Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi tappelijahan riehui yhdentoista jälkeen vielä kahdella muullakin palstalla
Juu näin semmosia kommentteja siellä kun tää palsta meni kiinni että huh huh. N sanaa viljeli ja muuta yhtä sivistynyttä. On näköjåän ne kommentit poistuneet.
Ei viljellyt, mäkin olin siellä ja luin ne kaikki kommentit aamukolmeen asti, sieltähän ei edes juuri kommentteja poistu. Miten N-sana edes liittyisi keskusteltuun aiheeseen, ei mitenkään. Tässä taas joku patologinen valepukki koittaa sheimata paljastajiaan, kun ei saa rauhassa huijata ihmisiä täällä..
Kyllä oli kirjoitettuna n****ri ja todellakin poistuu. Samoin oli niitä sinun käyttämiä muitakin sanoja. Minä en puolustele ketään mutta älä sinä hauku ihmisiä valehtelijoiksi kun itse valehtelet. Ja Aitohan siellä oli villasukka kommentista päätellen.
Ei ollut kirjoitettuna N-sanaa. Sen voinee tarkistaa, muuttuuko Kaksplussalla kommenttien järjestysnumero, jos viestejä poistellaan? Jos ei, niin nähdään, ettei keskustelusta ole poistunut viestejä. Ja siis ei siellä kukaan kirjoitellut N-sanaa, koska mä kirjoittelin siellä, eikä N:t kuulu tähän aiheeseen millään tavalla. RR:n siskopuolena esiintyvä RR tässä vain myrkyllisenä yrittää nyt päästä teille esiintymään siskopuolihahmonaan ja on katkera, kun ei saa toteuttaa patoumiaan patologisesti valehdella omia mielikuvitusjuttujaan.
Ei pysty tarkistaan ja minäkin näin ne kommentit. Ja kyllähän se vähän liityy jos ei suomalaista nimitellään. Mitä sä enää reuhaat tuskin tulee tuokaan enää edes palstalle.
Tää on hauska: "tuskin tulee tuokaan enää palstalle"; en voi tuoda kehittelemiäni mielikuvitushahmoja enää palstailemaan, koska tajusit, etteivät ne ole oikeita ihmisiä.
Niissä ei ole kuitenkaan perässä tyyliin T: Lasse, niin RR aina koittaa esittää niin kuin siinä ois aito siskopuoli tai muuta ihan käsittämättömän epäkypsää ja infantiilia! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä pystyy taas nähtävästi keskustelemaan, niin mitä itsepuolustuslajia Bojan on harrastanut ja kuinka kauan? Multa on mennyt ohi.
Käsittääkseni ei ole olemassa lajia, jota hän ei olisi harrastanut ja hallitsisi täysin suvereenisti.
No sentään sulkapalloa ei tainnut osata lyödä, tästä oli jossain vaiheessa JO-tilillä video :D Eli mailapeleissä sentään Balkanin prinssi on ihan tavallinen kuolevainen!
Vierailija kirjoitti:
SSOL on kuulkaa todella hyvä biisi!🎺 Epäilin etukäteen että mitä ihmettä sieltä on tulossa ja vielä englanniksi, mutta turhaan. Kuuntelen sen aina aamulla ja päivän mittaan monta kertaa. Mielenkiintoista nähdä kohta ekan viikon striimausluvut, ja varsinkin Suomen osalta.
Voitko linkittää tänne kun sellaisia löytyy. Mä kuuntelen Apple Musicin kautta JO biisejä joka päivä. Olisi mielenkiintoista kuulla myös Applen luvut. Se ilmeisesti näyttää artistille aika tarkkaan kuuntelijoiden maan, kaupungin ja jopa iän 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä pystyy taas nähtävästi keskustelemaan, niin mitä itsepuolustuslajia Bojan on harrastanut ja kuinka kauan? Multa on mennyt ohi.
Käsittääkseni ei ole olemassa lajia, jota hän ei olisi harrastanut ja hallitsisi täysin suvereenisti.
Kärtsän pitää opettaa jääkiekkoa. Sitä ei varmaan hallitse?
Jääkiekko ficci 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä menee heittämällä B ohi ainakin sulkkiksessa ja varmaan laskettelussa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan laittanut instassa viestiä jokereille? Tai jollekin muulle instassa. Mun tekisi mieli laittaa pari lausetta Tavastian keikasta. Vai olisiko se säälittävää, tuskin heitä mun fiilikset kiinnostaa. Tuli mieleen, että mitä ihmiset yleensä viestittelee esim jokereille, B lle, kärtsylle. Itsestä tuntuu että pitäisi olla jotain tosi kiinnostavaa, että voisi laittaa.
Jokereiden virallinen tili on joskus tykännyt mun viestistä. 😂 Reko ihan vastaili ollessaan vielä puikoissa. Kärtsälle oon laittanut pari, on vastannut molempiin.
Saanko kysyä millaiset viestit laitoit Kärtsälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tietää, onko B oikeasti ollut Slovenian joukkueessa futiksessa. Sillä kun oli se Slovenian pelipaita päällä yhdessä kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko ficci 🥵
Ja sellainen Kärtsän opetusvideo, missä näytetään Boitsulle, että miten jääkiekossa laitetaan miestä seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tietää, onko B oikeasti ollut Slovenian joukkueessa futiksessa. Sillä kun oli se Slovenian pelipaita päällä yhdessä kuvassa.
Pasi-joukkueeseen se kuuluu. Sillä on pelipaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä menee heittämällä B ohi ainakin sulkkiksessa ja varmaan laskettelussa 😅
Jossain haastattelussa mainittiin, että B on kokenut lumilautailija. Toki K voi olla silti parempi, siitä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jalkapalloilija Cvjetićanin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni katsoi kesällä Suomi -Slovenia pelin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko ficci 🥵
Kamppailulaji ficci kiitos. Sellainen, missä yritetään laittaa mies maahan ja pitää otteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan laittanut instassa viestiä jokereille? Tai jollekin muulle instassa. Mun tekisi mieli laittaa pari lausetta Tavastian keikasta. Vai olisiko se säälittävää, tuskin heitä mun fiilikset kiinnostaa. Tuli mieleen, että mitä ihmiset yleensä viestittelee esim jokereille, B lle, kärtsylle. Itsestä tuntuu että pitäisi olla jotain tosi kiinnostavaa, että voisi laittaa.
Bojanille ei ainakaan pystynyt edes ennen instan sulkua useampaan viikkoon laittamaan viestiä. Jokereita jos haluaa kiittää, veikkaan että palaute menee perille parhaiten Deanin tai Markin kautta.
Dean ei ole osa crewta. Suosittelisin Markia
@LadySlo Hi, do you know if the STOŽICE concert will be filmed by Slovenian TV or streamed somewhere? It would be really great if it is! 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Näittekö muuten jo JO instan uusimman storyn, ilmeisesti SSOLia on soitettu espanjalaisella radiokanavalla ja siitä kiittävät videossa. Mun huomioni tosin menee täysin siihen, että Nace on ajellut partansa täysin pois, on aivan siloposkinen tuossa videossa. :D
EIIIIII!!! 😭😭😭😱😳
Komea se on noinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko ficci 🥵
Ja sellainen Kärtsän opetusvideo, missä näytetään Boitsulle, että miten jääkiekossa laitetaan miestä seinälle.
Kyllä kiitos tilaan jo valmiiksi tämän videon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden virallinen tili on joskus tykännyt mun viestistä. 😂 Reko ihan vastaili ollessaan vielä puikoissa. Kärtsälle oon laittanut pari, on vastannut molempiin.
Saanko kysyä millaiset viestit laitoit Kärtsälle?
Eka oli UMKhon pääsyn fiilistelyä ja toinen kiitos mahtavasta kesästä nyt syksyllä kun kesärundi loppui. Muutaman lauseen juttuja.
Viestien määrä olisi varmaan aivan hirveä. Olen miettinyt miten Käärijä jaksaa välillä olla ilmeisesti hyvinkin aktiivinen vastaaja tai ainakin reagointeja antaa.