mies maahan ja pitää otteessa.
Kärtsän ja Bojanin hikiset vartalot ottaa toisistaan mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Näittekö muuten jo JO instan uusimman storyn, ilmeisesti SSOLia on soitettu espanjalaisella radiokanavalla ja siitä kiittävät videossa. Mun huomioni tosin menee täysin siihen, että Nace on ajellut partansa täysin pois, on aivan siloposkinen tuossa videossa. :D
EIIIIII!!! 😭😭😭😱😳
Komea se on noinkin.
Näyttää paremmalta ja freesimmältä.
Vähän ohi aiheen, mutta nauratti hirveästi kun muuan Benjamin äsken stoorissaan ilmoitti, et hänellä on somemamma päivä tulossa. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko ficci 🥵
Kamppailulaji ficci kiitos. Sellainen, missä yritetään laittaa mies maahan ja pitää otteessa.
Ei herra isä taas tule työnteosta mitään. Heittäydyn kohta seinään niin jos vaikka saikulle pääsis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan laittanut instassa viestiä jokereille? Tai jollekin muulle instassa. Mun tekisi mieli laittaa pari lausetta Tavastian keikasta. Vai olisiko se säälittävää, tuskin heitä mun fiilikset kiinnostaa. Tuli mieleen, että mitä ihmiset yleensä viestittelee esim jokereille, B lle, kärtsylle. Itsestä tuntuu että pitäisi olla jotain tosi kiinnostavaa, että voisi laittaa.
Bojanille ei ainakaan pystynyt edes ennen instan sulkua useampaan viikkoon laittamaan viestiä. Jokereita jos haluaa kiittää, veikkaan että palaute menee perille parhaiten Deanin tai Markin kautta.
Dean ja Mark ovat kuvaajia ja Dean ei perusporukkaa. Mistä ajatus, että heidän kauttaan palaute menisi parhaiten? Mistä näkee, voiko instan kautta laittaa viestin. Nyt ainakin sekä B lla että jokereilla instan etusivulla näkyy se viesti mahdollisuus.
I noticed that, during the N.T. concerts, B. seemed "very keen" to seduce K.: he sang a millimeter from K.'s lips, he leaned against K. as soon as he could, looked him straight in the eyes, smiled mischievously at him. Yesterday you wrote that B. has a plan to conquer K. definitively. I believe so too, and it seems to be working.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko ficci 🥵
Tämä ois kyllä ihan überkuumaa nähtävää varmaan olisivat aika tasaväkisiä noin muuten, mutta tietysti universumin seksijumalalla on paremmin tekniikat hallussa. K sitten tekis tai sanois kesken kamppailun jotain hullua ja hassua ja sais Bn purskahtamaan nauruun ja pääsisi itse kierähtämään B:n alta ns. niskan päälle Uuh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan laittanut instassa viestiä jokereille? Tai jollekin muulle instassa. Mun tekisi mieli laittaa pari lausetta Tavastian keikasta. Vai olisiko se säälittävää, tuskin heitä mun fiilikset kiinnostaa. Tuli mieleen, että mitä ihmiset yleensä viestittelee esim jokereille, B lle, kärtsylle. Itsestä tuntuu että pitäisi olla jotain tosi kiinnostavaa, että voisi laittaa.
Bojanille ei ainakaan pystynyt edes ennen instan sulkua useampaan viikkoon laittamaan viestiä. Jokereita jos haluaa kiittää, veikkaan että palaute menee perille parhaiten Deanin tai Markin kautta.
Dean ja Mark ovat kuvaajia ja Dean ei perusporukkaa. Mistä ajatus, että heidän kauttaan palaute menisi parhaiten? Mistä näkee, voiko instan kautta laittaa viestin. Nyt ainakin sekä B lla että jokereilla instan etusivulla näkyy se viesti mahdollisuus.
Selviää vasta, kun olet viestiä lähettämässä, että lähteekö se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en mäkään heille mitään lähettäis.
Bojanilla ei mene viestit eteenpäin, kokeile vaikka! Tai sitten se antaa aina ekan yhteydenoton muka mennä (tai oikeastikin), mutta tokaan tulee banni.
Sen sijaan Jokereilla menee viestit läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dean ei ole osa crewta. Suosittelisin Markia
Jännä miten tää ei vieläkään oo menny jakeluun täällä. Melkein sama ku laittaisitte Kärtsälle palautetta Tiia Öhmanin kautta.
Kerrataas vielä Joker Outin perus-crew: Kiki, Maks, Primoz, Mark, Vita, Klemen, Ivona, Sandi ja Nico. Lähde: @jokeroutcrew (IG) Tilin seuratuista löytyy muutkin keskeiset tekniikka-, valo-, video- ja promotyypit. Kiitos ja olkaa hyvä.
Ficciin liittyen pari kysymystä. Oliko pojista mitään yhteisiä kuvia viisujen turkoosimatolta tai onko heistä mitään yhteistä matskua silloin su-ma ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SSOL on kuulkaa todella hyvä biisi!🎺 Epäilin etukäteen että mitä ihmettä sieltä on tulossa ja vielä englanniksi, mutta turhaan. Kuuntelen sen aina aamulla ja päivän mittaan monta kertaa. Mielenkiintoista nähdä kohta ekan viikon striimausluvut, ja varsinkin Suomen osalta.
Voitko linkittää tänne kun sellaisia löytyy. Mä kuuntelen Apple Musicin kautta JO biisejä joka päivä. Olisi mielenkiintoista kuulla myös Applen luvut. Se ilmeisesti näyttää artistille aika tarkkaan kuuntelijoiden maan, kaupungin ja jopa iän 😂
No kauhean kiva jos iänkin näyttää joku palvelu, siellä on sitten keski-ikäinen hevarimies kuunnellut SSOL jatkuvalla toistolla pian viikon, jaettu tili meidän taloudessa mutta edellämainitun nimellä :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö toisinpäin? Ei minusta tunteissa ollut eroa. On ilmeisesti jotain, mitä en osaa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko ficci 🥵
Ei herra isä taas tule työnteosta mitään. Heittäydyn kohta seinään niin jos vaikka saikulle pääsis.
Kohta on työkkärit täynnä mammoja kun saadaan kaikki potkut 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö toisinpäin? Ei minusta tunteissa ollut eroa. On ilmeisesti jotain, mitä en osaa nähdä.
Mä näen kyllä molemmin päin.
K ei tainnut eilen laittaa instaan mitään? Hyvä tietysti jos lepää ja ottaa vähän taukoa, toivottavasti sillä on kaikki hyvin.
Häärijältä eilen ihana stoori! 😍 Jotenkin musta tuntuu että myös H on jonkun tason shippaaja! 😅
K tehköön miten haluaa ja eiköhän yritetä sitä kunnioittaa.
Mä laitoin Logomon jälkeen JO:lle videoklipin Novi Valista kun se oli niin nättiä ylhäältäpäin katsottuna, pienellä kiitosviestillä höystettynä, mutta eivät ole nähneet/reagoineet siihen. Näen kyllä milloin ovat aktiivisena koska ovat aiemmin tykänneet ig-stooristani.
t. Aitionauta